Autor Wątek: Bulletstorm  (Przeczytany 40647 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #120 dnia: Lutego 23, 2011, 21:29:32 pm »
O żesz ty w morde ! Słucham muzyki z menu w demku i sobie myślę że pewnie niezłego jakiegoś zachodniego kompozytora wyrwali (choć miałem nadzieję głeboko że to Polak) a tu proszę bardzo :)
Muzykę do Bulletstorma skomponował pan Krzysztof Wierzynkiewicz.

Co najlepsze na jego oficjalnej stronce można przeczytać, że przygotował OSTa do Wiedźmina i Wiedźmina 2 (!!) oraz do Animowanej Historii Polski Tomasza Bagińskiego (również epicka muzyka, która mnie niesamowicie zaszokowała). Jestem pod olbrzymim wrażeniem słuchając przykładowych nut na oficjalnej stronce "Wierzy"  :o Toż to najwyższy światowy poziom. Unikalne podniosłe brzmienia, które naturalnie wpływają do ucha. Mogę dodać, iż nie jest to coś, co słychać na każdym kroku tzw. epickiej muzyki w filmach, lecz coś naprawdę unikalnego. Rzekłbym, że nawet na miarę Hansa Zimmera czy Jamesa Newtona Howarda (nawet w komencie do filmiku co zapodał Tofek ktoś się pyta czy to nie Hans Zimmer komponował !).

Polecam oficjalną stronę Naszego kompozytora o którym za niedługo może być bardzo głośno:
http://www.wierza.com

Na oficjalnym blogu PCF zamieściłem wczoraj post z prośbą o artykuł nt. muzyki w Bulletstormie. Okazało się, że nie jestem jedyny, gdyż jakiś inny zagraniczny gracz wystosował tą samą prośbę. Mam nadzieję że coś ciekawego na dniach przygotują :) (a jak nie to cholera jadę do Warszawy nakręcić jakiś reportaż na ten temat - sam się zgłoszę nawet :D)

Ogólnie duma mnie rozpierdziela i teraz tym bardziej jestem dumny, że wczoraj zamówiłem gierę  :angel:

Poprawka:
Muzykę do Bulletstorma Krzysztof Wierzynkiewicz skomponował wraz z Michałem Cieleckim :)

Dodano:
O proszę i znalazłem świetny wywiad z kompozytorami:
http://gameplay.pl/news.asp?ID=56921
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2011, 22:07:44 pm wysłana przez szmajdzik »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #121 dnia: Lutego 23, 2011, 22:54:33 pm »
Red to mam nadzieję że nadrobisz w najbliższym czasie bo nie bd grać z mięczakami w betę tylko liczę na was chłopaki. Pok to samo do ciebie.
Na mnie nie licz, bo na mnie Bulletstorm takiego wrażenia nie zrobił i na razie wstrzymam się z zakupem. Za to GoW3 postaram się nabyć zaraz po premierze i może kupię do tego od razu rocznego Golda. Wiadomo, że to jeszcze kupa czasu, ale teraz mam za dużo rzeczy na głowie, aby skupić się na graniu przez sieć.

Cytuj
Ja chcę ustawek jak w 2008 !!!!  Crying or Very sad
Oj fakt, to były zajebiste czasy :cry:

Cytuj
Co najlepsze na jego oficjalnej stronce można przeczytać, że przygotował OSTa do Wiedźmina i Wiedźmina 2
Głównym kompozytorem muzyki do Wiedźmaka był Adam Skorupa.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #122 dnia: Lutego 24, 2011, 11:40:27 am »
Epic poinformowało, że będą inne opcje zdobycia klucza do bety więc kombinuj i gramy już w kwietniu :D Ja pewnie wtedy wezmę miesięczniaka conajmniej bo też na razie ciężko z regularnym graniem.

Wierzynkiewicz ma na swojej stronce jasno napisane że komponował  :P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #123 dnia: Lutego 24, 2011, 16:22:07 pm »
Cytuj
Wierzynkiewicz ma na swojej stronce jasno napisane że komponował  Razz
Głównym kompozytorem był Skorupa. Może Wierzynkiewicz nagrał jakiś kawałek, albo pomagał przy tworzeniu ścieżki dźwiękowej?

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #124 dnia: Lutego 27, 2011, 00:05:55 am »
Giera skończona. Pierwszy raz w życiu przy pierwszym posiedzeniu. Co do fabuły czy grafy to patrząc przez pryzmat zwiastunów to tak naprawdę gówno jeszcze widzieliście  :angel: Swoją drogą fabuła jest naprawdę świetna. Jestem mega zajarany. Grę zacząłem od nowa na niższym poziomie trudności żeby skillshoty lepiej i nabijać i... bawię się jeszcze lepiej (fabularnie, skillshotowo, gameplayowo) :D No coś niesamowitego (możliwe też że grając przedwczoraj byłem mega zmęczony i nie wszystkiego wychyciłem, ale to szczególik :P) Nie chcę pisać za wiele bo chyba tutaj jeszcze nikt nie ukończył ale ogólnie grę mogę podzielić na 3 kategorie momentów które często się pojawiają:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Red jestem prawie pewny że gra ci się spodoba, o tobie Pok też to mogę powiedzieć :)
Duma że Polacy zrobili taką miodną grę rozjebuje mnie od środka nad wyraz  :grin:
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2011, 00:54:14 am wysłana przez szmajdzik »

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #125 dnia: Lutego 27, 2011, 00:14:22 am »
Mnie demo jakoś nie urzekło więc nie wiem czy kupię. Dobrze by było wesprzeć produkt polski ale serio jakoś ta gra mnie nie porywa. Nie wiem, może demo było choooyowe? Fajnie jakbyś Szmajdzik coś powiedział czy demo sie dużo różni od pełnej wersji.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #126 dnia: Lutego 27, 2011, 00:26:44 am »
Ogólnie ludzie dziwnie podeszli do tego dema z tego co widzę. Jakbym pracował w PCF podjąłbym taką samą decyzję, jeśli chodzi o formę wydania.
Demko nie zawiera urywka z kampanii a jeden etap z trybu "Echo" - w którym są zawarte najintensywniejsze i najlepsze do nabijana skillshotów momenty z kampanii (nawet bez cutscenek i dialogów). Wszystko po to żeby ludzie ogarnęli ten słynny już system "Skillshotowania". W grze ogólnie masz pełno broni, które możesz modyfikować (za zdobyte pkty oczywiście), super fabułę (jak na FPSa), humor i kuuupę możliwości przechodzenia poziomów. Dzień po skończeniu gry, zaczynam ją od nowa i bawię się jeszcze lepiej  :o ?? Znajdź mi drugą taką grę  :angel:
W ogóle Echo powstało z pewnego przypadku. Podobno na pierwszym pokazie gry na E3 całe PCF srało w majty bo się bali że ludzie nie skumają całego systemu. Zresztą co ja się będę wylewać:
http://www.peoplecanfly.com/blog/2010/12/echo-mode-its-your-fault/#more-197

Ogólnie bierz nie pożałujesz. Czytam właśnie po twitterach i wyczytuję podobne wrażenia co u mnie. Też ludzie przechodzą 2 raz bo im mało po pierwszym podejściu  :D Poza tym jeszcze jest tryb Anarchia - coś jak horda tylko, że zamiast "przetrwać" fale musisz nabić odpowiednia ilość punktów. Do 4 graczy można robić sieczkę :D Jest promocja na Live`a znowu - 135zł za 12miesięcy + 750 pkt i chyba na dniach będę brać więc zapraszam do Anarchii i ta beta Gearsów w kwietniu  :grin:

Gdyby nie to że Polacy zrobili tą grę (dodatkowo wydając po drodze takie wyjebiste zwiastuny) to pewnie bym ominął ta grę (nie jestem wybitnym fanem science-fiction czy kosmicznych strzelanek), ale za cholerę nie żałuję wydanych pieniędzy, ba! myślę o OST jak wyjdzie hehe.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2011, 00:32:37 am wysłana przez szmajdzik »

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #127 dnia: Lutego 27, 2011, 00:32:32 am »
Dzięki, jutro sciągnę demo jeszcze raz i obadam, jak podejdzie to poczekam na przypływ gotówki i zamówię, tyle że jeszcze Killzone 3 kusi jak cholera i będę musiał wybierać.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #128 dnia: Lutego 27, 2011, 00:47:19 am »
Jeśli mogę ci coś poradzić to nie patrz na czas. Jak go przekroczysz nic się nie stanie. Spróbuj pokombinować z otoczeniem i mieszaj bronie często. I pamiętaj wybuchy mają pole rażenia, w przeciwieństwie do kul, więc zbieraj jak najwięcej przeciwników w jednym miejscu :)
http://www.peoplecanfly.com/blog/2011/02/echoes-dev-style/#more-468 - tu masz wskazówki od samych developerów :)

Jakbym był fanem serii Killzone to pewnie bym się nie zastanawiał bo też wygląda na mega grę ale z Bulletstorma też się szykuje seria ;)

A i tak na marginesie. Włączam w Echo poziom z demka. Pierwsze podejście i nowy rekord - 15 750  :grin:
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2011, 00:59:03 am wysłana przez szmajdzik »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #129 dnia: Lutego 27, 2011, 11:19:41 am »
Grałem wczoraj u kumpla z Bulletstorm, tryb Echo, i kurna, ta gra jest genialna, powrót do starych dobrych fps'ów, w których nie liczyły się skryptowane scenki czy filmowość gry, ale właśnie czysta rozpierdziucha :D. Skillshoty są świetne (chociaż gra nie zawsze poprawnie odczytuje strzał - często zdarzało mi się strzelać wrogom po jajkach, a mimo to nie dostawałem możliwości zrobienia Mercy :(), bicz jest bardzo fajny, bronie pomysłowe (nie ma to jak strzelić przeciwnikowi fajerwerki w dupę :P). Jedyne co mnie wkurzało to sterowanie (grałem na PC), czyli przypisanie kilku różnych czynności pod jeden przycisk (przeładowanie i używanie przedmiotów pod R, sprint, wślizg oraz przeskakiwanie przez przeszkody pod Spację) oraz brak przycisku do skoku.

A pomijając to, kawał świetnej roboty. UE3 w nowym wydaniu sprawuje się świetnie; nowe oświetlenie naprawdę dużo dało temu silnikowi.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #130 dnia: Lutego 27, 2011, 18:15:14 pm »
Niestety mój egzemplarz mogę tylko odesłać do ea, nie idzie w ogóle przejść 3 rozdziału bo jest zbugowany.
Wszystko od nowa, od początku...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #131 dnia: Lutego 27, 2011, 18:28:40 pm »
Niestety mój egzemplarz mogę tylko odesłać do ea, nie idzie w ogóle przejść 3 rozdziału bo jest zbugowany.
Huh, możesz nawinąć temat? To jakiś 'ogólny' bug?

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #132 dnia: Lutego 27, 2011, 18:36:18 pm »
Znikają postacie (zostaje moja) i niby mogę iść dalej ale w połowie rozdziału zapadam się w tekstury i tak w kółko.
Wszystko od nowa, od początku...

Mrocz

  • Gość
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #133 dnia: Lutego 27, 2011, 18:37:30 pm »
Znikają postacie (zostaje moja) i niby mogę iść dalej ale w połowie rozdziału zapadam się w tekstury i tak w kółko.

Na jakiej platformie występują takie jazdy?

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #134 dnia: Lutego 27, 2011, 18:41:43 pm »
PS3.
Wszystko od nowa, od początku...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 27, 2011, 18:46:05 pm »
Znikają postacie (zostaje moja) i niby mogę iść dalej ale w połowie rozdziału zapadam się w tekstury i tak w kółko.
Skasuj seve'a i zacznij grę od nowa. Może to pomoże. No chyba, że już ktoś tak miał i problem jest szerszy.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 27, 2011, 18:52:51 pm »
Chyba pierw spróbuje przejść bulleta od początku, nie szukałem informacji o bugu bo jakoś specjalnie mnie to nie interesuje czy inni tak mają.
Wszystko od nowa, od początku...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 27, 2011, 18:57:51 pm »

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 27, 2011, 19:04:53 pm »
U mnie rozdział 3 act2 gdzieś tak od połowy.
Wszystko od nowa, od początku...

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #139 dnia: Marca 07, 2011, 00:29:28 am »
Dzisiaj zainstalowałem grę na swoim nowym kompie. Ta gra jest przepiękna. Poziom dopracowania detali wgniótł mnie w glebę. Samo rozwalanie ziomków to mega sadystyczna frajda, takiego funu ze strzelania nie miałem przy żadnej grze. :D
Grafika w porównaniu z XO (patrzyłem u ziomka z akademika) to przeskok jak z ps2 na ps3, trudno w ogóle porównać do jakiejkolwiek gry na konsole, oczywiście wliczając nowego killzona.
Z minusów to design głównych postaci mógłby być sporo lepszy, szczególnie robożółtek wypada słabo a szkoda bo to jego się głównie ogląda. Animacje ust zrobiłbym lepiej sam... ;) No i jeszcze niezależne od gry ale i tak wkurwiające max... instalacja gry razem z założeniem konta live i jakimiś pierdołami zajęła mi półtorej godziny, tragicznie rozwiązanie.

PCF się mega dobrze spisali. Cudo!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #140 dnia: Marca 07, 2011, 00:35:33 am »
Dzisiaj zainstalowałem grę na swoim nowym kompie. Ta gra jest przepiękna. (...) Grafika w porównaniu z XO (patrzyłem u ziomka z akademika) to przeskok jak z ps2 na ps3, trudno w ogóle porównać do jakiejkolwiek gry na konsole, oczywiście wliczając nowego killzona.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-bulletstorm-face-off

Pod czego wpływem byłeś tym razem?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #141 dnia: Marca 07, 2011, 00:55:12 am »
Cytuj
Grafika w porównaniu z XO (patrzyłem u ziomka z akademika) to przeskok jak z ps2 na ps3
:lol: to chyba ziomek grał na rubinie.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #142 dnia: Marca 07, 2011, 01:55:47 am »
Iras- Spoczi że dałeś tego linka, potwierdza co mówię. lol
Cytuj
For games enthusiasts, one of the most attractive features of PC gaming is the ability to spec out your own rig, enabling users to power past the limitations of the five-year-old consoles with new and more powerful tech. As a fast action arcade shooter, Bulletstorm benefits significantly from being run at 60 frames per second as opposed to the 30FPS seen in the Xbox 360 and PS3 versions, as we'll discuss later. To get this level of performance, we'd recommend a quad-core CPU* and something along the lines of an NVIDIA GTX460* to ensure top-level performance, but even lower end GPUs should still easily outstrip console quality and frame-rate.
* Mam taką kartę + najwydajniejszy obecnie 4 rdzeniowy procek czyli  i7 2600k, podkręcony do 5GHz

Teksturki 1k kontra 4k... 16 razy więcej detalu, no faktycznie bez różnicy... jeśli ma się -7 dioptrii. Maksymalne detale, FullHD, 4xAA i to wyszystko w 60 fpsach. Porównywać 5 letnią konsolę z wysokiej klasy nowym piecem se można... tylko po ch** bo to zupełnie inne wrażenia wizualne z gry.

lupinator

  • Gość
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #143 dnia: Marca 07, 2011, 02:02:38 am »
Zrób print-screena.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #144 dnia: Marca 07, 2011, 02:08:58 am »
Porównywać 5 letnią konsolę z wysokiej klasy nowym piecem se można... tylko po ch** bo to zupełnie inne wrażenia wizualne z gry.

Grafika w porównaniu z XO (patrzyłem u ziomka z akademika) to przeskok jak z ps2 na ps3, trudno w ogóle porównać do jakiejkolwiek gry na konsole, oczywiście wliczając nowego killzona.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #145 dnia: Marca 07, 2011, 02:22:48 am »
Zrobię ale jutro. Zwykły printscreen robi mi zrzut pulpitu a nie gry, muszę zassać jakiś soft do zrzutów.

Wini- Słówek się czepiasz ale sens przecież ten sam. Imo to przeskok w grafie prawie o generacje, tak ładnej giery w realtime nie widziałem jeszcze nigdzie. Pewnie nowy crysis znowu podniesie poprzeczkę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #146 dnia: Marca 07, 2011, 02:48:06 am »
Nie pierd** waść, ściągaj frapsa i rób screena, żebym mógł go brutalnie zmiażdżyć screenem z Killzone 3  :evil:

Mrocz

  • Gość
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #147 dnia: Marca 07, 2011, 11:41:37 am »
Teksturki 1k kontra 4k... 16 razy więcej detalu, no faktycznie bez różnicy... jeśli ma się -7 dioptrii. Maksymalne detale, FullHD, 4xAA i to wyszystko w 60 fpsach. Porównywać 5 letnią konsolę z wysokiej klasy nowym piecem se można... tylko po ch** bo to zupełnie inne wrażenia wizualne z gry.

No dobra... Piszesz to tak, jakby tylko Buletstorm wyglądał lepiej na PC... A prawda jest taka że tyczy się to 90% gier odpalonych na PC tak wysokiej klasy... Więc nie kumam czym się tu podniecać...

Rozumiem, jakby taką grafę osiągało się na średniej klasy laptopie czy coś takiego... Ale podałeś sprzęt na którym każdy tytuł nawet jakiś 5 letni będzie wyglądał zacnie w FullHD 4xAA i 60 FPS'ach :/

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #148 dnia: Marca 07, 2011, 12:00:29 pm »
Tyle że tego Bulletstorma może sobie odpalać w rozdzielczości 2560x1600 z teksturami 16k i grać przy 120 klatkach na sekundę, a i tak będzie miał ten sam plastik co na Xboxie, który do wielu innych tytułów z tej generacji jeżeli chodzi o wrażenia wizualne podbicia nie ma.

Mrocz

  • Gość
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #149 dnia: Marca 07, 2011, 13:28:39 pm »
Tyle że tego Bulletstorma może sobie odpalać w rozdzielczości 2560x1600 z teksturami 16k i grać przy 120 klatkach na sekundę, a i tak będzie miał ten sam plastik co na Xboxie, który do wielu innych tytułów z tej generacji jeżeli chodzi o wrażenia wizualne podbicia nie ma.

To jest inna sprawa... Strasznie mnie drażni popularność Unreal Engine 3... Przez to każda gra wygląda w pewnym sensie cholernie podobnie, nie zależnie ile tam wpakujemy super tekstur, super oświetlenia, super rozdziałki i kosmiczne ilości FPS'ów... To i tak czuć taki plastikowy, sztuczny klimat...

Wolałbym aby gry opierały się na CryEngine 3 albo jakimś Frostbite... Te silniki dużo lepiej wypadają moim zdaniem jeśli chodzi o wizualne doznania...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #150 dnia: Marca 07, 2011, 15:47:18 pm »
Tyle że tego Bulletstorma może sobie odpalać w rozdzielczości 2560x1600 z teksturami 16k i grać przy 120 klatkach na sekundę, a i tak będzie miał ten sam plastik co na Xboxie, który do wielu innych tytułów z tej generacji jeżeli chodzi o wrażenia wizualne podbicia nie ma.

To jest inna sprawa... Strasznie mnie drażni popularność Unreal Engine 3... Przez to każda gra wygląda w pewnym sensie cholernie podobnie, nie zależnie ile tam wpakujemy super tekstur, super oświetlenia, super rozdziałki i kosmiczne ilości FPS'ów... To i tak czuć taki plastikowy, sztuczny klimat...

Wolałbym aby gry opierały się na CryEngine 3 albo jakimś Frostbite... Te silniki dużo lepiej wypadają moim zdaniem jeśli chodzi o wizualne doznania...
Bzdura. Akurat silnik nie ma nic (albo niewiele) do samego wygladu gry, od tego sa designerzy itd. Wez np. takie Mirrors Edge ktoremu blizej do Crysisa 2 niz do Girsow.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #151 dnia: Marca 07, 2011, 20:13:58 pm »
Ja jebieeeeeee. wypier**lać do system wars !!!! Jeszcze tu burdelu brakowało. Moderacja do ciula !

A już miałem nadzieję że poczytam jakieś wrażenia z gry, albo się z kimś umówię na Anarchię  :mad:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #152 dnia: Marca 10, 2011, 10:24:12 am »
Wczoraj nabyłem gierę oczywiście Epic Edition  8) I powiem jedno gra jest kapitalna, żałuję, że kupiłem najpierw KZ3 a nie Bulleta, gameplay jest tak hmmm 10 razy lepszy  ;) graficznie też niczego sobie, teksturki momentami są prze kozackie, całość płynie śmiga i aż chce się grać, polecam. Po skończeniu na pewno skrobnę coś więcej 8)

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #153 dnia: Marca 10, 2011, 10:50:07 am »
Mówiłem kuźwa !  :grin: Jeszcze tylko Red i Pok. Mówię wam zaryzykujcie i zróbcie "skok wiary" tak jak ja i Soul i 18 kwietnia widzimy się na becie wszyscy. Wcześniej stuprocentowo musielibyśmy zagrać w Anarchię :D Akurat 4 osoby ze starej ekipy hehe.

Soul jaki ty masz nick na Live! bo już zapomniałem :P

Dla przypomnienia:


No jak można tego nie pokochać ?  :grin:
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2011, 10:54:24 am wysłana przez szmajdzik »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #154 dnia: Marca 10, 2011, 10:52:37 am »
Patrz na sygnaturę, zgrzewusie  :P ;)

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #155 dnia: Marca 10, 2011, 10:55:34 am »
Hah teraz dopiero zobaczyłem że masz sprytnie dzieloną. Myślałem że to PS3 tylko. Ale zmieniałeś GT bo był inny  :mad:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #156 dnia: Marca 10, 2011, 12:05:07 pm »
INV jak coś, choć wydaje mi się, że mam pełną listę, ale miejsce zawsze się znajdzie.  :angel:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #157 dnia: Marca 10, 2011, 18:30:49 pm »
Cytuj
Jeszcze tylko Red i Pok
Nie dam się tak łatwo! :mad: :P

Pograłem sobie jakiś czas temu jeszcze raz w demko i powiem, że nawet nieźle się grało :) Nie żebym piał z zachwytu, ale jest dobrze. W każdym razie kupować i tak nie zamierzam :P Jeszcze się wciągnę, a to nie byłoby wskazane.

nakimushi

  • Gość
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #158 dnia: Marca 10, 2011, 18:52:44 pm »
ja w weekend pojade wymienic K3 na bullestorma / doplace troche i przynajmniej bede mial w co grac  :grin:
recki i opinie ludzi mowia ze kampania jest swietna a w killzona jakos 2 raz nie chce mi sie grac

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Bulletstorm
« Odpowiedź #159 dnia: Marca 10, 2011, 23:17:55 pm »
Dopiero teraz ograłem demko i powiem, że gra jest świetna. Skillshoty to genialny pomysł. Szkoda tylko, że gra nie ma normalnego multi, bo czuję, że z tym gameplayem mógłby być on kozacki.  Jak gra będzie tańsza to na pewno kupię.