Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 196631 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #720 dnia: Listopada 18, 2011, 17:34:52 pm »
dlatego ta gra jest taka dobra bo wiele rzeczy dzieje sie randomowo ... nigdy nie wiadomo co sie stanie i co sie zobaczy.
przypadkiem mozna sie natknac na jakies niesamowite ruiny albo dostac jakiegos dlugiego i ciekawego questa

ja mam narazie 19lvl moim brutem ....   ale jakos nie spiesze sie z niczym i nawet jesli uda mi sie skonczyc gre na tym levelu to bedzie git.
troche by moglo byc wiecej roznych broni wedlug mnie bo czesto sie spotyka te same 2 miecze czy te same 2 zbroie przez pare godzin ... i ciezko cos ciekawego zkompletowac wedlug mnie

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #721 dnia: Listopada 18, 2011, 17:48:50 pm »
troche by moglo byc wiecej roznych broni wedlug mnie bo czesto sie spotyka te same 2 miecze czy te same 2 zbroie przez pare godzin ... i ciezko cos ciekawego zkompletowac wedlug mnie.

Zajebista szate i maske dla maga mozna zdobyc tak naprawde juz na samym poczatku gry ,a to co znajduje na 22lvlu nie jest nawet w polowie tak mocne... troche zenada cala gre w jednych szmatach chodzic. Ogolnie zaczyna mnie wkurwiac poziom zabugowania w tej grze i gdyby nie to ,ze moj ISP znowu cos zjebal to bym to olal i gral w cos innego.

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #722 dnia: Listopada 18, 2011, 18:24:06 pm »


Wersja dla monia.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #723 dnia: Listopada 21, 2011, 21:38:49 pm »
Moj maly fight


« Ostatnia zmiana: Listopada 21, 2011, 21:46:16 pm wysłana przez Mr_Zombie »

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #724 dnia: Listopada 22, 2011, 12:01:53 pm »
« Ostatnia zmiana: Listopada 22, 2011, 12:03:37 pm wysłana przez el becetol »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #725 dnia: Listopada 22, 2011, 19:37:19 pm »
W sumie zauważyłem, że łatwo jest spieprzyć questa...

Robiąc innego questa natrafiłem się na pewien obiekt "Forsworn Heart" nie wiedząc co to jest i widząc, że nie jest co coś super cennego sprzedałem ten syf (myślałem, że to kolejny składnik alchemii, a skoro nie jestem alchemikiem to po co mi to?)

No i co się później okazało? To coś było potrzebne do innego questa (dopiero kiedy go dostałem się dowiedziałem)... Marker na mapie pokazuje mi ciało typiary w którym tego serca już nie ma, a w sklepie gdzie to sprzedawałem też tego nie mają... Nie mam pojęcia gdzie to jest i kurde nici z ukończenia questa :/

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #726 dnia: Listopada 22, 2011, 20:03:09 pm »
Takich glitchy jest pewnie sporo -> jednak najwazniejszy to chyba ten z gildii złodziei, żeby nie sprzedawac ekwipunku z pocżatku gildii bo nie ukończysz ostatnich misji, sam jeszcze tego nie robiłem, ale ktoś mnie przed tym przestrzegał.

Sam znalazłem glitch z Red Eagle Sword - robiąc questa nie przeczytałem książki Legend Of Red Eagle która leżała po drodze, ale zrobiłem questa do końca (trzeba pod koniec włożyć miecz w pewne miejsce aby otworzyła się brama). Czyszcząc po queście teren przeczytałem tą książkę i bum - nagle znowu misja jest aktywna i wskazuje miejsce z w którym jest brama otwierana mieczem. Poszedłem tam, wyciągnąłem i włożyłem miecz i wyskakuje po raz kolejny "quest completed". Teraz tak można w kółko - znów przeczytać książkę, to odpali misję, włożyć miecz, to ją zakończy i powtarzać to do znudzenia - szkoda że nie ma expa za zakończone misji bo z takim exploitem bym już miał finałowy poziom  :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #727 dnia: Listopada 22, 2011, 20:05:42 pm »
Takich glitchy jest pewnie sporo -> jednak najwazniejszy to chyba ten z gildii złodziei, żeby nie sprzedawac ekwipunku z pocżatku gildii bo nie ukończysz ostatnich misji, sam jeszcze tego nie robiłem, ale ktoś mnie przed tym przestrzegał.

Ciekawy jestem czemu nie zablokowali możliwości sprzedaży tych itemów. Jakoś w innych questach jest na to blok...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #730 dnia: Listopada 23, 2011, 07:48:32 am »
Skończyłem wszystkie misje dla Gildii Złodziei, wbijając przy okazji jakis 25 level. To co w innych grach stanowiłoby fabułę całości - tutaj jest jedynie epizodem.
Patrząc na mapę i widząc ile jeszcze miejsc zostało do zwiedzania zastanawiam się czy skończę tę grę w tym roku.
Też miałem błąd w jednym queście związanym z Temple of Mara(NPC nie chcieli ze sobą porozmawiać) ale ponowne wczytanie gry załatwiło temat.

BTW.
Wędrówka do Wysokiego Hrothgaru przez 7000 stopni - coś pięknego XD

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #731 dnia: Listopada 23, 2011, 15:56:06 pm »
Ja mam obecnie 34 lub 35 level i 80 godzin za sobą, mnóstwo zadań do zrobienia i jeszcze nie odwiedziłem dwóch dużych miast - Markatu i Wichrowego Tronu. Ta gra jest po prostu niewiarygodna :o  A co najlepsze, nadal cholernie chce się grać :D

Obecnie chodzę w ebonowej zbroi (wyjątkiem jest maska Clavicusa i orkowe rękawice z 30% premią do broni jednoręcznych) i napieprzam takim też toporkiem. Stwierdziłem, że do czasu znalezienia daedrycznego ekwipunku, postaram się wpakować trochę punktów w zaklinanie.

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #732 dnia: Listopada 23, 2011, 16:15:50 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #733 dnia: Listopada 23, 2011, 16:17:34 pm »
Nie za bardzo, bo stopni tam tak naprawdę niewiele jest - raczej ziemia i śnieg.

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #734 dnia: Listopada 23, 2011, 16:45:54 pm »
Znajdę moda, który topi śnieg.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #735 dnia: Listopada 23, 2011, 18:47:48 pm »
Bez przesady, stopnie widać.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #736 dnia: Listopada 23, 2011, 21:55:52 pm »
Najbardziej zglitchowany quest to chyba ten z rzeźnikiem w Windhelm. Serio, bez zaglądania w sieć nie przeszedłbym tego questa :/
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #737 dnia: Listopada 23, 2011, 21:58:07 pm »
Stwierdziłem, że do czasu znalezienia daedrycznego ekwipunku
A po co deadryczny ekwipunek? :>




adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #738 dnia: Listopada 24, 2011, 14:01:33 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #739 dnia: Listopada 24, 2011, 17:22:52 pm »
A po co deadryczny ekwipunek? :>

Hehe właśnie się zastanawiałem ile i jakie są wyższe poziomy ulepszania sprzętu :P Obecnie potrafię ulepszyć sprzęt do poziomu "Flawless" :P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #740 dnia: Listopada 24, 2011, 17:47:55 pm »
Rozumiem, że do tego trzeba rozwijać Kowalstwo do maksymalnego poziomu i ładować w to punkty umiejętności?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #741 dnia: Listopada 24, 2011, 18:20:09 pm »
Rozumiem, że do tego trzeba rozwijać Kowalstwo do maksymalnego poziomu i ładować w to punkty umiejętności?

Nie, tzn to zalezy jaki ekwipunek chcesz ulepszyc, bo by osiagnac duzy boost [czyli ponad legendary], to musisz miec perka do smithingu danego typu itemow. W smithing trzeba miec minimum 60, by odblokowac arcane smithing, reszta zalezy od typu uzbrojenia/armora jaki chcesz upgrade'owac.
Tu szersze info - http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Smithing

Ja by wycraftowac to co wrzucilem wyzej uzylem: smithing na lvl 80, gloves+armor+ring+amulet dajace +20% do smithingu kazdy oraz potki +78% do smithingu.
Do enchantu uzylem skilla lvl 80 oraz potki +20% do skilla enchanting oraz oczywiscie grand soul gem'ow.
Ogolnie nie ma sensu tak wysoko isc z smithingiem/enchantingiem, poniewaz teraz moja postac jest za mocna...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2011, 13:46:14 pm wysłana przez KKRT »

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #742 dnia: Listopada 24, 2011, 20:16:13 pm »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #743 dnia: Listopada 25, 2011, 11:51:58 am »
Ale spierdolina. Z każdą kolejną godziną, wraz z powiększającym się sejwem, wersja na PS3 działa coraz gorzej, aż dochodzi do takich sytuacji (skipnąć do 1:00):

Zajebiście, że się dziś testuje gry przed premierą. Pozdrawiam testerów! Moje podejście kupować_gry_sporo_po_premierze_za_pół_ceny_i_połatane jest dobre, ale nie dla każdego.
Patch podobno w drodze, ale na ile poprawi on sytuację?

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #744 dnia: Listopada 25, 2011, 13:59:47 pm »
Ja na szczęście nie mam z tym problemu, ale kilka razy zastanawiałem się czy ta gra przechodziła jakiekolwiek testy. Przykład ewidentny - po gildii magów dostajesz szaty i maskę idealne dla maga, ale jak założysz obie rzeczy naraz to znika ci głowa. No kur** rozumiem ukryty glitch, ale ten jest tak ewidentny (każdy kto zrobił gildie magów zakłada te ciuchy) że wykryłby go każdy tester. No chyba że nikogo takiego nie było.

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #745 dnia: Listopada 25, 2011, 16:33:53 pm »


Lolzord.

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #746 dnia: Listopada 25, 2011, 17:29:04 pm »
Zajebiście, że się dziś testuje gry przed premierą. Pozdrawiam testerów! Moje podejście kupować_gry_sporo_po_premierze_za_pół_ceny_i_połatane jest dobre, ale nie dla każdego.
Patch podobno w drodze, ale na ile poprawi on sytuację?

Ciekaw jestem czemu nikt nie wpadł na pomysł by zapisać grę na osobnym nowym Save'ie? U mnie to problem rozwiązało nieco.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #747 dnia: Listopada 25, 2011, 17:55:05 pm »

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #748 dnia: Listopada 25, 2011, 20:07:39 pm »
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131

Jakiś spoko modzik dla master race podobno. Parę screenów poniżej. Ja się nie znam na grafice. Sami oceńcie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #749 dnia: Listopada 25, 2011, 22:44:20 pm »
Jakiś spoko modzik dla master race podobno. Parę screenów poniżej. Ja się nie znam na grafice. Sami oceńcie.
Taki sredni, mi nie pasuja te ich zmiany kolorow i tonemapping, ale jak ktos chce nad tym posiedziec i to poprawic, to pewnie mu sie spodoba. Za to ten mod ma fajna funkcje wyostrzania obrazu po FXAA, wiec jesli ktos uzywa to must.

Co do modow graficznych to troche juz wyszlo fajnych np: poprawiajacy ogien i dym, wode, sunglare, tekstury twarzy, cial i tarcz, jest tez troche zestawow z lepszymi teksturami otoczenia, ale narazie to albo jakies zabawy w upscaling, albo obejmuja tylko czesc tekstur.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #750 dnia: Listopada 25, 2011, 22:58:22 pm »
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131

Jakiś spoko modzik dla master race podobno. Parę screenów poniżej. Ja się nie znam na grafice. Sami oceńcie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
wygląda zdecydowanie lepiej niż screeny od KKRT :P . Może niedługo będzie dało się w to grac.
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2011, 23:14:07 pm wysłana przez Wulfen »

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #751 dnia: Listopada 25, 2011, 23:00:22 pm »
Jakiś spoko modzik dla master race podobno. Parę screenów poniżej. Ja się nie znam na grafice. Sami oceńcie.
Taki sredni, mi nie pasuja te ich zmiany kolorow i tonemapping, ale jak ktos chce nad tym posiedziec i to poprawic, to pewnie mu sie spodoba. Za to ten mod ma fajna funkcje wyostrzania obrazu po FXAA, wiec jesli ktos uzywa to must.

Co do modow graficznych to troche juz wyszlo fajnych np: poprawiajacy ogien i dym, wode, sunglare, tekstury twarzy, cial i tarcz, jest tez troche zestawow z lepszymi teksturami otoczenia, ale narazie to albo jakies zabawy w upscaling, albo obejmuja tylko czesc tekstur.

Ja bym tylko sobie je**ął zmianę teksturki nieba w nocy.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tak btw, to niedawno się dowiedziałem, że wraz z rozwojem postaci, na niebie pojawiają się gwiazdy w zależności od wybranych perków. Prawda to? Pokażcie przykład z waszej gry, plox!

I jeszcze kilka sztuk z tego wcześniejszego modzika (chyba).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2011, 23:05:22 pm wysłana przez Ogur »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #752 dnia: Listopada 26, 2011, 00:59:16 am »
Te screeny wygladaja dla mnie okropnie ;\ Widzialem pare fajnych na podstawie tego moda, ale te nie bardzo, zjebany kontrast na maxa, ostrosc tekstur podbita do tego stopnia, ze widac ziarnistosc, do tego saturacja beznadziejna, bleee. Do tego w ruchu wyglada to jeszcze gorzej.
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2011, 01:01:35 am wysłana przez KKRT »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #753 dnia: Listopada 26, 2011, 13:01:27 pm »
no zainstalowałem i muszę przyznać racje. gra dalej wygląda słabo może nawet jeszcze gorzej :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #754 dnia: Listopada 26, 2011, 13:22:48 pm »
Naprawdę nie wiem jak Skyrim może wyglądać słabo. Dzisiaj odwiedziłem po raz pierwszy Markat i masakra :o Gra niestety od razu gorzej zaczyna chodzić, ale widoczki są przednie. Wichrowy Tron również odwiedziłem i też przy odpowiedniej pogodzie i ujęciu prezentuje się zajebiście. Narzekanie na grafikę w Skyrim jest dla mnie dziwne. Imo jest to obecnie jedna z najładniejszych gier (oczywiście biorę pod uwagę całokształt grafiki, a nie tylko aspekty techniczne).

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #755 dnia: Listopada 26, 2011, 14:37:31 pm »
Narzekanie na grafikę w Skyrim jest dla mnie dziwne. Imo jest to obecnie jedna z najładniejszych gier (oczywiście biorę pod uwagę całokształt grafiki, a nie tylko aspekty techniczne).

Ponieważ cały art design jest na dychę, za to kwestie techniczne są średnie. Dawny sposób oceny gier sprzed lat z podziałem (grafika, dźwięk, grywalność), a tym samym ocenianie grafiki jedną oceną jest już kompletnie przestarzały i nie nadaje się do oceny współczesnych gier.

 

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #756 dnia: Listopada 26, 2011, 14:51:02 pm »
Narzekanie na grafikę w Skyrim jest dla mnie dziwne. Imo jest to obecnie jedna z najładniejszych gier (oczywiście biorę pod uwagę całokształt grafiki, a nie tylko aspekty techniczne).

Ponieważ cały art design jest na dychę, za to kwestie techniczne są średnie. Dawny sposób oceny gier sprzed lat z podziałem (grafika, dźwięk, grywalność), a tym samym ocenianie grafiki jedną oceną jest już kompletnie przestarzały i nie nadaje się do oceny współczesnych gier.

Wpis. Nie spodziewałem się takiego Art Design w Skyrim po ograniu Obliviona który był zbyt cukierkowy imho.
Ogólnie muszę przyznać... Smoki są cudownie wykonane :)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #757 dnia: Listopada 26, 2011, 15:37:48 pm »


Lolzord.
kobyła dostała skurczu  :lol: :lol:

Jacek84

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #758 dnia: Listopada 27, 2011, 12:52:05 pm »
Cytuj
"Skyrim wygląda słabo !11111111"

http://imgur.com/a/Ky3lB

http://imgur.com/a/fCFjZ

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #759 dnia: Listopada 27, 2011, 13:33:32 pm »
Cytuj
"Skyrim wygląda słabo !11111111"

http://imgur.com/a/Ky3lB

http://imgur.com/a/fCFjZ

O kurde... te screeny są mocne o_O