A co do snajperek.
W poprzednich chyba było tak, że strzał w tors zabijał z małej odległości, a teraz to w sumie nie wiem, ale widać na filmiku, że gościu musi dwa razy nawalać.
To nawet nie chodzi o sam damage, bo akurat na normalu w BC 2 nie mozna bylo zabic kogos kto mial armor jednym strzalem nawet z bliska, ale ogolnie agresywna gra reconem jest znerfiona w ch**.
- w BC 2 szybciej wyjmowales pistolet, pistolet byl tez troche dokladniejszy,
- w ruchu i z biodra recoil byl mniejszy na sniperce
- nie bylo supressive, ktore w przypadku sniperki powoduje, ze w ogole nie da sie trafic, nawet kleczac z wcisnietym shiftem,
- mniej sie blokowales na przeszkodach i mogles wyzej skakac, wiec latwiej bylo sie poruszac, co jest istotne dla recona
- recon troche szybciej biegal od innych klas
- recon mial mozliwosc obrony przed pojazdami [c4], teraz moze jedynie dac sie zastrzelic
- recon mial mozliwosc z M95 przebijania pancerzy, a co za tym idzie, latwiej bylo zabic kogos w pojazdach latajacych
- T-UGS jest gorszy od motion sensorow z bc 2
W BF 3, recon to glownie spotter [bezwartosciowe na HC], mobile spawn point [bezuzyteczne praktycznie na normalu, calkiem spoko na HC] i kamper, ewentualnie supporter do javelinow, ale to naprawde ograniczona funkcja, ktorej ciezko uzywac bez komunikacji glosowej