Autor Wątek: Wasteland 2  (Przeczytany 25651 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 09, 2013, 21:28:27 pm »
A mnie sie podoba. Brzmi ch**owo, ale nie jakos sztucznie. Poza tym nie pachnie az tak Fallout'em. Jakos tak dziwnie. Szkoda, ze zamiast opcji dialogowych byly te 'key words'.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #41 dnia: Lutego 10, 2013, 00:10:40 am »


WOW! Wygląda świetnie. Nie wiedziałem, że jeszcze robią gry na PS2.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #42 dnia: Lutego 10, 2013, 00:47:54 am »
Wyglad mi pasuje. Ciekawe jakie beda wymagania? :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #43 dnia: Lutego 10, 2013, 00:48:27 am »
Pewnie zadne ;)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #44 dnia: Lutego 10, 2013, 01:00:01 am »
Jest wogole przewidziana jakas konkretna data wydania?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 10, 2013, 01:02:54 am »
Jest wogole przewidziana jakas konkretna data wydania?

Pazdziernik 2013.

Tak z ciekawosci spojrzalem sobie na swoje konto na ich tajnym serwisie (:p) i chyba dostane 3 kopie gry :lol: 2 cyfrowe i 1 w pudle bez drm.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2013, 01:04:32 am wysłana przez tytacz »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 10, 2013, 01:07:24 am »
Biere jedno!  :o












w dobrej cenie!  :angel:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 10, 2013, 01:40:46 am »
Jakby co to jestem następny w kolejności ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 12, 2013, 09:08:46 am »
Obejrzałem dokładniej i jestem bardzo zadowolony z ulokowanych pieniędzy. Jak na taki czas produkcji i ten budżet to jest zadanie wykonane na piątkę.

Fakt, dialogi w takim schemacie trącą już myszką, ale myślę, że możemy być spokojni o fabułę, twisty, zadania i takie tam mało istotne mięsko każdego RPG ;). Wpisywanie samodzielnie słówek, pewnie będzie bardzo satysfakcjonujące jeśli zamiast "nie wiem" dostaniemy jakieś dodatkowe informacje czy zadania. No i należy dodać, że nie ma najmniejszych szans na zmianę formy prowadzenia rozmów. Z tego co czytałem to scenariusz, w tym dialogi są już dawno skończone i zostały tylko jakieś pomniejsze rzeczy z tym do roboty. Fajnie, że tak mocno postawili na narrację i praktycznie każdy przedmiot i osoba mają swój opis. Strasznie to lubiłem w F1 i F2 czy Planescape. Lubię czytać :P

Jeśli chodzi o walkę, to na dobry początek należy wywalić animację wejścia w tryb turowy, bo jest nazbyt irytujący i trochę za bardzo kiczowaty, ale to pewnie zdąży się 15 razy zmienić do premiery. Pole widzenia przeciwników też dziwnie wąskie i mam nadzieję, że było to spowodowane jakimś trybem Easy, bo nie wyobrażam sobie sytuacji gdzie stoimy 10m przed przeciwnikiem, ale o 2cm obok kąta jego widzenia i jesteśmy niewidzialnym ninja. No chyba, że wprowadzą system z Commandosów, gdzie przeciwnicy się rozglądali, przemieszczali co chwilę i trzeba było sporo kombinować. Mam też nadzieję, że postaci będą mogły się wspinać na różnego typu wzniesienia czy tez dostaną możliwość kucania i czołgania, bo w obecnej formie to jest takie średnie stanie w miejscu jak kołek i strzelanie.

Grafika jaka jest, każdy widzi. Mi pasuje rzut izometryczny, a ilość detali jest wystarczająca. Animacje mogliby poprawić, bo teraz to postaci pływają po podłożu co wygląda śmiesznie. Fajnie, że UI można sobie dowolnie dostosować i pewnie tydzień po premierze pojawią się mody z wersjami z Fallouta, bo te aktualne to jakieś takie toporne się wydaje :)

O muzyce, co tu dużo pisać. Mark Morgan i tyle, nie zawiedzie, bo się bardzo dobrze zna na swojej robocie.

Mam tylko obawy, że będzie spory hejt na premierę, bo niektórzy czekają na wskrzeszenie Van Burena, a dostaną taktyczną strategię z dialogami sprzed 25 lat i całkiem niezłą fabułą.

tl;dr
Jaram się.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2013, 09:11:00 am wysłana przez tytacz »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 12, 2013, 10:02:25 am »
Fajnie, że tak mocno postawili na narrację i praktycznie każdy przedmiot i osoba mają swój opis. Strasznie to lubiłem w F1 i F2 czy Planescape. Lubię czytać :P
W Falloutach to było dobre, można było się więcej dowiedzieć o świecie sprzed Wojny. :)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 13, 2013, 14:40:41 pm »
Równiż chętnie kupię jak kto będzie miał wolną kopie, zpowiada się konkretnie  :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 23, 2013, 14:05:46 pm »
inXile uległo po szitstormie na temat dialogów.

W najnowszej aktualizacji napisali, że dialogi zostały przemodelowane i teraz po najechaniu myszką na te słówko kluczowe dostaniemy informację co powiemy do NPC, więc jest git :)

Zmienne mające wpływ na dialogi:

- skład drużyny
- wybory jakich wcześniej dokonaliśmy
- poprzednie słowa kluczowe, których użyliśmy w rozmowie
- nasze odpowiedzi na to co powiedział do nas NPC
- nasze umiejętności
- charakter
- atrybuty (pewnie siła, charyzma i takie tam standardy)
- posiadane wyposażenie
- NPC kierowane przez komputer w naszym party
- ogólne poczynania naszej drużyny

Większość to dzisiaj standard, ale dobrze, że jest tego aż tyle i porównania, że dostaniemy Tactics 2 można potłuc o kant dupy ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 14:08:16 pm wysłana przez tytacz »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 23, 2013, 19:23:49 pm »
Ehh ślinka cieknie mi na myśl o tej grze. Żadna nextgen/currentgen produkcja nie wywoluje u mnie podobnej ekscytacji. Bogactwo fabularne, mnogość, różnorodność wyborów i klimat, klimat, klimat.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 23, 2013, 20:13:35 pm »
Z bogactwem fabularnym to jeszcze może być różnie. Na razie nie wiadomo jeszcze w jakim stopniu twórcy postawią na walkę, a w jakim na dialogi, wybory i fabułę (chodzi mi o proporcje). Jak to wyglądało w pierwszej części Wasteland? Bo sądzę, że właśnie tym możemy się sugerować.

Osobiście bardziej czekam na nowego Tormenta, ale w Wasteland 2 też chętnie zagram.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 23, 2013, 20:47:20 pm »
Obstawiam, że główna historia nie będzie wyszukana, a nawet nie zdziwiłbym się gdyby była podobna do tej z Tacticsa, bo robotów i androidów jest w Wasteland mnóstwo, a które to w FT były naszym ostatecznym celem eksterminacji.

Oczywiście wszystko będzie polane dużo głębszym fabularnym tłem niż w FT, gdzie dostawaliśmy suchą odprawę i lecieliśmy na ślepo do przodu wykonując misje po kolei.

Do tego należy dodać wolną eksplorację mapy, interakcję z NPC, wybory moralne i zadania poboczne, co w FT było na marginalnym/żadnym poziomie. Ogólna koncepcja Wastelanda opiera się na idei Strażników, którzy chcą wprowadzić ład i porządek po wojnie nuklearnej, więc trzon zabawy pewnie będzie polegał na zwalczaniu różnorakich niebezpieczeństw i ochrona ludności cywilnej.

Fabularnie bardziej liczę właśnie na Eternity i Tormenta.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 20:53:05 pm wysłana przez tytacz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 23, 2013, 23:41:26 pm »
Tak właśnie myślałem. Ale dzięki tytacz za objaśnienie. Plusik się należy :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 02, 2013, 19:31:46 pm »
InXile wypuściło krótki filmik pokazujący zarządzanie ekwipunkiem:


http://www.gram.pl/news/2013/06/02/jest-nowe-wideo-z-wasteland-2-tym-razem-na-tapecie-inwentarz.shtml

Można mieć nadzieję, że niedługo zaprezentują jakieś konkretniejsze materiały. Premiera w końcu już tej jesieni.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 02, 2013, 19:33:17 pm »
Dobrze, że gra będzie podatna na mody, bo ten interfejs jest obleśny i wygląda jakby go jakiś stażysta po godzinach robił :P

No i te ogromne spluwy, trochę komicznie to wygląda.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 02, 2013, 21:00:41 pm wysłana przez tytacz »

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 02, 2013, 22:58:21 pm »
Gra caly czas na liscie zyczen Raikosza  :)

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 28, 2013, 18:57:18 pm »


Zbieram na tytana.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #60 dnia: Lipca 11, 2013, 17:30:51 pm »
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/535779

Dziwny rozmazany obrazek ze zmienionym UI:



I najważniejsza wiadomość, inXile podpisało umowę z Deep Silver, które będzie wydawcą fizycznych kopii gry i tak samo na nich spada ogarnięcie fizycznych dóbr z kampanii na Kickstarterze. Tak więc zdecydowana większość kasy ze zbiórki zasili samo tworzenie gry :angel: Oczywiście prawa do marki zostają u Fargo, a DS nie będzie się mieszało w produkcję gry i DRM.
« Ostatnia zmiana: Lipca 11, 2013, 17:32:25 pm wysłana przez tytacz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #61 dnia: Lipca 20, 2013, 11:10:30 am »
Wasteland 2 zalicza poślizg. Testy wersji beta w październiku
Cytuj
Wasteland 2 jednak nie trafi do sprzedaży w październiku. Ekipa InXile Entertainment poinformowała, że jeśli chodzi o przygotowanie najważniejszych składowych produkcji, ma sześciotygodniowy poślizg. Nie wiadomo, jak to opóźnienie wpłynie na ostateczny termin wydania „pełniaka”. Pewne jest już natomiast, że właśnie w październiku wystartują betatesty. To, jak gra zostanie przyjęta przez testujących, będzie miało kluczowe znaczenie przy określaniu finalnej daty premiery.

Oto kilka innych faktów z najnowszego raportu opublikowanego na Kickstarterze:

    prace nad ilustracją muzyczną idą bez zarzutu – Mark Morgan zdąży przygotować wszystkie utwory na czas;
    w sierpniu twórcy powinni dysponować wersją zawierającą takie bazowe elementy, jak system walki, narzędzia tworzenia postaci, ekwipunek, system zapisu stanu rozgrywki i w pełni funkcjonalne AI;
    ekipa deweloperska pojawi się na tegorocznym gamescomie, ale gra zostanie zaprezentowana tylko dziennikarzom (fani mogą liczyć co najwyżej na wideo ukazujące demo w akcji).
http://www.gram.pl/news/2013/07/20/wasteland-2-zalicza-poslizg-testy-wersji-beta-w-pazdzierniku.shtml

Było to niestety do przewidzenia. Mam jednak nadzieję, że doczekamy się premiery jeszcze tym roku. Z drugiej strony, jeśli beta wykaże sporo błędów i rzeczy, które wymagają dopracowania, to lepiej żeby premiera przesunęła się nawet o kilka miesięcy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #62 dnia: Lipca 20, 2013, 14:15:15 pm »
 :cry:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 30, 2013, 15:34:32 pm »
Wasteland 2 - znamy listę umiejętności oraz potencjalną długość rozgrywki
Cytuj
20 godzin zabawy - okazuje się, że tyle trwać ma przygoda z Wasteland 2, i to bez wliczania questów pobocznych. Wczesna wersja gry oferuje około 40-50 map i mniej więcej tyle ma znaleźć się w finalnym produkcie. Fabuła rozpoczyna się przez znalezienie ciała, a ważną jej częścią będzie sygnał radiowy, który będziemy odbierać przez większość rozgrywki. W trakcie naszych przygód naturalnie napotkamy na swojej drodze mnóstwo różnych frakcji - i tak dla przykładu członkowie Members of the Mannerites będą bardzo ułożeni, a w kontaktach przestrzegają etykiety. Oprócz tego są kanibalami oraz nienawidzą Rangers. Z kolei Robinsons będą wierzyli w pozytywne myślenie i jego efektywność.

Z tekstu dowiedzieliśmy się także, że Wasteland 2 będzie używało systemu cech zatytułowanego CLASSIC - Charyzma, Szczęście, Wiedza, Siła, Prędkość, Inteligencja oraz Koordynacja. Ponadto w grze znajdziemy 32 umiejętności dzielone na trzy kategorie.

    Umiejętności wykorzystywane w walce: Blunt Weapons, Bladed Weapons, Anti-Tank-Weapons, SMG, Shotguns, Energy Weapons, Assault Rifles, Sniper Rifle, Handguns

    Umiejętności techniczne: Picklock, Safecrack, Alarm Disarm, Toaster Repair, Computer Tech, Synth Tech, Demolitions, Brute Force

    Umiejętności generalne: Silent Move, Salvaging, Hard Ass, B.S. Detector, Outdoorsman, Evasion, Leadership, Folklore, Animal Whisperer, Field Medic, Surgeon, Weapon Smithing, Field Stripping, Perception, Barter

Ponadto dowiedzieliśmy się, że twórcy Wasteland 2 pragną sprzedać 200-300 tysięcy kopii gry. Taka ilość pozwoli im na finansowe zabezpieczenie przyszłości studia oraz pracę nad innymi projektami.
http://www.gram.pl/news/2013/07/30/wasteland-2-zapewni-20-godzin-zabawy-na-okolo-50-mapach.shtml

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 30, 2013, 16:05:59 pm »
Z pobocznymi i eksploracją wyjdzie pewnie 30-35 godzin, więc nie jest źle jak na jedno podejście, bo pewnie gra będzie miała kilka ścieżek dla różnych postaci.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #65 dnia: Lipca 30, 2013, 17:55:56 pm »
 Pamiętasz, że opylasz mi jedną ze swoich kopii, nie?? :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #66 dnia: Lipca 30, 2013, 18:08:26 pm »
Spoko loko. Jeszcze nie wiem jak to będzie dokładnie z tymi kodami wyglądać, ale będę pamiętał ;)

Parę nowych fotek w tragicznej jakości, ale gra prezentuje się zacnie i klimatem da radę http://imgur.com/a/3HcH3#0

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #67 dnia: Lipca 30, 2013, 18:17:00 pm »
Śliczna.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #68 dnia: Lipca 30, 2013, 18:35:37 pm »
Żryj napromieniowany gruz :troll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #69 dnia: Lipca 31, 2013, 08:21:08 am »
http://www.rockpapershotgun.com/2013/07/30/wasteland-2s-delay-all-about-making-choice-matter/

Wow, zapowiada się naprawdę dobrze :) No i cała gra ma być jak drugi akt w Wiedźminie 2, czyli dwie różne drogi przejścia 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Wasteland 2
« Odpowiedź #70 dnia: Lipca 31, 2013, 10:07:42 am »
Gra bez grafiki i bez profesjonalnego dubbingu, gdzie zawartości mogliby natłuc naprawdę od groma i tylko dwie drogi? Słabo.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #71 dnia: Lipca 31, 2013, 11:36:06 am »
Nie rozumiesz. Zawartości będzie tyle co w dużym RPG. Dwie drogi oznaczają, że jedną postacią możesz nie zobaczyć połowy zawartości.

Coś jakbyś w Dragon Age II miał osobne miasto dla wojownika i osobne miasto dla maga. Każde z innymi questami.
« Ostatnia zmiana: Lipca 31, 2013, 11:38:02 am wysłana przez tytacz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Wasteland 2
« Odpowiedź #72 dnia: Lipca 31, 2013, 11:42:00 am »
Doskonale rozumiem. Przy takiej oprawie av gra powinna mieć pięć ścieżek i zawartości na 200 h. To co teraz zapowiadają to śmiech.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #73 dnia: Lipca 31, 2013, 11:48:38 am »
Nieźle, znasz się nie tylko na modzie, ale i na tworzeniu gier. Nieźle 8)
« Ostatnia zmiana: Lipca 31, 2013, 11:50:20 am wysłana przez tytacz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #74 dnia: Lipca 31, 2013, 15:29:40 pm »
http://www.rockpapershotgun.com/2013/07/30/wasteland-2s-delay-all-about-making-choice-matter/

Wow, zapowiada się naprawdę dobrze :) No i cała gra ma być jak drugi akt w Wiedźminie 2, czyli dwie różne drogi przejścia 8)
Świetne info :D

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpnia 10, 2013, 17:49:34 pm »
Oryginalny Wasteland wkrótce w cyfrowej dystrybucji
Cytuj
„Jak już może wiecie, mieliśmy umowę z Electronic Arts, dzięki której osoby wspierające projekt miały za darmo dostać pierwszą cześć serii, ale tylko do odpalenia z poziomu menu głównego – tak jak to jest chociażby w przypadku oryginalnej trylogii dołączonej do nowego Bard’s Tale. (...) Właśnie rozmawialiśmy z EA na temat możliwości wydania „jedynki” w osobnej formie i pomysł został zaakceptowany.” – napisał Chris Keenan z zespołu deweloperskiego.

„Po tym, jak dostaniemy grę i upewnimy się, że działa na nowych konfiguracjach, postaramy się jeszcze przed premierą Wasteland 2 za darmo dostarczyć ją osobom, które dołożyły się do zbiórki, a także wydać ją na takich platformach jak GOG czy Steam, by każdy zainteresowany mógł sprawdzić, jak prezentuje się klasyczny RPG.” – dodał.
http://www.gram.pl/news/2013/08/09/oryginalny-wasteland-wkrotce-na-steamie-nowe-screeny-z-drugiej-czesci.shtml

I trzy screeny z dwójeczki:






Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpnia 11, 2013, 13:50:26 pm »
Dostanę swoją kopię jedynki za darmo!!!

ch**, i tak nie zagram, bo aż takim masochistą nie jestem :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpnia 25, 2013, 19:03:39 pm »
http://www.gram.pl/artykul/2013/08/25/wasteland-2-pierwsze-wrazenia.shtml

Cytuj
Jak krótko podsumuję swoje spotkanie w ekipą inXile? Otóż wiele wskazuje na to, że Wasteland 2 będzie dla mnie grą roku. A nawet jeśli będzie tylko w połowie tak dobry, jak wynikało to z prezentacji, to pewnie i tak moim osobistym rankingu zakasuje większość produkcji AAA. Mam bowiem wrażenie, że Van Buren właśnie zmartwychwstaje. Pod inną nazwą.

 :grin:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpnia 28, 2013, 20:00:55 pm »


Cytuj
Twórcy podają, że w zależności od stylu rozgrywki przejście poziomu Prison zajmie nam 4 lub 5 godzin. Podkreślają przy tym, że nie jest to jeszcze jego finalna wersja. Tak czy inaczej to, co zostało zaprezentowane, to tylko około 1/3 całego poziomu i, co ciekawe, InXile Entertainment zapewnia, że to wcale nie jest jedna z większych map w Wasteland 2.

„Świat gry jest otwarty, więc potencjalnie od razu będziesz mógł udać się do Prison, jeśli szukasz prawdziwego wyzwania... ale najprawdopodobniej nie pójdzie Ci wystarczająco dobrze.” – napisał Chris Keenan z zespołu deweloperskiego.
http://www.gram.pl/news/2013/08/28/wasteland-2-prawie-20-minut-gameplayu-z-komentarzem-tworcy.shtml

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wasteland 2
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpnia 28, 2013, 20:26:29 pm »
Słabiutko od strony graficznej. Żałuje, że nie poszli w 2D jak Obsidian :P