0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
W czwartym kwartale 2011 pojawi się Neverwinter od Atari.W trakcie gry będziemy mogli wybrać jedną z pięciu klas dostępnych w klasycznym D&D. Dostępny będzie też tryb kooperacji dla 5 postaci kontrolowanych przez ludzi, bądź też komputer. Tak, jak w Neverwinter Nights będziemy mogli tworzyć swoje własne scenariusze za pomocą narzędzia zwanego Forge.Co z fabułą? Odpowiada za nią R. A. Salvatore. Zresztą - Neverwinter na PC to nie jedyna pozycja, która pojawi się z tej serii. Dostępne będzie również papierowe RPG i trylogia autorstwa wspomnianego pisarza. Jej pierwsza część będzie mieć swoją premierę 5 października i jest prequelem do gry wideo. Dzięki niej poznamy niektóre postacie i wydarzenia z cRPG od Atari.Jak na razie o samym scenariuszu wiemy niewiele. W Neverwinter jest źle, wiele frakcji walczy o o dominację po przejściu plagi Spellplague. I to w zasadzie tyle.
Perfect World Entertainment poinformowało, że Neverwinter ukaże się na Xbox One w pierwszej połowie przyszłego roku, ale nie wszędzie. Pierwsi dostęp do gry otrzymają Chińczycy, stanie się to wraz z premierą Xbox One na ich rynku, a więc 23 września. W grze znajdziemy tą samą zawartość, która jest dostępna na PC - spodziewajcie się więc identycznej mapy, tych samych klas, zmianie ulegnie oczywiście sterowanie. Atakowanie, rzucanie czarów itp. przypisane zostało do przycisków i triggerów, mniej popularne opcje schowano natomiast w menu pod LB. Wiadomo także, że lista znajomych w grze opierać będzie się prawdopodobnie na Xbox Live, a nie na profilu z gry Neverwinter. Nie będzie także opcji wspólnej zabawy graczy z PC oraz Xbox One, a szkoda.Oczywiście do rozgrywki niezbędny będzie złoty abonament w usłudze Xbox Live.