Autor Wątek: XCOM: Enemy Unknown  (Przeczytany 24693 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #80 dnia: Października 13, 2012, 18:40:33 pm »
Ah ten XCom :)



--
Moj sklad juz powoli zaczyna byc pro :)


Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #81 dnia: Października 14, 2012, 19:05:24 pm »
Da się jakoś blokować poziom na którym chcę się poruszać?
Wqwia mnie jak nie mogę kliknąć na kwadracik na który teoretycnie mogę wejść, a w praktyce gdy na niego najadę wskazuje drogę gdzieś dalej i niżej :F Właściwie to tylko na tym kilkupoziomowym statku obcych się tak robi.
Są też inne mniejsze wtopy, ale ogólnie gra jest zajebista - coś świeżego w owych growych czasach  ;)

@Up Podstawowy skład mam już na najwyższym poziomie( bardziej kolorowy :grin: ), a gram głównie 2snip 2 heavy 1assault 1supp

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #82 dnia: Października 19, 2012, 19:29:27 pm »
Zagrałem właśnie w demko na Xbox360. Gierka jest mega kozacka :D Podoba mi się turowy system walki, który pozwala na fajne i przemyślane podejście do misji :D Gra tak w ogóle ma jakiś tryb multi? Bo rozważam kupno wersji na PC i pograć sobie za pomocą pada, mam na uczelnie sporo okien i muszę mieć jakieś zajęcie xD

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #83 dnia: Października 19, 2012, 19:37:24 pm »
Zagrałem właśnie w demko na Xbox360. Gierka jest mega kozacka :D Podoba mi się turowy system walki, który pozwala na fajne i przemyślane podejście do misji :D Gra tak w ogóle ma jakiś tryb multi? Bo rozważam kupno wersji na PC i pograć sobie za pomocą pada, mam na uczelnie sporo okien i muszę mieć jakieś zajęcie xD

Jest multi. Chyba tylko klasyczne bitki 1:1 z możliwością mieszania naszych ludzi i ufoków :)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #84 dnia: Października 20, 2012, 01:32:50 am »
Zagrałem właśnie w demko na Xbox360. Gierka jest mega kozacka :D Podoba mi się turowy system walki, który pozwala na fajne i przemyślane podejście do misji :D Gra tak w ogóle ma jakiś tryb multi? Bo rozważam kupno wersji na PC i pograć sobie za pomocą pada, mam na uczelnie sporo okien i muszę mieć jakieś zajęcie xD

w ogóle się nie zastanawiaj. sama gra jest 100x lepsza niż demko. 

btw. u mnie na lapku (stary i5 + hd5650) gra śmiga ze wszystkim na full + v-sync + aa.

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #85 dnia: Października 20, 2012, 13:45:10 pm »
w ogóle się nie zastanawiaj. sama gra jest 100x lepsza niż demko. 

btw. u mnie na lapku (stary i5 + hd5650) gra śmiga ze wszystkim na full + v-sync + aa.

No zagrałem na laptopie. Też całkiem spoko śmiga, czasem tylko w dziwnych momentach "bez powodu" coś mi laguje, ale nie wiem czy to nie jest wina jakiegoś gówna co się może odpalać w tle atiwira czy coś... No ale jest to turówka więc zbytnio to nie przeszkadza...

Pudełkowa wersja rejestruje się na Steamie? Byłoby fajnie, bo gra wtedy śmiga bez płytki :)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #86 dnia: Października 20, 2012, 13:46:38 pm »
pełna wersja chodzi w ch lepiej niż demo. co do wersji pudełkowej, to nie wiem, bo kupiłem klucz do steam i pykam.

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #87 dnia: Października 20, 2012, 13:53:20 pm »
pełna wersja chodzi w ch lepiej niż demo. co do wersji pudełkowej, to nie wiem, bo kupiłem klucz do steam i pykam.

No właśnie muszę sprawdzić, bo mam kartę prezentową Empiku o wysokości 100zł i mógłbym dopłacić tylko brakującą kasę :P Wyjdzie mi to śmieszne pieniądze za kozacką gierkę.

Jest offline multiplayer? W strategii turowej to by mogło działać jak lepsza wersja Wormsów :D

Czy w późniejszych misjach czas na podjęcie decyzji w turze jest ograniczony? W demku mam wrażenie, że czas był nie ograniczony. Nie ukrywam nie lubię jak coś pośpiesza moją decyzje xD

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #88 dnia: Października 20, 2012, 14:17:03 pm »
z offline jest tylko lan i tyle. w gierce jest fog of war, także ciężko na jednym kopie.
czas nieograniczony:)

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #89 dnia: Października 20, 2012, 15:00:42 pm »
Przechodze sobie teraz na Classis Ironman ,od poczatku wszystko bylo zajebiscie i przez 2 miesiace stracilem tylko 1 panstwo i 0 strat w wojakach. Niestety wczoraj trafila sie niby standardowa misja, ktora miala pojsc bez problemu do czasu az robiac krok wpadlem na 9mutonow i dysk stojacych prawie jeden na drugim :-? stracilem 4 weteranow :cry:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #90 dnia: Października 20, 2012, 15:44:47 pm »
pełna wersja chodzi w ch lepiej niż demo. co do wersji pudełkowej, to nie wiem, bo kupiłem klucz do steam i pykam.

No właśnie muszę sprawdzić, bo mam kartę prezentową Empiku o wysokości 100zł i mógłbym dopłacić tylko brakującą kasę :P Wyjdzie mi to śmieszne pieniądze za kozacką gierkę.

Jest offline multiplayer? W strategii turowej to by mogło działać jak lepsza wersja Wormsów :D

Czy w późniejszych misjach czas na podjęcie decyzji w turze jest ograniczony? W demku mam wrażenie, że czas był nie ograniczony. Nie ukrywam nie lubię jak coś pośpiesza moją decyzje xD

Gra jest steamworks. W pudełku masz pliki instalacyjne (3xDVD  :lol:) i kod do wpisania na steamie ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #91 dnia: Października 20, 2012, 15:56:29 pm »
Gra jest steamworks. W pudełku masz pliki instalacyjne (3xDVD  :lol:) i kod do wpisania na steamie ;)

Już wiem :D Wróciłem właśnie z empiku wpisałek klucz... a płyty będą dla ozdoby :lol: Ktoś wie jak się dostać do tych dodatków na drugiej płycie? Chciałem sobie Soundtrack przenieść, a na dysku 2 (według instrukcji na nim są dodatki) nie mam żadnego folderu z zawartością dodatkową :C

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #92 dnia: Października 20, 2012, 16:17:16 pm »
Wysłałem jak coś zaproszenia na STEAM Tytaczowi i KKRT ;) Jak coś moja ksywa na Steam "MrocznyMrocz" ;)
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2012, 16:19:08 pm wysłana przez Mrocz »

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #93 dnia: Października 21, 2012, 15:08:08 pm »
Ale ta gra potrafi byc wkurwiajaca :mad: Dopiero co podkoksalem moja ekipe i znowu stracilem trzech(w tym mega koksa assaultera ,ktorego dostalem w nagrode) przez jakies glupie niedopatrzenie developerow. Teraz mnie czeka w huj funu w terror misji majac trzech retardow :-?

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #94 dnia: Października 21, 2012, 23:47:07 pm »
Grałem trochę w pełną wersje, i dalej mi coś w randomowych nie przewidzianych momentach gra laguje :( Nie wiem co jest spróbuje obniżyć detale, choć coś, czuje, że to kwestia grzania się laptopa może być.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #95 dnia: Października 22, 2012, 09:45:23 am »
Gram na ps3 i jest bardzo ok. Miałem jeden gamę over, teraz spokojniej bardziej rozważnie i jest dużo lepiej.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #96 dnia: Października 23, 2012, 00:36:14 am »
Ale ta gra jest zajebista :D Serio, dawno mnie coś tak nie wciągnęło :) Uratowałem właśnie Szanghaj przed inwazją :D W ogóle to świetny pomysł z randomowo generowanymi poziomami, naprawdę zdziwiony byłem jak musiałem przerwać misję, i następnego dnia załadowałem SAVE'a przed nią, a tu moim oczom kompletnie inna mapa się ukazała :D

Rozwiązałem sprawę z ekstremalnym lagowaniem kupując podstawkę chłodzącą do laptopa ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #97 dnia: Października 23, 2012, 02:01:16 am »
ziemia padła :(

złe decyzje w początkowej fazie gry nie zostały wybaczone. od razu zacząłem od nowa, tym razem lepiej rozplanuję bazę, a jako jej lokalizację wybrałem afrykę zamiast ameryki południowej.

btw. po przyzwyczajeniu do wylevelowanych żołnierzy gra noobami to mały koszmar, nic nie trafiają :D
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2012, 03:00:27 am wysłana przez s00s »

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #98 dnia: Października 23, 2012, 02:35:14 am »
Afryka akurat nic nie daje na starcie :P Najlepiej Azja dla tanich upgradow w OTS lub ewentualnie Ameryka Pn. dla ~100$ startowego bonusu.
Pozatym polecam nie marnowac kasy i pradu na laboratoria bo sa bezuzyteczne.

btw. po przyzwyczajeniu do wylevelowanych żołnierzy gra noobami to mały koszmar, nic nie trafiają :D

Czasem trzeba takimi noobami walczyc z Sectopodami czy Muton Elitami to jest dopiero masakra :(
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2012, 02:37:28 am wysłana przez Ghostie »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #99 dnia: Października 23, 2012, 02:55:32 am »
afryka daje bonus do sianka przez całą grę, not bad.
co do noobów, inna gra jak masz dwóch zółtodziobów obok czterech wylevelowanych postaci, do tego odzianych w tytanową zbroję i niezły sprzęt, co innego jak masz cały skład chujowizny z pukawkami na śrut ;)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #100 dnia: Października 23, 2012, 09:16:55 am »
U mnie gra się ustabilizowała, jestem do przodu jeśli idzie o technologie (carapace armor/beam weapons), ale sporo do tyłu jeśli idzie o bazę - lipiec, a tutaj się dopiero buduje Alien Containment, nie ma Foundry.

Przed końcem miesiąca będą trzy satelity, wezmę bonus dla Ameryki Północnej a potem ostro w Firestorm'y i lasery do nich. Jeszcze w sierpniu złapię wszystkich ufoli i może wybiorę się do bazy jak dam radę, ponieważ panika powoli ale jednak idzie do przodu. Straciłem 4/8.

Co do zespołu to zamiatam, dwóch snajperów pułkowników gwarantuje, że nic nie podejdzie.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #101 dnia: Października 23, 2012, 10:52:42 am »
ja najbardziej zjebałem bazą i słabymi interceptorami. skład miałem kozacki: 2 snajperów + 2 assault + heavy + support. wszyscy najwyżsi rangą.
teraz skupię się bardziej na ekonomii i mam nadzieję, że będzie ok.

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #102 dnia: Października 23, 2012, 11:18:55 am »
Generalnie pogodzenie wszystkich czynników w tej grze to mały koszmar. Gram na Normal i bywa naprawdę ciężko. Nie powiem trochę skupiłem się chyba za bardzo na żołnierzach. Egipt już padł (1/8) Narazie mam dwie satelity i buduje się trzecia, wyśle ją tam gdzie największa Panika jest (chyba Postawie na Meksyk, bo nie mam w Ameryce żadnego jeszcze). Baze na razie mam ustawioną w Europie, Naukowcy trochę przyspieszają badania nad nowymi technologiami, do Incerceptorów na razie mam tylko parę dodatkowego sprzętu i tyle, ale narazie nie miały problemów ze strącaniem UFO.

Teraz mam pierwszą misję z atakiem na bazę obcych... Nie mam praktycznie nic innego do zrobienia, więc chyba się tam udam, mam mocny squad wyposażony w lepsze pancerze i broń laserową, więc myślę, że dam radę.

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #103 dnia: Października 23, 2012, 12:05:02 pm »
afryka daje bonus do sianka przez całą grę, not bad.

Jak dla mnie najtrudniejszy w calej grze jest poczatek wiec afryka duzo nie pomaga bo 30% z niczego to dalej nic :P pozniej kasa niema znaczenia.

Cytuj
co do noobów, inna gra jak masz dwóch zółtodziobów obok czterech wylevelowanych postaci, do tego odzianych w tytanową zbroję i niezły sprzęt, co innego jak masz cały skład chujowizny z pukawkami na śrut ;)

Gorzej jak masz 2 wylevelowanych i 4 leszczy. Sprzet niby troche daje ale jak wyskoczy taki Berserker i jebnie Intimidate to wszystkie nooby panikuja i titan armor czy plazmy duzo nie pomoga.


Wczoraj kumpla odwiedzilo Very Large UFO w pierwszym miesiacu gry i go totalnie udupilo :roll:

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #104 dnia: Października 24, 2012, 08:20:18 am »
Dobra, gra ustabilizowana. Titan Armor + Plasma. Firestormy z Plasma Cannon. Wczoraj na Terror Mission pociągnąłem nie-wiem-jak 6-9 mutonów i 6 Heavy Floaters na raz, nie mam pojęcia jak. Snajpiłem przez następne 10 tur ale wszystkich ubiłem bez strat.

Sprzet niby troche daje ale jak wyskoczy taki Berserker i jebnie Intimidate to wszystkie nooby panikuja i titan armor czy plazmy duzo nie pomoga.

Cały twój oddział i tak idzie do wymiany jak tylko odblokujesz bonus do Woli w Akademii. Różnica to ~65 vs. 80-90 dla od nowa wylevelowanego wojaka. Wtedy i Sectoid Commander i Ethereal ci nie straszny. Nie mówiąc już o tym, że tacy lepiej się nadają jako PSI.

Dlatego wczoraj niezbyt się przejąłem jak mój Pułkownik 18 misji/48 killi zginął na misji, kobieta miała ok. 55 Woli.
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2012, 09:35:35 am wysłana przez Castor Krieg »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #105 dnia: Października 24, 2012, 10:53:07 am »
wola w dużej mierze zależy od tego czy wojak był mocno trafiony. w poprzednim podejściu miałem snajperów z wolą 85, bez tego gadżetu (brak siana). teraz idzie mi znacznie lepiej, afryka już płaci na swoje, bonus do woli wykupiony jeszcze przed zaopatrzeniem całego składu w laserki, satelitki się robią, z badaniami mam tylko małe plecy. ogólnie jest nieźle. już się nie mogę doczekać końca roboty :D

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #106 dnia: Października 26, 2012, 09:11:43 am »
Baza obcych. Elite Mutony, Sektopod, robale - wszystko zdycha. Ostatni pokój, Sektoid Commander, rushuje go czterema gościami, dwóch ma stun gun. Ok, MC na jednego, to nic, mam HP na full. Heavy wali, zostało 4HP, dobra stunujemy. Sektoid panikuje innego wojaka, ten w niego strzela, Sektoid dead.

kur**.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #107 dnia: Października 27, 2012, 01:47:34 am »
trochę późno się wziąłeś za bazę, skoro takich kozaków tam miałeś. ja za drugim podejściem nawet cyberdysku nie uświadczyłem :)
co do sektoida to przecież luuz, w następnych misjach jest ich przecież na pęczki.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #108 dnia: Października 27, 2012, 16:52:47 pm »
przeszedłem, odpocznę kilka dni i wezmę się za klasyka z ironman, teraz na końcu dosłownie rzygałem sianem. krajem, który jako jedyny przestał supportować projekt i wywiesił białą flagę na samym początku była oczywiście francja  :lol:

ogólnie jedna z najlepszych gier generacji, absolutny must have dla fanów, zarówno pierwowzoru, jak i gierek turowych. reszta zagrać też powinna, bo obok takiej pozycji nie przystoi przejść obojętnie.

Mrocz

  • Gość
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #109 dnia: Października 27, 2012, 19:25:35 pm »
reszta zagrać też powinna, bo obok takiej pozycji nie przystoi przejść obojętnie.

Zdecydowany wpis. Nigdy nie lubiłem gier turowych, uważałem je za nudny półśrodek dla RTS'ów... Zagrałem w Xcom'a i się zakochałem :) Gra rewelacyjna :)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #110 dnia: Października 30, 2012, 00:41:58 am »
Super, mój Assault z 101 Will właśnie oblał trening PSI.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #111 dnia: Października 30, 2012, 00:50:09 am »
lol. przecież potrzeba ziomka z will>100 do zakończenia gierki. załóż mu psi armor, może pomoże.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #112 dnia: Października 30, 2012, 01:18:12 am »
lol. przecież potrzeba ziomka z will>100 do zakończenia gierki. załóż mu psi armor, może pomoże.
Nie mozesz zalozyc armora jesli zolnierz nie ma zdolnosci PSI.

BTW trening wybiera losowo, a nie na podstawie Will'a

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #113 dnia: Października 30, 2012, 07:17:40 am »
lol. przecież potrzeba ziomka z will>100 do zakończenia gierki. załóż mu psi armor, może pomoże.
Mam już jednego żołnierza PSI, podpakowany ma 149. Gram na Ironmanie i zastanawiam się czy nie robić ostatniej misji, przecież nawet jak będę miał dwóch to jak zginie mi Wybraniec to i tak Game Over, zgadza się?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #114 dnia: Października 30, 2012, 09:27:48 am »
zgadza. ja miałem tylko jednego i dałem radę bez problemu. grałem na classicu (bez iroman) i muszę stwierdzić, że mimo zajebistości ostatniej misji, wydawała mi się nieco łatwiejsza niż niektóre "terror mission", głównie przez ułożenie terenu.

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #115 dnia: Października 30, 2012, 11:30:14 am »
Jest sporo latwiejsza bo "wybraniec" dostaje Rift'a ,ktory miazdzy wszystko 8)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #116 dnia: Listopada 05, 2012, 09:12:11 am »
zgadza. ja miałem tylko jednego i dałem radę bez problemu. grałem na classicu (bez iroman) i muszę stwierdzić, że mimo zajebistości ostatniej misji, wydawała mi się nieco łatwiejsza niż niektóre "terror mission", głównie przez ułożenie terenu.

Właśnie ułożenie terenu było do dupy, za dużo półek z bardzo ograniczonym polem widzenia. Ale i tak zrobiłem, na samym końcu wystarczyły dwa strzały ze snajperki.

Wczoraj wbiłem jeszcze dwa achivy za multiplayer'a.  :D

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #117 dnia: Listopada 05, 2012, 09:16:25 am »
ja tam szedłem

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

może u ciebie misja wyglądała trochę inaczej, nie wiem, bo np. u mnie przy drugim podejściu baza obcych wyglądała inaczej niż za pierwszym razem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #118 dnia: Marca 24, 2013, 11:16:11 am »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: XCOM: Enemy Unknown
« Odpowiedź #119 dnia: Marca 24, 2013, 11:45:49 am »
Pal licha jakieś srajOS, już był teaser kolejnej części  :angel: