No właśnie skoro dają to znaczy, że trzeba będzie używać.
No właśnie nie. To od gracza będzie zależało, czy jak minie rampę to zjedzie inną drogą, czy cofnie czas i trafi na ową rampę. Mam nadzieję, że będzie jakieś ograniczenie co do tego 'ficzera'. Jak ma być survival, to dla mnie nie ma miejsca na cofanie czasu. Albo trafię na hopkę, dobrze się wybiję, otworzę strój wiewiórki i poszybuję nad przepaścią, albo zonk. Żadnego cofania czasu. Ma być adrenalina.
Wiadomość scalona: Maja 24, 2011, 14:33:48 pmhttp://stickskills.com/news/1697/ssx-taking-borderlands-style-approach-to-gear/All that is set to change next January when the now subtitle removed SSX will officially hit store shelves. In the July 2011 issue of the Official Xbox Magazine, a developer on the title is quoted as saying, "What Borderlands did for guns, SSX is going to do for snowboarding gear".
It's a rather bold claim, considering the shear variety that Borderlands presented gamers with in terms of weapons. The article doesn't state much else on the gear, just that it'll use a progression model to help you boost your equipment to overcome various obstacles.
W SSX3 uwielbiałem zmieniać ciuchy, tak więc jeszcze większa customizacja jak najbardziej na plus.