Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 213450 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Grudnia 12, 2010, 02:23:11 am »
Właśnie Bethesda zapowiedziała nowego TESa na VGA. <3 Cieszmy się i radujmy!

« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2010, 12:27:44 pm wysłana przez Lupi »

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: The Elder Scrolls V
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 12, 2010, 08:16:34 am »
Będę się radował jak wyjdzie PL na ps3...ale to raczej pewne

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The Elder Scrolls V
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 12, 2010, 08:45:16 am »
Ciekawe czy pokuszą się o jakieś większe zmiany w systemie gry względem Obliviona?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 12, 2010, 09:39:30 am »
Na to czekałem. Niech się zajmą serią, która mnie kompletnie nie interesuje, a Fallouta oddadzą studiom milion razy lepszym od siebie  :angel:

1man1jar

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 12, 2010, 10:01:44 am »
Teraz sobie zainstalowałem Obliviona na PC i powiem krótko, niech sobie darują wydawanie tej gry na konsole. Nie dość, że dzięki modom ta gra wygląda lepiej, to jeszcze cały system został przerobiony na bardziej erpegowy, pozbawiony tego durnego lvl'owania świata. Gry stworzone dla modów jak Simsy, ES itd. nie mają specjalnego sensu na konsolach i tak samo będzie z ESV.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 12, 2010, 12:21:34 pm »
Materiał filmowy w HD:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 12, 2010, 12:22:49 pm »
Teraz sobie zainstalowałem Obliviona na PC i powiem krótko, niech sobie darują wydawanie tej gry na konsole. Nie dość, że dzięki modom ta gra wygląda lepiej, to jeszcze cały system został przerobiony na bardziej erpegowy, pozbawiony tego durnego lvl'owania świata. Gry stworzone dla modów jak Simsy, ES itd. nie mają specjalnego sensu na konsolach i tak samo będzie z ESV.

Kilka milionów graczy świetnie bawiło się z Oblivionem na konsolach, więc swoje mądrości możesz zachować dla siebie glonojadzie.

A jak dobrze pójdzie, to gra wyjdzie na iD Tech 5 i gówno zobaczysz a nie mody  :angel:

1man1jar

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 12, 2010, 12:24:11 pm »
Źle linkuje, czasem się to zdarza z tym skryptem na forum. Zostaw samego linka do trailera.

Wiadomość scalona: Grudnia 12, 2010, 12:24:51 pm
Kilka milionów graczy świetnie bawiło się z Oblivionem na konsolach, więc swoje mądrości możesz zachować dla siebie glonojadzie.
A ile milionów dobrze się bawiło przy serii Halo? Gdzie jest teraz Twój Bóg?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 12, 2010, 12:32:02 pm »
Kilka milionów graczy świetnie bawiło się z Oblivionem na konsolach, więc swoje mądrości możesz zachować dla siebie glonojadzie.
Kilka milionów graczy się myli - nic nowego :troll:

A tak na serio, wiem, że ludzie na tym forum potrafią podchodzić do grania na PC jak do gówna, ale serialnie, w przypadku wielu gier społeczność modowa potrafi naprawdę zdziałać cuda i cholernie poprawić wygląd, jak i mechanikę gry.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

1man1jar

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 12, 2010, 12:34:56 pm »
Iras doskonale o tym wie, tylko robi z siebie bałwana dla zasady. Wczoraj zainstalowałem mody do ESIV i jak porównałem z tymi zakazanymi mordami, które można zrobić w kreatorze to aż mi się przykro zrobiło, że kiedyś nabyłem tą grę na rrodboksa.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 12, 2010, 19:50:22 pm »
Nikt się nie fatyguje, żeby to wrzucić więc: http://www.examiner.com/console-gaming-in-national/the-elder-scrolls-v-skyrim-uses-brand-new-engine

Cytuj
Seeing lots of speculation about #tesv game engine. It's brand new... and it's spectacular!

Nowa gra = nowy silnik, a byłbym w stanie uciąć sobie rękę za to, że użyją starego. W dodatku końcówka 2011 roku pokryje się z początkiem końca tej generacji. W każdym razie informacja świetna.

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 12, 2010, 19:58:10 pm »
Ja tam nawet jak gra bedzie gorzej wygladac na Xboxie czy PS3 to itak kupie na konsole bo mimo ze mam mocnego kompa to wole grac
na konsoli jak dla mnie mze wygladac jak Oblivion IV



1man1jar

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 12, 2010, 23:01:50 pm »
Dlaczego nie wycisnąć z gry, która notabene stworzona jest "na kompa", wszystkich soków? W szczególności jeśli dysponujesz mocnym kompem i mógłbyś rzucić obraz na TV? Nie kumam.

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 12, 2010, 23:43:14 pm »
Bo nie używam komputera do gier jakos mi sie nie chce  :oops:



Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 12, 2010, 23:46:31 pm »
Bo nie używam komputera do gier jakos mi sie nie chce  :oops:

Podłączasz pada i konsole do TV i masz to samo co na konsoli w lepszej jakości. Idealny deal.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 13, 2010, 00:02:29 am »
Zmieniając temat na Skyrim - wydaje się ono dość monotonne. Górskie tereny, nordyckie klimaty, 8 dużych miast. Przy multikulturowym Cyrodiil nie brzmi to ciekawie. No i skala, ciekawe jak to rozwiążą, bo liczę na teren większy od dwóch poprzednich części, a na mapie świata różnica na minus jest zdecydowanie duża.

Plus bohater - na rycinie z teasera bohaterem jest mężczyzna. Brak wyboru rasy to byłby koszmar. Wiadomo przecież, że Argonianie są najlepsi, najgorsi ludzie #_# Oby był to ktoś w stylu Martina, a nie gracza.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 13, 2010, 00:12:14 am »
Co do świata to nie wiem czy im większy tym lepiej. Zwiedzanie w Oblivionie było strasznie monotonne, fakt co chwila jakiś grobowiec or smth, ale wszystko to samo. W końcu zorientowałem się, że można po prostu się przenosić między miastami, nie biegając z koniem po mapie i to mnie zadowoliło.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 13, 2010, 00:19:37 am »
Co do świata to nie wiem czy im większy tym lepiej. Zwiedzanie w Oblivionie było strasznie monotonne, fakt co chwila jakiś grobowiec or smth, ale wszystko to samo. W końcu zorientowałem się, że można po prostu się przenosić między miastami, nie biegając z koniem po mapie i to mnie zadowoliło.
To akurat zależy od tego kto jak gra. Dla mnie każda nowa lokacja, każdy kamyk i każda jaskinia w Oblvionie to był pure fun. Nie przesadzajmy, że wszystko było takie samo. Korzystanie z fast travellingu, kiedy nie trzeba przejść całej mapy w moim odczuciu zabija całą przyjemność w grach Bethesdy i New Vegas.

Chcesz się bawić to się bawisz, nie chcesz - kończysz i odkładasz.

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 13, 2010, 00:20:47 am »
Kilka milionów graczy świetnie bawiło się z Oblivionem na konsolach, więc swoje mądrości możesz zachować dla siebie glonojadzie.

A jak dobrze pójdzie, to gra wyjdzie na iD Tech 5 i gówno zobaczysz a nie mody  :angel:

A ja się zgodzę z jak go nazwałeś "Glonojadem".. Oblivion na PC + mody to kompletnie inna klasa... Rzekł bym przewyższająca każdego RPG na konsole... Ta gra naprawdę potrafi wtedy zaskakiwać...

Skyrim mam nadzieje, że będzie miał zbliżone wymagania sprzętowe do Obliviona... Bo też wolałbym go na PC...

1man1jar

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 13, 2010, 00:22:50 am »
A ja się zgodzę z jak go nazwałeś "Glonojadem".. Oblivion na PC + mody to kompletnie inna klasa...

Do Irasa:
HA. pierd** SIE!

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 13, 2010, 00:28:45 am »
Co do świata to nie wiem czy im większy tym lepiej. Zwiedzanie w Oblivionie było strasznie monotonne, fakt co chwila jakiś grobowiec or smth, ale wszystko to samo. W końcu zorientowałem się, że można po prostu się przenosić między miastami, nie biegając z koniem po mapie i to mnie zadowoliło.
To akurat zależy od tego kto jak gra. Dla mnie każda nowa lokacja, każdy kamyk i każda jaskinia w Oblvionie to był pure fun. Nie przesadzajmy, że wszystko było takie samo. Korzystanie z fast travellingu, kiedy nie trzeba przejść całej mapy w moim odczuciu zabija całą przyjemność w grach Bethesdy i New Vegas.

Chcesz się bawić to się bawisz, nie chcesz - kończysz i odkładasz.

Nie no bawić się bawiłem przy tym dobrze robiąc główny wątek i każdą z gildii, chodziło tylko i wyłącznie o chodzenie po mapie.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 13, 2010, 00:30:35 am »
No to świat poza misjami z wątku, pobocznymi i gildiami też oferował całkiem sporo ciekawostek do odkrycia dzięki eksploracji.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #23 dnia: Grudnia 16, 2010, 09:49:06 am »
Ja bym jeszcze dodał "Lepszego rozwoju postaci", w którym nasze zdolności będą rozwijać się wraz z poziomem bohatera i dodatkowo od używania danej zdolności (jako bonus). Po TES3 i 4 mam już dość zostawiania postaci biegnącej, bądź skradającej się "w ścianę" na cały dzień, żeby wbić 100 pkt umiejętności...

Wuher

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2004
  • Wiadomości: 1 622
  • Reputacja: 5
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #24 dnia: Grudnia 16, 2010, 09:57:51 am »
Ja bym jeszcze dodał "Lepszego rozwoju postaci", w którym nasze zdolności będą rozwijać się wraz z poziomem bohatera i dodatkowo od używania danej zdolności (jako bonus). Po TES3 i 4 mam już dość zostawiania postaci biegnącej, bądź skradającej się "w ścianę" na cały dzień, żeby wbić 100 pkt umiejętności...

Kumpel kiedyś próbował do Morrowinda opracować maszynę, która z pewną częstotliwością stukałaby w klawisz od skakania.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 16, 2010, 11:39:01 am »
W Oblivionie wkurwiało mnie, że aby mieć przy awansie trzy mnożniki +5 do atrybutów, trzeba było równo rozwijać dwa minor skille na jeden major skill. Bez skrupulatnego planowania i podporządkowania gry rozwinięciu konkretnych umiejętności, można było zapomnieć o maksymalnie efektywnym levelowaniu. Wypie*dalać z takim rozwiązaniem - wolę exp i normalne punkty do rozdzielenia. Dopasowanie przeciwników do poziomu bohatera jakoś zniosę, ale levelowania unikalnych przedmiotów nie - z tym również wypie*dalać.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 20, 2010, 18:33:11 pm »
Nowe info: http://ppe.pl/news-4652-Nowe_informacje_o_TESV_Skyrim.html

Mocne materiały w styczniu.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 07, 2011, 12:48:54 pm »
Ale dzisiaj przeciągają wrzucenie tych jebanych skanów z GameInformera do sieci.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 07, 2011, 23:54:47 pm »
PSN ID: WojtqGO

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 08, 2011, 12:48:26 pm »
Cytuj
Game Informer’s first look at Bethesda Softworks’ Elder Scrolls V: Skyrim has hit subscribers, thus making its way onto the net. The scans are out, and while we can’t tell you were to find them, we can tell you about some important pieces of intel.

Leveling

Skyrim‘s level system works on a 1-50 scale. Though, level 50 isn’t the limit; when you reach level 50, you’ll gain experience much slower, making leveling a much more difficult process.

Each time a player levels, they’ll earn extra health. Additionally, they can also pick one of the following traits to boost: stamina, health, or magic.

There’s no class selection at the start of the game. Every skill a player earns will help contribute to their overall level. Every time a player levels, new perks (a la Fallout 3) are unlocked.

Level-scaling makes a return. Meaning: “The game eventually logs a huge storehouse of knowledge about how you’ve played, and subsequently tailors content to your capabilities and experiences. Entering a city, a young woman might approach you and beg you to save her daughter from kidnappers. The game will look at the nearby dungeons you’ve explored, automatically set the mission in a place you’ve never visited, and designate opponents that are appropriately matched to your strengths and weaknesses.”

Skills

There are 18 skills for players to learn, which is three down from Oblivion and eleven down from Morrowind.

Skills will try and accommodate the player who wants to put their focus into a single profession, as well as allow room for players who prefer to do a little bit of everything.

The mysticism skill is gone. The enchanting skill is still present.

Story

The game is set in the Nord region of Skyrim, 200 years after the events of Oblivion. The player, as one of the dragonborn, is called upon to stop the prophetic return of the dragons. The player’s mentor is one of the last blades.

The world includes five massive cities. Its dungeons — caves, underground areas, etcetera — will have more variation than past games.

Conversations

Conversations do not zoom into the person’s face, anymore. They’re more realistic in Skyrim; the person you’re talking to will do things such as walk around, perform tasks whilst in conversation, glance at you every now and then, etc.

Faces are heavily improved. They don’t look like crap, anymore.

Combat

Combat is more dynamic and tactical; each hand is assigned a function (ex: magic in one hand, a weapon in the other). The team is putting a lot of care into the different feel of each weapon in the player’s hands. They’re also putting a heavy emphasis on improving combat in Skyrim.

Enemies include: zombies, skeletons, trolls, giants, ice wraiths, giant spiders, dragons, wolves, horses, mammoth, saber-toothed cats, and other creatures.

Questing

Quests, like combat, also boast a more dynamic feel. You’ll be assigned quests depending on how you develop your character. For example: a frequent magic user may be approached by another mage and assign you a quest. Had you been a frequent melee fighter, the mage would not have approached you.

To better suit the player, quests will be modified depending on what you’ve done (see level scaling above, or the following example). An example: you must rescue a girl from a certain location. This location will be in an area you’ve yet to visit with enemies that are of or near your level in order to have the player visit a new location and be combatant with challenging enemies.

Also of note: in Oblivion, if you dropped an item, it would stay there forever. Depending on where you drop items in Skyrim, different events could happen. Another example: if you drop a dagger in a town, a young boy might pick it up and find you to return. Or in a different situation: a group of men could find it and fight over who gets to keep it.

Engine

The engine is completely new. Snow falls dynamically, trees and branches move independently according to the wind, and water flows beautifully.

There are dynamic shadows, as well.

Other Stuff

The third-person view has been improved. These improvements are clearly displayed in the screenshots the magazine provides (which we cannot publish).

There is an option to remove the heads-up-display (HUD) for players who want the entire screen to be taken advantage of.

Players can sprint if they feel like going fast. Or they could fast-travel, allowing them to transport to any previously visited location on the map.

Dragons can attack a town, meaning that towns may (we’re guessing) also be open to other creature attacks. You can also duel an NPC in town, western style, if you’d like.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=418068

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 08, 2011, 17:45:07 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 08, 2011, 19:47:54 pm »
Bałem się o wybór ras, a tych będzie aż 10, świetnie. Cała reszta informacji wydaje się być równie pozytywna, szkoda tylko, że materiałów z gry pokazali tak mało.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 09, 2011, 08:58:05 am »
Info po polsku:
http://www.gram.pl/news_8QPiGeu8_Masa_konkretow_na_temat_The_Elder_Scrolls_V_Skyrim.html

Cytuj
   1. Akcja gry będzie toczyć się 200 lat po wydarzeniach znanych z Obliviona, a gracz wskoczy w buty łowcy smoków
   2. Do wyboru będzie aż dziesięć ras, ale na początku rozgrywki nie wybierzemy konkretnej klasy postaci.
   3. Pojawią się profity, które zyskiwać będziemy co poziom. Będą one działać podobnie jak w serii Fallout. Po zdobyciu pięćdziesiątego poziomu doświadczenia zdobywanie kolejnych będzie znacznie powolniejsze.
   4. Przejście na wyższy poziom będzie wiązało się ze wzrostem liczby punktów życia. Do tego gracz sam zadecyduje, w którą cechę (magia, wytrzymałość, zdrowie) zainwestuje dodatkowe punkty.
   5. Pojawi się osiemnaście umiejętności dodatkowych
   6. Powróci system pięciu szkół magii: Illusion, Destruction, Conjuration, Alternation, Restoration.
   7. W grze pojawi się aż pięć dużych miast, ponadto dostępna będzie opcja szybkiej podróży między poszczególnymi lokacjami.
   8. W porównaniu do Obliviona wszelkie lochy będą znacznie bardziej rozbudowane
   9. Autorzy gry obiecują, że system level-scallingu (dopasowywanie siły potworów do poziomu umiejętności kierowanej przez nas postaci) ulegnie znacznej poprawie. Ma mieć to znaczący wpływ na rozgrywkę.
  10. Stawiane przed nami zadania mają być bardziej dynamiczne. W dodatku będą one ściśle związane z naszymi umiejętnościami. Dla przykładu
  11. Nasze działania będą miały realny wpływ na funkcjonowanie świata. Nawet takie akcje jak porzucenie przez nas broni mogą wywołać nieoczekiwaną reakcję NPCów - przykładowo ktoś zdecyduje się odnieść bohaterowi pozostawiony przez niego miecz. Możliwe jest również, że wirtualne postacie dosłownie pobiją się o niego. Innym przykładem jest dziedziczenie - zabijając właściciela sklepu możemy spodziewać się, że interesem zajmie się jego syn lub córka, którzy nie będą na nas patrzeć zbyt przychylnie.
  12. W grze pojawią się dzieci
  13. W Skyrim będziemy mogli zająć się uprawą roli, wykuwaniem nowych broni, robieniem pancerzy, a nawet... pracą w kopalni
  14. Zmiany nastąpią także w systemie walki. Autorzy zapowiadają, że w grze znajdą się finishery, czyli efektowne ciosy kończące walkę, a także możliwość dzierżenia dwóch rodzajów broni na raz! Mówi się także, że potyczki mają mieć również charakter taktyczny
  15. Naszymi przeciwnikami będą: zombie, szkielety, trole, giganty, lodowe upiory, ogromne pająki, smoki, wilki, a nawet mamuty i tygrysy szablozębne. To oczywiście jeszcze nie cały bestiariusz
  16. Inaczej wyglądały będą dialogi - na pewno możemy powiedzieć "do widzenia" wielkim gadającym głowom. Od teraz widzieć będziemy całą sylwetkę rozmówcy, który będzie się poruszał i gestykulował
  17. Bethesda bardzo chwali się nowym silnikiem graficznym, na którym hulać będzie Skyrim. To dzięki niemu możliwe było wprowadzenie wielu wspomnianych zmian. W grze zobaczymy m.in. realistyczne efekty pogodowe takie jak padający śnieg bądź wichury
  18. Z obietnic autorów wynika, że gra będzie wyglądała świetnie również w trybie TPP. Przypomnijmy, że w poprzedniej odsłonie serii był to wyjątkowo niedbale wykonany element
  19. Co ciekawe, możliwe będzie wyłączenie całego HUDa, co z pewnością pozwoli na jeszcze głębszą immersję w świat gry.
  20. Autorzy obiecują również, że tym razem nasz bohater... nie będzie mógł biegać do tyłu równie szybko, co do przodu.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 09, 2011, 10:45:05 am »
Ehh, znowu to idiotyczne skalowanie poziomów- z tego co gdzieś wyczytałem raczej na modłę Fallouta 3. No i szybka podróż.
Jak to jest, że dawniej nie było takich bzdur w grach i grało się świetnie, a teraz każdy chce na siłę uszczęśliwic. Gdyby chociaż dało się wyłączyc powyższe, ale pewnie nie ma szans.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 09, 2011, 12:10:32 pm »
Słuszne uwagi Music. Oby chociaż na początku cała mapa nie była odkryta :/

Co do zalet, to zobaczymy jak one wyjdą w praniu. Na razie nie zapowiadają się rewolucyjnie. Gry jednak w żadnym wypadku nie przekreślam, w końcu to TES.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 09, 2011, 14:07:04 pm »
Niech tylko ta gra ma przysłowiowe jaja i nie nudzi. Fajnie było by mieć możliwość pogadania sobie z npc'ami (wiadomo, że nie ze wszystkimi), tak jak np. w NV. Ciekawe czy będzie mroczniejsza od swej poprzedniczki?

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 09, 2011, 14:15:04 pm »
Na 100% będzie mroczniej i mniej baśniowo. Gdzie tu nordycki Skyrim do kolorowego Cyrodiil, który rekompensował sobie od czasu do czasu bramą Oblivionu.

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 09, 2011, 14:41:20 pm »
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=418068

Wygląda to ciekawie, ale nie wiadomo jak to się ma do realizacji. Mnie najbardziej martwi jak rozwiążą kwestię zróżnicowania świata, skoro zdecydowali się na prowincję, która praktycznie cała jest pokryta w śniegu. 5 miast w porównaniu do bodajże 8 w TESIV to trochę mało, do tego zapowiada się, że każde będzie wyglądało tak samo.

Jeśli ta "mroczność" ma wyglądać jak w TESIII to już wolę chyba baśniowy klimacik IV.

Uprawa roli? Ciekawe na czym to ma polegać i co z tego będzie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 09, 2011, 18:20:21 pm »
Cytuj
Mnie najbardziej martwi jak rozwiążą kwestię zróżnicowania świata, skoro zdecydowali się na prowincję, która praktycznie cała jest pokryta w śniegu.
Pewnie tylko północ i wyższe rejony będą pokryte śniegiem (czyli z 1/2 - 1/3 mapy), a pozostałe będą wyglądać mniej więcej tak:


czyli surowo, ale bez śniegu.

Cytuj
5 miast w porównaniu do bodajże 8 w TESIV to trochę mało
Może będą większe i bardziej rozbudowane (oby), bo te w Obku były takie sobie.

nakimushi

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 10, 2011, 00:27:37 am »
grafika wyglada fenomenalnie ...oby tylko animacja nie byla na poziomie Obliviona  ;)