ma R1, z tyłu łopatka do zmiany biegów to R1...
dzisiaj przyszła kierownica od MrArt - Thrustmaster Ferrari 430
nie miałem czasu testować, odpaliłem więc tylko na kilkanaście minut żeby zobaczyć jak chodzi...
ogólne wrażenia odnośnie wykonania są zajebiste - DFGT przy niej o śmiech na sali w każdym względzie
kiera super leży w dłoniach, ma przefachowe manetki do zmiany biegów (moim zdaniem lepsze nawet niż w G27 z którą również codziennie obcuję w pracy), pedały są lata świetlne przed DFGT - do G27 jednak im trochę brakuje, ale zdecydowanie bliżej im do G27 niż do DFGT...
co do samej jazdy na razie nie będę się szczegółowo wypowiadał bo po 15 minutach nie bardzo mi szło - kiera ma 270 stopni a ja niestety już mam za duże naleciałości z kierownic 900 stopni. dlatego muszę przepiąć ją na Wheel Stand Pro i pojeździć cały wieczór żeby się do niej przyzwyczaić i przestawić, wtedy napiszę coś więcej... jedyne co mogę napisać to że Force Feedback działa ładnie, a sama kierownica chodzi niezwykle cicho - ogromna jest różnica względem głośnej DFGT...
na razie muszę dać jej szansę i zobaczyć czy będę w stanie przestawić się na 270 stopni - bo samo wykonanie kierownicy na tyle do mnie przemawia że chętnie bym to zrobił
jak się okaże że jednak za dużo już czasu spędziłem z DFGT i jej 900 stopni to zostanę przy Logitechu - jakby ktoś zaczynał od mniejszego kąta skrętu to myślę że nie byłoby żadnego problemu...
w każdym razie pomiędzy świętami a sylwestrem jedna z kierownic będzie do sprzedania - jedna i druga będzie do nabycia za 300zł
a tutaj małe foto - DFGT na WSP czekająca na turniej, i Thrustmaster na szybko przypięty do stołu cichaczem przemyconego z kuchni zanim żona wróci z pracy