Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193113 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #920 dnia: Maja 12, 2015, 15:05:36 pm »
Spekulowana lista aut, które mają dodać:
1959 Aston Martin DBR1
1963 Aston Martin DP212
2009 Aston Martin DBR1-2
2013 Aston Martin Vantage GTE

2002 Audi R8 LMP900
2014 Audi R18 e-tron quattro
2013 Audi R8 LMS Ultra GT3
1989 Audi 90 IMSA GTO

2003 Bentley Speed 8 LMGTP
2013 Bentley Continental GT3

1952 Mercedes 300 SL W194
1998 Mercedes CLK-LM

2015 Verizon IndyCar Series (Dallara DW12)

2015 Ford Mustang GT

Radical RXC Turbo

2013 Renault Alpine A450
1999 Renault Laguna BTCC
2009 Renault Mégane Trophy II
1978 Renault Alpine A442B

1987 RUF CTR “Yellowbird”  8) 8) 8)

1997 McLaren F1 GTR

Troszkę średnio. Część z tych samochodów występują w "innej wersji" albo bardzo zbliżonej. Cieszy Mercedes CLK-LM, Mclaren F1 GTR, Bentley Continental GT3, ale dawanie R8 LMS jak mamy już jedno R8 w specyfikacji GT jest bez sensu :(

No i gdzie kurde wyścigówki DTM inne niż mercedes? Przecież i BMW i Audi mają swoje, po co trzymają tylko merca?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #921 dnia: Maja 12, 2015, 15:26:11 pm »
Miałem właśnie o to pytać. Byłem ciekaw jak sprawuje się kierownica i FFB podczas uślizgu kół. W Gran Turismo od razu odczuwamy różnicę i koło kierownicy robi się bardziej "miękkie", czuć kiedy auto zaczyna tracić trakcję. Ponoć na PC dużo lepiej działa FFB w Project CARS. Tak przynajmniej pisano na GT Planet. Poproszono Team VVV albo ISR o sprawdzenie tego i porównanie.
Tak w ogóle to mam wrażenie, że auta drogowe zostały zrobione na odpierdol i są gorzej oddane (pod względem ich prowadzenia i FFB) od wyścigówek.
Wstępnie to:
auta wyścigowe PCars>>>GT6,
auta cywilne GT6>PCars.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #922 dnia: Maja 12, 2015, 15:27:59 pm »
Ja bym wolał by się tutaj skupili na wyścigówkach ;) Prawda jest taka, że emocje w wyścigu w PCARS są niesamowite ;) Powinni dążyć do jak największej różnorodności sportów motorowych :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #923 dnia: Maja 12, 2015, 15:31:47 pm »
Już padem auta cywilne coś za bardzo mi pływały. Taki Lancer Evo X w serii, to auto bardzo sztywne i zwarte, a tutaj latał po asfalcie jakby jechał na starych i tanich oponach. Może na kierce nieco inaczej będę to odczuwał.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #924 dnia: Maja 12, 2015, 23:25:34 pm »
Dzis zostalem rozwalony, czy wiecie ze takze w PC czas wyscigu ma przelozenie na temperature toru i co za tym idzie opon. Nie musze tlumaczyc jak to wplywa na prowadzenie. :o To ze warunki pogodowe wplywaja to raz, ale pora dnia to absolutny majestrzyk. Jazda po zmroku nabiera innego wymiaru.
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2015, 23:27:16 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #925 dnia: Maja 13, 2015, 08:42:46 am »
Znalazłem inne ustawienia pod pada na forum APEX,jak dla mnie na razie najlepsze.....

"After messing around with the controller settings for 5 days now^^ it came up to this which works pretty fine for me. :sick:
Maybe this helps some of you who didn't find the right settings yet.

To set up the Deadzones and Sensivities the best, turn ON your "Telemetry data" on the Hud that you can see your controller (wheel) input !

Controller Input Mode: 3

Steering Deadzone: 0
Steering Sensivity: 5 (0 causes input lag, in my opinion 5-10 works perfect for smooth steering)
Throttle Deadzone: 0
Throttle Sensivity: 20
Brake Deadzone: 30
Brake Sensivity: 20
Clutch Deadzone: 0 (no need with controller)
Clutch Sensivity: 0 (no need with controller)
- - -
Speed Sensivity: 70 (60-70 works good / this option is for less steering when you go fast)
Controller Filtering System: 0 (tried it, but it can cause input lag and feels strange to me)
- - -
ForceFeedback: 100
RPM/Gear Display: Yes
- - -
Advanced: On
Soft Steering Dampening: On (imagine your controller input as zigzag lines / this option transforms them to waved lines. Had it on-off-on-off and still not 100% sure about it)
Visual Wheel Filtering: Off (no clue...)
Opposite Lock Help: Off (no clue...)"

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #926 dnia: Maja 13, 2015, 09:55:08 am »
Dzis zostalem rozwalony, czy wiecie ze takze w PC czas wyscigu ma przelozenie na temperature toru i co za tym idzie opon. Nie musze tlumaczyc jak to wplywa na prowadzenie. :o To ze warunki pogodowe wplywaja to raz, ale pora dnia to absolutny majestrzyk. Jazda po zmroku nabiera innego wymiaru.
Do tego w trakcie weekendu wyscigowego tor sie gumuje...
No i na torach polozonych wyzej nad poziomem morza silniki maja nieco mniejsza moc ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #927 dnia: Maja 13, 2015, 10:32:32 am »
Tak, to przywiazanie do detali jest godne odnotowania, naleza sie za nie gromkie brawa. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #928 dnia: Maja 13, 2015, 12:18:35 pm »
Recka na jedynego.

http://www.gamegrin.com/reviews/project-cars-review/

1/10


Cytuj
Project CARS is here. But it’s a false start for the Xbox One version of the game. For now, you’re better sticking to Forza until Slightly Mad Studios iron out the kinks.


:troll:
« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2015, 12:20:26 pm wysłana przez Wooyek »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #929 dnia: Maja 13, 2015, 12:23:16 pm »
Recka na jedynego.

http://www.gamegrin.com/reviews/project-cars-review/

1/10


Cytuj
Project CARS is here. But it’s a false start for the Xbox One version of the game. For now, you’re better sticking to Forza until Slightly Mad Studios iron out the kinks.

:lol:

Cytuj
My first career race was in the go-karts. During the countdown to race start, my kart skipped forward a touch and caused me to false start the race. I hadn't pressed the accelerator up to this point, so I'm not sure where that burst came from.


Typ je**ął Falstart i obwinia za to gierkę :lol: :lol: "zielona krew rakiem mózgu" xD


:troll:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #930 dnia: Maja 13, 2015, 12:54:07 pm »
A jak jest w praktyce z płynnością na PS4? Widać że fps'y lecą na pysk? Bo to, że podczas deszczu lecą to chyba nie podlega żadnej kwestii, tylko jak bardzo jest to odczuwalne podczas gry?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #931 dnia: Maja 13, 2015, 13:15:53 pm »
Jak masz wiecej niz 20 fur to podczas startu odczuwasz delikatnie, masz wrazenie ze wszystko dzieje sie ciut wolnej, ze to nie jest 60fps, jednak o rzadnych szarpnieciach nie ma mowy, jest caly czas grubo powyzej 30 fps. Po pierwszym zakrecie z reguly wszystko wraca do normy.
« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2015, 13:37:56 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #932 dnia: Maja 13, 2015, 14:57:43 pm »
A jak jest w praktyce z płynnością na PS4? Widać że fps'y lecą na pysk? Bo to, że podczas deszczu lecą to chyba nie podlega żadnej kwestii, tylko jak bardzo jest to odczuwalne podczas gry?
Jeździłem po 35 aut na torze i w żadnym momencie nie zauważyłem przycięć czy rwania ekranu. Wiem, że występuje i jedno i drugie, ale nie jest to zauważalne w trakcie "aktywnego" ścigania. Zero problemu a pewnie będzie jeszcze lepiej (patche).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #933 dnia: Maja 13, 2015, 14:59:04 pm »
Jeździłem po 35 aut na torze i w żadnym momencie nie zauważyłem przycięć czy rwania ekranu. Wiem, że występuje i jedno i drugie, ale nie jest to zauważalne w trakcie "aktywnego" ścigania. Zero problemu a pewnie będzie jeszcze lepiej (patche).

Albo gorzej :troll:

Tak w ogóle to opłaca się brać wersję cyfrową? Dają auta z limitowanej edycji ale jest SPORO droższa (289zł bodajże) Mercedes DTM trochę kusi.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #934 dnia: Maja 13, 2015, 15:15:23 pm »
Sauber C9, Mclaren I Ford takze. :) Swietnie sie nimi jezdzi, choc na padzie jest cholernie ciezko. Generalnie dostajesz to co potem dostana inni pewnie w DLC.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #935 dnia: Maja 13, 2015, 15:16:25 pm »
Sauber C9, Mclaren I Ford takze. :) Swietnie sie nimi jezdzi, choc na padzie jest cholernie ciezko. Generalnie dostajesz to co potem dostana inni pewnie w DLC.

No własnie chyba wezmę pudełkową wersje. Na szczęście w limitce i pre orderze nie ma żadnych aut klasy GT :) (chodzi no nowe) wiec ulubiona seria jest gotowa ;)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #936 dnia: Maja 14, 2015, 08:24:40 am »
Albo gorzej :troll:

Tak w ogóle to opłaca się brać wersję cyfrową? Dają auta z limitowanej edycji ale jest SPORO droższa (289zł bodajże) Mercedes DTM trochę kusi.
Bądźmy optymistami, może zaskoczą Nas jak Evo z Driveclub? Plany wspierania i dalszego rozwijania PCars są ambitne i długoterminowe (nawet pomimo pierwszych przymiarek do nad PCars 2).

Czy warto brać? Nie wiem, wszystko zależy od późniejszej ceny tego DLC w sklepie. Ja za tę kasę (289) dostałem dwa DLC za free (limited i modified), ale to był preorder. Dają jeszcze oba?
Czy warto mieć w garażu 190E? PO STOKROĆ TAK, to chyba moje ulubione auto, cudownie się nim śmiga. Jedna z największych gwiazd car listy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #937 dnia: Maja 14, 2015, 09:35:36 am »


To niesamowite jak walka z AI potrafi przypominać prawdziwy wyścig. Wielkie brawa dla SMS za tak dopracowaną sztuczną inteligencję. Tego jeszcze nie było na konsolach.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #938 dnia: Maja 14, 2015, 10:04:10 am »
Jak jeżdżę w singlu na ustawieniu trudności AI na 80/100 to momentami mam wrażenie, że nie jadę solo a w multi z innymi graczami - takie akcje odchodzą. Z błędami włącznie.
GT kwili w kącie...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #939 dnia: Maja 14, 2015, 10:09:51 am »
GT pod tym względem jest daleko w dupie. Dopiero teraz widać jak bardzo daleko. CARS bardzo podniosło poprzeczkę w tej kwestii. Na razie nie kupuję PS+, bo w samym singlu spokojnie nauczę się gry, a w tym wszelakich manewrów podczas wyścigów, bo AI nie będzie zupełnie bierne jak w GT.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #940 dnia: Maja 14, 2015, 10:20:54 am »
GT pod tym względem jest daleko w dupie. Dopiero teraz widać jak bardzo daleko. CARS bardzo podniosło poprzeczkę w tej kwestii. Na razie nie kupuję PS+, bo w samym singlu spokojnie nauczę się gry, a w tym wszelakich manewrów podczas wyścigów, bo AI nie będzie zupełnie bierne jak w GT.

AI rozp**rdala w tej grze :) Przebiło mojego faworyta w tej kategorii, czyli RaceDriver GRID ;)

A w Gran Turismo AI dla mnie nie istnieje. To jest SKRYPT. Auta jeżdżą prawie zawsze tak samo i bez błędów ;) Dla mnie to są pachołki. Tym bardziej jest to dziwne, że w Spec B gdzie zarządzamy kierowcą, AI potrafi dawać radę :P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #941 dnia: Maja 14, 2015, 10:34:30 am »
Wyścigi z AI w GT polegają na wymijaniu slalomem przeszkód i dogonieniu uciekającego zajączka (prowadzące w stawce auto). Zmiany stopnia trudności polegają wyłącznie na tym, że odległość do zajączka jest albo większa albo mniejsza. I tyle. Cel jest jasny - wygrać, wygrać, wygrać a jak nie to restart.

To co się dzieje w PCars to zupełnie inna, nowa generacja. Nie raz utknąłem w środku stawki, mimo że byłem szybszy od auta przede mną - tak mnie skutecznie blokował. W ogóle zmienia się podejście do samego ścigania z AI, wyścigu - nie chodzi tu już tylko o wygraną. Czasami cały dystans walczysz o utrzymanie pozycji, albo zdobycie choćby jednej, a klasyfikacja na mecie nie zawsze oddaje to, jak dobrze jechałeś. Startuję z pole position, jestem najszybszy ale popsułem pierwszy łuk (zimne opony, przepałowałem hamowanie) i tracę pozycję - na ustawieniu 80~85 często już jej nie odzyskałem, skupiając się na obronie.

Boban, pod siebie podkręcisz poziom AI na max (100) i będziesz się z pewnością pocił na torze  ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #942 dnia: Maja 14, 2015, 10:37:47 am »
Boban, pod siebie podkręcisz poziom AI na max (100) i będziesz się z pewnością pocił na torze  ;)

Aż taki dobry nie jestem. ;) Najpierw muszę poćwiczyć z AI, a potem będziemy online ciorać. GDZIE TA KIEROWNICA!!!??? :mad:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #943 dnia: Maja 14, 2015, 11:02:41 am »
Wyścigi z AI w GT polegają na wymijaniu slalomem przeszkód i dogonieniu uciekającego zajączka (prowadzące w stawce auto). Zmiany stopnia trudności polegają wyłącznie na tym, że odległość do zajączka jest albo większa albo mniejsza. I tyle. Cel jest jasny - wygrać, wygrać, wygrać a jak nie to restart.

To co się dzieje w PCars to zupełnie inna, nowa generacja. Nie raz utknąłem w środku stawki, mimo że byłem szybszy od auta przede mną - tak mnie skutecznie blokował. W ogóle zmienia się podejście do samego ścigania z AI, wyścigu - nie chodzi tu już tylko o wygraną. Czasami cały dystans walczysz o utrzymanie pozycji, albo zdobycie choćby jednej, a klasyfikacja na mecie nie zawsze oddaje to, jak dobrze jechałeś. Startuję z pole position, jestem najszybszy ale popsułem pierwszy łuk (zimne opony, przepałowałem hamowanie) i tracę pozycję - na ustawieniu 80~85 często już jej nie odzyskałem, skupiając się na obronie.

Boban, pod siebie podkręcisz poziom AI na max (100) i będziesz się z pewnością pocił na torze  ;)

To jest po prostu ten poziom AI gdzie utrzymanie powiedzmy 6 pozycji daje nam większą satysfakcje niż wygrana w innej grze i odstawienie ich o parę kilometrów ;) Jak grałem na PC w PCars to jarałem się moją 11/35 pozycją po półtoragodzinnym maratonie na Nurburgring :D Z czego sukces zależał nie tylko od idealnej jazdy, tylko jeszcze od przemyślanej taktyki PitStopów. (Zatankowanie do pełna obciąża nam samochód! :D ). Do tego umiejętne wymijanie aut niższych klas (GT4) i nie przesadzanie z ciśnięciem na auta wyższych klas (GT1 ;) )

BTW. Jak na dupie siedziała mi Zonda R na szykanach to od jej wycia miałem ciarki na plecach ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #944 dnia: Maja 14, 2015, 11:59:15 am »
Ja uzywam glownie kamere z kokpitu, ale w formulach ta kamera z kasku sprawdza sie lepiej. AI jest swietne, mam ustawione na 80% i wlasnie jak ukoncze wyscig o pare miejsc wyzej to juz jest radocha.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #945 dnia: Maja 15, 2015, 08:28:08 am »
Ponawiam pytanie:

Jak spisują się nowe triggery DS4? Czy grając na padzie, z albo bez tych ustawień, które tutaj wklejacie, można nimi precyzyjnie dawkować gaz i hamulec? Czy może jest tak jak w GT6 i DS3, gdzie wypada to mega słabo w porównaniu do pada od X360 i serii FM?>??

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #946 dnia: Maja 15, 2015, 09:16:25 am »
Tu masz moje wyścigi z wczoraj z AI na 70% grane padem. Da się grać padem, ale mocniejsze auta niestety potrafią nas szybko skarcić. Bez włączonych wspomagaczy raczej ciężko cokolwiek zwojować.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #947 dnia: Maja 15, 2015, 09:17:11 am »
andrjusz, w driveclub grałeś i nie wiesz jak się triggery sprawują? ogarnij się.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #948 dnia: Maja 15, 2015, 09:40:47 am »
andrjusz, w driveclub grałeś i nie wiesz jak się triggery sprawują? ogarnij się.

DC to Arcade, gdzie jakoś wielce nie odczuwam wielkich różnic przy triggerze wciśniętym na maksa, a do połowy np. Wszystko jest tam takie "rozmemłane" i nie ma wielkiego wpływu na jazdę. PCARS to symulator, gdzie jednak model jazdy jest bardziej wymagający. Ma przeogromne możliwości konfiguracji sterowania, dlatego jestem bardzo ciekawy, czy można na DS4 osiągnąć poziom precyzji z Forzy na Xbox'a.

Szkoda, że nie ma dema :(
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2015, 09:50:31 am wysłana przez andryush »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #949 dnia: Maja 15, 2015, 09:43:23 am »
Ok, potestowalem troche ustawienia pada, i ponizej sa moje ktore sprawdzaja sie prawie ze wszystkimi furami (wyjatek to legendarne bolidy F1) bez wl. asyst. Polecam tez zaczac przygode z PC od AI na 70-80, i Formuly Rookie lub klasy GT5/GT4/Clio Cup i poznawac trasy (ja ciagle sie ucze, jest sporo nowych dla mnie). Potem warto przestawic na 90 lub 100 i stopniowo wybierac mocniejsze fury i skupic sie na kilku swoich ulubionych (gdzie i tak kazda to nauka od nowa). Jazda z AI na poziomie 90 jest lepsza, bardziej plynna, nie trzeba tak gwaltownie hamowac. Popelniaja tez ludzkie bledy i walcza miedzy soba.

@ Andry

Duzo wieksza precyzja, mowiac w jednym zdaniu wzgledem DS3. Jednak tu odczuwasz wiecej wzgledem GT6 czy Forzy. Cos ala SuperCar Challenge z PS3.


Ustawienie pada:
Cytuj
Controller Input Mode: 3

Steering Deadzone: 0
Steering Sensivity: 5
Throttle Deadzone: 5
Throttle Sensivity: 20
Brake Deadzone: 5
Brake Sensivity: 20
Clutch Deadzone: 0
Clutch Sensivity: 0
- - -
Speed Sensivity: 65 - komu nie pasuje moze zrobic 60

Controller Filtering System: 50-40 w zaleznosci od preferencji - ta funkcja ma najwiekszy wplyw na plynnosc jazdy mocniejszymi furami, wprowadza input lag, ale bez niej granie na padzie jest niemal niemozliwe, mam tu na mysli szarpane, gdzie w tej grze kazde szarpniecie to potencjalny baczek)

ForceFeedback: 100

RPM/Gear Display: Yes
- - -
Advanced: On
Soft Steering Dampening: On
Visual Wheel Filtering: On
Opposite Lock Help: Off
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2015, 09:49:13 am wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #950 dnia: Maja 15, 2015, 10:54:52 am »
No :) Project CARS czeka już na mnie w paczkomacie :) Teraz tylko czekać na kierownicę dostane ją po 20 maja :P

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #951 dnia: Maja 15, 2015, 11:00:19 am »
To ja kierownicę mam już w domu, ale nie mam stojaka, a grę chciałem kupić w Media Expert, bo mieli za 219, ale jak poszedłem to już nie było. Także przez weekend nie pogram bo nie będę miał gry :troll: chyba że kupię w MM za 260 :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #952 dnia: Maja 15, 2015, 11:08:58 am »
To ja kierownicę mam już w domu, ale nie mam stojaka, a grę chciałem kupić w Media Expert, bo mieli za 219, ale jak poszedłem to już nie było. Także przez weekend nie pogram bo nie będę miał gry :troll: chyba że kupię w MM za 260 :lol:

No patrz ty masz kierę, a ja gierkę :lol: Prawie komplet :lol:

EDIT:

Powiem wam szczerze, że mam większą zajawkę na Project CARS niż na Wiedźmina 3 w chwili obecnej o_O A to naprawdę sztuka tego dokonać o_O
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2015, 12:47:53 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #953 dnia: Maja 15, 2015, 12:57:09 pm »
A do mnie dzwonił kurier, że ma moją kierownicę. O 14 kończę robotę i jadę montować sprzęt. :dance:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #954 dnia: Maja 15, 2015, 13:23:37 pm »
A do mnie dzwonił kurier, że ma moją kierownicę. O 14 kończę robotę i jadę montować sprzęt. :dance:

T500 jednak? :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #955 dnia: Maja 15, 2015, 13:26:10 pm »
Tak. Kumpel ma i mówi, że kiera daje radę. Bardziej jednak chodziło o pedały.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #956 dnia: Maja 15, 2015, 18:17:26 pm »
Też bym tak zrobił, t300 nie warta obecnej ceny.  Jeszcze skrzynia  i będzie wypas   8)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #957 dnia: Maja 15, 2015, 19:05:49 pm »
Ej ktoś miał problem z zarejestrowaniem dodatku z PreOrdera :/ Dostałem kod i PS Store się pluje, że jest błędny o_O ?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #958 dnia: Maja 15, 2015, 20:28:07 pm »
Mam swoj nowy ulubiony tor. Zolder w Belgii. :angel:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #959 dnia: Maja 15, 2015, 20:42:56 pm »
Ej ktoś miał problem z zarejestrowaniem dodatku z PreOrdera :/ Dostałem kod i PS Store się pluje, że jest błędny o_O ?
Coś czytałem, że jest jakaś oficjalna strona na której się ten kod wpisuje i autoryzuje i dopiero po tym PSStore go łyka.

Enyłej...
jestĘ betatesterem SMS



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)