Autor Wątek: Dark Souls  (Przeczytany 168135 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #640 dnia: Sierpnia 21, 2012, 17:01:32 pm »
Niektóre wahadła trzeba mijać po dwa na raz

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #641 dnia: Sierpnia 21, 2012, 19:07:39 pm »
Wszystko się zgadza. Na górze jednak muszę minąć wszystkie 4 na raz. Dziś nocka z DS, więc mam nadzieję w końcu Catacombs zwiedzić i wyrżnąć tam wszystko co jest do wyrżnięcia.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #642 dnia: Sierpnia 22, 2012, 09:19:40 am »
nie wiem na którym levelu jesteś, jak niskim, to lepiej weź sobie jakąś broń z atrybutem divine, inaczej możesz dostać kurwicy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #643 dnia: Sierpnia 23, 2012, 22:13:34 pm »
Durante z neofaga już odblokował rozdziałkę w grze, zajęło mu to całe 23 minuty  :lol: :lol: :lol:

Brawo FS.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

 :angel:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 24, 2012, 09:17:27 am wysłana przez tytacz »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #644 dnia: Sierpnia 24, 2012, 21:28:22 pm »
Jutro gram :angel:

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #645 dnia: Sierpnia 24, 2012, 21:48:47 pm »
No, w końcu zagrałem w DS. Muszę przyznać, że idzie dostać kurwicy przez tę grę :D Ale jest zajebista. Już dawno żadna gra nie dawała mi takiej satysfakcji z walki z nawet najprostszym przeciwnikiem. Wystarczy jeden błąd (często przez pewność siebie) i kwiczymy. Sterowanie bez pada jest prawdziwą katorgą. Na szczęście gra nie wymaga oryginalnego pada x-klocowego aby spokojnie pograć. Tak więc manta za 20 zł uratowała mi dupsko.
EDIT: Mowa oczywiście o wersji na PC :P
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 24, 2012, 21:52:25 pm wysłana przez Palpantine »
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #646 dnia: Sierpnia 24, 2012, 22:32:19 pm »
No, w końcu zagrałem w DS. Muszę przyznać, że idzie dostać kurwicy przez tę grę :D Ale jest zajebista. Już dawno żadna gra nie dawała mi takiej satysfakcji z walki z nawet najprostszym przeciwnikiem. Wystarczy jeden błąd (często przez pewność siebie) i kwiczymy. Sterowanie bez pada jest prawdziwą katorgą. Na szczęście gra nie wymaga oryginalnego pada x-klocowego aby spokojnie pograć. Tak więc manta za 20 zł uratowała mi dupsko.
EDIT: Mowa oczywiście o wersji na PC :P
A jak z framerate, jaki masz sprzęcik?

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #647 dnia: Sierpnia 24, 2012, 22:51:05 pm »
A jak z framerate, jaki masz sprzęcik?

Pykam na lapku 4GB pamięci, Radeon 5730M i z prockiem i5-450m i gra chodzi płynnie w 720p bez AA. Jeszcze nie próbowałem tego fixa poprawiającego rozmyty obraz, ale i bez niego jest ładnie.

EDIT: Dlaczego walka z jakimś ogromnym Trollem z pałką jest prostsza niż potyczka z dwoma kościejami?...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 24, 2012, 22:59:15 pm wysłana przez Palpantine »
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #648 dnia: Sierpnia 25, 2012, 01:14:15 am »
Nigdy nie wiesz co w Dark Souls cię zabije. Dziś łaziłem sobie po Anor Londo w poszukiwaniu broni do trofika, a tu nagle widzę ekran pożegnalny "YOU DIED!". Kolo z boku sobie stał i wbił mi scyzoryk pod żebra. Jutro wchodzę do ostatniej lokacji. Nie chce mi się już siłować ze zbieractwem.

NG+ ponoć o wiele trudniejsze.

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #649 dnia: Sierpnia 25, 2012, 12:10:44 pm »
Powinni napisac w wymaganiach sprzetowych ,ze trzeba miec pada bo inaczej nieda sie grac... na szczescie demo sprawdzilem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #650 dnia: Sierpnia 25, 2012, 23:44:20 pm »
Juras dał mi cynka do najgłupszej wypowiedzi na temat tej gry jaką kiedykolwiek znalazłem w internecie od czasów premiery:

Cytuj
Man I wish they allowed modding. Some things I'd fix after playing for 3 hours:

- Remove only saving at bonfires
- quicksave
- remove respawning enemies after using bonfire
- add a fucking jump button
- remove having to find your souls after death
- cut all enemy damage in half, remove every single instakill instance

and before you ask, I'm not trolling or joking. I couldn't be more serious.

Reakcja neogafu odpowiednia:



 :lol:

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #651 dnia: Sierpnia 26, 2012, 01:34:49 am »
Pussy - tylko to mi się ciśnie na usta. Ja również ssę w niektóre gry, ale FS zrobiło dwie genialne gry, które właśnie tym co mają stanowią o swojej wyższości nad innymi tytułami ze swojej półki. Dark Souls z tym co on wymienił to przeciętniak na kilka wieczorów.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #652 dnia: Sierpnia 26, 2012, 01:44:37 am »
Idąc tym tokiem rozumowania, gdyby była łatwiejsza (miała niższy poziom trudności), byłaby przeciętniakiem? Cała jej zajebistość polega na tym, że daje w kość graczowi?  :roll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #653 dnia: Sierpnia 26, 2012, 01:47:25 am »
Byłaby kolejną grą, która traktuje gracza jak skończonego idiotę. Tylko tyle i aż tyle.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #654 dnia: Sierpnia 26, 2012, 02:14:03 am »
Ok, pomijając czynniki szukania dusz i skakania, właściwości takie jak ograniczenie lokacji do zapisu gry, brak szybkiego zapisu, respawn przeciwników, duży damage zadawany przez przeciwników świadczą jedynie o skali trudności danej gry (i wariacji poziomów w innych produkcjach na easy/normal/hard), a nie jej wartości generalnie.

Powtórzę: Czyli poza legendarnym poziomem trudności, ta gra to przeciętniak? Tak należałoby wnioskować po w/w postach (głównie poście yap'a).
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 26, 2012, 02:18:52 am wysłana przez Kert »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #655 dnia: Sierpnia 26, 2012, 02:18:41 am »
Zacznijmy od tego, że ta gra nie jest trudna, a koleś chce z niej zrobić samograja totalnego.

Idąc Twoim tokiem rozumowania to wyrzucając jakieś rzeczy np. z Uncharted można zrobić tej gry tytuł logiczno-platformowy ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 26, 2012, 02:21:47 am wysłana przez tytacz »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #656 dnia: Sierpnia 26, 2012, 02:21:29 am »
To poza:
Cytuj
- add a fucking jump button
- remove having to find your souls after death
nie rozumiem reakcji, bo gra tak, czy siak broni się sama.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #657 dnia: Sierpnia 26, 2012, 02:23:12 am »
Ok, gra to przeciętniak  :lol:

Dobranoc.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #658 dnia: Sierpnia 26, 2012, 02:28:40 am »
Nie zrozumiałeś. Nie uważam, żeby Dark Souls było przeciętniakiem, ale tak wyszło z wypowiedzi yap'a, że gra pozbawiona zacytowanych przez Ciebie czynników przestaje być zajebista, a wynikają one tylko z poziomu trudności. Uważam, że nawet ułatwienie życia graczom na takim poziomie nie spowodowałoby obniżenia wartości tej produkcji. Tyle.

Także życzę dobrej nocy.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #659 dnia: Sierpnia 26, 2012, 08:12:13 am »
kert, dark souls nie jest trudne, jest wymagające. do tego respawn przeciwników, utrata dusz i checkpoint przy ogniskach są integralną częścią świata gry. no nie może byś tak, że jakiś bezimienny undead ma moc wskrzeszania się gdzie chce, permanentny ring of sacrifice przypięty do dupy, a undeady po wycięciu w pień stają się nagle deadami i cześć, już ich nie ma na zawsze. :lol:

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #660 dnia: Sierpnia 26, 2012, 11:34:43 am »
Nie zrozumiałeś. Nie uważam, żeby Dark Souls było przeciętniakiem, ale tak wyszło z wypowiedzi yap'a, że gra pozbawiona zacytowanych przez Ciebie czynników przestaje być zajebista, a wynikają one tylko z poziomu trudności. Uważam, że nawet ułatwienie życia graczom na takim poziomie nie spowodowałoby obniżenia wartości tej produkcji. Tyle.

Także życzę dobrej nocy.
Dokładnie tak myślę. Poziom trudności (dla niektórych wcale nie wygórowany) stanowi głównie o sile Demon's/Dark Souls. Gry powinny w pewien sposób wywoływać emocje. Gdyby zaimplementowano wszystko to co wymienił ten kolo Dark Souls stałoby się kolejnym niedzielnym tytułem nie zasługującym na tworzenie stron wiki. Łatwo i przyjemnie może być w innych samograjach.

Siedząc przed konsolą wszystkie zmysły mówią mi, żeby nie wchodzić tam gdzie muszę wejść, żeby odnotować progres w grze. Niepewność, możliwość, że coś ci wyskoczy zza pleców (albo po prostu wbije w nie żelastwo), wszechogarniająca ciemność i dla wielu wyżyłowany poziom trudności to siła Demon's/Dark Souls. Tak być powinno i nic nie powinno być zmieniane.

A kolo, który wymienił te wszystkie ułatwienia jest pussy i koniec.


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #661 dnia: Sierpnia 26, 2012, 12:35:45 pm »
Zbyt powierzchownie podszedłem do tematu, ale specjalnie spłyciłem, bo wychodzi na to, że podniesienie poziomu trudności/wymagań w danej grze powoduje automatycznie podniesienie jej wartości, z czym do końca się nie zgadzam ;) MÓWIMY NIE GÓWNOM DLA CASUALI, CHCEMY GIER TYLKO Z POZIOMEM HARD, BEZ MOŻLIWOŚCI ZAPISU I Z JEDNYM ŻYCIEM PRZEZ CAŁĄ KAMPANIĘ.

;)

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #662 dnia: Sierpnia 26, 2012, 15:46:42 pm »
W Demons Souls/Dark Souls o klimat chodzi a nie poziom trudnosci. Te gry sa trudne jedynie za drugim przejsciem.
Cytuj
MÓWIMY NIE GÓWNOM DLA CASUALI, CHCEMY GIER TYLKO Z POZIOMEM HARD, BEZ MOŻLIWOŚCI ZAPISU I Z JEDNYM ŻYCIEM PRZEZ CAŁĄ KAMPANIĘ.

A ja Ci serio powiem, że chciałbym chociaż jednego takiego masakratora na tej generacji :) Ale dopieszczonego tak jak Demons Souls czyli gine wyłącznie z mojej winy.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #663 dnia: Sierpnia 26, 2012, 17:39:11 pm »
Zbyt powierzchownie podszedłem do tematu, ale specjalnie spłyciłem, bo wychodzi na to, że podniesienie poziomu trudności/wymagań w danej grze powoduje automatycznie podniesienie jej wartości, z czym do końca się nie zgadzam ;) MÓWIMY NIE GÓWNOM DLA CASUALI, CHCEMY GIER TYLKO Z POZIOMEM HARD, BEZ MOŻLIWOŚCI ZAPISU I Z JEDNYM ŻYCIEM PRZEZ CAŁĄ KAMPANIĘ.

;)
Rozumiem Twój punkt widzenia, ale dla mnie tak właśnie jest. Owszem, są gry, które są po prostu świetne bo mają zaimplementowane nieukierunkowane, mało tendencyjne patenty gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Po DS spodziewam się jednak znacznie więcej. Zwykłe przejście tej gry nie wystarczy bo niejako z urzędu jest ona zayebista i uważana za jedną z najbardziej rozbudowanych na tej generacji. Np. licznik w Ninja Gaiden Black obróciłem ze trzy razy i nawet kiedy zdobyłem już wszystko, ludzie zapomnieli, że Ryu istnieje, a premiera dwójki się zbliżała ja cały czas tłukłem runy na punkty nie mogąc się uwolnić od tej piekielnej gry. Dlaczego? Bo poziom trudności Master Ninja stanowi o jej klasie. Bo balans poziomu trudności i rajcowności jest równy ideałowi. Bo spędzenie niezliczonych godzin z tą perfekcyjną grą wynagradzało wszystkie trudy i znoje. Bez tego poziomu trudności nie było by najlepszej gry w historii gier video.

Demon's/Dark Souls bronią się same i są grami świetnymi, ale to, że byle chłystek może nas uciukać z olbrzymimi dla rozgrywki konsekwencjami stanowi o ich geniuszu i niespotykanej w wielu grach tej generacji nieprzeciętności.

Jeszcze raz, rozumiem Twój punkt widzenia i rozumiem dlaczego się nie zgadzasz z moim dość...dziwnym podejściem do miodności, ale tak czuję, myślę i tak jest.

Gry trudne to rodzynki w dzisiejszych czasach. Cieszmy się, że niektórzy developerzy nie boją się ich wydawać na świat, i że nie podlegają takim ludziomm jak ten pan/pani, który chciałby uprościć ten genialny system wynagradzania graczy za wiele godzin spędzonych na pochłanianiu dusz.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #664 dnia: Sierpnia 26, 2012, 18:28:01 pm »
Ładny, wartościowy wpis. +

Figaro

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 1
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #665 dnia: Sierpnia 26, 2012, 22:33:54 pm »
Tu nie chodzi o trudność.

Tu chodzi o to, że ta gra jest SPRAWIEDLIWA. Wymaga od Ciebie, ale robi to w uczciwy sposób. I to czyni ją wspaniałą.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #666 dnia: Sierpnia 29, 2012, 00:18:57 am »
Pececiarz gra w Dark Souls ;


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #667 dnia: Sierpnia 29, 2012, 07:10:52 am »
Widać ;

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #668 dnia: Sierpnia 29, 2012, 07:43:07 am »
klatkuje w undead burg o_O
życzę powodzenia w blighttown  :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #669 dnia: Sierpnia 29, 2012, 09:40:03 am »
Widać ;
Szkoda, ze Ty nie nagrales swojej pierwszych godzin w demon souls ;

klatkuje w undead burg o_O
życzę powodzenia w blighttown  :lol:
Nie zamierzam nawet wiecej w to grac, poki nie naprawia gry, albo nie zmienie monitora. Klatkujaca gra w okienku to nie jest najprzyjemniejszy sposob na granie.

Poza tym gra mnie troche nudzi, przynajmniej na poczatku. Pewnie dlatego, ze trzeba w nia grac tak strasznie ostroznie i metodycznie, no i czesto robic dokladnie to samo podczas walki, by byc skutecznym. Ja sie staram walczyc jakos normalnie, ale jak ogladalem filmiki na yt, to wiekszosc po prostu obchodzi cel z tarcza i probuje backstabbowac. Nie wiem, ja bym nie mogl tak grac przez pare h, a co dopiero przez pare dziesiat.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 29, 2012, 09:45:58 am wysłana przez KKRT »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #670 dnia: Sierpnia 29, 2012, 09:41:00 am »
Patrzcie jaki kozak  :lol:

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #671 dnia: Sierpnia 29, 2012, 21:52:41 pm »
Fajna gra, dopiero po jakichś 6 godzinach rozkminiłem jak tu się skacze. No i to jedna z niewelu gier, gdzie drabina jest najbezpieczniejszym miejscem na pauze :D Jak ja się cieszę, że to wyszło na PC, i jak bardzo smuci fakt, że to jedna z niewielu gierek w których trzeba ruszyć główką.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #672 dnia: Sierpnia 29, 2012, 23:09:20 pm »
Pogódź się, że to ostatnia gra z tej serii na PC  :angel:

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #673 dnia: Sierpnia 29, 2012, 23:35:45 pm »
Sprzedaż ch**owa je czy jak?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #674 dnia: Sierpnia 29, 2012, 23:40:55 pm »
Steam podaje statystyki aktywności użytkowników. Zaraz po premierze było 10k grających i od tamtej pory spada coraz niżej.

Nie ma co się dziwić, po przejrzeniu kilku for (głownie chciałem zobaczyć reakcję blacharni na tę gierkę), to w cholerę osób to pościągało.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #675 dnia: Sierpnia 30, 2012, 09:23:54 am »
Fajna gra, dopiero po jakichś 6 godzinach rozkminiłem jak tu się skacze. No i to jedna z niewelu gier, gdzie drabina jest najbezpieczniejszym miejscem na pauze :D Jak ja się cieszę, że to wyszło na PC, i jak bardzo smuci fakt, że to jedna z niewielu gierek w których trzeba ruszyć główką.
Drabina jest bezpieczna? Znaczy się nie byłeś jeszcze w
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Wczoraj biegałem za Seath'em przez pół godziny krojąc jego ogon,
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
! Kolejne niemal pełne playthrough przede mną. Farmowanie złotych medalionów kiedy na 20 run'ów żaden nie wypada też jest o dupę rozbić. Ehh, po uzyskaniu Tridenta w
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #676 dnia: Sierpnia 30, 2012, 09:38:58 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #677 dnia: Sierpnia 30, 2012, 18:17:55 pm »
Ostatnio skonczylem Demona wiec chyba trzeba sie zabrac za Dark Souls. Serio ta gra jest jeszcze trudniejsza bo w demonie przez ostatni swiat pad malo co nie latal juz po pokoju.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #678 dnia: Sierpnia 30, 2012, 18:25:16 pm »
głupio mi to trochę mówić, żeby nie wyjść na nie wiadomo jakiego kozaka (którym nie jestem), ale aż tak trudna nie jest. jest wymagająca i dla cierpliwych. tylko i aż tyle.
zaznaczam, że w demon's soul nie grałem, bo nie wydali na uber konsolę.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #679 dnia: Sierpnia 30, 2012, 19:51:24 pm »
Owszem, gra nie jest trudna, ale dla kogoś kto chce szybko iść do przodu - to musi być trudna. Każden głupen potrafi farmić mobów w jednym miejscu w nieskończoność i nabijać skillsy...