Autor Wątek: Motorstorm: Apocalypse  (Przeczytany 100036 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #400 dnia: Marca 16, 2011, 13:50:59 pm »
Sprawdzałem, z mojego województwa nic nie ma.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #401 dnia: Marca 16, 2011, 15:10:26 pm »
15 minut temu kurier przywiózł mi paczkę z nowym MotorStromem. 8) 8) 8)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2011, 15:21:36 pm wysłana przez BoBaN »

Marins

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #402 dnia: Marca 16, 2011, 15:12:27 pm »
W Sosnowcu, w sklepie Games4You już sprzedają za 189 zł.

Właściciel tego sklepu to ściemniacz i cwel  :evil:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #403 dnia: Marca 16, 2011, 15:23:25 pm »
15 minut temu kurier przywiózł mi paczkę z nowym MotorStromem. 8) 8) 8)
Sprawdź czy włączyli serwery do multi (jak dorwę dziś swoją kopie TO JEŹDZIMY kur**!) i przygotuj się na patcha 1.01 (chyba z 200MB).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #404 dnia: Marca 16, 2011, 15:39:16 pm »
Dokładnie, na dzień dobry patch 201MB. :roll:

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #405 dnia: Marca 16, 2011, 15:49:25 pm »
Patch pewnie blokuje możliwość gry do czasu oficjalnej premiery  :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #406 dnia: Marca 16, 2011, 16:17:28 pm »
To co się dzieje na ekranie ryje beret mocarnie!!! :o :o :o Naprawdę w połączeniu z ciężkimi drumami daje świetny klimat. Ogólnie gra jest utrzymana w kompletnie innych klimatach niż poprzedniczki i to czuć od pierwszego wyścigu. Co mnie nieco zmartwiło, to brak jednego z największych plusów poprzednich MotorStorm'ów, czyli doboru pojazdu do trasy. Bynajmniej do tej pory tego nie spotkałem (gra narzuca pojazd na każdy wyścig). Nie ma już znaczenia czy prowadzimy buggy, który lepiej jeździ po piasku, czy auto wyścigowe. Oczywiście różnice w zachowaniu fury są, ale nie ma elementu z poprzednich MS'ów gdzie np. tylko mudplugger i ciężarówki mogły jechać trasą z błotem. Jednak cała ta rozwałka i klimat apokalipsy wynagradzają te braki. Momentami szczena szeroko się rozdziawia.

Wiadomość scalona: [time]Marzec 16, 2011, 17:23:56 pm[/time]
EDIT.

Hehe, a jednak jest ten element, Właśnie doszedłem do eventu "Granica miasta" i Big Dog wyjaśnił wszystko co powinienem wiedzieć o pojazdach, a w tym ich zachowania na różnych nawierzchniach.

Btw. Chce soundtrack z tej gry!!!
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2011, 16:24:45 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #407 dnia: Marca 16, 2011, 16:42:18 pm »
To co się dzieje na ekranie ryje beret mocarnie!!! :o :o :o

Powiedz, że trasa z demka jest najsłabszą póki co... :P Bo może zaryzykuje... Jadnak każdy Motorstorm robił wrażenie, nie wierzę, że ta część jest jak "demko"

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #408 dnia: Marca 16, 2011, 16:50:22 pm »
Po pierwsze to trasy ciągle się zmieniają. Bodajże 5 event i niby ta sama trasa co w pierwszym, ale jest dopisek "trzęsienie ziemi nieco zmieniło trasę". Myślę sobie "eee lipa, już się powtarzają trasy", po czym odpalam wyścig, a tu kompletnie inny tor. Inna pora dnia (efekty świetlne dają radę), inna kolorystyka i ogólnie całkiem inaczej droga biegnie. Ja jestem zachwycony tym co dostałem.

Np. teraz jestem w momencie gdzie dowiaduje się o straży miasta, która za pomocą uzbrojonych śmigłowców chce wygonić z miasta "Crazies", czyli walniętych ludzi, którzy mimo ewakuacji pozostali w mieście i dokonują rozbojów. Okazuje się, że śmigłowce obrały sobie na cel również uczestników festiwalu MotorStorm. Takie miałem oczy O_O jak śmigłowce zaczęły do nas naparzać z minigun'ów, a jak nie trafiały to postanowili burzyć rakietami to co znajduje się przed nami. Teraz wyobraź sobie Mrocz, mocne DubStep'y lub Drum'y, masa wariatów na torze obok Ciebie i nagle leci rakieta, uderza w budynek a tan zawala się powoli przed nami wzbudzając mnóstwo kurzu (momentami nie widać nic oprócz dymu). To naprawdę robi wrażenie.

PS. Trasa z demka nie jest najsłabsza. Jest jeszcze jedna, która podoba mi się średnio, ale dopiero pierwszy raz na niej jechałem, więc nie oceniam, bo już teraz wiem, że za każdym razem co innego dzieje się z torem.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2011, 17:04:52 pm wysłana przez BoBaN »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #409 dnia: Marca 16, 2011, 17:34:01 pm »
Nie pojeździmy - jestem w takiej samej sytuacji jak becet. Na allegro brak aukcji z mojej okolicy, w Empiku kolo nie wiedział czemu nie mają gry pomimo dzisiejszej premiery (to się dowiedział) a kolo w MM powiedział, że transport został cofnięty na magazyny i nie dojechała do nich ani jedna kopia. Liptonozor  :evil:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #410 dnia: Marca 16, 2011, 17:57:22 pm »
W empikach do piątku powinna się ukazać gra.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #411 dnia: Marca 16, 2011, 19:10:42 pm »
Trasa Brodwalk podczas tsunami i trąby powietrznej. :o :o :o Dziękuje, dobranoc. Jeszcze czegoś takiego w grach nie widziałem. Możecie myśleć, że przesadzam, ale jak dojdziecie do poziomu "zawodowiec" i do tego wyścigu to zgubicie szczenę.

Btw. Na wszelakich słupach, ścianach, belkach, w które uderzymy pozostają ślady (np. zdrapany lakier z słupa, pękniecie na ścianie itp.).

Unlimited

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #412 dnia: Marca 16, 2011, 19:25:19 pm »
Zarzuć jakimś amatorskim filmikiem :P ;) heh

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #413 dnia: Marca 16, 2011, 19:31:22 pm »
Nie pojeździmy - jestem w takiej samej sytuacji jak becet. Na allegro brak aukcji z mojej okolicy, w Empiku kolo nie wiedział czemu nie mają gry pomimo dzisiejszej premiery (to się dowiedział) a kolo w MM powiedział, że transport został cofnięty na magazyny i nie dojechała do nich ani jedna kopia. Liptonozor  :evil:

Ja dorwałem  8)

W Euro RTV AGD za 199 zł. Sprawdz tam (zadzwoń na info z ich strony)
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2011, 19:50:20 pm wysłana przez el becetol »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #414 dnia: Marca 16, 2011, 19:42:48 pm »
Zarzuć jakimś amatorskim filmikiem :P ;) heh

Coś Ty, nie będę Wam psuł zabawy. Jak zobaczycie akcje np. z wybuchającymi studzienkami i słupami ognia, a potem jak nagle wypier****a cały asfalt w górę, to docenicie nowego MotorStorm'a.

Odnośnie dema MS:A to jedno jest pewne. Jest zdecydowanie najsłabsze pod względem zniszczenia jakie ma miejsce na trasach w pełnej wersji. Szkoda tylko, że online nie działa na razie (pewnie prze opóźnienie premiery).
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2011, 19:51:49 pm wysłana przez BoBaN »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #415 dnia: Marca 16, 2011, 20:10:36 pm »
ok pograłem parę godzinek...skończyłem pierwszą kampanię Masha czyli poziom easy

TA GRA TO NIE MOTORSTORM i grzechem jest porównywanie jej do poprzednich części. Jako,że kocham tą serię to po prostu nóż w kieszeni się otwiera jak widzę co oni z tą częścią zrobili. Ale ok....niech będzie ,że napiszę co nieco o tej grze nie porównując ją do poprzedniczek:

- grafika ładna ale nic poza tym, tekstury są okropne i geometria niektórych tras też, na plus niesamowita dynamika i płynność animacji. Mayhem na trasie czasem jest niewiarygodny, co w połączeniu z wieloma przeszkadzajkami(gazety,kubły,kartony itp) i skryptami (prawdziwa apokalipsa) sprawia,że dość przyjmnie odbiera się oprawę graficzną

- muzyka i dźwięki - siniki są odwzorowane słabo, muzyka jest do przełknięcia ale zdecydowanie nie trafia w mój gust i wolałbym bym tutaj kawałki z vocalem i normalne piosenki zamiast tego co mamy

- trasy - rasa w demie była banalna...o to proszę się nie bać...trasy w Apocalypsie są świetne i mają pełno skrótów i rozjazdów i na pewno są jednym z plusów tej pozycji

- model jazdy - mega arcadówka, zero odzworowań do prawdziwej fizyki , do tego mam wrażenia,że auta są czasem wręcz przyklejone do nawierzchni

- fabuła - już sam pomysł by gra wyścigowa miała fabułę jest słaby...ale po prostu fabuła w tej grze to kompromitacja...radzę skipować przerywniki

- multi nie działa ale z tego co widziałem jest mega rozbudowany i bardzo podobny do tego z blura czyli pewnie będzie fajny

I tyle :) pobawię się trochę i gra za dwa dni ląduje na allegro. W każdym razie na pewno rozumie ludzi którym tytuł się spodoba bo nie jest zły ale to tylko solidna arcadówka i nie ma nic wspólnego z wspaniałymi poprzednikami

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #416 dnia: Marca 16, 2011, 20:22:28 pm »
Ja zapewne pogram tyle co w MS2, potem trochę w multi i odstawię na półkę jak poprzedniczki. Jednak nie sprzedam MS:A, bo warto mieć ją w kolekcji. Prawdą jest, że gra jest zupełnie inna od poprzedniczek, ale ja akurat uznaję to za plus. Jestem zwolennikiem zmian w takich tytuł, bo o ile gry sim nie muszą dużo się różnić od siebie, tak w wyścigach arcade oczekuję od twórców, że puszczą wodze fantazji i pokażą na co ich stać. Tak tez uczynili w MS:A i wyszło im to świetnie. Nie oczekuję od tego tytułu niesamowitych tekstur i kosmicznej geometrii, bo nie o to tutaj chodzi. Tu ma być totalna rozwałka i pod tym względem gra przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Momentami zastanawiam się jak PS3 sobie z tym radzi, bo mnogość efektów i brak chrupnięć naprawdę wprawiają w osłupienie.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #417 dnia: Marca 17, 2011, 00:41:29 am »
Z jednym się zgadzam:

Cytat: punisher85
TA GRA TO NIE MOTORSTORM

Zmieniono środowisko, model jazdy, festiwal...

... a poza tym gra srogo kopie dupę. 8) To co się dzieję na trasach w klasie zawodowiec powoduje ciągły opad szczęki. Gralem od 19 i nie mogłem się oderwać, ciągle chce się sprawdzić co będzie dalej. Żeby się nie powtarzać, podpisuję się pod tym co pisze Boban.

Szkoda że online nie działa.


prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #418 dnia: Marca 17, 2011, 07:43:04 am »
Nie pojeździmy - jestem w takiej samej sytuacji jak becet. Na allegro brak aukcji z mojej okolicy, w Empiku kolo nie wiedział czemu nie mają gry pomimo dzisiejszej premiery (to się dowiedział) a kolo w MM powiedział, że transport został cofnięty na magazyny i nie dojechała do nich ani jedna kopia. Liptonozor  :evil:

Ja dorwałem  8)

W Euro RTV AGD za 199 zł. Sprawdz tam (zadzwoń na info z ich strony)
Zamówiłem już w Ultimie, w piątek powinna być.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #419 dnia: Marca 17, 2011, 10:02:45 am »
...ciągle chce się sprawdzić co będzie dalej. a.

Same here. Od momentu odpalenia tej gry, nie mogłem odejść od ekranu. Gra wciąga jak bagno, więc jeszcze raz polecam zaopatrzyć się w ten tytuł, bo naprawdę warto.

Wiadomość scalona: [time]Marzec 17, 2011, 16:26:11 pm[/time]
Jestem już daleko na poziomie weteran i jest ciężko. Fabuła fajnie nawiązuje do pierwszego MotorStorma (po jednym filmiku aż mnie wzięła chęć żeby odpalić jedynkę) i po takim czasie spędzonym z grą uznaję ją za miły dodatek. Ja takie gry mógłbym kupować co miesiąc, gdyby tylko ukazywały się z taką częstotliwością. Bawię się świetnie z MS:A, dosłownie jakbym miał automat do gier w domu (gra ma klimat automatów).

Wiadomość scalona: Marca 17, 2011, 15:51:16 pm
Łeee dupa...jak pisałem to powyżej, to byłem przed ostatnim wyścigiem w grze. Weteran jest dużo krótszy niż poprzednie poziomy. Single skończony w taki razie. Teraz czas na zadania specjalnie i online (o ile w końcu go odblokują).
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2011, 15:51:16 pm wysłana przez BoBaN »

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #420 dnia: Marca 17, 2011, 18:12:23 pm »
Łeee dupa...jak pisałem to powyżej, to byłem przed ostatnim wyścigiem w grze. Weteran jest dużo krótszy niż poprzednie poziomy. Single skończony w taki razie. Teraz czas na zadania specjalnie i online (o ile w końcu go odblokują).
coś szybko padł single... w MS: PR skończyłeś cały festival na złoto?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #421 dnia: Marca 17, 2011, 18:16:58 pm »
Nie i tutaj też nie. Aczkolwiek gra wydaje mi się nieco łatwiejsza od poprzedniczki. Natomiast tutaj jest jeszcze tryb zawodów specjalnych i dosyć mocno rozbudowany tryb tuningowania wizualnego aut plus perki do walki w sieci. Szkoda tylko, że serwery nadal nie działają. :-?

Natomiast samą grę oceniam wyżej niż poprzednie części. Naprawdę jest świetna i bardzo grywalna. No chyba, że ktoś jest nieugiętym zwolennikiem błota i bezdroży, to MS:A może postawić niżej niż MS:PF. Ja nie mogę się doczekać aż online ruszy. Jestem ciekaw całej tej rozwałki przy tak mocno zmieniających się torach z okrążenia na okrążenie.

PS. Tras jest dużo więcej niż w MS:PF. Mimo iż nazwy się powtarzają, to ich zmiany po trzęsieniu ziemi (nie mówię tutaj o zmianach podczas wyścigu) są tak ogromne, że można je praktycznie uznać za zupełnie inne tory.

« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2011, 19:57:10 pm wysłana przez BoBaN »

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #422 dnia: Marca 17, 2011, 19:33:35 pm »
chciałem w końcu obadać demo ale kurde chyba wywalili z PSN!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #423 dnia: Marca 17, 2011, 19:50:25 pm »
To dobrze, bo byś się mógł zrazić po demie. :P

Btw. Policzyłem ile jest wszystkich tras do wyboru w trybie szybkiej gry. Jest ich 33 z tego 17 z nich ma dodatkowo opcje włączenia/wyłączenia tzw. wydarzeń, które owocują tym, że tor podczas jazdy potrafi diametralnie się zmienić. Niech już w końcu włączą ten cholerny online!!!
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2011, 19:57:22 pm wysłana przez BoBaN »

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #424 dnia: Marca 17, 2011, 20:11:46 pm »
To dobrze, bo byś się mógł zrazić po demie. :P
ogólnie jestem zrażony do tej gry bo za bardzo odeszła klimatem od poprzednich części które uwielbiałem - były to jedyne wyścigi arcade w które byłem w stanie grać... szczególnie szkoda mi odejścia od klimatu wyspy z Pacific Rift - spędziłem tam ponad 100h (zdobywając po drodze platynę), i szczerze nie widziałem potrzeby żeby cokolwiek zmieniali poza wyspą i nowymi trasami... dlatego chciałem sprawdzić czy w klimacie miasta mam co szukać...

no cóż, może wymienię Killzone 3 na tą grę i jak mi nie podejdzie to pozbędę się szybko...

ps. wszystkie trasy prowadzą przez miasto czy są trasy typowo offroadowe?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #425 dnia: Marca 17, 2011, 22:07:39 pm »
Wszystkie to miasto, ale różne jego części. Np. w dokach masz błoto i piasek, most to długie proste, centrum wiadomo, wysokie budynki itp. Jest różnorodnie i bardzo grywalnie. Tylko nie wolno się zniechęcać na początku, bo im dalej tym lepiej. IMO najlepsza jest klasa zawodowca (tam dzieje się najwięcej). Ogólnie sam pomysł fabuły uważam za udany, bo fajnie wyjaśnia zmiany jakie następują na trasach. Wiadomo, że trzeba fabułę traktować z przymrużeniem oka, ale bez niej byłoby jakoś dziwnie.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #426 dnia: Marca 18, 2011, 08:06:44 am »
Dziś powinna być już u mnie, napiszę co nieco z punktu widzenia fana poprzednich części. Będzie jeden wielki lament i wku**?

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #427 dnia: Marca 18, 2011, 09:41:46 am »
Myślę że jako człowiek ogarnięty nie oczekujesz po poprzednich wpisach tego co było w poprzednich częściach. Jak podejdziesz do gry nie patrząc na nią przez pryzmat poprzedniczek to dostaniesz świetny arcadowy wygrzew.

Info co co do poziomu trudności i zawartości - wyścigów w Festiwalu jest koło 38 (nie wszystkie to wyścigi/elimination), wszystkie łączone bajkowym komiksem. Przy czym należy zwrócić uwagę, że w przeciwieństwie do poprzedniej części tutaj nie jeździmy po tych samych trasach, tylko każdy wyścig jest na innej (czytaj: nawet jak jest ta sama trasa to jest solidnie przemodelowana). Po przejechaniu któregoś z 33 wyścigów na pierwszym miejscu uaktywnia się on w trybie "Festiwal Ekstremalny" - gdzie trasę można przejechać raz jeszcze z trudniejszymi i bardziej agresywnymi przeciwnikami i dodatkowo trzeba do mety dojechać trzeba w wyznaczonym czasie - muszę przyznać że wyzwania są dosyć wyśrubowane, tak więc o poziom trudności nie ma co się martwić, łatwo nie jest. Oprócz tego te 33 wyścigi dostępne są w time trial, gdzie trzeba pobić czas okrążenia. Łącznie daje to koło 104 wyzwań w singlu.
Na trasach w trybie festiwalu ustawione są karty kolekcjonerske (po kilka na każdej, 150 łącznie w grze), których zebranie wymusza dokładne poznanie trasy - a te mają multum skrótów i rozjazdów, tak jak poprzednio, nie wspominając o tym że poszczególne sektory planszy mogą się diametralnie zmienić na kolejnym okrążeniu.

No i online jest rozbudowany masakrycznie w porównaniu do poprzedniej części (więcej trybów, 75 poziomów doświadczenia, perki, do odkrycia nowe modele samochodów, kierowcy, części do tuningu, ikonki itp.) Największą nowością jest tryb "zakładów" - przed wyścigiem możesz się z kimś założy że z nim wygrasz - i zalezy jak ci pójdzie dostaniesz więcej/mniej ekspa. Jak wygrasz możesz cisnąć kolejny wyścig dokładając do zakładu kolejne cyfry, a eksp po wygranej dostajesz x2, i tak dalej - czyli można jechać win streaki i się obłowić, albo się przeliczyć i po 5 wyścigu wszystko stracic. To na pewno doda dodatkowej adrenaliny do gry online. Piszę ten ostatni akapit teoretycznie, z tego co wyczytałem w grze, bo online jeszcze nie działa... tak więc nie wszystko może się zgadzać  :P
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 09:43:58 am wysłana przez el becetol »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #428 dnia: Marca 18, 2011, 11:09:09 am »
Festiwal Ekstremalny pozwolił mi odkryć rozjazdy, o których nie miałem wcześniej pojęcia. Bardzo ciekawe w tej grze jest to, że niektóre rozjazdy i skróty mogą istnieć na jednym okrążeniu, a na kolejnym już ich nie będzie, bo np. zawali się w tym miejscu jakiś element krajobrazu. Np. w Downtown ten skrót pod piętrowym parkingiem obok przewróconej reklamy. Na pierwszym kółku skorzystałem z tego skrótu i pomyślałem, że na drugim też warto. Zbliżam się do dziury, którą się tam wjeżdżało, a tu nagle ziemia zaczęła się trząść i zawaliło piętro parkingu, które zasypało ten wjazd. Nie ukrywam, że byłem nieco zaskoczony. :P

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #429 dnia: Marca 18, 2011, 11:19:08 am »
prart -> gra jest fajna , to po prostu nie jest motorstorm, a split second2 i przede wszystkim tak do tego podchodź. Do mnie taka całkowita zmiana była nie do przełknięcia ale wiem ,że wielu będzie się ta gra podobała.

Zdecydowanie najlepszym punktem tej pozycji są trasy , na serio wzorem starych częsci jest tutaj pełno rozjazdów(choć niestety nie tak jak w starych Motorstormach gdzie każdy pojazd miał swój optymalny tor przejazdu) i losowość zdarzeń na trasach sprawia,że praktycznie nie dane jest wykuć trasy na pamięć bo trzeba zawsze pamiętać,że w paru miejscach na trasie może się coś wydarzyć.

Graficznie wg mnie robią jedynie dwie trasy - ta na nadbrzeżu z tsunami i tornadem i ta na dachach budynku. Na wszystkich jest rozpierducha i mega płynnie ale dosłownie każdy element(woda,tekstury, plenery w oddali) jest gorzej wykonany niż w starych częściach.

Jeszcze jedna rzecz mnie wkurza - kamera z maski , zawsze preferuje jazdę na tej kamerze w grach ale w tym Motorstormie się po prostu nie da nią jeździć - za dużo tych skrzynek,krzeseł,ławek,papieru,kamieni itp na trasie i non stop te elementy uderzają w ekran przez co przez 60% wyścigu ma się ograniczoną widoczność

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #430 dnia: Marca 18, 2011, 11:36:04 am »
Ponoć online już działa. Problem jest, jak zaakceptowaliście licencję (terms of service czy jak tam nazwali) w momencie, gdy serwery jeszcze nie działały - teraz już o nią nie pyta, nie pamięta poprzedniego zaakceptowania i nie wpuszcza na serwer. Trzeba sejwa skasować, niestety (Evo niby pracują nad rozwiązaniem).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #431 dnia: Marca 18, 2011, 11:45:03 am »
Prart, a najlepiej to zagraj sam, dojdź do klasy Zawodowca i oceń. Znasz mentalność polskich graczy i wiesz, że nigdy im nie dogodzisz. Z GT5 było to samo. Mnóstwo zmian względem poprzedniczek, ale i tak komuś zawsze coś nie pasowało. A to za mało zmian, a to za dużo zmian itd.

Ja uwielbiam kamerę znad maski. Jest trudno, ale mega rajcownie. Rozpierducha jest tak potężna, że czasem można dostać oczopląsu. Jedyne co jest spieprzone w tej kamerze względem poprzednich części, to brak widoczności maski w niektórych pojazdach. Źle ją ustawili i np. w Supermini nie widać maski wcale (dopiero jak boosta przytrzymamy i ekran zrobi rybie oko). Mimo to gram tylko i wyłącznie z takiego widoku.

Dla mnie to najlepsza część MotorStorma, bo wywołała u mnie najwięcej "wow" podczas wyścigów. Jedynka była zupełnie czymś innym. Było wolniej, ale dokładniej i przez błoto. Rozumiem, że wielu może się coś takiego podobać i tęsknią za taką rozgrywką. Dwójka mimo iż była świetna, to jednak dla mnie ta gra nie potrafiła się dobrze określić. Niby było błoto, dżungla itp. ale pojawiła się do tego ogromna dynamika, która nie pozwalała wczuć się w jazdę po bezdrożach, tak jak w jedynce. MS:A to gra, która jasno określa czym jest. Jazda na maksa, rozpierducha, niesamowite efekty, dynamika urywająca dupę, a do tego dużo więcej tras, ciekawszy online, opcje personalizacji swojej floty. To lubię jeśli chodzi o arcade racer'y i dlatego jestem zachwycony MS:A.

Wiadomość scalona: [time]Marzec 18, 2011, 12:46:25 pm[/time]
Ponoć online już działa. Problem jest, jak zaakceptowaliście licencję (terms of service czy jak tam nazwali) w momencie, gdy serwery jeszcze nie działały - teraz już o nią nie pyta, nie pamięta poprzedniego zaakceptowania i nie wpuszcza na serwer. Trzeba sejwa skasować, niestety (Evo niby pracują nad rozwiązaniem).

FUUUCK!!! W takim razie odpalę MS:A z innego konta (np. tego, które mam na UK) i tam pogram w sieci do czasu, kiedy pojawi się patch naprawiający ten błąd.

Wiadomość scalona: Marca 18, 2011, 12:42:35 pm
UWAGA!!!

ONLINE DZIAŁA! Nawet na koncie głównym, gdzie wybrałem wcześniej potwierdzenie warunków gry online. Trzeba tylko chwilę poczekać żeby podświetlił się napis "Znajdź grę".

Szkoda tylko, że dosyć opornie to działa. Zanim wybierze się trasę, auto i postawi zakład to trochę schodzi. Głównie przez długie dogrywanie.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 12:42:35 pm wysłana przez BoBaN »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #432 dnia: Marca 18, 2011, 12:59:58 pm »
Informator dał cynka, że gra czeka już w domu (propsy dla Ultimy).

@punisher, becet, Boban
DZIŚ JEŹDZIMY?

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #433 dnia: Marca 18, 2011, 13:19:01 pm »
Czemu nie  8) Musze was bramble znowu do znajomych dodać :)

PSN ID: becetbreak

To co, godzina 20?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #434 dnia: Marca 18, 2011, 13:29:27 pm »
Wstępnie tak.
Dużo zależy od tzw. "sytuacji".

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #435 dnia: Marca 18, 2011, 13:33:43 pm »
Cholera ja dziś nie dam rady o 20. Mam wyścig w lidze GTKing w GT5. :-? :-? :-?

Około 22:30 już będę dostępny. Ewentualnie niedziela do godziny 15 i po godzinie 18 (też wyścig w GTKing'u mnie czeka).

Btw. Motyw z obstawianiem kasy jest zajebisty. W lobby można podglądać kto stawia, że Cię pokona, a podczas wyścigu w lewym dolnym rogu jest nick kolesia, którego pokonanie obstawiliśmy my i pokazuje jego pozycję. Także nawet jeśli nie walczymy o podium to emocje nadal nam towarzyszą, bo ciągle rozgrywamy walkę o obstawioną kasę. Miałem serię 6, albo 7 dobrze obstawionych wyścigów z czego w jednym poszedłem na totalne ryzyko i postawiłem kasę na to, że ogram gościa z największym levelem (miał 16lvl). Udało się wygrać i wpadło mnóstwo exp'a. Ogólnie najtrudniej jest jechać na pierwszej pozycji, bo jeśli w głosowaniu padnie na trasę z "wydarzeniami", to wszystko dzieje się na oczach prowadzącego w wyścigu. Jest miazga na online i do końca wyścigu nigdy nie jest się pewnym swojej pozycji.

PS. Pisałem o wolnym dogrywaniu. Teraz widzę, że to zależy od hosta i synchronizacji. Grałem teraz w takim lobby, gdzie wszystko wgrywało się błyskawicznie i bezproblemowo.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #436 dnia: Marca 18, 2011, 13:39:12 pm »
Są sygnały o nowej dacie premiery - dopiero początek maja!
Ludzie kupuja póki jeszcze są jakies resztki w sklepach.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #437 dnia: Marca 18, 2011, 13:49:46 pm »
Mi pasuje od 18 i o 22 sumie też jak będę online to mi po prostu niech host wyśle invita (czy jak tam online działa w tej części). I tak wieczór sobie zarezerwowałem na MS.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #438 dnia: Marca 18, 2011, 13:55:18 pm »
Prart a Tobie godzina 18 dzisiaj pasuje? Bo ja dopiero o 20:30 muszę uciekać na ligę GT5, a tak to mam czas. Może dziś o 18 pogramy?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #439 dnia: Marca 18, 2011, 14:07:41 pm »
Odpada, jak zwykle zresztą - startuję po 20.00 (i wówczas do bólu) albo w ogóle.
Spoko bez napinki - dziś nie da rady to pojedziemy innym razem.