Sama gra wygląda rewelacyjnie. Sama w sobie ma również kilka całkiem ciekawych patentów. Za to jak zabijemy przeciwnika otrzymamy stosowną ilość punktów.
Owe exp. można przeznaczyć na rozwój broni. Poza tym, będziemy w walce wykorzystywać swego rodzaju front kick, bicz, jak i wślizg.
Szczególnie ten drugi prezentuje się ciekawie. Będzie można przeciwników zza osłony wyciągać, jugglować niczym w mordobiciu, a to wszytko przy spowolnieniu czasu.
Dzięki temu będzie możliwość podrzucenia przeciwnika biczem do góry, a następnie zasadzenia mu w locie head shot. Flail gun ( flail - kiścień), czyli dwa granaty połączone łańcuchem. Nimi też da się zlikwidować w niezwykle efektowny sposób przeciwnika. Przykład - związanie przeciwnika nim, kopniecie go w stronę grupki przeciwników, po czym szybko zdetonować i zacząć bawić się biczem.
Skill shotów ma być kilkaset - np strzał w gardło przeciwnika, co skutkuje efektowna animacją. Bossów ma być kilku, a pojedynki z nimi będą składać się z kilku etapów.