0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Demo w każdym momencie trzyma się 60 klatek (co o tyle lepsze, że jak napełnia się pasek "wkurwienia", to na ekranie jest istna eksplozja efektów w trakcie walki) - jeżeli mniej, to praktycznie tego nie widać.O grafice nie trzeba nic pisać, GoW zawsze trzyma BARDZO wysoki poziom.
Santa Monica twierdziło, że demo będzie zupełnie inne od prezentacji z E3. Rozumiem, iż tak nie jest ...
Wolałbym jednak nowy materiał. Z drugiej strony, o ile dobrze pamiętam demo GoW III dość znacznie różniło się od tego, w co mieliśmy okazję zagrać w końcowej wersji (chronologia zdarzeń). M.in. skrócenie ścieżki do spotkania z Heliosem.
A skąd, tylko dla wybranych.
ale chociaż demko MGR się ściąga.
Shadow a jak system walki?
Demo w każdym momencie trzyma się 60 klatek
Czy ja wiem? Korytarzyk i 99% otoczenia jest niezniszczalne
Ale jaki korytarzyk?
Cytat: Mrocz w Stycznia 26, 2013, 23:50:27 pmAle jaki korytarzyk? Ten, który zaczyna się w pierwszym rozdziale i kończy po ostatnim bossie.
W ogóle śmiesznie jest czepianie się gry która ma ponad 30FPS stałe Rozumiem gdyby były spadki do 25 FPS, ale to? Jest to komfortowa szybkość do gry przecież
God of War: Ascension single player is so good that all I wanted to do was stop playing it this evening. Slitting the throat of a monster with its own blade, smashing open red chests for orbs, staring slack-jawed at one of the most beautiful games on the PS3 – I understood early on that this was the Kratos experience we all know and love; no need to ruin it for myself. I wanted to put the controller down and wait for a complete copy of the game to arrive.
Fak, no i chyba będę brał na premierę
sama gra w singlu ma ponoć być krótsza, niż GOWIII.