Czy ja wiem czy porażce, mimo takiej ceny konsola sprzedawała się zajebiscie, aż dziwne było, że przy prawie dwa razy tańszym XO, PS3 tak świetnie się sprzedawało.
Mamy dwie konsole: jedna będąca konsolą cholernie awaryjną, z płatnym online, cholernie drogimi akcesoriami oraz będąca kontynuatorem konsoli, która sprzedała się dosyć średnio w poprzedniej generacji; drugą, będącą otwartą na środowisko (można podłączyć dowolny hardware, linux w zestawie, darmowy online, darmowy odtwarzacz Blu-ray, dysk w zestawie itd) i będąca następczynią bodajże najlepiej, albo jednej z najlepiej, sprzedających się konsol ever. Nie powiesz mi chyba, że wyniki sprzedaży PS3 w pierwszym roku były zadowalające. Jasne, konsola, jeżeli brać pod uwagę jej cenę, sprzedawała się zajebiście, ale w stosunku do konkurencji (i zapewne oczekiwań Sony) już nie.
Sam fakt, że tak długo zajęło PS3 by doścignąć X360 świadczy o tym, że Sony zaszalało wówczas z ceną.
Kilka godzin temu Tretton i reszta powiedzieli, że przy NGP kierowali się kwestią ceny i ma być "przystępnie".
Ej no, przecież pisałem o tym, że Sony potwierdziło, że cena ma być przystępna oraz, że Sony będzie sprzedawało konsole z dużą stratą.
ale bardziej drażni mnie to co w psp, jeden analog pissed-off2
Ten ruch Nintendo najbardziej mnie dziwi; tak jakby żyli oni w jakimś swoim własnym świecie i nie zważali na to, na co narzekali klienci względem konkurencji.
W przypadku DS brak analogów nie był wielkim problemem, gdyż większość gier i tak była pisana stricte pod tę konsolę (z wykorzystaniem dwóch ekranów oraz dotykowego interfejsu), więc analogi były niepotrzebne. Obecnie jednak zarówno 3DS jak i NGP "cierpią" na tą samą przypadłość, co PSP, czyli zalew tytułów z wielkich konsol, które próbują zadomowić się na konsolach przenośnych. Z tym, że Sony wyciągnęło wnioski i dało aż nadmiar możliwości sterowania, w żaden sposób nie ograniczając już twórców (na dobrą sprawę to nawet drugie spusty mogą być emulowane przez dotyk tylnego panelu); Nintendo z kolei powieliło błąd PSP i wrzuciło tylko jeden analog sprawiając, że albo sterowanie w tych "wielkich tytułach" będzie ograniczone, albo że ekran dotykowy będzie niepotrzebnie zastępował drugi analog (patrz: RE i kręcenie kamerą).