@Andryush
Ano fanowski (do dzisiejszego dnia innych nie bylo
)
Prawda jest taka, ze rzeczy typu refleksy, shadery itd. od dlugiego czasu wogole nie byly ruszane, wiec sila rzeczy nie mogly zostac pogorszone.
To co widac na wielu filmikach to efekt kilku rzeczy.
-H*jowego SweetFX (pliki pozwalajace bawic sie kontrastem/kolorami/ekspozycja itp).
-No i trzeba wziac pod uwage ze co nowsze fury sa w mniej zaawansowanym stadium prac niz Audi, ktore wrzuciles.
Po pierwsze nie maja zastosowane Ambient Occlusion, co ma duzy wplyw na to jak wygladaja reflexy.
No i nie maja jeszcze modelu LODX (ultra). Aktualne (LODA) maja bodaj 5 razy mniej poly niz finalne wersje.
Zgadzam sie natomiast co do premiery w 2014tym. Nawet nie z powodu "przejedzenia" materialami z gry, bo powiedzmy sobie szczerze - tacy gracze jak my, sledzacy podstepy tego projektu to zaledwie maly ulamek a tak naprawde wiekszosc potencjalnych klientow nie wie nawet ze ta gra istnieje
Bardziej martwilby mnie fakt, ze poki co nie ma potwierdzenia next-genowej wersji. Jesli takowej nie bedzie a przecietny gracz bedzie mial do wyboru CARS na stare konsole i next genoweo Driveclub czy PGR5 to moze byc cieniutko.
Aha, pytales sie wczesniej:
"A ja się zastanawiam, ile jeszcze generacji upłynie, zanim będziemy mieli prawdziwe odbicia w samochodach... tzn w lusterku odbijało by się wnętrze i tylna szyba, w bocznych to co się dzieje z tyłu i kawałek samochodu. "
Zauwazylem ze cos takiego jest w iRacing
@Mrocz
40? Na chwile obecna jest do 64 fur
(choc ja ze swoim zlomem nie mam nawet zamiaru tego probowac
)