Więc tak po ok.2 godzinnej grze na Fanatecu 911 Carrera nasuneły mi się następujace wnioski;
-kierownica bardzo porządnie wykonana jak przystało na tą firme
-pełna obsługa GT5,wszystkie przyciski na kole kierownicy działają
-przy obracaniu trochę głosniejsza niz 911 Turbo to pewnie zasługa napedu za pomocą zębatek a nie jak w wyzszych modelach pasków
-forcefeedback bardzo zbliżony i mocny jak w 911 Turbo
-precyzyjność tak jak wyższych modelach bez zarzutu
-pełna regulacja w menu(dead,force,spring,abs,drift itd)
-koło kierownicy bardzo dobrze leży w dłoniach,fajnie wyprofilowany kształt
-pedały,shiftery i lewarek H jak w innych Fanatecach-bez zarzutu,
Teraz minusy w porównaniu do 911 Turbo i innych wyższych modeli
-głośniejsza praca
-brak podświetlenia przycisków
-koło kierownicy pokryte gumą
-kierownica przewodowa
Kierownica naprawde porządna,za względnie małe pieniążki jak na Fanateca ok;700 zł z wysyłką dostajemy cały zestaw;bardzo dobrze wykonaną kierownice z 900 stopniami obrotu i rozbudowanym menu,pedały ze sprzęgłem,lewarek H,porządne shiftery.Kierownica pod względem wykonania,działania i ceny wypełnia idealnie lukę pomiędzy DFGT a G27 i dostajemy produkt który ma bardzo wysoki współczynnik ceny do jakości.Dla zainteresowanych-naprawde polecam
Macie jakies pytania-pisać