LoL, wyplone lightmapy, a niby to na next-genach to nie masz? Gearsy 1 mialy znacznie gorsze oswietlenie niz ta gra, Oblivion zreszta tez, ogolnie oblivion to nawet tekstury mial czasami gorsze niz to. Popatrz na refleksy w tym demku, na zmiany radiosity, popatrz na SSAO. To demko jest naprawde konkretnym pokazem technologii i optymalizacji.
1. Tutaj nie ma żadnych zmian radiosity (LOOOL, masz pojecie ile to by wymagało mocy?). Wszystko jest wypalone na teksturkach. To że oświetlenie wygląda ładniej niż w gearsach to zasługa algorytmów wypalania GI na mapkach. Takie obliczenia są wykonywane raz... na renderfarmach w studiu Epica.
2. Nie wiem gdzie ty tutaj widziałeś SSAO, ja sam go nie widziałem i wszędzie czytam że jest wypalone w kanale Diffuse. Szczególnie że do dobrze działającego SSAO potrzeba modeli ze złożoną geometrią, duuużo poly, a tutaj modele są proste w porównaniu do gier gdzie masz ssao.
3. Z teksturkami się zgadzam i powiedziałbym że są lepsze niż w wielu grach na XO/ps3. 500 mega ramu robi swoje.
Czy na E3 było jakieś demko RE? Z tego co wiem tylko trailer.
Na e3 było demo w realtime z obrazem 3d, normal mapingiem, specular mapingiem, realtimowymi światłami i cieniami, gas obiect i particlami. W każdym momencie można było je zatrzymać, przewijać i obracać kamerą. Trochę więcej niż dobrze wybakeowane teksturki + normal i specular.
BTW. Nie wiem po co podesłałeś ten link. Filmik nie przedstawia nic nowego a w tekście nie nic o grafice poza tym że śmiga w 30fpsach.