@ Szafa
Raczej je**ny M$ bo to on złożył Embargo..Logitech jest tu bezradny.
@ Monio4
Nie zrozumieliśmy się, nie twierdzę że X360 takiego modelu by nie uciągnął, bo myślę że dałby radę, przecież już fury z menu FM3 mają po 172753 polygonów (car selection), czyli do GT5 brakuję im już nie tak wcale dużo(fury Premium w Gt5 mają od 250000 do 450000 polygonów), choć ekipa z Turn 10 nie odwzorowuję samochodów z takim przywiązaniem do szczegółów jak PD(Oni są zboczeni na tym punkcie, co w każdej generacji było widać). Natomiast chodziło mi o gameplay i replay, gdzie samochody z FM3 już znacznie odstają:
LOD1: 45074 polygonów (photo mode/Pre Race Car) <--Jeśli samochody w FM4 będą podczas gameplay'y/ replay'u tak wyglądać to będzie wporzo.
LOD2: 21802 polygonów (gameplay mode player car)
Więc tu twierdzę że X360 nie pociągnie tego. Szczególnie że ma mieć wzorem Gt5 zmienne warunki pogodowe, zmienny cykl doby, co za tym idzie muszą podciągnąć oświetlenie, cieniowanie, może podciągną efekty związane z dymem, kurzem które w GT5 są genialne, już nie mówię o rozdzielczości, bo choć Gt5 chodzi prawie w 1080P, bo ja jestem jednak przeciwnikiem robienia gier na tą generację w tak dużej rozdzielczości, 720P wg. mnie jest optymalne.
-------------
Druga rzecz jest taka, że ja nie życzę tej grze źle, wręcz przeciwnie trzymam kciuki za Turn 10, ale niestety ekipa ta od czasów najlepszej FM1 ma tendencję spadkową(mniej contentu wzorem FM1, nie mogą się określić do modelu jazdy, ten z FM2 bardziej wymagający niż ten z FM3 który spooooro wybacza). Mam nadzieje że FM4 to będzie gra na miarę udanej kontynuacji FM1, a to dobrze będzie wróżyło dla konkurencji, i dla Nas graczy.