Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193079 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #160 dnia: Lipca 04, 2012, 07:54:47 am »
:lol:

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #161 dnia: Lipca 05, 2012, 22:01:24 pm »
O czym tu jest mowa wogóle? Ta gra zmiażdży GT5 małym paluszkiem pod każdym względem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #162 dnia: Lipca 05, 2012, 22:02:54 pm »
Jeśli będzie miała tak dobrą fizykę jazdy i 60 klatek, to jest na to szansa, bo zestaw torów imponuje (szczególnie Macau).

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #163 dnia: Lipca 05, 2012, 23:33:34 pm »
60 klatek na konsolach napewno nie będzie lecz kompletnie mi to lata. Będę grał na pc :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #164 dnia: Lipca 06, 2012, 08:46:08 am »
Na konsolach to będzie duży zawód. Obym się mylił, ale tak coś czuję.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #165 dnia: Lipca 06, 2012, 10:05:49 am »
Trzymam kciuki ze Next Geny zawitaaja w przyszlym roku :P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #166 dnia: Lipca 06, 2012, 10:22:27 am »
Magik, jesteś w temacie stąd pytanie: czy pokazali choćby jeden screen z konsol? Czy podali choćby szczątkowe info jak idą prace nad tymi wersjami?
Czy czasem nie jest tak, że piszą tylko i wyłącznie na peceta a konwersje na konsole zlecą na zewnątrz jak gra będzie gotowa? Ty byłby najgorszy i jednocześnie najbardziej prawdopodobny wariant (ograniczone zasoby, głównie kadrowe).

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #167 dnia: Lipca 06, 2012, 10:57:49 am »
Prace nad wersjami konsolowymi ida rownoczesnie z PC.
Kiedys byly bardzo wczesne screeny. Moge poszukc i wrzucic ale z zeszlego roku (czyli 2 lata przed premiera).
Wiadomo ze wersje na PS3/X360 beda mialy zmienna pore dnia, pogode i prawdopodobnie rozne pory roku.
Model jazdy ma byc na bazie tego co obecnie jest w pre-alpha na PC.
Pecety dostana z kolei zupelnie nowy tire model.
Jesli next-geny wyjda "na czas" to wersja na nowe sprzety jest bardzo prawdopodobna.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #168 dnia: Lipca 06, 2012, 11:07:41 am »
Dzięki, to dobre info.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #169 dnia: Lipca 06, 2012, 17:07:21 pm »
Czyli wypasionej symulacji opon w konsolowej wersji mowimy nie?

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #170 dnia: Lipca 06, 2012, 18:33:49 pm »
Na obecne sprzęty tego nie bedzie, lecz tak jak pisze Magik. Gra jest nadal w wersji pre alpha, więc istnieje duża szansa że wyjdzie na nextgeny. Tak było by napewno lepiej.

Idę targać nowy build :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #171 dnia: Lipca 06, 2012, 19:58:05 pm »
Dziwne, skoro symulacja jakiejś fizyki, to chyba CPU robi, imo obecnej generacji pod tym wzgledem chyba niczego nie brakuje( CPU w X360 czy PS3 jest chyba lepszy niz w nie jednym PC), wiec mogli by to dodać. Co innego jakies bajery graficzne ktorych no siłą rzeczy nie dało by się uciągnąć przez slabe GPU i mala ilosc RAMu...

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #172 dnia: Lipca 06, 2012, 21:05:16 pm »
Samo zwiekszenie fizyki z 360hz na 600hz odbilo sie dosc znacznie na plynnosci na PC (jakies 10 fps mniej). Nowy model opon sprawi ze fizyka bedzie pozerala jeszcze wiecej mocy obliczeniowej.

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #173 dnia: Lipca 07, 2012, 10:08:04 am »
W końcu Nurb. Jakaś wczesna wersja.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #174 dnia: Lipca 07, 2012, 13:53:04 pm »
to po prostu filmik z konsol  :D

jachu

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 30-01-2009
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 1
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #175 dnia: Lipca 07, 2012, 23:34:34 pm »
Nie wróżę tytułowi wielkiej przyszłości, tym bardziej na X0, gdzie nie ma dobrych kierownic w ludzkich pieniądzach, bo na PS3 jakiś tam wybór jest. Granie padem w symulatory zasadniczo mija się z celem, dlatego jako posiadacz konsoli MS nie będę zawracał sobie głowy tym tytułem. Tu Forza 4 jest idealnym kompromisem między umiarkowanym realizmem i ergonomią pada. Multiplatforma C.A.R.S. to ukłon w stronę garstki zapaleńców z X0 i kierami Fanateca, bo na tej konsoli gra skończy równie marnie jak Race Pro.
życie made in Polska

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #176 dnia: Lipca 08, 2012, 10:01:40 am »
W Race Pro nie dalo sie grac na padzie.
W CARS oprocz typowyh asyst mozesz wlaczyc jeszcze "gamepad filter" i wtedy gra sie calkiem przyjemnie na padzie (reakcje cos pomiedzy FM a GT).
Z wylaczonym filtrem jest maksymalna nerwowka (jak ktos gral w rFactor na padzie ten wie o co chodzi lol)
To jak pCARS sie sprzeda zalezy glownie od marketingu i recenzji (obie rzeczy w przypadku race Pro byly kiepskie...plus wspomniana kiespka obsluga pada).

Pare swiezych fotek
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lipca 08, 2012, 10:32:56 am wysłana przez Magik »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #177 dnia: Lipca 18, 2012, 15:46:14 pm »
Maly update.
Wlasnie dodano pierwsza wersje chmur 3D.


Ponadto deszczowe waruki. Chociaz ten deszcz jest poki co umowny bo nie ma ani kropel ani mokrej tekstury.
Za to jest znacznie obnizona przyczepnosc i "sprej" za furami.

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Project C.A.R.S
« Odpowiedź #178 dnia: Lipca 18, 2012, 16:30:33 pm »
Małe porównanie ;)



Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #179 dnia: Lipca 18, 2012, 16:31:23 pm »
Nigdy nie widziałem lepiej wyglądajacego nieba, poezja, ja chce juz PS4

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #180 dnia: Lipca 18, 2012, 16:41:49 pm »
Niebo i chmury 3D wypas! 8)

Z kolei na tym porównaniu trasa najlepiej prezentuje się w GT5.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #181 dnia: Lipca 18, 2012, 19:36:13 pm »
Spa akurat jest bardzo dalekie do ukonczenia (zreszta jak wiekszosc torow).
I z tego co dzis napisal Mark Adams, w najblizszym czasie nie ma co sie spodziewac wiekszej poprawy jesli chodzi o wyglad Spa.

" There's no point wasting time on adding mesh details, highly detailed textures and mapping when we still have to make core changes with the layouts and general accuracy. So we aren't redoing the same work again and again..."

W wolnym tlumaczeniu poki co beda pracowac na tym bazowym modelu a na wygladzie skupia sie dopiero jak charakterystyka toru bedzie ukonczona. W przeciwnym razie musieli by przerabiac kilkukrotnie poszczegolne detale/tekstury.

Ogolnie to fajna sprawa widziec jak gra sie zmienia z dnia na dzien. Jak to wyglada "od kuchni" :)
Bardzo licze ze CARS pojawi sie na next geny. Przydalby sie solidny racer jako tytul startowy. NFSy mnie nie kreca a na next genowe GT-FM pewnie bedzie trzeba dluzej poczekac.

HUJAjra :P


Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #182 dnia: Lipca 18, 2012, 19:48:07 pm »
Mam pytanie, będą zniszczenia w tej grze?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #183 dnia: Lipca 18, 2012, 20:15:56 pm »
Tak. Juz w tej chwili maja wymodelowane "bebechy" pojazdow (silniki, zawieszenie).
Poki co odpadaja "klapy" i widac co pod spodem (i jak pracuje). Z biegiem czasu zaczna sie tez giac blachy;)




mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #184 dnia: Lipca 26, 2012, 21:07:23 pm »
Moooc :)


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #185 dnia: Lipca 26, 2012, 23:26:19 pm »
Jezdzisz na standardowym FFB czy probowales jakis customowych plikow?

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #186 dnia: Lipca 27, 2012, 19:41:11 pm »
Na standardowym i nie do końca mi czasem pasuje. Jest za słabe, wtedy kiedy nie trzeba.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #187 dnia: Lipca 27, 2012, 20:15:37 pm »
Probowales wogole jakis customow?
Sporo ludzi ceni sobie niektore konfigi Andy'ego Gartona.

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #188 dnia: Lipca 27, 2012, 22:13:35 pm »
To musze spróbować w takim razie.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #189 dnia: Lipca 28, 2012, 16:59:47 pm »
Sprobuj SoP+Tyres. Musisz stworzyc folder o nazwie FFB tam gdzie masz profil i tam dac plik od Andy'ego (i zmienic jego nazwe na FFBTweakers.xml").
Czyli lokalizacja powinna wygladac c:/uzytkownicy/mataman/moje dokumenty/cars/FFB/FFBTweakers.xml"
Aha i standardowo w grze jes ograniczony ffb przy najezdzaniu na tarki itd. Aby to naprawidz wchodzisz do menu F1 potem Imput>Force Mask. Tam masz opcje Rumblestrip, ktora jest wylaczona. Dajesz na "Enabled" i ffb jest nie do poznania:P.
Ja musialem zmiejszyc sile w grze przy tej konfiguracji :D
Na poczatek polecam ci wlaczyc tylko ten rumblestrip bez dodatkowych plikow i zobacz czy ci to pasuje:)
« Ostatnia zmiana: Lipca 28, 2012, 18:21:01 pm wysłana przez Magik »

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #190 dnia: Lipca 29, 2012, 02:17:51 am »
Sprawdziłem te tweaki i faktycznie 'tyres and sop' najlepiej się sprawdza. Lecz nadal nie jest to czego bym oczekiwał.

A tak na marginesie, widzę że jest juz Nurb ale nie dla juniorów :(

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #191 dnia: Lipca 29, 2012, 05:27:41 am »
A wlaczyles rumblestrip?
Nurb jest ale na tyle wczesna wersja ze nie ma co sobie zawracac glowy:p

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #192 dnia: Lipca 29, 2012, 20:41:17 pm »
Tak właczałem to i daje dużo. Lecz nadal kółko stawia za mały opór przy pokonywaniu zakrętów. Fakt ze nie mam jakiegoś super sprzętu (DF Pro) ale wiem że moze lepiej to wygladać.

Jedna rzecz mi się nie podoba, mianowicie prowadzenie Zondy R. Pewnie to poprawia bo jak narazie Shiftem mi zalatuje. Niech robia ten nowy tyre model i pewnie będzie git :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #193 dnia: Lipca 29, 2012, 22:23:51 pm »
Heh.....a ja mam wrazenie ze opor jest zbyt duzy i FF zredukowalem w grze do 60% xD

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #194 dnia: Lipca 29, 2012, 23:38:46 pm »
Ta gra wyglada tak oczojebnie ze głowa mała

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #195 dnia: Sierpnia 08, 2012, 23:32:43 pm »
Nawiazujac do postu Tomasza :P









szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #196 dnia: Sierpnia 09, 2012, 06:06:50 am »
Drzewa w 4D  :o
Fryty tyty dotknij pyty

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #197 dnia: Sierpnia 09, 2012, 07:56:22 am »
Mlecze wzorowane na GT5 :P Drzewa rzeczywiście ładne. :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #198 dnia: Września 23, 2012, 11:22:08 am »
kiedy to całe CARS ma wyjść na ps3?
Zeby nie zasmiecac innego tematu, odpowiem tutaj.
Dokladnej daty nie ma, ale ostatio ISR wsominali o okolicach "swieta dziekczynienia" co by oznaczalo listopad 2013 (przy czym jest to termin elastyczny i moze sie nieco przyspieszyc lub obsunac).
Dotychczas mowilo sie o terminie lato 2013 i fakt ze jednak bedzie obsuwa do 4 kwartalu jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, ze gra wyjdzie na next geny.
Skoro wydaja to nawet na WiiU, to nie wierze ze odpuszcza sobie Nextboxa czy PS4, jesli te sie pojawia na przelomie 2013/2014 (a wierze ze tak wlasnie bedzie).
Porzadna scigalka na start nowych systemow jest zawsze mile widziana:)

Przy okazji nowy trailer od uzytkowika Halcyona.






Edit. No i ruszylo cos w sprawie tak nielubianego przeze mnie Nurba  xD



Oczywiscie jeszcze dalega droga do ukonczenia ale jest spory progres wzgledem tego co bylo 3 miechy temu.




Wersja z Lipca
W końcu Nurb. Jakaś wczesna wersja.

xD
« Ostatnia zmiana: Września 23, 2012, 11:30:13 am wysłana przez Magik »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #199 dnia: Września 23, 2012, 13:03:50 pm »
Wygląda ciekawie, ale mam nieodparte wrażenie, że jest jakiś lag między ruchem kierownicą a zachowaniem samochodu.