Autor Wątek: SSX  (Przeczytany 64000 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 04, 2011, 20:38:08 pm »
Ale denny motyw z tym prostowaniem stoku...

lupinator

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 04, 2011, 20:39:32 pm »
Lepiej to polubcie skoro występuje co chwilę.

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 04, 2011, 20:40:28 pm »
No po każdym uberze. Tylko jak tak będzie w big air to mniej punktów będzie szło nabić... :roll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 05, 2011, 09:33:07 am »
Dobra, bo już załapałem confuse - ten stok się prostuje, czyli zmienia się ukształtowanie terenu, czy tylko idzie fala, która poza efektem wizualnym nie zmienia terenu?

Poza tym Butcher na PPE wykazał się refleksem:
Cytuj
A przy okazji: zauważyliście, że gra najwyraźniej straciła podtytuł Deadly Descents, pod którym oficjalnie wystartowała? Ciekawe dlaczego...

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 05, 2011, 09:38:25 am »
Dobra, bo już załapałem confuse - ten stok się prostuje, czyli zmienia się ukształtowanie terenu, czy tylko idzie fala, która poza efektem wizualnym nie zmienia terenu?
Raczej to drugie. Obejrzałem filmik jeszcze raz i nie zauważyłem, żadnego "prostowania".

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 05, 2011, 10:02:02 am »
Dobra, bo już załapałem confuse - ten stok się prostuje, czyli zmienia się ukształtowanie terenu, czy tylko idzie fala, która poza efektem wizualnym nie zmienia terenu?
Raczej to drugie. Obejrzałem filmik jeszcze raz i nie zauważyłem, żadnego "prostowania".
No właśnie też tak myślę. Ale jak czytam teksty typu:
http://www.ppe.pl/news-7991-SSX__uksztaltuj_wlasne_zbocza.html
Cytuj
Bo czesanie trikulców na zboczach nie tylko nabija nam punkty, ale także powoduje zmianę ukształtowania terenu w czasie rzeczywistym! Najwyraźniej jest to odpowiedź na umiejętności danego gracza - im lepiej sobie radzimy, tym ciekawszy teren "pod deskę" dostajemy. To coś jak SI konsolowych przeciwników w grach wyścigowych, którzy dostosowują się do nas aby wciąż stanowić wyzwanie na odpowiednim poziomie. Genialna sprawa - gdyby jeszcze tym deformacjom nie towarzyszyła minimalna pauza, byłym wniebowzięty...
 
To zaczynam się zastanawiać, czy coś przeoczyłem...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 07, 2011, 23:10:45 pm »
Kaori:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: SSX
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 07, 2011, 23:13:11 pm »
Nie ma to jak mieć na imię twarz  :troll:

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 07, 2011, 23:22:21 pm »
Najważniejsa postać potwierdzona, więc:


cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 07, 2011, 23:28:13 pm »
Moja Zoe skopie tyłek Twojej Kaori :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwca 07, 2011, 23:31:08 pm »
A mój Viggo je wyrucha :mad:

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwca 07, 2011, 23:33:33 pm »

Że niby ON?  :lol:

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwca 07, 2011, 23:35:06 pm »
Będziecie płakać i sprzedacie grę, taki będzie finał jak zmierzymy się na stoku fajansy!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 07, 2011, 23:38:55 pm »
Będziecie płakać i sprzedacie grę, taki będzie finał jak zmierzymy się na stoku fajansy!

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 08, 2011, 00:06:25 am »
Będziecie płakać i sprzedacie grę, taki będzie finał jak zmierzymy się na stoku fajansy!

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 08, 2011, 00:16:04 am »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwca 09, 2011, 00:11:52 am »

Gejmplej zaczyna się od 1:40

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SSX
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwca 09, 2011, 09:40:56 am »
Zesrałem się. :o Uwielbiam takie motywy gdzie najpierw oglądamy potężny obiekt, który potem będziemy pokonywać. Jeśli czegoś takiego w nowym SSX'ie będzie więcej, a do tego muza stanie na wysokości zadania, to będzie uber hiper dupr hit. JARAM SIĘ!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwca 09, 2011, 10:07:00 am »
Zesrałem się. :o Uwielbiam takie motywy gdzie najpierw oglądamy potężny obiekt, który potem będziemy pokonywać. Jeśli czegoś takiego w nowym SSX'ie będzie więcej, a do tego muza stanie na wysokości zadania, to będzie uber hiper dupr hit. JARAM SIĘ!

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: SSX
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwca 09, 2011, 10:12:17 am »
Za szybka, zbyt arcadowa, kamera za daleko i słaba grafika. Na razie jestem rozczarowany.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwca 09, 2011, 10:20:18 am »
Kiedy Ty nie jesteś rozczarowany?

Zbyt Arcadowa? To SSX - definicja tego słowa, a nie pseudo-symulator w stylu Shauna White'a. Doszlifują gameplay i grafikę, zmienią hud (wygląda kiepsko) i lista zakupów się powiększy. Na razie feeling EA Big jest mało zauważalny, ale to alpha gameplay. Ja tam się jaram, bo czekaliśmy długo.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwca 09, 2011, 11:01:24 am »
Taa. HUD jest tragiczny. Nie podoba mi się prędkość kręcenia trików. Każdy jeden obrót wygląda, jakby był kręcony na trick booście z SSXa 3  :-?

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwca 09, 2011, 15:10:27 pm »
Kiedy Ty nie jesteś rozczarowany?
Rep+
Cytuj
Zbyt Arcadowa? To SSX - definicja tego słowa, a nie pseudo-symulator w stylu Shauna White'a. Doszlifują gameplay i grafikę, zmienią hud (wygląda kiepsko) i lista zakupów się powiększy. Na razie feeling EA Big jest mało zauważalny, ale to alpha gameplay. Ja tam się jaram, bo czekaliśmy długo.
Rep++

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwca 09, 2011, 23:15:44 pm »
Moby wraca:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 09, 2011, 23:20:13 pm[/time]


Wiadomość scalona: Czerwca 09, 2011, 23:23:24 pm
Gameplay Demo and Q&A with SSX
http://live-event.ea.com/e3/chat/ssx

Cytuj
Starting June 9th at 3PM PT / 6PM ET

Streak down pristine slopes with Todd Batty of the SSX series as he answers questions and shows off exciting gameplay.

Korzystając z okazji na FB do zadania pytania deweloperom, standardowo spytałem o powrót dj Atomika. Może odpowiedzą ;]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2011, 23:23:24 pm wysłana przez Ryo »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: SSX
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwca 10, 2011, 00:13:25 am »
Jaram się niesamowicie  8)

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 10, 2011, 00:26:29 am »
Kaori wyrosła i jest mniej kawaii.

 :mad:

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 10, 2011, 00:59:27 am »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: SSX
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 10, 2011, 09:59:02 am »
Kiedy Ty nie jesteś rozczarowany?
Gdy robią zwykłą kontynuację gry, w stylu w jakim stała się ona popularna. Nowy DMC jakieś wydzimisie - nie podoba mi się. Po co coś zmieniali? Nowy Hot Pursuit co wyszedł - bliżej grze do burnout-a niz poprzednim częściom - nie podoba mi się. FFXIII i podobnie FFXII - nazmieniali systemy i podejście do gry - nie podoba mi się, 9 części było świetnych, wszystkie w podobnym stylu, na cholerę coś zmieniali? Wszystkie Silenty po SH4, nazmieniali i jak wyszło to serii? Beznadziejnie.

Nie jestem rozczarowany jak robią dobrą grę, dobrą kontynuację. To źle, że nie akceptuję każdego kitu jaki chcą wcisnąć developerzy graczom? Albo czy nie mam byc prawa rozczarowany jak zmieniają serię, którą lubiłem?

Zbyt Arcadowa? To SSX - definicja tego słowa,
Nie wiem czy wiesz, albo czy potrafisz rozróżnić różne poziomy arcade. Mimo, iż Sega Rally i Dirt to sa arcadówki, to ścigałka Segi jest "bardziej arcadowa". Burnout to arcade, Shift to arcade ale Burnout jest "bardziej arcade".

Teraz porównaj ten filmik:

z tym:

... i powiedz mi który gameplay jest "bardziej arcadowy". Jak na moje oko w nowym SSX wszystko dzieje się 2x szybcjej.

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 10, 2011, 10:14:50 am »
Ja tam bym jeszcze dodał trochę prędkości w nowym SSXie. W kwestii tricków jest już świetnie, jeszcze żeby jeździło się trochę szybciej i stworzyli grę idealną. To nie jest 1080* żeby rozkminiać niewiadomo nad czym. Ma być tak jak zawsze, chwytasz pada, widzisz hopę, napierdalasz. Tricky było za wolne, dopiero w SSX3 dorzucili dobrze do pieca.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 10, 2011, 10:21:49 am »
Kiedy Ty nie jesteś rozczarowany?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Najpierw piszesz, że nie podoba Ci się fakt robienia "zwykłej" kontynuacji, a potem zarzucasz twórcom pójście w stronę większego arcade, do tego na podstawie pre-alphy, która może znacząco się zmienić. Nie ogarniam. Poczekajmy na konkret materiał i demo, możemy sobie potem pogdybać. Ważne, że będziemy mieli SSX'a na obecnej generacji, reszta ma mniejsze znaczenie.

Tak jak napisał Tarniak, Tricky w stosunku do SSX 3 było wolniejsze, a ja dodam, że uznawane za jedną z gorszych części trylogii. W moim odczuciu SSX > SSX3 > SSX Tricky. Pierwsza część na szczycie, bo jak ograłem demo dołączone do konsoli, miałem szczękopad.

Zapomniałeś o On Tour :troll:.
Nie zapomniałem. Zignorowałem.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2011, 11:09:22 am wysłana przez Kert »

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 10, 2011, 10:34:52 am »
Zapomniałeś o On Tour :troll:.

el becetol

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 10, 2011, 10:35:27 am »
Nie przejmujcie się Piterem, przecież to jest człowiek-zamuła. Wystarczy przejrzeć jego ostatnie posty, wszystko krytykuje, nic mu się nie podoba. Emo.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: SSX
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 10, 2011, 17:02:30 pm »
Najpierw piszesz, że nie podoba Ci się fakt robienia "zwykłej" kontynuacji,
Pisałem raczej odwrotnie. Nie lubię jak za bardzo zmieniają jakąś serię.

Nie przejmujcie się Piterem, przecież to jest człowiek-zamuła. Wystarczy przejrzeć jego ostatnie posty, wszystko krytykuje, nic mu się nie podoba. Emo.
:lol:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 13, 2011, 18:18:41 pm »
Gameplay Demo and Q&A with SSX
http://live-event.ea.com/e3/chat/ssx
ktoś to oglądał? Dopiero wróciłem z chaty i obczajam nowości w temacie.

Dobra, widzę, że można to jeszcze obejrzeć, tak więc zaraz zasiadam na półgodzinne chapanie info o SSX ;]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2011, 18:42:20 pm wysłana przez Ryo »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: SSX
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 13, 2011, 19:02:39 pm »
Nie przejmujcie się Piterem, przecież to jest człowiek-zamuła. Wystarczy przejrzeć jego ostatnie posty, wszystko krytykuje, nic mu się nie podoba. Emo.
Przecież zawsze tak było ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 16, 2011, 09:54:02 am »
New SSX avalanches: "It's never the same result twice"
http://www.oxm.co.uk/30309/new-ssx-avalanches-its-never-the-same-result-twice/

Cytuj
EA Canada originally intended avalanches in the new SSX to be "big, awesome scripted experiences", but later opted for a more complicated, dynamic "snow system" for greater replay value.

"Our original thought for avalanches was to create a big, awesome, scripted experience: player drops onto a certain mountain, player rides through invisible trigger volume and the game spawns an avalanche in a place where if the player takes the correct path or rides fast enough he narrowly escapes disaster," producer Todd Batty explains in an interview published in the latest issue of OXM, on sale now.

"With this type of scripted experience we can trigger different cameras and really pay off the big moment in a cinematic manner, and I'm certain it would have been very cool," he told us. "The problem here is that this sort of design is not scalable, and there is very little replayability for the player.

"It takes a tremendous amount of effort to create a single 'moment' that the player then experiences only once, on a single level. So, we instead opted to create a snow 'system' whereby on any level in the game, every time the player carves a turn in deep enough snow, we are spawning a volume of physics particles proportional to the force that the rider is exerting on the terrain."

"We then release those physics particles and they start to flow down the mountain, analyzing the terrain they are rolling over. Depending on how stable or unstable that terrain is, they either die off or start to grow and trigger even more snow particles.

"So, depending on where they started from and where they go, the snow can grow into anything ranging from a small slough slide to a full-blown category one avalanche. This creates some spectacularly unexpected moments, particularly when you unknowingly trigger an avalanche down a different section of the mountain and then meet up with it further down the drop.

"It's far more work up front," Batty admitted. "But the best part of this type of design is that it becomes instantly scalable (the 'snow' feature exists on every single drop in the game) and is never the same result twice."

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 29, 2011, 23:23:00 pm »
Prezentacja gry od 6:50
http://www.facebook.com/easportsssx?sk=app_196506863720166

No i wraca Psymon.

Wiadomość scalona: Czerwca 29, 2011, 23:50:01 pm
Custom soundrack, który będzie się zmieniał/remixował w zależności od tego, jak gramy!! :dance: :dance:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 29, 2011, 23:50:01 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #117 dnia: Lipca 11, 2011, 16:06:56 pm »
SSX's multiplayer set for GamesCom reveal
http://www.gamerzines.com/ps3/news/ssx-multiplayer-gamescom.html

Cytuj
The latest episode of EA's online show PWNED has revealed that the first details regarding SSX's multiplayer will be announced during GamesCom.

According to the show, SSX will have a "very unique online game mode", with details to be announced during GamesCom this August.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #118 dnia: Lipca 14, 2011, 23:09:56 pm »
Has SSX Zoe Comic Strip Hinted To DJ Atomica Joining The Deadly Descent Party?
http://www.finallevel.co.uk/2011/07/13/ssx-deadly-descent-zoe-announce-comic-strip-dj-atomica-joining-the-party-again/

Cytuj
EA has graced us with another comic strip to sink our teeth into to get us all pumped for the return (and hopefully a good return this time) of the SSX franchise, here we have a comic strip in which DJ Atomica, a former host and narrator for SSX 3 informs us on the activities of SSX snowboarding veteran Zoe.

Whilst the comic looks great and it’s now obvious that Zoe will be joining Elise Riggs, Kaori and Moby, does the use of DJ Atomica to narrate the comic mean that we may get to hear him again in SSX: Deadly Descent? All will be revealed when we finally check out the game later this year.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

« Ostatnia zmiana: Lipca 14, 2011, 23:12:38 pm wysłana przez Ryo »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #119 dnia: Lipca 14, 2011, 23:36:33 pm »
Eeeejże :/ czemu tak 'ugrzecznili' jej wygląd?  :mad: