Przeciez konsole zawsze mialy nawet 10x mniej ramu niz PC - to jest zupelnie inna architektura.
Nieaktualne od lat bzdury. Mówisz o czasach n64 i gacka. Ominęło cię ponad 6 lat rozwoju sprzętu. Wszystkie nowe konsole = pecet w innej obudowie. Jeśli deweloperzy mówią że wiiu jest zgodne z dx10 i shader model 4 to już w pełni potwierdzają pecetową konstrukcje. Już XO był w 100% piecem pod względem architektury, PS3 jeszcze nie w pełni ale miało bliżej do piecyka niż sprzętu pokroju ps2. Dla branży sprawa jest prosta, większa standaryzacja to mniej pierdolenia się w okiełznaniem maszyny czyli wynikowo szybsze efekty i również szybszy rozwój.
Zapewne wieksza ilosc ramu nic by nie dala.
Ty tak serio?
Stary bardzo cię proszę, naumiej się 3d i zrób coś co się nazywa optymalizacja modelu. Jak ktoś ci powie że masz zmieścić wszystkie detale na połowie miejsca które miałeś wcześniej to ciekawe co będziesz mówił o ilości pamięci. Uber pier
dolenie stary, raczej nikłe masz pojęcie o temacie skoro tak sądzisz.
Na PC wiekszosc gier nie korzysta z wiec3j niz 4gb ramu.
No, wiedza to podstawa.
Alokacja ramu w systemach 32bit vs 64 bit. Poczytaj o trym to zrozumiesz dlaczego tylko 4 giga ramu, na gierke.
Co do GPU to jesli wierzyc plotkom to jest potezny ale bedzie musial znacznie wiecej wykonac pracy - podobnie jak jest teraz z trybem 3d w grach - tez kosztem framerate i rozdzielcz9sci
Tak potężny że to pecetowa karta grafiki którą kupisz za 4 stówy.
Ja ja zobaczyłem cenę to w mig sobie uświadomiłem że to nie graficzny nextgen tylko "konsolka którą postawisz obok swojego nextgena". Tak samo jak Wii tylko już bez takiej przepaści w wizualiach. I mnie akurat bardziej przekonuje do zakupu niż oszukiwanie się że to będzie miało nie wiadomo jakie bebechy które pociągną nowatorskie rozwiązania graficzne jak global ilumination.
Patrząc na ceny currentgenów to jest nawet konkurencyjnie jeśli mamy na uwadze tabletopad. Niny racze idzie w tą stronę.