Poza tym ze w pelni zgadzam sie z poprzednikami, dodam od siebie - JEST MOC.
Na dzien dobry, polecam zmienic ustawienia pada na te ktore podal MrArt z forum gtplanet. Roznica kolosalna, teraz jezdzi sie cos ala GT, (choc trzeba sie caly czas kontrolowac, maly blad moze skonczyc sie bardzo zle..) tylko ze sama fizyka w grze, plus roznice w prowadzeniu fur sa bardziej wymagajace wzgledem GT.
Wpierw odpalilem Porsche i juz dostalem pierwszy wpieprz na Nurbie, wszelkie nalecialosci z GT poszly w zapomnienie... Z miejsca moimi ulubiencami staly sie formuly klasy B i C oraz Renault w wersji sportowej. To jaka roznica jest w prowadzeniu, pracy zawieszenia, obieraniu punktow hamowania, wyprzedzaniu to glowa mala.
Ta gra wciaga i uzaleznia. Dzis tylko chwile pogralem, gdyz jest wystawa jachtow i fajerwerki w okolicy.
Na plus takze to ze mamy prawie wszystko od poczatku odblokowane, co akurat jest na plus w tej grze.
Nie doczepil bym sie takze do listy samochodow, wyscigi z podzialem na ta sama klase, model czy wyscig roznych klas samochodow to jest to czego Nam brakowalo zawsze w serii GT. Zreszta tak samo jak rozegrania pelnego weekendu wyscigowego i pelna jego konfiguralnosc. Udzwiekowienie jest swietne, wszelkie odglosy tylko motywuja do lepszej jazdy, szczegolnie informacje przekazywane z pitu wprost do pada. Oprawa przejrzysta i ma swoje momenty, generalnie tak jak mowilem wczesniej 8/10.
Grac, grac i jeszcze raz grac..wersja na PS4 nie ma sie czego wstydzic.