Zobaczymy w ogóle co z tego całego projektu wyjdzie. Może być tak, że premiera będzie się przeciągać i przeciągać, a jak już gra wyjdzie, to będzie słaba i niedopracowana. Oby nie, ale nie jest to aż tak mało prawdopodobne. Bądźmy jednak dobrej myśli.
Jak już pisałem, nie mają nad sobą facetów w czarnych garniturach, którzy dyktują im co maja robić i do kiedy się wyrobić, żeby zdążyć z premierą np. na gwiazdkę.
Po zakończeniu wpłat zobaczą ile maja kasy i rozplanują wszystko według tego budżetu. Sam Fargo ustalił przedziały tego co mają zamiar robić według wysokości wpłaty, dla przykładu:
1,25mln - więcej zawartości
1,5mln - większy świat, więcej zadań, wersje MAC/Linux
2,0mln - jeszcze więcej mięska
No i teraz doszło 0,1mln dla Obsidianu (Chris Avellone ma udostępnić narzędzia i pomagać "z zewnątrz")
Jeśli przez całą produkcję pozostaną w postanowieniu, że to jednak
jest niskobudżetowa gra to powinno im się z powodzeniem udać. Warto się też nastawić, że gra raczej nie będzie posiadała super grafiki, nagrywanych dialogów i nie będzie Falloutem.