Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193163 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #760 dnia: Kwietnia 17, 2015, 15:42:13 pm »
A to chyba, że tak.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #761 dnia: Kwietnia 29, 2015, 01:11:37 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #762 dnia: Kwietnia 29, 2015, 08:18:56 am »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #763 dnia: Kwietnia 29, 2015, 11:37:01 am »
Czyli zamiast zoptymalizować grę, przerzucili to na graczy, którzy dla właściwej dla gatunku płynności będą musieli wyłączyć wszystkie efekty?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #764 dnia: Kwietnia 29, 2015, 13:13:22 pm »
Z testu wynika, że zmiany efektów w opcjach graficznych nie wpływają na framerate. Gość odpala różne opcje i twierdzi, że ilośc fps się nie zmienia. Nie pochwalam takich rzeczy na konsolach, ale póki nie ma to wpływu na samo działanie gry, to mam to w dupie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #765 dnia: Kwietnia 29, 2015, 13:24:25 pm »
Z testu wynika, że zmiany efektów w opcjach graficznych nie wpływają na framerate.
Dokładnie. Raczej efekty za zasadzie czy mi się podoba/drażni, czy nie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #766 dnia: Kwietnia 29, 2015, 13:32:54 pm »
Widać np. jak koleś wyłącza efekt flary kiedy jedzie pod słońce. To akurat przydatne, bo ja też to wyłączę. Denerwuje mnie coś takiego w grach.

el becetol

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #767 dnia: Kwietnia 29, 2015, 13:36:23 pm »
Widać np. jak koleś wyłącza efekt flary kiedy jedzie pod słońce. To akurat przydatne, bo ja też to wyłączę. Denerwuje mnie coś takiego w grach.

Tylko czy to sprawiedliwe wtedy w grze online jak jednego słońce będzie oślepiać, a drugiego nie? Żeby było po równo trzeba by doprowadzić do sytuacji jak z rozgrywek CS, gdzie wszystko sie na low dawało i wyłączało wszystko co mogło przeszkodzić w szybkim zobaczeniu wroga i gra wyglądała jak sucha kupa.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #768 dnia: Kwietnia 29, 2015, 13:39:15 pm »
Tylko czy to sprawiedliwe wtedy w grze online jak jednego słońce będzie oślepiać, a drugiego nie?
Idąc tym tropem, to trza by kazać wszystkim graczom jeździć na jednej kamerze. Jak ktoś lubi oślepienie słońca - niech se jedzie imo.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #769 dnia: Kwietnia 29, 2015, 13:59:39 pm »
Widać np. jak koleś wyłącza efekt flary kiedy jedzie pod słońce. To akurat przydatne, bo ja też to wyłączę. Denerwuje mnie coś takiego w grach.

Tylko czy to sprawiedliwe wtedy w grze online jak jednego słońce będzie oślepiać, a drugiego nie?

No to przecie se wyłączy ten efekt jeśli będzie mu przeszkadzał. Jaki problem?

Aczkolwiek podejrzewam, że online ta gra będzie obcięta z kilku efektów na dzień dobry.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #770 dnia: Kwietnia 29, 2015, 14:05:36 pm »
Aż mi sie przypomniał Battlefield 2 na PC gdzie moj kolega miał przewage bo nie widział z daleka trawy wiec widział snajperów jak na dłoni :/

el becetol

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #771 dnia: Kwietnia 29, 2015, 14:11:06 pm »
No to przecie se wyłączy ten efekt jeśli będzie mu przeszkadzał. Jaki problem?

Już pisałem - doprowadzi to do tego ze każdy kto będzie chciał mieć dobre wyniki będzie musiał wyłączyć wszystkie efekty, tak jak to miało miejsce w CSie i gra cofnie się graficznie o kilka dobrych lat. Nie będzie to w tym momencie wybór estetyczny, tylko wybór "chcesz wygrywać, czy może jednak przegrywać?".

Dzięki temu każda z najpopularniejszych kompetytywnych gier na PC wygląda teraz jak gówno (CS, LoL, WoT, Dota, HoTS itp. itd.) bo twórcy zobaczyli że gracze i tak wszystko wyłączają więc po co robić ładne i artystycznie kompletne gry? Ja tego nie chcę na konsolach.

Cechą konsol zawsze było to, że twórców ograniczała tylko moc jednej konfiguracji, a nie myślenie typu "Po co mamy wyciskać z konsoli ostatnie soki, skoro i tak większość graczy wyłączy efekty żeby lepiej wypadać w multi? Olewamy". Na PC się takie myślenie sprawdziło.

Aż mi sie przypomniał Battlefield 2 na PC gdzie moj kolega miał przewage bo nie widział z daleka trawy wiec widział snajperów jak na dłoni :/

O tym właśnie mówię.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #772 dnia: Kwietnia 29, 2015, 16:48:34 pm »
Na PC się takie myślenie sprawdziło, bo tam w większości gra gimbaza. Swoje e-muskuły przed klawiaturą i myszką prężą dzieciaki i zamiast grać dla funu, to spuszczają się nad każdym pojedynkiem jakby grali o złote majtki. Na konsolach nam to nie grozi. A jeśli już będą jakieś turnieje, to przecież można ujednolicić przepisy żeby każdy miał tak samo wszystko ustawione. W sumie dosyć kontrowersyjna sytuacja z CARS, bo nigdy na konsolach czegoś takiego nie było, ale jedna jaskółka wiosny nie czyni, więc nie ma się co przejmować. Tym bardziej, że to tylko ustawienia kilku efektów, które nie wpływają na samo działanie gry. Martwić się trzeba będzie jak ktoś wypluje tytuł gdzie zmiany ustawień będą powodować mniej płynny framerate, pogorszenie AA lub słabsze anizo.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 29, 2015, 16:50:12 pm wysłana przez BoBaN »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #773 dnia: Kwietnia 29, 2015, 16:53:41 pm »
Martwić się trzeba będzie jak ktoś wypluje tytuł gdzie zmiany ustawień będą powodować mniej płynny framerate, pogorszenie AA lub słabsze anizo.

Mamy to już teraz, bez bawienia się ustawieniami w grach :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #774 dnia: Kwietnia 30, 2015, 20:30:35 pm »
Jest już pełna lista samochodów...
No i cóż, jest to jedna z gorszych car-list, jakie widziałem. Potworna lipa jeśli chodzi o wybór aut. 0/10 w tym temacie

Cytuj
Podstawowa wersja gry

Alpine A450
Ariel Atom 300 Supercharged
Ariel Atom 500 V8
Aston Martin Rapide S Hydrogen Hybrid
Aston Martin Vantage GT3
Aston Martin Vantage GT4
Audi R18 TDI LMP1
Audi R8 LMS Ultra
Audi R8 V10 Plus
BAC Mono
BMW 1 M CoupÈ (E82)
BMW 320 Turbo Gr.5 (E21)
BMW M3 Gr.A (E30)
BMW M3 GT (E92)
BMW M3 GT4 (E92)
BMW Z4 GT3
Caper Monterey Stockcar
Caterham Seven Classic
Caterham Superlight R500
Caterham SP/300R
Ford Capri Zakspeed Gr.5
Ford Escort RS1600
Ford Focus RS
Ford Mustang Boss 302R1
Ford Mustang Cobra SCCA TransAm
Ford Sierra RS500 Cosworth Gr.A
Formula Gulf 1000
Ginetta G40 Junior
Ginetta G55 GT3
Ginetta G55 GT4
Gumpert Apollo S
Lotus 49 Cosworth
Lotus 72D Cosworth
Lotus 78 Cosworth
Lotus 98T Renault
Marek RP219D LMP2
Marek RP339h (PM 06a) LMP1
McLaren 12C
McLaren 12C GT3
McLaren P1
Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo2 DTM
Mercedes-Benz 300SEL 6.8 AMG
Mercedes-Benz A45 AMG
Mercedes-Benz SLS AMG
Mercedes-Benz SLS AMG GT
Mitsubishi Lancer Evo X FQ400
Oreca 03 Nissan
Pagani Huayra
Pagani Zonda R
Palmer Jaguar JP-LM
Radical SR3 RS
Radical SR8 RX
Renault Clio Cup
Renault MÈgane R.S. 265
Ruf CTR3
Ruf RGT-8
Ruf RGT-8 GT3
RWD P20 LMP2
RWD P30 LMP1
SMS Formula A
SMS Formula B
SMS Formula C
SMS Formula Rookie
SMS Kart 125cc (Kart01)
SMS Superkart 250cc (Kart02)
Edycja limitowana

Sauber C9 Mercedes
Mercedes-Benz C-Class Coupe DTM
McLaren F1
Ford Mk. IV
BMW M1 Procar (E26/1)
MODIFIED CAR PACK

Ariel Atom Mugen
Ruf CTR3 SMS-R
Pagani Zonda Cinque Roadster
Darmowe pojazdy

W Motors Lykan HyperSport

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #775 dnia: Kwietnia 30, 2015, 22:11:30 pm »
Ta gra uderza w serie wyscigowe, wiec tego sie mozna bylo spodziewac. Spoko, wyjdzie GT7 to zalata dziure.  ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #776 dnia: Kwietnia 30, 2015, 22:13:55 pm »
Ta gra uderza w serie wyscigowe, wiec tego sie mozna bylo spodziewac. Spoko, wyjdzie GT7 to zalata dziure.  ;)

No właśnie w wyścigowych samochodach są również ogromne dziury :/ Tu nie ma co usprawiedliwiać tej gry. Naprawdę Car Listę ma do bani.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #777 dnia: Maja 01, 2015, 01:29:39 am »
Słabizna straszna.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #778 dnia: Maja 01, 2015, 08:29:09 am »
Na Ps4 są juz transmisje

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #779 dnia: Maja 02, 2015, 12:59:58 pm »
Ok, pogralem dzis odrobine (jakies 30 minut) w GAME'ie w wersje na PS4. Pojezdzilem Sierra i Formula B, na Imoli oraz na Nurburgring GP. Gra na padzie do latwych nie nalezy, model jazdy nie jest zly, choc sa nalecialosci z Shifta, zbyt duza czulosc na wychylenia galki, czy na nacisniecia spustow gaz/hamulec, przez co jazda potrafi byc szarpana. Przyczepil bym sie takze do odwzorowania masy samochody, byc moze trzeba sie tylko przestawic, a byc moze jest tu problem. Graficznie bardzo solidnie, tak na 8/10, jednak DC poza zasiegiem. Strona dzwiekowa nalezycie odwzorowana, tak samo jak komendy od team'u, mozna sie wczuc. Niemniej radze sie dwa razy zastanowic zanim kupicie ta gre pod pad'a.
« Ostatnia zmiana: Maja 02, 2015, 14:00:25 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #780 dnia: Maja 04, 2015, 16:37:02 pm »
PS4 uses AFx2.







Shadows resolution. Medium values for cars shadows and low values for track shadows.







Antialiasing. PS4 seems something between FXAA and FXAA + MSAAx2.





Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #781 dnia: Maja 04, 2015, 17:50:49 pm »
Partacze..lub Parity. Jedno z dwoch. Plus jest taki ze w czasie jazdy az tak bardzo nie skupia sie na tym uwagi, i tak jak mowilem gra jak na sim racera wyglada bardzo ladnie. Jednak na padzie zycze powodzenia aby grac w ta gre z radoscia, kierownica to co innego. Zobaczymy czy w patchu cos poprawia, ma wyjsc z dniem 7 maja na start gry.
« Ostatnia zmiana: Maja 04, 2015, 22:00:39 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #782 dnia: Maja 04, 2015, 23:03:46 pm »
Najnowszy trailer, bardzl fajny, co by nie mowic.

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #783 dnia: Maja 05, 2015, 09:17:55 am »
I chu... wie co robić???Brać nie brać???Z jednej strony oglądałem streamy i gra wygląda dobrze i widać że łatwo się nie jezdzi,z drugiej strony ta żałosna car lista praktycznie bez samochodów cywilnych mnie powstrzymuje bo nie lubię śmigać tylko wyścigówkami.Żeby pCars miało chociaż taką listę aut cywilnych jak DriveClub a reszta to ich wyścigówki to już byłbym kupiony.....Tylko że w temacie samochodówek powiedzmy "sim" na PS4 nie ma nic i nie zapowiada się żeby coś się szybko pojawiło więc chyba trzeba wypłacić kazimierze i jechać z koksem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #784 dnia: Maja 05, 2015, 09:27:37 am »
Ja biorę na premierę, bo przecież taka posucha w wyścigach, że głowa boli. Bardziej zastanawiam się czy kupować od razu T500RS, bo chętnie pograłbym w jedyny słuszny sposób w ten tytuł. Najpierw sprawdzę na padzie jak to wygląda, a z zakupem kierownicy poczekam do E3, bo może wraz z zapowiedzią Gran Turismo 7 pojawi się info o nowym kółku do PS4.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #785 dnia: Maja 05, 2015, 09:36:29 am »
No z kierownicą to można trochę poczekać Boban,jak na padzie będzie kibel to się kupi kółko.....

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #786 dnia: Maja 05, 2015, 09:38:52 am »
Ze streamów gra wygląda na dosyć wymagającą, ale czasem mam wrażenie, że aż za bardzo. Np. koleś dodaje zbyt dużo gazu, tył ucieka, kontruje kierownicą, a auto i tak łapie spina mimo iż kontra założona odpowiednio szybko. To będzie się dało sprawdzić padem, więc zobaczę jak to się ma do sim'ów i wtedy będę zastanawiał się nad kierownicą.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #787 dnia: Maja 05, 2015, 09:52:25 am »
Na padzie jest ciezko, tak jak mowilem wczesniej "zbyt duza czulosc na wychylenia galki, czy na nacisniecia spustow gaz/hamulec, przez co jazda potrafi byc szarpana". Oby to ten patch poprawil, ktory ma wyjsc na premiere.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #788 dnia: Maja 05, 2015, 10:23:28 am »
Na kolku gra sie kapitalnie.
Na padzie za duzo nie gralem ale tak jak pisze kolega wyzej - brakuje mi plynnosci.
Na szczescie gra na konsolach ma takie same opcje co na PC, zatem mozemy pobawic sie z czuloscia, martwymi strefami, filtrowaniem itd.
Mnie osobiscie nie chcialo mi sie z tym bawic bo gram na kierze ale zaraz po premierze bedziemy zapewne mieli na forach wysyp roznych ustawien pod pada.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #789 dnia: Maja 06, 2015, 11:27:57 am »
Po pierwszych ocenach, to gra tak ze dwie klasy lepsza niż DriveClub  :lol:  Na recki tylko rzuciłem okiem i widzę, że chwalą zawartość  :rotfl:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #790 dnia: Maja 06, 2015, 11:29:06 am »
Po pierwszych ocenach, to gra tak ze dwie klasy lepsza niż DriveClub  :lol:  Na recki tylko rzuciłem okiem i widzę, że chwalą zawartość  :rotfl:

Już tu ustaliliśmy, że recenzje w dzisiejszych czasach są o kant dupy rozbić ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #791 dnia: Maja 06, 2015, 13:16:12 pm »
Modyfikacje raka:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/jzCY2xVipMY?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #792 dnia: Maja 06, 2015, 21:33:07 pm »
Pierwsza godzina gry, gra na T300.

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #793 dnia: Maja 07, 2015, 09:59:33 am »
Ja zamówiłem CARS wraz z kółkiem T500RS (przecież nie będę grał padem w sim jak Sylvan). :P Gra przyjdzie jutro, ale kierownica dopiero w przyszłym tygodniu, więc później zdam relację czy fajnie się gra na kierownicy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #794 dnia: Maja 07, 2015, 10:06:30 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/tb4JIBaGBWU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kupując na premierę dajecie przyzwolenie na tak działające gry  :roll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #795 dnia: Maja 07, 2015, 10:19:36 am »
Widziałem to, ale wieksze spadki są widocznie jedynie podczas mocnego deszczu i nagromadzeniu aut (a i tak klatki nie spadają poniżej 30). Gadałem ze znajomym, który już w to gra na PS4 i mówi, że ogólnie jeśli chodzi o oprawę, to jest bardzo dobrze. W singlu mnóstwo aut na torze i gra działa płynnie. Mi się już nie chce czekać, bo wyścigów na PS4 jest jak na lekarstwo, a chętnie pośmigam w coś na dobrym kółku. Poza tym docelowo i tak liczę na dobre multi z niewielką liczbą aut na torze i kręcenie czasów, a tam wszystko powinno raczej odbywać się płynnie.

Btw. GT5 też nie było perfekcyjnie płynne, a grało mi się świetnie w ten tytuł. Nie znaczy to, że pochwalam takie praktyki, ale na bezrybiu i rak ryba.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 10:22:11 am wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #796 dnia: Maja 07, 2015, 10:22:04 am »
Ja tam poczekam na jakieś Project CARS Complete Pack ze wszystkimi DLC. Bo Carlista to żal na chwilę obecną. Jak wyjdzie coś takiego to wtedy pomyśle czy brać na PC czy PS4 (raczej PC ze względu na kierownicę)  A póki co DriveClub mi wystarcza :) Zwłaszcza, że jeszcze sporo dodatków ma wyjść ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #797 dnia: Maja 07, 2015, 10:25:14 am »
Carlista jest słaba i skierowana przede wszystkim do fanów pure racingu. Mało tam aut cywilnych. Mi wystarczy, że zobaczyłem wyścig E30'stek na Nurbie przy wschodzie słońca. Najlepsze wspomnienia z GT powróciły. A jeśli gra okaże się kupą, to pogram i sprzedam (aczkolwiek pierwsze oceny napawają optymizmem i zdanie ISR też jest dobrze o grze). Kierownicę i tak miałem kupić, a T500RS jako najwyższy model proponowany do nowych gier wyścigowych powinien wystarczyć mi na cała obecną generację (z czasem może dokupię skrzynie biegów).

Mrocz

  • Gość
Project CARS
« Odpowiedź #798 dnia: Maja 07, 2015, 10:57:12 am »
Carlista jest słaba i skierowana przede wszystkim do fanów pure racingu. Mało tam aut cywilnych. Mi wystarczy, że zobaczyłem wyścig E30'stek na Nurbie przy wschodzie słońca. Najlepsze wspomnienia z GT powróciły. A jeśli gra okaże się kupą, to pogram i sprzedam (aczkolwiek pierwsze oceny napawają optymizmem i zdanie ISR też jest dobrze o grze). Kierownicę i tak miałem kupić, a T500RS jako najwyższy model proponowany do nowych gier wyścigowych powinien wystarczyć mi na cała obecną generację (z czasem może dokupię skrzynie biegów).

No najzabawniejsze jest to, że mi by taka samochodówka "Pure Racing" zadowalała, a braki widzę właśnie w bolidach wyścigowych. Ferrari i Lambo to tak samo legendy sportów motorowych i cholernie mi brakuje tych maszyn zwłaszcza w klasie GT3 i GT2. Pomijam Porsche bo tutaj chyba EA dzierży licencje, ale te dwie marki mogłyby się już pojawić :/ To samo z Nissanem, Toyotą czy Mazdą. Każdy z nas powitałby w Project CARS klasę SuperGT500 z Japonii ;) Zwłaszcza, że Gran Turismo zmarnowało trochę licencję w swoich grach.

W prototypach LMP1 też są braki :/ Ogólnie Carlista wygląda, jakby próbowali każdej dyscypliny "po trochu" a nic konkretnego nie zrobili :/

Chevroleta też brakuje jak zauważył koleś z inside sim racing. Z tego co zauważyłem w klasie DTM brakuje BMW pomimo, że marka wystepuje w grze :/

BTW. Jak ktoś już zacznie grać to powiedzcie tylko, czy w karierze nie przesadzili z Gokartami? Nie lubie tej dyscypliny i najchętniej od razu przeszedłbym do "prawdziwych samochodów". Jeżeli natomiast progress w karierze będzie powolny i będą katować mnie gokartami przez kilka godzin to nie wiem czy nie odpuszczę.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2015, 11:05:24 am wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #799 dnia: Maja 07, 2015, 11:11:30 am »
Z tego co widziałem, to przy zamówieniu przedpremierowym dostaje się jakiegoś RUF'a wyścigowego. Odnośnie samej gry i tego na czym zależy mi najbardziej, to równe wyścigi i rywalizacja na torze przy dobrej symulacyjnej fizyce. Jeśli ten element będzie odpowiednio dopracowany, to mogę przymknąć oko na ubogą carlistę. Nie ma co mówić panowie, ale żadna gra nigdy nie będzie tym czym jest Gran Turismo, a więc żywą encyklopedią motoryzacji ze świetnym i dobrze przemyślanym trybem sp oraz licencjami. Tylko PD posiada tak perfekcyjny przepis na grę wyścigową i jakiekolwiek porównywanie innych tytułów do dzieła PD zawsze skończy się na ich niekorzyść.