Autor Wątek: Castlevania: Lords of Shadow 2  (Przeczytany 180772 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #680 dnia: Lutego 26, 2014, 17:50:11 pm »
Mówisz, że gra warta swojej ceny?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #681 dnia: Lutego 27, 2014, 12:23:24 pm »
Muve wysłało.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #682 dnia: Lutego 27, 2014, 12:49:07 pm »
Zielarz give me mooooooooore !!!
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2014, 13:19:12 pm wysłana przez pachu »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #683 dnia: Lutego 27, 2014, 13:24:46 pm »
Akurat pograłem jeszcze z godzinkę i mogę napisać, że jak gra cofa nas w czasie to klimat jest już bardziej odczuwalny. W sumie tak sobie pobiegałem trochę i zapomniałem o słabym miejskim fragmencie. Problem w tym, że trzeba będzie tam wrócić, a ja nie chcę. Jak na razie nie ma za dużo walki, a szkoda, bo ten element wypada całkiem przyjemnie. Eksploracja też nie jest zła, choć wkurza mnie design typu - widzisz coś, ale nie możesz tam pójść, a przynajmniej na razie nie możesz. Do tego jest jeszcze napis, że nie masz odpowiedniej umiejętności - trochę stare rozwiązanie i raczej denerwujące, tym bardziej, iż na początku trochę tego jest. Gdyby nie powrót do współczesności, to byłoby ok. Brakuje mi celu w grze. W jedynce od początku o coś chodziło, do czegoś się dążyło, była cała droga ku temu. Tutaj na razie nie wiem po co biegam po tych lokacjach. Niby coś tam było powiedziane, wiem jaki jest główny cel (no ale to i bez grania jest znane), ale podczas samej gry czegoś brak. Jak dla mnie na razie to LoS2 brak "duszy". Ot gra jakich wiele. Cofanie się w czasie pokazuje, że twórcy zaczynają wracać na dobrą ścieżkę, po czym znowu fundują mi rozczarowanie. 

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #684 dnia: Lutego 27, 2014, 13:34:30 pm »
Eksploracja też nie jest zła, choć wkurza mnie design typu - widzisz coś, ale nie możesz tam pójść, a przynajmniej na razie nie możesz. Do tego jest jeszcze napis, że nie masz odpowiedniej umiejętności - trochę stare rozwiązanie i raczej denerwujące

Przecież w 1 było identycznie.

Brakuje mi celu w grze. W jedynce od początku o coś chodziło, do czegoś się dążyło, była cała droga ku temu. Tutaj na razie nie wiem po co biegam po tych lokacjach. Niby coś tam było powiedziane, wiem jaki jest główny cel (no ale to i bez grania jest znane), ale podczas samej gry czegoś brak. Jak dla mnie na razie to LoS2 brak "duszy". Ot gra jakich wiele.

To akurat smuci. W LoS właśnie ten cel był najważniejszy.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #685 dnia: Lutego 27, 2014, 14:04:04 pm »
Przecież w 1 było identycznie.

Tak wiem, dlatego nie jest to może jakiś duży problem. Z drugiej strony to co kiedyś było ok nie musi być dobre teraz. Ja akurat bardzo zwróciłem na to uwagę, szczególnie, iż pojawiło się to całą serią i to zaraz po słabym fragmencie gry. Za bardzo rzuca się to w oczy, wygląda tak jakby dev machał palcem mówiąc "nie teraz, wróć później". Jako gracz mam raczej mieszane odczucia do takiego pomysłu, jakbym stał przed szybą sklepu ze słodyczami i patrzył na te smakołyki, a na drzwiach do sklepu widniała tabliczka "zamknięte, zaraz wracam". Miejscami to ujdzie, a miejscami jest wrzucone tak na chama. Poza tym tworzy to trochę głupią sytuację - stoję i zastanawiam się, czy będę mógł tu później wrócić i coś zdobyć, czy może muszę coś zrobić tu i teraz.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #686 dnia: Lutego 27, 2014, 14:06:21 pm »
Mam podobne odczucia, w jedynce tez mnie to irytowało, bo nigdy nie chce mi się do tego wracać.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #687 dnia: Lutego 27, 2014, 14:10:33 pm »
Pomysł sam w sobie nie jest zły, napędza rozgrywkę i stanowi prosty mechanizm do przedłużania gry z quasi-otwartym światem, wspomaga też backtracking. Kiedyś były po prostu zamknięte drzwi w trakcie przygody i szukanie klucza w świecie gry, teraz ubierane w mydlące i urozmaicone szaty ;) Nie przeszkadzało mi to bardzo w Darksiders, a nawet motywowało do powrotu do danej lokacji. Jeśli jednak podane jest w sposób nachalny, a tak stawiasz Zielarz sprawę w przypadku C:LoS2, to rzeczywiście może być męczące.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #688 dnia: Lutego 27, 2014, 14:14:46 pm »
LoS1 i Darksiders pozwalało na dość szybkie przemieszczanie się po lokacjach (tzn. albo powtórkę poziomu, albo teleporty rozrzucone po mapie),  poza tym byłem świadom tego, że wrócić mogę praktycznie wszędzie. LoS2 ma ciągłą rozgrywkę, także nie mam pewności gdzie wrócę a gdzie nie (na pewno tam, gdzie pojawia się napis).

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #689 dnia: Lutego 27, 2014, 14:18:27 pm »
Może wzorem innych gier w późniejszym etapie będą jakieś teleporty/interaktywne mapy z sekcjami ułatwiające przemieszczanie się. Albo wracają hardkorowe, stare czasy, gdy trzeba było brać kartkę, długopis i rysować prostą mapkę oraz opis, co i gdzie zostawiliśmy w tyle 8)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #690 dnia: Lutego 27, 2014, 15:17:02 pm »
Będą w grze teleporty oraz główny cel też się pojawi. Gra jest długa, pograjcie najpierw trochę.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #691 dnia: Lutego 27, 2014, 16:13:55 pm »
Ok, Gry z amazonu właśnie poszły, przewidywany czas dostawy : wtorek 4 marca ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #692 dnia: Lutego 27, 2014, 16:37:07 pm »
Strasznie długo musisz czekać na giere :|.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #693 dnia: Lutego 27, 2014, 16:40:53 pm »
A wystarczyło nie być frajerem i te kilka dni wcześniej uruchomić klienta torrentów :-(

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #694 dnia: Lutego 27, 2014, 16:45:21 pm »
Strasznie długo musisz czekać na giere :|.

Z amazonu z UK tyle zwykle idą gry, prawie zawsze w 3 dni robocze dochodzą. Długo? Maybe, ale za cene 150zł na premiere nie narzekam ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #695 dnia: Lutego 27, 2014, 16:49:54 pm »
Cena faktycznie dobra, także się opłaca. Biorąc pod uwagę też to, że giery Konami tak szybko nie spadają z ceny.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #696 dnia: Lutego 28, 2014, 08:22:13 am »
Cytuj
Bydgoszcz, Poland    28.02.2014    4:45   Skan w miejscu doręczenia

 :evil:  :evil:  :evil:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #697 dnia: Lutego 28, 2014, 08:24:30 am »
Czyli zagrasz dopiero po weekendzie, tak jak my :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #698 dnia: Lutego 28, 2014, 08:28:38 am »
Dzisiaj pogram do późna zapewne i w niedziele planuje ze wsi dość wcześnie wrócić. ha ha HA!

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #699 dnia: Lutego 28, 2014, 08:34:31 am »
To co miałeś na myśli tymi 3 ikonkami?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #700 dnia: Lutego 28, 2014, 08:38:05 am »
Eu sunt Dracul.

;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #701 dnia: Lutego 28, 2014, 08:46:46 am »
 :roll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #702 dnia: Lutego 28, 2014, 08:51:48 am »
Strasznie czepliwy ostatnio jesteś. Ale rozumiem, zazdrość :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #703 dnia: Lutego 28, 2014, 08:53:13 am »
Czyli już masz, tak?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #704 dnia: Lutego 28, 2014, 08:56:33 am »
Strasznie czepliwy ostatnio jesteś. Ale rozumiem, zazdrość :D
:cry:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #705 dnia: Lutego 28, 2014, 08:59:52 am »
Czyli już masz, tak?
Nie no. O 4 była w bydgoszczy, więc zakładam, że do 16 mi dostarczą. Ale jak znam moje szczęście, to telefonik zadzwoni jak będę na spotkaniu ;p

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #706 dnia: Lutego 28, 2014, 09:43:15 am »
Za dużo czasu na granie nie miałem, więc daleko jeszcze nie jestem. Jak do tej pory - trochę mało jest walki, więcej eksploracji (staram się dokładnie wszystko przeszukać). Jako, że nie miałem save'a z pracy, zacząłem grę raz jeszcze w domu i ku mojemu zaskoczeniu, ominąłem trochę stuffu w sekcji miejskiej. Wciąż mam poczucie niepewności, czy do danej lokacji będzie można później wrócić - pod tym względem bardziej podobał mi się system rozdziałów z pierwszego LoS. Jak już pisałem wyżej, stary zamek wypada znacznie lepiej niż jego odpowiednik w teraźniejszości. Lokacje są większe, więcej w nich koloru, światła. Powrót do współczesności jest bolesny - wszystko jest szare, wąskie, a ulubionym wypełniaczem level artystów są oczojebne rury :wall_bash:.

Grafika jest niestety bardzo średnia. Główny mój zarzut idzie do liczby polygonów oraz kartonowego charakteru wszelkich budowli. Ponadto wszystko jest dość jednolite, czuć duży brak wyraźnego AO. Pierwsza otwarta przestrzeń miejsca wygląda jakby część budynków była bez światła, a winą jest tak naprawdę źle umiejscowione światło główne. Wydaje mi się, że graficy musieli się zmienić, gdyż brak tu wielu subtelnych, ale ważnych elementów, które występowały w LoS. Brak cieni na teksturze twarzy przy włosach, wnętrze ust jest jasne, a powinno być przyciemnione, podobnie włosy -  takie rzeczy były w poprzedniczce, takie wykończenie daje sporo do odbioru postaci. A postacie są wykonane czasem wręcz tragicznie - NPC na samym początku miasta to jakaś kpina. Zobek to jakiś koszmar - model wygląda źle, tekstury są na nim potwornie ostre, a animacja twarzy prawie nie występuje. Drakula wypada lepiej, ale także nie jest świetnie (przynajmniej ma fajnie zrobione żyły na ciele, choć te mogłyby nieco pulsować - taki bajer ;)). Mam wrażenie, że LoS2 prezentuje sobą dawne podejście do tworzenia grafiki z kilkoma nowymi rozwiązaniami. Razem to się jednak nie klei. Shadery są przynajmniej przyzwoite, choć nad skórą mogliby popracować. Osobiście uważam, że nawet drobne zmiany mogłyby znacznie poprawić odbiór strony wizualnej. Albo zabrakło czasu, albo ludzi, który mogliby powiedzieć co trzeba zmienić. Do tego różne wpadki techniczne, takie jak cube mapy zmieniające się na oczach gracza - takie sztuczki powinno się maskować...

Generalnie nie jest tragicznie, fani mogą być chociaż w małym stopniu zadowoleni. Sporo rzeczy jest do poprawy, szkoda tylko, że to nie żadna beta i takowej nie będzie. Jako fan pierwszego LoS jak na razie jestem średnio zadowolony. Z jednej strony to następna część i fajnie jest wrócić do tego świata, z drugiej jestem rozczarowany, bo oczekiwałem pewnej jakości, której nie otrzymałem. Mercury Steam powinno się wstydzić.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #707 dnia: Lutego 28, 2014, 09:55:00 am »
Kojima nie przyszedł i nie dotknął swoim boskim palcem, to wyszło jak wyszło :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #708 dnia: Lutego 28, 2014, 09:57:18 am »
I dobrze, bo przy obecnych standardach to by wyszła gra na 2h :troll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #709 dnia: Lutego 28, 2014, 10:11:21 am »
To ja zapytam, bo może jestem nieświadomy. Czemu często się przywołuje, że nadzór Kojimy wyszedłby grze na dobre, ewidentnie go zabrakło, etc.? To jakiś automatyczny gwarant dobrej Castlevanii przed faktem dokonanym?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #710 dnia: Lutego 28, 2014, 10:12:51 am »
Prosty wniosek. Na pierwszą część Kojima patrzył = wyszło dobrze. Na drugą nie = wyszło niedobrze.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #711 dnia: Lutego 28, 2014, 10:16:04 am »
I skąd wniosek, że to akurat przez brak jego sauronowego oka wyszła "kicha"?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #712 dnia: Lutego 28, 2014, 10:17:32 am »
Przypuszczenie, które może się nasunąć panie czepiacz-zazdrośnik. ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #713 dnia: Lutego 28, 2014, 10:19:32 am »
Niby Kojima nie miał jakiegoś dużego wpływu na proces produkcji, ale z tego co mówili w wywiadach miał sporo cennych uwag, w tym graficznych (ciemniejsza tekstura wnętrza ust i zębów). Jestem też przekonany, że pewne rzeczy wytknąłby im. Oczywiście nie znaczy to, iż wyszedłby dzięki temu hit, w końcu on był tylko doradcą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #714 dnia: Lutego 28, 2014, 10:23:02 am »
Jedna z rzeczy, przy której maczał palce Kojima:
Cytuj
Kojima's input included advising Cox's team to redesign some of the lead character, Gabriel, who he felt needed a "more heroic face". Originally, Gabriel's design resembled a classic barbarian, before Kojima then advised the staff to refine him into a character that was more relatable for the player.

Nie wiem jeszcze jak wypada dwójka, ale jedynka mogła gorzej się przedstawiać bez oka Hideo.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #715 dnia: Lutego 28, 2014, 10:27:15 am »
Przypuszczenie, które może się nasunąć panie czepiacz-zazdrośnik. ;)
Nie wiem, o co Ci chodzi. Pytam po prostu.

O, Zielarz i Ryo, dzięki chłopaki.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #716 dnia: Lutego 28, 2014, 10:52:37 am »
Dlatego pewnie Simon jest taki napakowany ;).

Właśnie mi coś nie gra w modelu Dracula, coś jest nie tak od szyi w górę. Jego twarz w połączeniu z włosami daje dziwny wygląd - na artach wygląda bardziej złowieszczo, ma charakter.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #717 dnia: Lutego 28, 2014, 11:27:24 am »
A postacie są wykonane czasem wręcz tragicznie
Tylko i wyłącznie niektórzy przeciwnicy ale na bank nie na scenkach, które są wszystkie w czasie rzeczywistym. Tam to taki Gabriel na zbliżeniu niszczy większość gier. Za ostre tekstury przeszkadzają? Ciekawe co powiesz o nich w nowym Uncharted :naughty:.

Widzę, że trochę na siłe szukasz wad w grafie. Oceny zagranicznych portali zrobiły zamieszanie jednak na wielu osobach i teraz na siłe szuka się wad, tam gdzie ich praktycznie nie ma :lol:. Odpal sobie demo i porównaj. To co zrobili względem dema mimo wszystko zasługuje na uznanie bo jakby zostało nic nie zmienione to bym chyba nie grał w tą giere a teraz przechodzę drugi raz. Do tego teraz masz dużo bardziej otwarty świat i animacje płynną a nie dropy i 20 klatek jak w jedynce.

Wciąż mam poczucie niepewności, czy do danej lokacji będzie można później wrócić - pod tym względem bardziej podobał mi się system rozdziałów z pierwszego LoS.
Pisałem przecież wczoraj, że tak.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2014, 11:32:01 am wysłana przez Kyokushinman »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #718 dnia: Lutego 28, 2014, 11:52:11 am »
Do tego teraz masz dużo bardziej otwarty świat i animacje płynną a nie dropy i 20 klatek jak w jedynce.
Jeszcze w gratisie dorzucili 1024x720 :roll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Castlevania: Lords of Shadow 2
« Odpowiedź #719 dnia: Lutego 28, 2014, 12:25:32 pm »
To i tak dobrze w stosunku do dema, które wyglądało jak giera z PS2 odpalana na TV LCD.