@ Iras
To nie tylko moje zdanie, ale także ludzi którzy mają do czynienia z Gt5P/A i FM3. I jeszcze jedno czytaj z ZROZUMIENIEM, nikogo nie chce namawiać do kupna Fanateca, tylko to póki co JEDYNA kierownica na wysokim poziomie która obsłuży PS3, X360 i PC. Teraz powiedz mi co ma zrobić jegomość, który ma i X360 i Ps3 i lubi obie najlepsze wyścigowe produkcję na daną konsolę i chce mieć najbardziej uniwersalną i dobrą kierownicę.
@ Piter_Neo
AD.1
Ok, zgoda, tylko do tego dochodzi też różne oświetlenie(co za tym idzie odcienie i kolory także się zmieniają), i wcale nie próbuję przeforsować stwierdzenia że FM3 ma lepiej oddany realny asfalt, tylko to że nie jest on zły i wygląda nieźle.
AD.2
Mogę się zgodzić, trochę przesadzili z tymi śladami, ale cieszy to że powstają nowe na skutek naszej jazdy. Poza tym wytrawny gracz będzie widział gdzie ma już hamować.
AD.3
Na padzie da się spokojnie, bo dłuższej wprawie opanować pojazd bez asyst, jednak jest duża przewaga FM3 nad FM2 w odczuciu prowadzenia pojazdów o różnej konfiguracji napędu i silniku, mocy, dobijania podwozia, zawieszenia...jednak prawdziwą uciechę w tej grze daję jazda na kierownicy. Również zgadzam się że na Hardzie czy na symulacyjnych ustawieniach grać się w GT5A za bardzo nie da na padzie(podobnie jak w RBR), to świadczy o 2 rzeczach:
1) Gra nie jest dobrze pod pada na tych ustawieniach skalibrowana(być może celowo)
2) Gra ma trudny model jazdy, jednak jego opanowanie daję dużo satysfakcji.
@ Mrocz
Ok, tylko pytam, we wcześniejszych odsłonach GT tego nie było jak dobrze pamiętam
Tak samo jest w FM3, są zawody gdzie ściga się cała 8-ka lub 1vs1.
Nie stwarzaj sobie sztucznej pyskówki i wrzuć na luz. Może jakieś krople walerianowe lub redbull