Autor Wątek: Ultra/Super i ch*j wie co jeszcze Street Fighter IV  (Przeczytany 136952 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Ultra/Super i ch*j wie co jeszcze Street Fighter IV
« dnia: Września 21, 2009, 02:17:04 am »
Cytuj
Użytkownik forum Shoryuken, Henaki, zamieścił na stronie listę postaci, które, jak twierdzi, mają pojawić się w nowej wersji Street Fightera 4 - SF4 Dash. Listę możecie obejrzeć na końcu newsa.

Oczywiście, można uznać całą tę sytuację za żart, ale... po pierwsze, Henaki jest już na Shoryukenie osiem lat i w tym czasie zdobył sobie zaufanie Forumowiczów. Bezsensem byłoby więc zamieszczanie przez niego wyssanej z palca informacji. Po drugie - temat, który założył, został w niedługim czasie usunięty, co wydaje się potwierdzać autentyczność listy. Poczekajmy do Tokyo Game Show z nadzieją, że tam właśnie podane zostaną jakieś oficjalne informacje o nowej produkcji Capcomu.


Nowe postacie w SF4 Dash / New characters in SF4 Dash:

Postacie z SF3 / Characters from SF3: Ibuki, Makoto, Dudley
Postacie z SF2 / Characters from SF2: DeeJay T-Hawk
Postacie z serii Alpha / Characters from Alpha series: Guy, Cody, Adon
Dwie zupełnie nowe postacie / Two brand new characters

Od siebie dodam tylko, że lista postaci prezentuje się cudownie.
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2013, 19:13:18 pm wysłana przez Snake_Plissken »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #1 dnia: Września 21, 2009, 09:50:31 am »
Uhuhu, bardzo ładnie. :P

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #2 dnia: Września 21, 2009, 14:34:17 pm »
Ech , kilka dni temu kupiłem 4 , a już zapowiedzieli dopakowaną odsłonę :( .
Wielka szkoda , iż nie jest to Street Fighter Alpha 4 .Skoro już szaleją z nowymi postaciami to niech dodadzą jeszcze Rolento i Birdiego a Setha wywalić z listy dostępnych fighterów  :mad: .
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2009, 14:37:10 pm wysłana przez Malutki »

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #3 dnia: Września 21, 2009, 15:35:36 pm »
Guy, Cody, Adon :shock:, YEAH! Dawać mi to na to czekałem. :grin:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #4 dnia: Września 21, 2009, 17:49:40 pm »
Ech , kilka dni temu kupiłem 4 , a już zapowiedzieli dopakowaną odsłonę :( .
Wielka szkoda , iż nie jest to Street Fighter Alpha 4 .Skoro już szaleją z nowymi postaciami to niech dodadzą jeszcze Rolento i Birdiego a Setha wywalić z listy dostępnych fighterów  :mad: .

Jeszcze nie zapowiedzieli, info nie jest pewne,ale nie obraziłbym się gdyby Capcom zrobiło coś w tym kierunku  :)


: Wrzesień 21, 2009, 17:31:57 pm
Bardzo wiele osób uważa, że podtytuł Dash nie wziął się znikąd i dostaniemy możliwość dashowania w powietrzu .

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #5 dnia: Września 21, 2009, 18:12:44 pm »
Jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, bo dodali aż 10 nowych postaci. Chociaż nie przeczę, że fajnie by było, gdyby jednak to się okazało prawdą. :)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #6 dnia: Września 21, 2009, 19:07:01 pm »
Ale to co, Ci co kupili czwórkę są na szybko w dupie? :mad: Czy pojawi się to też w formie DLC?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #7 dnia: Września 21, 2009, 19:09:06 pm »
Oby było DLC jeżeli ta wersja jest prawdą bo jak nie to Capcom jest największą dziwką w przemyśle growym.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #8 dnia: Września 21, 2009, 20:03:43 pm »
Oby było DLC jeżeli ta wersja jest prawdą bo jak nie to Capcom jest największą dziwką w przemyśle growym.

Mówisz o tym Capcom, które najpierw przez kilka lat hypowało RE4 jako "grę TYLKO na NGC", a potem po niecałym roku wydało wersję na PS2 z dodatkami (w tym kilkugodzinny scenariusz wyjaśniający tło wydarzeń gry)? :P
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #9 dnia: Września 21, 2009, 20:08:14 pm »
Ale to to jeszcze, te dodatki nie były aż tak ważne jak nowe postacie to bijatyki, poza tym wyszło to na platformie na której jeszcze tej gry nie było, a tu nie dość że SF4 wyszedł dość niedawno, to teraz dają nową wersje i dorzucają nowe postacie, jak będzie DLC to ok jak nie będzie to nie kupię drugi raz tej samej gry w dodatku pewno będzie w cenie nowości czyli za 200 zł a zwykły SF4 chodzi po 60.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #10 dnia: Września 22, 2009, 12:57:34 pm »
Ej no spokojnie ta wersja jeżeli w ogóle wyjdzie to na pewno nie prędko. Zapewne na TGS puszczą jakąś informację i poczekamy minimalnie z rok czasu.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #11 dnia: Września 22, 2009, 16:57:41 pm »
Zero, czy III wychodziły w kilku odsłonach. Wygląda na to, iż SF IV doczekał się w końcu swego pierwszego odłamu. Być może dla tego zwlekano z DLC.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #12 dnia: Września 23, 2009, 01:24:05 am »
Ale to to jeszcze, te dodatki nie były aż tak ważne jak nowe postacie to bijatyki, poza tym wyszło to na platformie na której jeszcze tej gry nie było, a tu nie dość że SF4 wyszedł dość niedawno, to teraz dają nową wersje i dorzucają nowe postacie, jak będzie DLC to ok jak nie będzie to nie kupię drugi raz tej samej gry w dodatku pewno będzie w cenie nowości czyli za 200 zł a zwykły SF4 chodzi po 60.

Gry to biznes nie inny niż panny lekkiego obyczaju, nie ważne jest twoje zadowolenie, a twój hajs. Oczywiście zawsze można powiedzieć nie chcesz - nie kupuj, i tak zrobi większość rozsądnych ludzi. Swoją drogą nowa wersja gry z kilkoma nowymi postaciami? Toż to nawet nie jest większe DLC. Dla kilku tysięcy zdesperowanych fanów może to i gradka, mnie to osobiście nie jara. No chyba, że Capcom powiększy ich listę do kilkudziesięciu i doda X nowych plansz. Wtedy może i zacznę się zastanawiać.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #13 dnia: Września 25, 2009, 09:07:20 am »
Ale jeśli nie będę zadowolony, to $ zostawię u nich pierwszy i ostatni raz.

Ja to widzę w następujący sposób - Dash, jakiś czas później Second Dash, aż w końcu IIIrd dash.
Przy Zero i III sprawdziło się to (osobiście byłem zadowolony), nie widzę powodów by dla SF IV było inaczej.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #14 dnia: Września 26, 2009, 01:33:16 am »
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=48408

Coraz dalej te plotki zaczynają sięgać :D Nowe kombosy, nowe ultra fajnie by było.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #15 dnia: Września 26, 2009, 11:09:06 am »
Cytuj
Zangief prawdopodobnie otrzyma nowy powietrzny kombos zwany Siberian Blizzard.

Jeżeli jeszcze bardziej skurwiela wzmocnią to będzie już przesada.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #16 dnia: Września 26, 2009, 15:52:14 pm »
Ale on wcale jakoś specjalnie mocny nie jest - przyrównując do Blanki, czy Victora (o Seth'cie nie wspominając nawet).
Chociaż być może balans w Dash się zmieni, tak jak w T DR -> T5.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #17 dnia: Września 27, 2009, 23:12:14 pm »
Uh-oh


1) T-Hawk wyraźnie widoczny w grze;
2) w tle, za napisem Street Fighter widać dodatkowe "S";

Czyżby... Super Street Fighter IV?
LINK

Po tym, jak Capcom odwalił już w tej generacji Lost Planet: Colonies i zapowiedział na PS3 RE5: Alternative Edition to bym się wcale nie zdziwił, gdyby faktycznie to miała być nowa gra a nie DLC.

Na twitterze Capcom-Unity, w odpowiedzi na zapytanie "can we expect any new Street Fighter IV info from you this weekend?" padła odpowiedź: "no. but mebbe monday."
Link

EDIT:
Z drugiej strony, chyba trudno byłoby zrobić DLC z nowymi postaciami do bijatyki. Załóżmy, że ktoś chce pograć nową postacią online - wówczas mógłby grać tylko i wyłącznie z tymi osobami, które również kupiłyby DLC (jeżeli wszystkie postacie byłyby w 1 DLC, gorzej, jeżeli jedno DLC = część nowych postaci) bo inaczej gra nie miałaby w sobie modelu, tekstur, animacji, głosów itp danej postaci. Automatycznie te postacie musiałyby być też ignorowane we wszelkiego rodzaju turniejach online. Wydanie osobnej wersji gry jest chyba jedynym sensownym rozwiązaniem.

Nie wspominając już o tym, że jeżeli plotki o 10 nowych postaciach okażą się prawdą, to wówczas liczba zawodników wzrosłaby o 40%. Do każdego zawodnika nowy opening i ending, nowa plansza itp. Sporo, jak na DLC do bijatyki.
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2009, 00:09:15 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #18 dnia: Września 28, 2009, 09:48:45 am »
Dlatego sądzę, że będzie to sytuacja bliźniacza do tego co w odłamach serii prezentowano. Dodatkowo nowe postaci, to jeszcze nic. Podobnie jak z nowymi arenami w Kz2, gra szukała by odpowiednich osób.
Co innego zmiana właściwości poszczególnych zagrać - opóźnienia, buforowanie, przewaga w klatkach, a to wszytsko wpływa na szkielet gry - setupy, custom stringi, et cetera.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #19 dnia: Września 28, 2009, 13:34:29 pm »
First teaser of the new Street Fighter released
http://www.n4g.com/News-401495.aspx

Cytuj
Capcom released a teaser for the upcoming new Street Fighter game, rumored to be named Super Street Fighter IV.

http://www.capcom.co.jp/newwarrior/index.html

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Street Fighter IV Dash
« Odpowiedź #21 dnia: Września 29, 2009, 08:57:45 am »
'In terms of standout upgrades, SSFIV will include eight new playable characters, including T. Hawk, Dee Jay, and series first-timer Juri. Other than that, the game is bringing in a host of tweaks and upgrades based on community feedback'

http://www.vg247.com/2009/09/29/super-sreet-fighter-iv-officially-confirmed-coming-spring-2010/

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #22 dnia: Września 30, 2009, 00:42:46 am »

Oficjalna strona: http://www.capcom.co.jp/sf4/




Nowe postacie na razie to:
T.Hawk


Juri


Filmik, na którym widać walkę Juri z T.Hawkiem (m.in. widać ich Ultra Combo)


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


W Famitsu potwierdzony został również Dee Jay:
« Ostatnia zmiana: Września 30, 2009, 00:50:57 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #23 dnia: Września 30, 2009, 12:07:56 pm »
Jak myślicie płyta czy DLC ?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #24 dnia: Września 30, 2009, 12:25:22 pm »
Raczej płyta; 10 nowych postaci (czyli o 40% więcej postaci, niż było w podstawowej wersji) z openingami + endingami - to będzie na bank. Ludzie na NeoGAF na podstawie jednego z gameplay'ów z T.Hawkiem i Juri stwierdzili, że jest nowy komentator. Do tego ponoć każda postać ma mieć 2 Ultra Combo; mają nastąpić zmiany w samych statystykach postaci itp itd. Czyli typowa, kolejna wersja bijatyki, w której prócz dodawania nowej zawartości naprawia się również już obecne postacie, tak jak to było w SF2, SF Alpha, SF3.
: 30-09-2009, 12:17:59
Trailer Super Street Fighter IV, na którym (1:03) pokazany jest Dee Jay w ruchu.

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #25 dnia: Września 30, 2009, 14:46:28 pm »
Cytat: Onlinecenter.pl

Portal Gamespot opublikował artykuł o Super Street Fighter IV i zakończył tym samym wszelkie spekulacje dotyczące tego tytułu. Nie będzie to rozszerzenie do wydanej jakiś czas temu bijatyki, a osobna produkcja, sprzedawana jednak za niższą cenę. Nowa edycja dostanie poprawioną rozgrywkę online, lepiej wyważone postacie oraz ośmiu kolejnych wojowników (m.in. T. Hawk, Dee Jay, Juri). Ponadto posiadacze starego wydania mają otrzymać jeszcze jakiś bonus, ale Capcom nie podaje szczegółów. Premiera w okolicach wiosny przyszłego roku na konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3.


: Wrzesień 30, 2009, 08:41:23 am


















Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #26 dnia: Października 01, 2009, 10:54:05 am »
No ja myślę , że posiadacze SF IV będą w jakiś sposób nagrodzeni. Dali by już jakieś materiały z Dee Jay'em i resztą chłopaków.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #27 dnia: Października 01, 2009, 14:33:55 pm »
Dali by już jakieś materiały z Dee Jay'em

Mówisz, masz:









Więcej, tutaj: http://www.famitsu.com/game/news/1227966_1124.html
(link trzeba skopiować i wkleić w pasku adresu, inaczej wyskoczy strona z błędem 403)


Przy okazji poradnik: Guide how to STFU about Super Street Fighter IV :lol:

EDIT: Strona Dee Jay'a jest nawet dostępna już na oficjalnej stronie SSF4:
http://www.capcom.co.jp/sf4/dj.html
: 01-10-2009, 14:07:39
EDIt2: Trailer SSF4 z pokazanymi T.Hawk, Dee Jay i Yuri, tym razem już oficjalnie:


Ciekawe jest to, że zarówno intro, jak i artworki, zmieniły styl z tuszowego na ołówkowy; ciekawe, czy wszystkie postacie dostaną nowe artworki w tym stylu, czy tylko nowi zawodnicy.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #28 dnia: Października 01, 2009, 14:37:53 pm »
+

No cóż. Coś czuję, że AS przywrócony zostanie do łask kilka miesięcy po T6. Jak A-n i Wooyek będą mieli przerwę w strzałach ostrzegawczych w tył głowy , przy okazji nowego MW2, to sobie pogramy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #29 dnia: Października 01, 2009, 17:00:44 pm »
Mogliby zmienić kolorystyke aren bo są takie jak w 4.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #30 dnia: Października 01, 2009, 19:41:20 pm »
Wywiad z Famitsu, przetłumaczony przez Jigsaw'a z SRK: LINK

Cytuj
Here's my translation of the Famitsuu article. Probably a few mistakes here and there as there were a few nuances of the text that I couldn't really understand, but whatever. Enjoy.

Lots of new pictures

As we reported earlier, the followup to "Street Fighter IV", "Super Street Fighter IV", will be released in Spring 2010 for PlayStation 3 and Xbox 360. Today, we'll be looking at the new screenshots and illustrations we have received, as well as an interview with producer Yoshinori Ono.

The producer of SSF4, Yoshinori Ono. He has been involved in the Street Fighter series since "Zero", where he did sound design.


Will Juri's beautiful kicks revolutionize fighting?!

This is Juri, the Street Fighter series' first Taekwondo practitioner. Speedy and spectacular kicks is the trademark of Taekwondo, so Juri's moves are mostly based on kicks. Her Focus Attack and special moves all seem to come from those beautiful leg techniques as well. You can also see moves clad in a purple aura... is this the result of her "Feng Shui Engine"!?


[Ono's comment: secrets behind the new characters, part 1]
Actually, this is the first Korean character in the history of Capcom fighting games. When we were making the arcade version of SF4, the CEO of Capcom Korea said "Aren't there any Korean characters?". At that time, I just said "well, we have a location test this week (laughs)", and that was the end of it. Later, at the Korean SBO qualifiers, Korean players and fans would tell me "Why are there still no Korean characters? Games like KOF and Tekken have them", and well, that's true. Not only that, at the same event a Korean games journalist sent us a petition from Korean fans. Since the design philosophy for Super SF4 is "listen the voices of our fans", with this kind of support from our Korean fans, I felt that we had to include a Korean character. That's how Juri was born. By making her a Taekwondo character, we hope that players who use Taekwondo characters in other fighing games can enjoy the addition of Juri to SF4's roster. However, even if her moves feel similar, this is SF4, so it's not just about pushing the right buttons, but rather reading the opponent to win. So with that in mind, we didn't want to create a character that goes against what fans of the series are expecting. In my mind, she's kind of like a Fei Long-esque Viper. Right now, if you hit with one attack, you can basically string together attacks for as long as you want, so she's way too strong. This is no good of course, but that's why we're still tuning it. Another of Juri's trademarks is, well, she's kinda sexy (laughs). When you connect with her Ultra Combo, she stabs her left foot into her opponent's back and lifts them up, and the way she then slowly caresses their face, that's hot. We've never had a character who does things like that in Street Fighter before. We're creating her to be a really "exciting" character (laughs).


Super easy to play, Super strategic

With their incredibly destructive force and spectacular visuals, the "Ultra Combo" took fights to a new level in SF4. Are those Ultra Combos going through a big change!? The Focus Attack and other systems of SF4 may also evolve. With the addition of new fighting systems, the battles will be more intense than ever.


Changes to the Revenge Gauge?
The Revenge Gauge, needed to unleash the Ultra Combos, has been redesigned. There's a character on the gauge! C-could this really mean... !?


Existing characters are powered up, too

The 25 existing characters awaiting the new challengers will be rebalanced. With this, the game will be even deeper than the last one.


Those two men join the fight

The last two fighters from the SF2 series, Dee Jay and T.Hawk, will finally join the fight! These two have got some tricky and exciting moves. How will they fare on this new stage?!

Dee Jay
Jamaican Kickboxer. A colourful fighter who's also a million-selling musician. With tricky normals, charge based projectiles and anti-air attacks, you won't get far trying to attack him from the air.

T. Hawk
Hero of the Thunderfoot tribe. Vega killed his fathered and took his holy land from him. A gentle man who loves animals, he is determined to reclaim his holy land. The trademarks of his fighting style are his long reach and his ability to perform his Mexican Typhoon and other powerful throws from out of nowhere.


[Ono's comment: secrets behind the new characters, part 2]
Finally, we've been able to include the two characters we had to leave out last time, and with that the characters from the SF2 series are all accounted for. But actually, when we released SF4, people seemed to be a lot less disappointed than I had expected. Even though we at Capcom were bracing ourselves for comments like "Why the hell aren't those two in the game!?" (laughs). But when you see them in motion, they are both really fun characters. When using Dee Jay, people aren't used to the way he moves, so it's pretty easy to win. You know like, "that sliding kick is broken!". Dee Jay and T.Hawk were the most technical characters in SF2, so their gameplay will be very deep this time around as well. They are tricky and complicated characters, so I think of them as characters for advanced players who are well accustomed to the previous game. I think this is the perfect timing for these two to join the fray. Although it wasn't really planned like this (laughs).


All about Super Street Fighter IV: "Super" Interview

Development is finally underway on SSF4. We've attacked Super Producer Yoshinori Ono with our questions. This off-the-record stuff is a must-read for all SF4 fans.

-When we first saw the title of the followup to SF4, we were quite surprised that it's called "Super" and not "Dash".

Ono: Originally, when we decided to start working on an update to SF4, we were planning on calling it "SF4'". However, since the original "SF2'" was called "Champion Edition" overseas, we felt "Dash" wouldn't have the same impact. Well, "Super" it is then! Some of the staff felt "Super" sounded really old fashioned, but we kept discussing it; "Super was the most exciting, wasn't it? After "Dash" and "Turbo", don't you remember the excitement for "Super"?", and so on.

-Yeah, I remember the excitement about "Super". New characters were added and a lot of changes were made.

Ono: That's right. The gameplay changed, 4 new characters were added, the graphics were improved... it was really exciting, wasn't it? With this game, we went back and forth about what the title should be, but since we're not stopping at mere balance tweaks, but also adding a lot of stuff, we felt that "Super" conveys this idea better than something like "SF4-2".

-I see. To fans of the series, "Dash" sounds like nothing more than balance tweaks. But "Super" seems like it would have more new content. Can you tell us more about this new content?

Ono: With this game we are focusing on the things we have heard the most requests for from fans, so you can expect a lot of great things. In the arcades, people are holding a lot of team tournaments and such. I think that kind of excitement really unites the fans across the world. Speaking of which, we want to revisit the online mode in the home version. The arcade experience is really the best, so we're trying to recreate that experience in people's homes.

-It sounds like you're bringing back something that's familiar to arcade fans...

Ono: Last time, there were some things that old SF2 fans really wanted to see, but we weren't able to include. This time, the development team can really feel those fans breathing down their necks saying "You guys better include it this time!" (laughs).

-Please give us a concrete example!

Ono: I can't give any specifics yet, but maybe there'll be things like... rolling objects falling down from above, and such.

-Could it be...!

Ono: If someone asks if this stuff is necessary for a fighting tool like SF4, well, no, it's not necessary. But you can think of it as the one teacher you would hope to see at your class reunion.

-We've seen 3 new characters now, but how many newcomers will there be in total?

Ono: There will definitely be 8 new characters. We will introduce newcomers and bring back old characters for a total of at least 8.

-At least 8?! Are there any more original characters like Juri?

Ono: Maybe (laughs).

-How many of the new characters will be brand new?

Ono: Well, if I tell you that, you'll have nothing to write about (laughs). But we're trying to pick the most popular characters that we can.

-Please give a hint to our readers!

Ono: Since we're developing this game completely based on fan input, maybe we will include the character that's most requested on our official blog.

-Finally, please give a message for our readers.

Ono: I'm almost tired of saying it, but thank you so much for making your voices heard! It's thanks to the countless requests from fans that we could make SF4, and because the requests keep on coming, now we're here again making Super SF4. Even though our development time is limited, we really want to answer the fans' hopes and expectations. We want to keep the price for the game low as well, but if it ends up being not very different, I'm sorry (laughs). Finally, to the arcade fans who supported us the most, I'm sorry that I can't give a conclusive answer. It'll be my homework for next time.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #31 dnia: Października 02, 2009, 13:45:52 pm »
Tak jak pisałem. Za jakiś czas uderzy Super SF IV Turbo. Będzie jak z SF II. I dobrze w sumie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #32 dnia: Października 02, 2009, 15:32:47 pm »
Nowy wywiad z Ono: http://xbox360.ign.com/articles/103/1030280p3.html
Skrót z SRK:
Cytuj
New openings and endings, the street fighter team are "man enough" to admit the quality wasn't there the first time around, and has promised they will be improved.

Different or changed rival/pre-match dialog.

Along with new Ultras and tweaks, older characters will be getting new specials or normals.

Indestructible will be gone. Ono has "learned his lesson"

As the final boss, people who hate Seth, will hate him even more now. He will be harder but not, "unfair hard".

New stages will certainly be added, but certain older ones will receive new elements or details.

No fighters will be locked, everyone will be accessible from the start.

No form of World Tour mode from Alpha 3 planned anytime soon. If enough people request it for a sequel, it's possible.

Frame data has been changed on certain character's FA, to better balance out certain things. The FA system will NOT see any major changes.
« Ostatnia zmiana: Października 02, 2009, 15:34:35 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #33 dnia: Października 03, 2009, 02:05:44 am »
As the final boss, people who hate Seth, will hate him even more now. He will be harder but not, "unfair hard".

Nie wiem jak można zjebać jeszcze tą postać, nie ma to jak jedziesz go w pierwszej rundzie perfektem a w drugiej nawet nie jesteś w stanie go dotknąć. Twórco Setha-gnij w piekle kurwa. Popierdolona postać, teraz na kompie chyba na 30 prób może ze 3 razy mi się udało tego chuja pokonać, na XO szło mi lepiej. Niech mu jeszcze tylko dodadzą przychwyt skoku od Abla, no i takiego nieskończonego tatsumaki bo skoro ma shoryukena poza mape to czemu ma mieć ograniczone tatsumaki ?! No i wtedy będzie fajnie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #34 dnia: Października 03, 2009, 11:24:12 am »
Jak można go jeszcze bardziej zrąbać? Cóż, spójrz na Gill'a ze Street Fighter 3 :lol: Gościu ma ultra combo, które przywraca mu z powrotem całe życie :lol:.
Jeżeli pokonasz go w chwili, gdy ma pełny pasek ultra combo, to możesz być pewien, że zaraz się zregeneruje.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #35 dnia: Października 04, 2009, 23:35:25 pm »
Ale nawet na hardest to zawsze CPU.... Tylko (w niektórych przypadkach, faktycznie, aż) CPU. Są nań odpowiednie , jak to się mawia , myki (te smakomyki).
Ja ubijałem go każdym na medium i nawet takim Dalshimem nie było problemu. O custom stringach raczej mowy nie ma , z racji zero - jedynkowego skill przeciwnika, ale wystarczy odpowiednie wykorzystanie focus i pada jak długi. Nawet na hardest.

Zresztą chłopaki.... taki ma być właśnie ostateczny przeciwnik. Przecież ranga "final boss" do czegoś zobowiązuje. To nie Final Fantasy.

Poza tym , Gouken na hardest, daje jeszcze bardziej popalić. Minusem Setha jest również jego niski stosunkowo poziom życia.

Właściwie to co najbardziej u niego irytuje, to te ciągłe teleportacje.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #36 dnia: Października 06, 2009, 19:34:52 pm »
Tak jak przypuszczałem, prawdopodobnie wszystkie postacie dostaną nowe arty w nowym stylu (ołówek zamiast tuszu):


Większe wersje dostępne tutaj: Unity exclusive Super Street Fighter IV Sagat and C.Viper art
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #37 dnia: Października 06, 2009, 19:44:42 pm »
Powiedziali by coś na temat nowych postaci, akurat arty najmniej mnie interesują  :P

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #38 dnia: Października 07, 2009, 17:40:17 pm »
Zapewne na dniach coś tam z SRK/Famitsu wypłynie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #39 dnia: Października 07, 2009, 19:00:39 pm »
W SSF4 mogliby dać chociaż inne pory dnia na arenach,bo z tego co widzialem mam te same kolory co w czwórce.