Gdy robią zwykłą kontynuację gry, w stylu w jakim stała się ona popularna. Nowy DMC jakieś wydzimisie - nie podoba mi się. Po co coś zmieniali? Nowy Hot Pursuit co wyszedł - bliżej grze do burnout-a niz poprzednim częściom - nie podoba mi się. FFXIII i podobnie FFXII - nazmieniali systemy i podejście do gry - nie podoba mi się, 9 części było świetnych, wszystkie w podobnym stylu, na cholerę coś zmieniali? Wszystkie Silenty po SH4, nazmieniali i jak wyszło to serii? Beznadziejnie.
Nie jestem rozczarowany jak robią dobrą grę, dobrą kontynuację. To źle, że nie akceptuję każdego kitu jaki chcą wcisnąć developerzy graczom? Albo czy nie mam byc prawa rozczarowany jak zmieniają serię, którą lubiłem?
Zbyt Arcadowa? To SSX - definicja tego słowa,
Nie wiem czy wiesz, albo czy potrafisz rozróżnić różne poziomy arcade. Mimo, iż Sega Rally i Dirt to sa arcadówki, to ścigałka Segi jest "bardziej arcadowa". Burnout to arcade, Shift to arcade ale Burnout jest "bardziej arcade".
Teraz porównaj ten filmik:
z tym:
... i powiedz mi który gameplay jest "bardziej arcadowy". Jak na moje oko w nowym SSX wszystko dzieje się 2x szybcjej.