Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 213460 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 10, 2011, 00:52:44 am »
Może będą większe i bardziej rozbudowane (oby), bo te w Obku były takie sobie.
No właśnie, miejmy nadzieję, że nadrobią ilość jakością.

Jeśli chodzi o miasta z Obka to mi się osobiście podobały - w 2006 roku niemal olśniewały. Najbardziej podobała mi się ich różnorodność - idę sobie z jednego miasta które wygląda jak drewniany gród (Bravil) do następnego, które już przypomina wyglądem późno średniowieczne kamienne miasto (Skin).

Poza poprawą animacji ja bardzo chętnie powitał bym w tej grze otwarty ( w miarę możliwości oczywiście) świat, taki, w którym nie musimy czekać 5 sekund w jedną i 5 w drugą stronę, bo się nam "kliknęło" na drzwi.

Dobrze by było też, gdyby strażnicy nie mieli implantów w mózgu, umożliwiających telepatię - sytuacje w których atakujemy strażnika skradając się od tyłu w ciemnej uliczce, a z 2 końca miasta leci 10 innych by pomóc koledze były aż zbyt uporczywe...

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 10, 2011, 23:18:59 pm »
Nie ma szans na brak loadingów przy takiej ilości detali - syto zastawione stoły, zastawy i inne przedmioty na półkach. W dodatku wszystko opisane fizyką, więc już w ogóle nie do wykonania. A strażnicy nie musieli biec z końca miasta, bo się respili w najbliższym możliwym miejscu. Stop right there, criminal scum!

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 11, 2011, 00:14:35 am[/time]
Behind The Scenes of Skyrim, czyli "patrzcie jak fajnie nam się pracuje, jak tu ładnie, jak sobie ćwiczymy, wpierdalamy, O UWAGA NIE PATRZCIE NA GRE, jak tu pięknie, no!"

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/10/video-behind-the-scenes-of-skyrim.aspx




Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 11, 2011, 17:13:56 pm »
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2011, 17:38:31 pm wysłana przez Jurass »

Ohtar

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 11, 2011, 17:25:38 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #44 dnia: Stycznia 11, 2011, 17:39:43 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:/
Możesz zmienić na coś bardziej Londkowego.
:

Ohtar

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 11, 2011, 18:01:15 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:/
Możesz zmienić na coś bardziej Londkowego.
:

Było pod ręką.

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 11, 2011, 18:12:01 pm »
System walki ma się co nieco zmienić, natomiast ze screenów #1 i #2 wynikałoby, że w rzucaniu czarów nie zmieniło się za wiele.

otto

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 29-11-2003
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 11, 2011, 19:06:02 pm »
Mam nadzieję, że twórcy Skyrim w równym stopniu co w Oblivionie skupią się na questach pobocznych. Przynajmniej mi, najwieksza frajdę w całej grze sprawiał nie główny wątek, ale właśnie sidequesty. Można było zapomnieć o standardowym "przynieś, zanieś, pozamiataj". Mieliśmy śledztwa, "wchodzenie" w wykreowany przez obraz świat, czy wprost genialny watek Dark Brotherhood.
Jeżeli taką samą jakość questów dostanę w Skyrim, a do tego zapowiedziane już przez twórców małe poprawki np w dialogach, to nie mam pytań.  :)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 11, 2011, 19:32:34 pm »
Niby Oblivion to było gówno i krap, ale po tych skanach mam ochotę mocno ponapieprzać w nowego TESa.

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 11, 2011, 21:56:55 pm »
O tak, zadania dla DB to były najlepiej wykonane zadania w całej grze (zadania na przyjęciu - genialne). Oby więcej takich w TES V.

Swoją drogą ciekawe jak to z tymi rasami będzie, bo wydaje mi się to troszkę bezsensowne, żeby np. ludzie z południa czy jaszczurki z błotnistych terenów świetnie sobie radziły w pokrytej lodem prowincji.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #50 dnia: Stycznia 11, 2011, 22:00:03 pm »
W Oblivonie był zarówno śnieg, jak i bagna i wszędzie można było spotkać przedstawiciela jakiejś rasy. Argonianin grubo się ubiera i idzie przed siebie.

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #51 dnia: Stycznia 13, 2011, 23:23:55 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #52 dnia: Stycznia 14, 2011, 16:39:24 pm »
Cytuj
Swoją drogą ciekawe jak to z tymi rasami będzie, bo wydaje mi się to troszkę bezsensowne, żeby np. ludzie z południa czy jaszczurki z błotnistych terenów świetnie sobie radziły w pokrytej lodem prowincji.
Wydaje mi się, że po prostu niektóre rasy będą rzadziej spotykane. Na pewno najwięcej będzie Nordów (jak np w Morrowindzie Dark Elfów).

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 15, 2011, 00:22:12 am »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 15, 2011, 01:02:22 am »
Zanim stracę pół godziny z życia, wolę spytać: przewija się gdzieś tam w tle choćby odrobina gameplayu?

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #55 dnia: Stycznia 15, 2011, 01:19:20 am »
No, 10 minut.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #56 dnia: Stycznia 15, 2011, 01:41:41 am »
Oddawaj moje 20 minut kłamco!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 17, 2011, 21:06:50 pm »
Niezly ten direct feed.
Wyglada na to, ze silnik uzywa czegos ala MLAA jesli chodzi o anty-aliasing.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 17, 2011, 21:30:06 pm »
Wiedzmin będzie miał konkurencje

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 17, 2011, 21:40:12 pm »
Ja się już nie dam nabrać na ten shit. :mad:

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #61 dnia: Stycznia 17, 2011, 21:45:34 pm »
pięknie to wyglada

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #62 dnia: Stycznia 17, 2011, 21:46:46 pm »
Kurde musze w końcu kupić kiedys pierwszą gre RPG

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #63 dnia: Stycznia 17, 2011, 22:10:40 pm »
Kurde musze w końcu kupić kiedys pierwszą gre RPG

Musiałbyś się cofnąć o przynajmniej jedną generację. W tej prawdziwego RPG nie znajdziesz, a co najwyżej substytut ;).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #64 dnia: Stycznia 18, 2011, 09:03:50 am »
pięknie to wyglada
Oblivion był jednym z pierwszych (i tak odważnych kroków) w aktualnie panująca generację. Jakby nie było, absolutnie zachwycił grafiką. Skyrimraczej nie ma szans powtórzyć tego wyczynu, jednak nikt nie obrazi się jeśli twórcy dostarczą RPG, który będzie zachwycał systemem, fabułą, jak i oprawą. Ja tam liczę na to.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #65 dnia: Stycznia 18, 2011, 15:39:23 pm »
Ciekaw jestem czy znów będzie 10000 hektarów identycznych terenów.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #66 dnia: Stycznia 18, 2011, 16:30:09 pm »
Ciekaw jestem czy znów będzie 10000 hektarów identycznych terenów.
Nie identycznych ale podobnych. Jakbyś porównał polskie lasy to większość również wydałaby Ci się taka sama na pierwszy rzut oka. Idąc drogą w górach też tylko raz na jakiś czas zmienia się pejzaż. Ja mam właśnie nadzieję, że postawią na realizm, a nie efekciarstwo. Kilka zajebistych lokacji na parę tysięcy hektarów mi w zupełności wystarczy.

Wiadomość scalona: Stycznia 18, 2011, 21:37:56 pm
TES V: Skyrim - oficjalne szczegóły
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/TES_V_Skyrim_-_oficjalne_szczegoly-32809.html

Najbardziej zainteresował mnie ten fragment:
Cytuj
Nie będzie też innych pomniejszych absurdów i przypadkowości w stylu sztucznego zwiększania poziomu potworów, żeby tylko utrzymać równy poziom rozgrywki. Za to dostaniemy po prostu inne bestie, wyważone do naszego doświadczenia i umiejętności.
Ja pier**lę, idą w kierunku levelowania z fallouta 3, czyli też do dupy :evil:  Jakby nie mogli pozostawić tak jak było np w Morrowindzie - jedne lokacje z trudnymi przeciwnikami inne z łatwymi. Czyli na 1 poziomie będą biegać same wilki a na 30+ daedry :-?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2011, 21:37:56 pm wysłana przez POK »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #67 dnia: Stycznia 18, 2011, 22:02:35 pm »

Najbardziej zainteresował mnie ten fragment:
Cytuj
Nie będzie też innych pomniejszych absurdów i przypadkowości w stylu sztucznego zwiększania poziomu potworów, żeby tylko utrzymać równy poziom rozgrywki. Za to dostaniemy po prostu inne bestie, wyważone do naszego doświadczenia i umiejętności.
Ja pier**lę, idą w kierunku levelowania z fallouta 3, czyli też do dupy :evil:  Jakby nie mogli pozostawić tak jak było np w Morrowindzie - jedne lokacje z trudnymi przeciwnikami inne z łatwymi. Czyli na 1 poziomie będą biegać same wilki a na 30+ daedry :-?

Dlatego interesuje mnie wersja PC, i czekam na moda który usunie to auto levelowanie :P W Obliviona rewelacyjnie się gra bez skalowania poziomów :P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #68 dnia: Stycznia 18, 2011, 23:26:32 pm »

Najbardziej zainteresował mnie ten fragment:
Cytuj
Nie będzie też innych pomniejszych absurdów i przypadkowości w stylu sztucznego zwiększania poziomu potworów, żeby tylko utrzymać równy poziom rozgrywki. Za to dostaniemy po prostu inne bestie, wyważone do naszego doświadczenia i umiejętności.
Ja pier**lę, idą w kierunku levelowania z fallouta 3, czyli też do dupy :evil:  Jakby nie mogli pozostawić tak jak było np w Morrowindzie - jedne lokacje z trudnymi przeciwnikami inne z łatwymi. Czyli na 1 poziomie będą biegać same wilki a na 30+ daedry :-?

Dlatego interesuje mnie wersja PC, i czekam na moda który usunie to auto levelowanie :P W Obliviona rewelacyjnie się gra bez skalowania poziomów :P
Mnie też interesuje wersja na PC :D
Co do Obka to grałem w niego tylko na konsoli. Pamiętasz może jak się nazywał ten mod zdejmujący levelowanie przeciwników? Tak sobie myślę, że może warto byłoby zagrać jeszcze raz :)

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #69 dnia: Stycznia 19, 2011, 00:23:06 am »
Ostatecznie Skyrim skreślam. Jednak jedynym crpg który może ładnie przypieczętowac śmierc tego gatunku, to Witcher 2. Ot, pożegnanie z klasą chociaż.

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #70 dnia: Stycznia 19, 2011, 12:50:06 pm »
Cytuj
Nie będzie też innych pomniejszych absurdów i przypadkowości w stylu sztucznego zwiększania poziomu potworów, żeby tylko utrzymać równy poziom rozgrywki. Za to dostaniemy po prostu inne bestie, wyważone do naszego doświadczenia i umiejętności.
Ja pier**lę, idą w kierunku levelowania z fallouta 3, czyli też do dupy :evil:  Jakby nie mogli pozostawić tak jak było np w Morrowindzie - jedne lokacje z trudnymi przeciwnikami inne z łatwymi. Czyli na 1 poziomie będą biegać same wilki a na 30+ daedry :-?
Przecież w Tes IV też tak było - na początku gry jak sobie wejdziemy do wrót oblivionu (np, w Kavatch) to czekają na nas co najwyżej te ogniste chochliki i słabe dremory. 
Jak wejdziemy z lvlem ~20 to mamy pajęcze deadry, żywiołaki i silne deadry/dremory z dobrym sprzętem.

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #71 dnia: Stycznia 19, 2011, 13:29:51 pm »
Co do Obka to grałem w niego tylko na konsoli. Pamiętasz może jak się nazywał ten mod zdejmujący levelowanie przeciwników? Tak sobie myślę, że może warto byłoby zagrać jeszcze raz :)

Generalnie, to nie tylko on usuwał automatyczne levelowanie, ale dodawał nowe potwory, przedmioty itp. Zmieniał też balans gry i dodawał nowe "ficzery"...

Ogólnie to polecam jeden z dwóch modów Oscuros Oblivion Overhaul oraz Francesco's leveled creatures/items mod

Nie są ze sobą kompatybilne, ale większość mniejszych modów są kompatybilne z tymi dwoma modyfikacjami.... Dodają sporą różnorodność i ogólnie dużo ciekawsze staje się zwiedzanie ruin, fortów i jaskiń :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #72 dnia: Stycznia 21, 2011, 03:14:22 am »
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2011, 03:36:04 am wysłana przez Juras »

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #73 dnia: Stycznia 21, 2011, 09:23:05 am »
Pięknie :)
Kupię również - ale na PC
Tym bardziej że (jak tu czytam) da się coś zrobić z tym lvlowaniem (o czym wcześniej nie wiedziałem)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #74 dnia: Stycznia 21, 2011, 13:36:48 pm »
Ja także wybiorę PC ver. choć nie ukrywam, że ta na PS3, także wpadnie w me dłonie. Mody to potężna broń. Zapewne gra, dzięki nim, zyska wiele. O, z pewnością.
Wystarczy wspomnieć o modzie do Morrowind, który znacząco podnosi jakość oprawy graficznej - dzięki temu zabiegowi, nawet obecnie, można w nią bez skrzywienia zagrać.

POK - http://www.oscurogamedesign.com/down-game-ooo-high.html

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 07, 2011, 19:50:21 pm »
SCREENY
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 07, 2011, 20:32:40 pm »
Graficznie wygląda na nieco poprawionego Obliviona... Więc może nie będzie tragedii z wymaganiami sprzętowymi :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 07, 2011, 20:50:47 pm »
Graficznie wyglada znacznie lepiej niz Oblivion.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 07, 2011, 22:20:26 pm »
woda wyglada jak kupa.

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 08, 2011, 11:27:06 am »
Graficznie wyglada znacznie lepiej niz Oblivion.

Ma mniej cukierkowe tekstury i więcej detali... Ciągle mam nadzieje, że na moim laptopie będzie śmigał tak samo dobrze, jak Oblivion... Bo nie chce kastrować tej gry z Modów na Konsoli...