Autor Wątek: Tekken 7  (Przeczytany 4938 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Tekken 7
« dnia: Maja 27, 2010, 16:45:15 pm »
Cytuj
Held in Madrid a cycle of conferences organized by Casa Asia and the European Institute of Design in Madrid, which was attended by the Director of series Tekken, Katsuhiro Harada, who spoke in the conference entitled "The Legend of Tekken" on the production of the games.

Katsuhiro Harada is responsible for the series for 15 years, and shared with the audience of more than 200 people, the challenges and the technical capabilities and ideals that a project manager must possess to push ahead of such magnitude, involving more than 100 people during the development of each title.

Katsuhiro Harada was also revealed that Tekken 7 is already in production, but that its development is still in early stages of production.

http://translate.google.pt/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.eurogamer.pt%2Farticles%2Ftekken-7-ja-esta-em-producao&sl=pt&tl=en&hl=&ie=UTF-8

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 27, 2010, 17:18:14 pm »
Fajnie, ja poproszę na E3 info o SCV.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 27, 2010, 19:24:01 pm »
Oj tak, tak.
Oraz to, aby zespół robiący SC4 nie zbliżał się do piątej części na odległośc przynajmniej 2 km.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 27, 2010, 19:35:51 pm »
Czekam na kapitalną grafe i powrót do grywalności z TK5DRO.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 28, 2010, 08:02:02 am »
Fajnie, ja poproszę na E3 info o SCV.
Ale żeby nie miał nic wspólnego z SC4. :mad:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 28, 2010, 08:32:51 am »
Oraz to, aby zespół robiący SC4 nie zbliżał się do piątej części na odległośc przynajmniej 2 km.
Głupie pytanie (bo w SC4 grałem bardzo krótko) - co takiego złego było w nowym Soul Caliburze (pomijając design postaci)?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 28, 2010, 09:20:34 am »
Oraz to, aby zespół robiący SC4 nie zbliżał się do piątej części na odległośc przynajmniej 2 km.
Głupie pytanie (bo w SC4 grałem bardzo krótko) - co takiego złego było w nowym Soul Caliburze (pomijając design postaci)?
Do desingu postaci nie miałem nic w SC4 (sto razy lepszy niż w 2 czy 3). Do bani były natomiast takie rzeczy jak:
- tragiczny tryb single player (5 walk i po ptokach),
- brak Hwanga,
- beznadziejne areny (tylko 3 w miara klimatyczne),
- postacie z GW, psuły klimat jak cholera,
- muza taka sobie,
- główny boss i 3 sklepikarki,
- za dużo pierdół typu, tworzenie własnego fightera itp.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 28, 2010, 10:29:31 am »
Oraz to, aby zespół robiący SC4 nie zbliżał się do piątej części na odległośc przynajmniej 2 km.
Głupie pytanie (bo w SC4 grałem bardzo krótko) - co takiego złego było w nowym Soul Caliburze (pomijając design postaci)?

- design jak dla mnie był katastrofalny
- mnóstwo niedopracowanych postaci, opcja tworzenia własnego fajtera (czyli ilośc> jakośc)
- bardzo, ale to bardzo złe tryby single player
- fabuła tak durna że przechodzi ludzkie pojęcie (nie wcinajcie tutaj że w mordobiciu nie jest takowa potrzebna- do czasu sc3 fabuła była elegancka, w bijatykach od arc'a jest bardziej złożona i wciągająca niż w niejednym rpg'u)
- postacie ze star wars- to już nawet nie jest śmieszne
- totalny brak balansu postaci (wczesniej też, ale nie w takim stopniu)
- bardzo słaba muzyka, b. słabe areny
- zrobienie z Rapha wampira z Transylwanii, z Siega rycerza tak dobrego, że ksiądz dobro-dobro wysiada
- cycki naszych wojowniczek większe niż ich własne głowy (ale to już znowu design)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 28, 2010, 10:42:40 am »
Pod zjebanym SP podpisuję się obiema rękami. :mad:
Oraz totalnie nietrafiony pomysł z kustomizacją i ekwipunkiem, który polepsza/pogarsza statystyki.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 28, 2010, 11:08:33 am »
Wpis panowie, głównie jeżeli chodzi o SP i Star Wars. Od siebie dodam jeszcze najgorsze na świecie intro. Dla mnie design ok, ale jak w SCV nie dadzą Hwanga to delikatnie mówiąc się pogniewam z Namco :evil:

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 28, 2010, 12:10:01 pm »
Ano, o intrze zapomniałem. Jest tak złe, że dostajemy nawet achievementa jeśli wysiedzimy te połtora minuty.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 14, 2010, 16:12:17 pm »
Będzie (jak zawsze zresztą) znakomicie. Tylko skonwertować to muszą w jakieś 4 miesiące. Teraz, gdy nastała era paczy i łatek, będzie można się uporać z kilkoma babolami systemowymi - vide niekończone combo WS+2, na CH, 1~2, WS+2, 1~2....od Kazimierza w T4. MDJ i inni niech testują grę przez ten okres, a reszta się jakoś naprawi. Zresztą, i tak do wszystkiego nie dojdą - tak było z mocą Wei w T5.
A dzięki szybkiej konwersji, nikt nie będzie marudził, że grafika jest nie dzisiejsza.... No jak ma być, skoro tyle czekaliśmy na konwersję T6.
Niech dadzą sobie spokój z chodzonymi mordobiciami. Niech dadzą odpowiednik rewelacyjnych Kronik Mieczaz SC III, lub wzorem MK, tetris.

System i tak nigdy nie będzie wyważony. Balans istnieje tylko w International Karate i VF2 (arcade).