Autor Wątek: Test Drive: Ferrari  (Przeczytany 11947 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Test Drive: Ferrari
« dnia: Stycznia 16, 2012, 01:09:54 am »
Slightly Mad Studios, którzy stworzyli wspaniałe N4S: Shift, pracują nad TD:F. Czyli mamy pewność absolutnie niesamowitego widoku z kokpitu.
Do tego ponad pięćdziesiąt pojazdów i blisko 40 tras.




Oby nie okazała się tylko tak wymagająca jak znakomite, choć niedoceniane Ferrari Challenge: Trofeo Pirelli.
Gra ukaże się na PS3, x0, jak i PC i to już w okolicach kwietnia. 


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 16, 2012, 08:57:51 am »
Slightly Mad Studios, którzy stworzyli wspaniałe N4S: Shift, pracują nad TD:F. 

Pisałem o tej grze jakiś czas temu (bodajże we Worze), ale nie wiedziałem, że to oni ją robią. Liczyłem na miłą odskocznię od GT5, ale teraz widzę, że mogę wykreślić tytuł z listy gier, które mnie zainteresowały. Szkoda. :(

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 16, 2012, 13:06:40 pm »
Nom. Lepiej grać w GT5. Tylko i wyłącznie i do czasu wyjścia PS4 i kontynuacji.

Pograłem sobie sporo w GT5. Bardzo dobra gra, choć z wieloma wadami. Odinstalowana już kilka miesięcy temu. Splatynowałem Shift. Absolutnie wyjątkowy tytuł. Także odinstalowany, już kilkanaście miesięcy temu.
Obie leżą na półce. Później był DiRT 3 m.in. czy N4S:HP. Także leżakują na półce. BoBaN, nowy rok, nowe gry.

nakimushi

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 16, 2012, 19:50:37 pm »




i trailer


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 16, 2012, 21:04:37 pm »
Sylvan, a GT5 nie udało Ci się splatynować? Za trudne? :troll:

Btw. Ja też miałem Shifta i dla mnie to absolutnie nie wyjątkowy tytuł. Wręcz śmierdzi gównem, bo tak słaby jest. Niestety już po trailerze tego nowego Test Drive widzę to denne, nękające Shifty pływanie aut, z dupy poślizgi i efektowność ponad efektywność. No, ale po trailerku nie wolno oceniać modelu jazdy i mam nadzieję, że się mylę, a gra okaże się świetnym tytułem z genialną fizyką jazdy.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 16, 2012, 22:24:46 pm »
A wiesz, BoBaN. Myślałem o tym. To cholernie prestiżowa sprawa. Jedna z najcięższych, jeśli nie najcięższa platyna jaka istnieje.  :P Skilla mi nie brakuje. Potwierdzi to każdy, kto grał ze mną w różnego typu mordobicia. Mam także kilka niezwykle wymagających 100% - m.in BlazBlue, czy Demon's Souls, ten, to nawet razy trzy  :grin: GT5 to znakomita pozycja, jednak ten ogrom czasu.... Gdyby wycięto 40 poziom za A/B spec chętnie powalczyłbym o złoty standard. A tak.... wiesz, jak to u mnie. Sporo gier, wolę mieć ten dwudziesty drugi poziom i jakieś 44% w GT5 niż 100% w GT5 i 16 lv.

Co do Shift, kwestia gustu. Tak jak film American Psycho, "Bastion" S. King'a, budyń kokosowy, czy depilacja nóg. Nikt poważny nie napisze "BoBaN jest bee, bo nie lubi gry, która taka fajna jest".
Nie przepadasz, masz do tego święte prawo.

Niemniej, do nikamushi lecą 4 plusy za te filmiki.

Spokojnie, BoBaN, ta gra to będzie ksero kopia Shift (mam taką nadzieję). To widać i, przyznam szczerze, niezwykle mi się to podoba. Innym nie musi, ale to ja dam moje $ nań i ja przy niej spędzę dobrze (liczę na to) czas. Twórcą życzę najlepszego. Też powinieneś. Konkurencja dźwignią handlu. Ja także by przy GT6 nie odstawiono takiej szopki jak przy poprzedniczce. A nowy TD może dołożyć cegiełkę do tego stanu rzeczy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 16, 2012, 23:23:18 pm »
A wiesz, BoBaN. Myślałem o tym. To cholernie prestiżowa sprawa. Jedna z najcięższych, jeśli nie najcięższa platyna jaka istnieje.  :P Skilla mi nie brakuje. Potwierdzi to każdy, kto grał ze mną w różnego typu mordobicia. Mam także kilka niezwykle wymagających 100% - m.in BlazBlue, czy Demon's Souls, ten, to nawet razy trzy  :grin: GT5 to znakomita pozycja, jednak ten ogrom czasu.... Gdyby wycięto 40 poziom za A/B spec chętnie powalczyłbym o złoty standard. A tak.... wiesz, jak to u mnie. Sporo gier, wolę mieć ten dwudziesty drugi poziom i jakieś 44% w GT5 niż 100% w GT5 i 16 lv.

Co do Shift, kwestia gustu. Tak jak film American Psycho, "Bastion" S. King'a, budyń kokosowy, czy depilacja nóg. Nikt poważny nie napisze "BoBaN jest bee, bo nie lubi gry, która taka fajna jest".
Nie przepadasz, masz do tego święte prawo.

Niemniej, do nikamushi lecą 4 plusy za te filmiki.

Spokojnie, BoBaN, ta gra to będzie ksero kopia Shift (mam taką nadzieję). To widać i, przyznam szczerze, niezwykle mi się to podoba. Innym nie musi, ale to ja dam moje $ nań i ja przy niej spędzę dobrze (liczę na to) czas. Twórcą życzę najlepszego. Też powinieneś. Konkurencja dźwignią handlu. Ja także by przy GT6 nie odstawiono takiej szopki jak przy poprzedniczce. A nowy TD może dołożyć cegiełkę do tego stanu rzeczy.

Dobra... Przyznaje się otwarcie. Przeczytałem tego posta parę razy i dalej nie mam bladego pojęcia co chciałeś w nim przekazać o_O

Dostajesz nagrodę za najbardziej bezsensowny zlepek wyrazów na tym forum o_O Gratuluje...

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 16, 2012, 23:28:23 pm »
Taka uwaga.
Jak masz zamiar tego rodzaju bzdury tu wypisywać zamiast moim wzorem, a także BoBaN'a, nakimushi, pisać na temat, to prześlij swoje żale na PM. Tu opisujemy wrażenia z TD:F i pochodnych (konkurencja, etc). Nikogo nie interesuje, że z kamieniami na szkołę chodziłeś, a teraz cierpisz z tego powodu. Ćwierć wieku na karku i problemy z czytaniem (ze zrozumieniem). Shame on U, Mrocz.
I żeby było mi to ostatni raz. Od spamu masz "Różne".
EOT.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 16, 2012, 23:35:26 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Mrocz

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 16, 2012, 23:29:58 pm »
Z kamieniami na szkołę chodziłeś, to cierp. Ćwierć wieku na karku i problemy z czytaniem (ze zrozumieniem). Shame on U, Mrocz.

A mi się wydaje, że po prostu pier**lisz.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 16, 2012, 23:38:43 pm »
Modele pojazdów, jak i tło, wydaja się znacznie lepiej prezentować niż w Shift 2: U, który, nie bójmy się tego napisać, nie był atrakcyjną grą.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 16, 2012, 23:43:37 pm »
Spokojnie, BoBaN, ta gra to będzie ksero kopia Shift (mam taką nadzieję). To widać i, przyznam szczerze, niezwykle mi się to podoba. Innym nie musi, ale to ja dam moje $ nań i ja przy niej spędzę dobrze (liczę na to) czas. Twórcą życzę najlepszego. Też powinieneś. Konkurencja dźwignią handlu. Ja także by przy GT6 nie odstawiono takiej szopki jak przy poprzedniczce. A nowy TD może dołożyć cegiełkę do tego stanu rzeczy.

Ja tu nie widzę konkurencji dla GT5 i nie sądzę aby ten tytuł (czy też inny pokroju efekciarskich Shiftów) miał jakikolwiek, nawet najmniejszy wpływ na kształt kolejnego Gran Turismo. Gra wyjdzie, będzie troszkę szumu, kilka osób zagra i zapomną o nowym TD. W GT się grało, gra i grać będzie.

Co do platyny w GT5, to faktycznie mega hardcore. Ja mimo iż nigdy zbieraczem pucharków nie byłem, to podziwiam tych, którzy mają w GT5 100% (pozdro dla Prarta z tego miejsca).

PS. Skill w mordobiciach nie ma tutaj żadnego znaczenia.

nakimushi

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 16, 2012, 23:57:34 pm »
GT5 nie ma konkurencji ... bo ta gra to jak Pro evolution soccer .... / dretwa i old schoolowa z lat 90-tych ale ludzie i tak beda sikac ze symulator

sa ludzie co wola slizgajace sie samochody a sa tacy co wola kartonowe kolizje  - cieszmy sie razem ze mamy w czym wybierac  :angel:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 17, 2012, 00:26:20 am »
BoBaN, mógłbym tu spłodzić elaborat o tych czynnikach, ale lubię porządek, zarówno w szafie na ubrania, jak i w tego typu przybytkach, zatem kwestię mordobić pozostawię w odpowiednim dziale.
Nie potrzebuje by mi ktoś stękał i płakał w moim, czy innego u użytkownika temacie, że nie rozumie przystępnie napisanego postu.

Pozwolę sobie tylko dodać, że jeśli ktoś ma znakomity refleks i radzi sobie świetnie przy mordobiciach, to gry wyścigowe nie stworzą dla niego problemu. Nie twierdzę, że 100% w Wipeout to banał, ale jeśli ktoś ma moim wzorem 100% w BlazBlue (a wiadomo jak ma się hard, o hell nie wspomnę, w dwa de, do odpowiednika trzy de), to i z gra wyścigową sobie poradzi.
W mordobiciu musisz działać jak maszyna i reagować błyskawicznie przetwarzając w każdej sekundzie sporo danych. W grze wyścigowej.... także musisz jechać jak maszyna, ale reagujesz znacznie wolniej i tu jest ta luka.

Napisałeś niezwykle ciekawe zdanie o grze w GT5. Ale pod nie można podciągnąć niemal wszytko. Tak fan(atyk) Quake może podsumować Wstrząs vs Kz3/Rage/BF/MW.
Zależy co kto lubi. prart grał pod dzbany (po cześci, jakby mu gra aż tak się nie podobała, nie robiłby tego) w GT5, ale miesiące po zdobyciu upragnionej platyny, dalej nie daje odpocząć tej grze. Może ją rzuci w kąt za 4 dni, a może za rok (zapewne odpocznie po zakupie Dark Souls). To się nazywa pasja.

Ja również bardzo wysoko grę PD oceniam, ale swoje wygrałem i mam chrapkę na kolejne gry wyścigowe.

I tak, TD:F będzie konkurencją dla GT5, pytanie tylko jak mocną. Może zagrasz i sprzedasz po tygodniu. pratr może zagra miesiąc i stwierdzi, że GT5 > TD:F, nakimushi i Mrocz może stwierdzą inaczej. Tak, czy owak, wypada kupić i zagrać. Tylko w ten sposób sprawiedliwie ocenisz.

Ja do niej podszedłbym z dystansem. Ba, możne bym tego ciekawego tematu nie założył, ale, że twórcy N4S:S mają u mnie ogromny kredyt zaufania (nadwyrężony poprzez sequel, ale mniejsza z tym), to z przyjemnością za jakiś czas wrzucę zdjęcie tejże pozycji w "zakupowych...."   8)

nakimushi, mądrze napisane. Bardzo. Istotne jest, że grający ma w czym wybierać. Ba, mało tego, nawet jeśli ceni obie opcje, warto sprawdzić co nowy, binarny twór przyniesie.

nakimushi

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 17, 2012, 00:58:22 am »
mnie troche martwi ze wszystkie samochody to jedna marka ... jakos nie przepadam za takimi produkcjami
ale jak gra bedzie dobra to postaram sie sprawdzic

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 17, 2012, 01:06:41 am »
Taki minus, to nie minus. Ja tam przy FC:TP bawiłem się wprost wybornie, choć także tylko jedna marka była dostępna. Lata temu podobnie było z N4S: P.
Grunt by gra była bardziej przystępna niż Trofeo Pirelli i bardziej uniwersalna niż GT5, a także niekoniecznie przekombinowana - tu spoglądam w stronę S2U, oraz DiRT3.

Unlimited

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 17, 2012, 07:58:52 am »
GT5 nie ma konkurencji ... bo ta gra to jak Pro evolution soccer .... / dretwa i old schoolowa z lat 90-tych ale ludzie i tak beda sikac ze symulator

sa ludzie co wola slizgajace sie samochody a sa tacy co wola kartonowe kolizje  - cieszmy sie razem ze mamy w czym wybierac  :angel:

pier**lisz jak wypity! Na tym trailerze widać że to wariacja tego co było w NFS Shift1/2 tyle że okraszone tylko jedną marką. Czyli tytuł nie aspirujący do miana SIM, model jazdy raczej zręcznościowy z elementami SIM. Grafika fajna, efekciarska(styl ala FM), ale nie kładzie na kolana. Bez dema gry, jej sprawdzenia, nawet nie mam co myśleć o jej kupieniu.

----

Jeśli dla Ciebie PES 2012 jest drętwy i old schoolowy to  :-? :-x o_O Fifa to bardzo dobra gra, ale na pewno nie pokazuję piękna futbolu i to raczej zręcznościowa gra niż to co możemy zobaczyć na prawdziwych boiskach(i co pokazuję PES, mimo że animacja to jeszcze nie to na co czekamy..).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 17, 2012, 08:25:01 am wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 17, 2012, 10:25:53 am »
Pozwolę sobie tylko dodać, że jeśli ktoś ma znakomity refleks i radzi sobie świetnie przy mordobiciach, to gry wyścigowe nie stworzą dla niego problemu.

Wybacz Sylvan, ale większej bzdury, to ja dawno nie czytałem. Refleks w takiej grze jak GT5, to tylko ułamek tego co definiuje dobrego gracza. Najważniejsze to wyczucie fizyki jazdy (innej dla każdego auta, opon, ustawień), wyćwiczenie jak najlepszej techniki jazdy (obieranie optymalnego toru zawsze kiedy to tylko możliwe), a potem gra na zasadach CRC w szybkich online'owych wyścigach. Ja Ciebie nie widziałem ani raz żebyś grał w sieci w GT5, a grywałem i grywam w ten tytuł regularnie.

I tak, TD:F będzie konkurencją dla GT5, pytanie tylko jak mocną.

To ja już dziś mogę Ci powiedzieć, że będzie taką samą konkurencją jak np. NFS:Run, czyli słabą/żadną/znikomą. Konkurencją dla GT5, to może być C.A.R.S jeśli kontent będzie podobny i twórcy podołają programowaniu konsol obecnej generacji.

@Nakimushi
Ty się chłopie lepiej nie odzywaj, bo spuszczasz się nad NFS:Run, co tylko dobitnie świadczy jakie masz pojęcie o tego typu tytułach. Jak wolisz proste samograje na 3h gry, to zostań w tematach arcade'ówek dla dzieci i nie zabieraj głosu tam gdzie nie masz nic mądrego do powiedzenia.

sa ludzie co wola slizgajace sie samochody a sa tacy co wola kartonowe kolizje  - cieszmy sie razem ze mamy w czym wybierac  :angel:

No tak, bo kolizje, których unika się w tego typu grach (no chyba, że ktoś jest głupi i kupuje wyścigi żeby rozbijać się o innych i o bandy), to dokładnie tak samo ważny czynnik jak model jazdy, który definiuje grywalność tytułu wyścigowego (spieprzony model jazdy w Shiftach po prostu odpychał na tyle, że nie dało się w to grać). Weź no się puknij w głowę, bo te Twoje porównania aż bolą jak się je czyta.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 17, 2012, 10:46:15 am wysłana przez BoBaN »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 17, 2012, 12:44:13 pm »
i po co ten flejm, no po co?

jedem, z drugim zachowujecie się jakby ktoś wam matkę obraził.
nie chcecie grać w nowego test drive'a, nie grajcie, a nie od razu "pier**lisz", "puknij się w głowę".

:troll:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 17, 2012, 14:12:41 pm »
Co do platyny w GT5, to faktycznie mega hardcore. Ja mimo iż nigdy zbieraczem pucharków nie byłem, to podziwiam tych, którzy mają w GT5 100% (pozdro dla Prarta z tego miejsca).
To była czysta przyjemność, którą bez wahania bym powtórzył (tylko 24h Nurb to bym jednak odpuścił).

prart grał pod dzbany (po cześci, jakby mu gra aż tak się nie podobała, nie robiłby tego) w GT5, ale miesiące po zdobyciu upragnionej platyny, dalej nie daje odpocząć tej grze.
OBJECTION!
Nie grałem pod platynę, ta wpadła niejako sama z siebie, w drodze do wyciśnięcia/wygrania/zrobienia/zebrania wszystkiego w GT5, podobnie jak we wszystkich poprzednich częściach (poza GT4). Gry z serii GT prześwietlam na wylot i wysysam wszystko co się da. Takie zboczenie czy też jako to górnolotnie (przesadnie) nazwałeś pasja.

Ciężko wyczuć istotę Waszego sporu, więc ograniczę się do stwierdzenia, że takie gry jak seria Shift czy przedmiotowy TD są potrzebne. Poza tym, w simach najważniejsza jest tylko i wyłącznie fizyka i szeroko pojęty realizm (np. nieistniejącej infrastrukturze przy Nordschleife mówię "nie").

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 17, 2012, 14:39:07 pm »

Slightly Mad Studiossa w stanie zrobic porzadny symulator.
I pewnie go zrobia...ale to raczej bedzie C.A.R.S.
TD:Ferrari zapowiada sie bardziej "lajtowo" (moze na PC wyjda mody usprawniajace fizyke :P)
F355 Challenge na Dreamcasta to bylo cos :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 17, 2012, 14:40:40 pm »
Potrzebne są, temu nikt nie przeczy. Ja sam bardzo chętnie odpalam arcade'ówki jeśli są fajne. Nawet arcade'ówki pod kierownicę (np. Dirty). Problem gier od Slightly Mad Studios jest taki, że mimo całkiem fajnej grafy, dobrych dźwięków aut itp. dodają tak zjebany model jazdy, że w to się po prostu normalnie nie da grać. Ja nie jestem jakimś hejterem Shift'a, bo na początku w pierwszą część bawiłem się dobrze, dopóki nie przyszły mocniejsze auta. Potem zaczął cały syf wyłazić. Tak jak pisałem, mam nadzieję, że tym razem się pomylę i nowy TD jednak będzie świetnym arcade (czy tam nawet niech będzie sim lub mieszanką obu kategorii).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 17, 2012, 14:41:32 pm »
Slightly Mad Studiossa w stanie zrobic porzadny symulator.
I pewnie go zrobia...ale to raczej bedzie C.A.R.S.

Jezusmariamatobosko, to oni robią C.A.R.S? Proszę Cię, weź mnie nie strasz. :o

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 17, 2012, 14:45:09 pm »
No tak przecież pisaliśmy kiedyś o tym w "System Wars" o ile się nie mylę, jak wrzuciłem info o CARS`ACH.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 17, 2012, 14:49:54 pm »
Pisaliśmy o C.A.R.S'ach, ale nie wiedziałem, że to robi ekipa odpowiedzialna za Shifta (może przeoczyłem, albo wyleciało mi z głowy). Mówcie co chcecie, ale to dobrze nie wróży. Może bez nacisków ze strony EA wyjdzie im lepiej, ale przecież już teraz można zobaczyć co potrafią wycisnąć z PS3 oraz X0 i nie jest to nic co powoduje opad szczeny. Sim musi mieć 60 klatek, skanowane tory i dopracowaną fizykę jazdy. Wątpię, żeby udało im się to zrobić, ale trzymam kciuki, bo tego typu gier jest jak na lekarstwo.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 17, 2012, 14:59:07 pm »
Ja dorzucę swoje 3 grosze i powiem, że po tym trailerze gra śmierdzi mi zgniłym Shiftem.

Lubię arcade, lubię Coliny i NFS-y ale mi osobiście Shift całkowicie nie podszedł.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 17, 2012, 15:04:22 pm »
Może bez nacisków ze strony EA wyjdzie im lepiej
Tak właśnie ma być, chcieli się uwolnić od ograniczeń narzucanych z góry i wrócić do swoich simowych korzeni. Zobaczymy. Beta rFactor2 szału nie zrobiła, iRacing jest za drogi, więc siłą rzeczy trzymam kciuki za CARS.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 17, 2012, 15:15:43 pm »
Słusznie zostało tu zauważone, komu gra przypadnie do gustu, będzie grał, wyda na nią swoje pieniądze, poświęci czas. Komu nie przypadnie do gustu, cóż, nikt nikogo nie będzie pejczem po plecach smagał za to.

Pozwolę sobie tylko dodać, że jeśli ktoś ma znakomity refleks i radzi sobie świetnie przy mordobiciach, to gry wyścigowe nie stworzą dla niego problemu.

Wybacz Sylvan, ale większej bzdury, to ja dawno nie czytałem. Refleks w takiej grze jak GT5, to tylko ułamek tego co definiuje dobrego gracza. Najważniejsze to wyczucie fizyki jazdy (innej dla każdego auta, opon, ustawień), wyćwiczenie jak najlepszej techniki jazdy (obieranie optymalnego toru zawsze kiedy to tylko możliwe), a potem gra na zasadach CRC w szybkich online'owych wyścigach. Ja Ciebie nie widziałem ani raz żebyś grał w sieci w GT5, a grywałem i grywam w ten tytuł regularnie.
(....)

Oczywiście. No, może nieco więcej, ale to istotna część składowa. Nie twierdzę, że gracza definiuje tylko refleks. Potrzebna jest znajomość systemu, obeznanie z mechaniką gry, odpowiednie zrozumienie, jak i myślenie podczas jazdy. Tak. To oczywiste. Mój dobry kolega, który jest równie zręczny co ja (patrząc na to co prezentuje w mordobiciach), gdy zagrał u mnie w Shift, poszło mu średnio, a w GT5 nie potrafił okrążenia płynnie/poprawnie przejechać.

prart grał pod dzbany (po cześci, jakby mu gra aż tak się nie podobała, nie robiłby tego) w GT5, ale miesiące po zdobyciu upragnionej platyny, dalej nie daje odpocząć tej grze.
OBJECTION!
Nie grałem pod platynę, ta wpadła niejako sama z siebie, w drodze do wyciśnięcia/wygrania/zrobienia/zebrania wszystkiego w GT5, podobnie jak we wszystkich poprzednich częściach (poza GT4). Gry z serii GT prześwietlam na wylot i wysysam wszystko co się da. Takie zboczenie czy też jako to górnolotnie (przesadnie) nazwałeś pasja.

Ciężko wyczuć istotę Waszego sporu, więc ograniczę się do stwierdzenia, że takie gry jak seria Shift czy przedmiotowy TD są potrzebne. Poza tym, w simach najważniejsza jest tylko i wyłącznie fizyka i szeroko pojęty realizm (np. nieistniejącej infrastrukturze przy Nordschleife mówię "nie").
[/quote]
Aj, napisałem, że po częsci. Oczywiście, że nie rzuciłeś się z wywieszonym językiem i stwierdzeniem "najcięższe100%, będzie moje, gra ch**, ale co tam", ogrom trofeów wpada samoczynnie, ale do 100% potrzebne jest nakierowanie na bycie łowcą cyfrowych osiągnięć (przykład - zdjęcia, ponieważ tysiąc samochodów można bez niczego kupic - jak sporo się gra - rekordy, sprawa oczywista).

nakimushi

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 17, 2012, 17:12:55 pm »
3h gry nie sa dla dzieci tylko dla ludzi doroslych ktorzy pracuja i maja kobiete w domu  :P

w takie gry jak Gt5 gdzie trzeba spedzic 40h zeby zasiasc za czyms lepszym niz suzuki swift nie mam czasu _ ja w grze wyscigowej chce pojezdzic lambo albo czyms innym i chce poczuc predkosc / a tego tez sporo brakuje w gt5 nawet w lepszych samochodach bo wszystko sie rusza jak w smole/

nigdy nie bede twierdzil ze shift ma lepszy model jazdy bo tak nie jest - ale model jazdy to jeden z 10 czynnikow jakie wplywaja na calos gry dla mnie/ ja wychowalem sie na pierwszych grach z N64 czy psxa i arcade i widowiskowosc to byly zawsze zeczy ktore wszystkich przyciagnely z pc do konsol ... wiec jakbym chcial pojezdzic sobie w symulator tramwaja to zostal bym przy pc bo tam ludzie uwielbiaja takie rzeczy ;)

i sie tak nie goraczkowac tutaj/ gt5 to swietna biblia dla maniakow samochodow ale nie kazdy ma czas na takie gry

Unlimited

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 17, 2012, 17:14:40 pm »
Tyle że takiemu PGR to może tylko pięty lizać(mowa o Shift 1 and 2). Widzę nie potrafisz docenić na prawdę wybitnych gier, tu leży problem, albo problem jest w UBI gdzie ta firma już dwie swoje marki zabiła przez nieudolne kontynuacje serii. ;)

nakimushi

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 17, 2012, 17:23:09 pm »
Tyle że takiemu PGR to może tylko pięty lizać(mowa o Shift 1 and 2). Widzę nie potrafisz docenić na prawdę wybitnych gier, tu leży problem, albo problem jest w UBI gdzie ta firma już dwie swoje marki zabiła przez nieudolne kontynuacje serii. ;)

to moze cos wyjasnie bo wy mnie tu chyba macie za jakiegos fanatyka NfS...

PGR to moja ulubiona i chyba najlepsza gra wyscigowa calej tej nowej generacji_
szczerza to za Shiftami nie przepadam - podobala mi sie tylko nowa kamera z kasku wiec pogralem troche w ktoras tam czesc /

oba NfS zarowno ten od Criterionu jak i nowy Run pozyczylem z pracy za darmo wiec cieszylem sie bo fajne arcadowki dla zabicia czasu
o Gt5 juz napisalem sporo i nie podeszla mi ta gra _ wolalbym pograc w Forze w ktorej duzo lepiej sie bawilem ale nie mam zamiaru kupowac kolejnego klocka

wyluzuj troche /
wybitne gry potrafie doceniac ale nie przereklamowane bazujace na designie i silniku z poprzednich generacji

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 17, 2012, 17:38:53 pm »
w takie gry jak Gt5 gdzie trzeba spedzic 40h zeby zasiasc za czyms lepszym niz suzuki swift nie mam czasu _ ja w grze wyscigowej chce pojezdzic lambo albo czyms innym i chce poczuc predkosc / a tego tez sporo brakuje w gt5 nawet w lepszych samochodach bo wszystko sie rusza jak w smole/

Naki nie obraź się, ale naprawdę jeśli chodzi o gry wyścigowe to ciągle popełniasz jakąś gafę. Dla mnie w GT5 za bardzo czuć prędkość. W poprzednich częściach było to nieco lepiej oddane. Tu masz np. wyścig Nurb24h i weź sobie przewiń na 14:15sek filmu. Koleś grzeje około 250km/h, a wygląda jakby jechał dużo mniej.



Albo tutaj od 01:03. Albo 4:05 gdzie jedzie ponad 250km/h



200 paki po zakrętach, a wygląda jakby połowę tej prędkości miał. I co teraz powiesz o oddaniu prędkości?

To w gierkach, które tak lubisz prędkość jest oddana durnie. Efektowność ponad efektywność, a Ty się tym jarasz.

PS. GT5 grą na silniku z poprzedniej generacji? To dobrze wiedzieć, że poprzednia generacja potrafiła więcej niż obecna. Pokaż mi tytuł gdzie masz zmienną fazę dnia i nocy, zmienną pogodę, która wpływa na wilgotność toru, a co za tym idzie na przyczepność. Sam chyba widzisz, że za bardzo nie wiem o czym mówisz. Liznąłeś GT5 tak jak ci kolesie z IGN'u i chcesz teraz udawać, że masz pojęcie.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 17, 2012, 17:41:32 pm wysłana przez BoBaN »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 17, 2012, 18:21:23 pm »
Jezusmariamatobosko, to oni robią C.A.R.S? Proszę Cię, weź mnie nie strasz. :o
Oni tez robili genialne GTR2 i GT Legends :)
Zatem moga zrobic albo cos co pokochal albo cos co nienawidze :D
TD: Ferrari zdaje sie celowac w ten sam target co Shift, licze na to ze z C.A.R.S bedzie inaczej.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 17, 2012, 23:56:52 pm »
Po filmikach wyglada na to, ze bedzie tak jak w Shift, bedzie sie dalo jezdzic tylko autami nizszych klas, bo wyzsze klasy to bedzie Wipeout :D Gra pewnie bedzie miala swietny dobor tras tak jak Shift 2, swietny widok z kokpitu i bedzie widowiskowa ale nic poza tym.

nakimushi

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 18, 2012, 00:14:46 am »
tez tak mi sie wydaje ze gra bedzie srednia .... ale zobaczymy co im wyjdzie w praniu

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 18, 2012, 09:51:02 am »
Wpadła mi pewna teoria do głowy. Skoro team, który to produkuje i jest odpowiedzialny też za Shifty słynie z sim'ów na PC, to być to jest podstawą problemu z modelem jazdy. Specjalizują się w pisaniu sim'ów, mają swoje silniki fizyki, a pod naciskami ze strony EA aby gra na konsolach była łatwiejsza i bardziej przyswajalna dla casuali, wprowadzają zmiany do tych silników i stąd takie głupoty wychodzą. Po prostu próbują z silnika fizyki sim zrobić bardziej arcade. No chyba, że silnik pod Shifta był pisany od podstaw, to wtedy ta teoria jest nietrafiona.

nakimushi

  • Gość
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 18, 2012, 16:08:47 pm »
Wpadła mi pewna teoria do głowy. Skoro team, który to produkuje i jest odpowiedzialny też za Shifty słynie z sim'ów na PC, to być to jest podstawą problemu z modelem jazdy. Specjalizują się w pisaniu sim'ów, mają swoje silniki fizyki, a pod naciskami ze strony EA aby gra na konsolach była łatwiejsza i bardziej przyswajalna dla casuali, wprowadzają zmiany do tych silników i stąd takie głupoty wychodzą. Po prostu próbują z silnika fizyki sim zrobić bardziej arcade. No chyba, że silnik pod Shifta był pisany od podstaw, to wtedy ta teoria jest nietrafiona.

Boban - rotacje w teamach dev so bardzo duze i ludzie odchodza co pare dni ... tygodni i przychodza nowi / wiec nie radzilbym brac do siebie tak bardzo wiadomosci ze team byl odpowidzialny za cos itd ....  bo mozliwe ze z   5-10 osob tylko pracowalo przy poprzedniej grze a cala reszta jest nowa

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #36 dnia: Lutego 12, 2012, 23:33:21 pm »







marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #37 dnia: Lutego 12, 2012, 23:39:24 pm »
Szału nie robi, ale znając życie w ruchu wygląda lepiej.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 648
  • Reputacja: 253
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #38 dnia: Lutego 12, 2012, 23:50:18 pm »
Auta prezentują się bardzo dobrze. Tło już niespecjalnie zachwyca, ale podobnie było przy znakomitym Shift. Dynamika plus widok z kokpitu zamaskują niedoskonałości otoczenia, a przy tym wywindują ocenę oprawy (efektowność).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Test Drive: Ferrari
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 26, 2012, 18:53:10 pm »
Test bety.



Sylvan niech nie ogląda, bo w pewnym momencie porównują do Shift 2, którego uważają za grę dla dzieci nie posiadających prawka (tylko im Shift 2 może się podobać). :P