Autor Wątek: Watch Dogs  (Przeczytany 141591 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #640 dnia: Marca 17, 2014, 10:18:49 am »
Osobiście z tych dwóch gier wolę Watch Dogs, nawet mimo faktu, że graficznie nie będzie robić takiego wrażenia.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #641 dnia: Marca 20, 2014, 18:23:03 pm »
Jakiś zwiastun z crapiszona graficznego. Widać, że na tym filmiku trochę chcieli grafe obronić, ale i tak im się to nie do końca udało.

Marins

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #642 dnia: Marca 20, 2014, 18:48:31 pm »
Jakoś ta gra taka wypłowiała  :-? zbrzydła strasznie, otoczenie jakieś rozmazane o co chodzi.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #643 dnia: Marca 20, 2014, 20:16:55 pm »
Gra zapowiada się ciekawie, graficznie też przyzwoicie, ale do IF czy trailera z e32012 daleko.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #644 dnia: Marca 20, 2014, 20:31:35 pm »
Graficznie świetnie - jeżeli taki poziom będzie na PS4, to nie mam pytań. Ciekawe jak rozgrywka.

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #645 dnia: Marca 20, 2014, 20:38:12 pm »
Graficznie świetnie - jeżeli taki poziom będzie na PS4, to nie mam pytań. Ciekawe jak rozgrywka.
Mnie najbardziej ciekawi model jazdy. Po materiałach wydaje się co najmniej dziwny, a to bardzo ważny element free-roamów, który dobrze potrafi zrobić chyba tylko Rockstar Games.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #646 dnia: Marca 20, 2014, 20:39:03 pm »
dobrze potrafi zrobić chyba tylko Rockstar Games.


W GTA4 trochę zjebali ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #647 dnia: Marca 20, 2014, 21:21:14 pm »
Graficznie świetnie - jeżeli taki poziom będzie na PS4, to nie mam pytań.

No. W końcu jakiś ogarnięty komentarz. Może nawet odpuszczę niesławnemu  :troll:

Mnie najbardziej ciekawi model jazdy. Po materiałach wydaje się co najmniej dziwny, a to bardzo ważny element free-roamów, który dobrze potrafi zrobić chyba tylko Rockstar Games.

Tak naprawdę dobry model jazdy był dopiero w GTA V.

Próbowałem sobie przypomnieć, jaki dorobek ma w tym zakresie Ubi i przeczytałem, że przy grze współpracuje Ubisoft Reflections - twórcy Drivera, więc może nie ma się co martwić na zapas...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #648 dnia: Marca 20, 2014, 22:23:44 pm »
przeczytałem, że przy grze współpracuje Ubisoft Reflections - twórcy Drivera, więc może nie ma się co martwić na zapas...


Ja jak widziałem ten jeden gif niesławny co auto przejeżdża (a właściwie skacze) przez most to trochę się martwię. No ale może to taka fizyka latająca jak to z jumpami w GTA.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #649 dnia: Marca 20, 2014, 23:01:51 pm »
Graficznie świetnie - jeżeli taki poziom będzie na PS4, to nie mam pytań. Ciekawe jak rozgrywka.
Mnie najbardziej ciekawi model jazdy. Po materiałach wydaje się co najmniej dziwny, a to bardzo ważny element free-roamów, który dobrze potrafi zrobić chyba tylko Rockstar Games.


W Mafii 2 zajebiście się jeździło mocniejszymi samochodami.  Było czuć moc tylnego napędu ;)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #650 dnia: Marca 21, 2014, 01:45:24 am »
Dla mnie ta gra cały czas dobrze się zapowiada. Nie kosi jak na pierwszych trailerach, fakt, ale dla mnie to i tak super wyglada. Nie wiem o co aż takie szumy w necie, to stały cykl: nowa generacja to wszyscy pokazują mega trailery, potem smutek, że grafa do dupy i w ogóle past-gen, nstępnie wychodzą graficzne killery i do schyłku generacji jest tylko lepiej (nieraz lepiej niż bullshoty pokazywane na początku). Z kolejną generacją bedzie dokładnie to samo.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #651 dnia: Marca 27, 2014, 18:49:36 pm »
Nowy trailer:



Ładniejsze niż infamous  :lol:


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #652 dnia: Marca 27, 2014, 19:02:12 pm »
Za słaba grafa jak na past geny :troll:. W niektórych miejscach nie wygląda to dużo lepiej niż GTA4.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #653 dnia: Marca 27, 2014, 19:03:28 pm »
Nowy trailer:



Ładniejsze niż infamous  :lol:


To z ps3 ?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #654 dnia: Marca 27, 2014, 19:06:19 pm »
Nie rozumiem dlaczego to tak wygląda. Jak na możliwości ps3 to oczywiście super oprawa. Ale wersja na current geny i pc  (a zapewne z niej pochodzi trailer), powinna wyglądać znacznie lepiej. Wiemy już, że poziom z 2012 roku to żaden problem do osiągnięcia, ubi ma setki utalentowanych pracowników, a mimo to zrobili taki mocny, niczym nieuzasadniony downgrade  :roll:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #655 dnia: Marca 27, 2014, 19:09:26 pm »
Sabotaż Nakimushiego.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #656 dnia: Marca 27, 2014, 19:14:46 pm »
Nowy trailer:



Ładniejsze niż infamous  :lol:


To z ps3 ?
Kto wie, może odpalają giera na PS2.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #657 dnia: Marca 27, 2014, 19:29:26 pm »
Siła. Iras miał rację, gra wygląda obłędnie, nawet lepiej niż w 2012 roku.



Chyba jedynie trawa jest ładna. Reszta bieda z nędza i IF wygląda znacznie lepiej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #658 dnia: Marca 27, 2014, 19:42:18 pm »
I znów przywiało debili do tematu  :?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #659 dnia: Marca 27, 2014, 20:06:17 pm »
I znów przywiało debili do tematu  :?


Już nie płacz i ustaw sobie tą paćkę na avatar. Klap-klap-ubi-klap.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #660 dnia: Marca 27, 2014, 20:26:33 pm »
Ale co paćkę? Kompresji na yt też winne Ubi?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #661 dnia: Marca 27, 2014, 21:14:00 pm »
Tłumaczenie wszystkiego kompresją yt. Jakoś trailer IF dobrze na yt wygląda.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #662 dnia: Marca 27, 2014, 21:28:51 pm »
Z trailerów infamousa nikt nie robił screenów na stop-klatce.

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #663 dnia: Marca 27, 2014, 21:38:28 pm »
Iras nawet Ty już powinieneś przyznać, że ten trailer zrobiony na modłę Rockstarowych "gameplay series" nijak się nie broni i wygląda tak, jakby stażyście pokazali trailery GTA, RDR i kazali z dostępnych materiałów spróbować skleić coś podobnego.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #664 dnia: Marca 27, 2014, 21:43:08 pm »
Tutaj lepsza jakość

http://www.gamersyde.com/hqstream_watch_dogs_welcome_to_chicago-31770_en.html

Masakra, jak można było tak zdowngradeować  tą grę? Jak dla mnie najlepiej tutaj wyglądają urywki z wnętrz budynków, szczególnie kluby, gdzie różnorodne oświetlenie robi. Reszta wygląda jak GTA IV.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #665 dnia: Marca 27, 2014, 22:14:14 pm »
Iras nawet Ty już powinieneś przyznać, że ten trailer zrobiony na modłę Rockstarowych "gameplay series" nijak się nie broni i wygląda tak, jakby stażyście pokazali trailery GTA, RDR i kazali z dostępnych materiałów spróbować skleić coś podobnego.

Komentuję grafikę i "screeny" z jutuba. W ogóle nie zastanawiam się, jak zrobiony jest trailer.

Trochę zrzutów z trailera w ludzkiej jakości:





















Dwa miesiące  :dance:

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #666 dnia: Marca 27, 2014, 22:29:48 pm »


























Chłopaki w Rockstar mają niezły ubaw kiedy widzą takie screeny na średnim poziomie PS3/X360.



Q. Are there day/night cycles in the game?

A. Yes, there is a real time day and night cycle. Time of day is not scripted.

Q. What weather systems can the player expect to experience?

A. We have a lot of different weather possibilities from sunny and calm, to stormy and rainy. Wind, rain, fog and clouds all have several degrees of intensity and are all systemic.

Q. How do you manage to ensure every NPC is unique?

A. Every NPC has unique qualities that distinguish him or her from others in the game. There are over 3000 character kits and an almost infinite amount of unique profiler possibilities.

Q. How many concurrent NPCs can there be?

A. The number of NPCs players can encounter at one time depends on a variety of factors like time of day and location. If it’s mid-day, then players will see more NPCs going about their busy lives. At night, we have fewer NPCs reflecting the patterns we see in the real world. The downtown core of Chicago is also a busier area with lots more citizens than a more industrial region, for example. Our main goal was to ensure that the world feels as alive as you’d expect in a major city like Chicago. And of course, the next gen consoles allow us to place more NPCs in the world than we’ve ever been able to do in current gen consoles.

So it’s hard to give specific numbers, but rest assured, the city will feel alive like players have never seen before with many unique NPCs populating the city.

Q. Can you hack absolutely every NPC in the game?

A. Yes, every NPC can be hacked. Based on their profile, a variety of hacks are possible. You can also hack elements in the world to influence the behaviour of NPC’s around.

Q. What different environments can the player expect?

A. Chicago is a rich and diverse city and we want the player to explore every inch of it There are 6 different districts in WD, all with really different looks, types of NPC’s and vibe.

Q. How many different vehicles can the player drive?

A. Over 75 different vehicles from bikes to compact, heavy, muscle, off road, SUV, luxury cars, or speed cars, all of them with their own realistic physics.

Q. How many difference hacks are available in the game?

A. Over 100 hacks.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #667 dnia: Marca 28, 2014, 10:52:24 am »
Nie rozumiem dlaczego to tak wygląda. Jak na możliwości ps3 to oczywiście super oprawa. Ale wersja na current geny i pc  (a zapewne z niej pochodzi trailer), powinna wyglądać znacznie lepiej. Wiemy już, że poziom z 2012 roku to żaden problem do osiągnięcia, ubi ma setki utalentowanych pracowników, a mimo to zrobili taki mocny, niczym nieuzasadniony downgrade

Engine, engine i jeszcze raz engine. No ale w materiałach promocyjnych go chwalą ;P. Niestety, ale żal słuchać jak ludzie się tam marnują przy tym projekcie.

Co do nowego trailera - co to do cholery jest?! Robot? Naprawdę? WTF!!! Ubi powinno zaprzestać wrzucania nowych materiałów. Co chwilę coś pokazują i wcale nie prezentuje się to dobrze. Marketing w przypadku WD zawodzi i to bardzo. Pokazują za dużo i to w momencie, gdy gra jest jechana na downgrade graficzny. Zamiast zrobić kilka ładnych screenów serwują nijaki filmik, który wygląda jak GTA.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #668 dnia: Marca 28, 2014, 11:00:32 am »
który wygląda jak GTA

Do tego 4. Z past genów.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #669 dnia: Marca 28, 2014, 11:03:20 am »
Trochę zrzutów z trailera w ludzkiej jakości:

Z blurem w tle i ekspozycją tylko paru rzeczy na pierwszym planie? Gra wygląda jak kupa.

Sprytne też zmniejszenie znacznikiem screenów, tak, żeby nie dało się powiększyć klikając na nie i zobaczyć, że grafika straszy i wypala oczy niczym ustawienia tv Kyokuryku. Moje gratulacje, osiągnąłeś efekt "małych gifów, które wyglądają zajebiście, bo są małe"

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Po płytach chodnikowych widać, że wszystko jest zamazane po niecałych 10 metrach od postaci olo
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2014, 11:13:26 am wysłana przez Master_666 »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #670 dnia: Marca 28, 2014, 11:16:47 am »


Mam nadzieje, że ta ciecz to ropa, bo z wodą nie ma to za wiele wspólnego. Na dodatek ten brak oświetlenia... Cięcia są niemiłosierne w tej grze, tego już nawet nie można nazwać optymalizacją, to ciosanie siekierą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #671 dnia: Marca 28, 2014, 11:18:43 am »
Byle do maja i czekam na porównania z Second Son  8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #672 dnia: Marca 28, 2014, 11:21:33 am »
Byle do maja i czekam na porównania z Second Son  8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #673 dnia: Marca 28, 2014, 11:33:47 am »
A tutaj stara już gierka z PS3:

Na PC lepiej wyglada:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #674 dnia: Marca 28, 2014, 11:36:49 am »
Spoko, ale nie przesadzajmy z porównaniem sandboxa do FPSa ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #675 dnia: Marca 28, 2014, 11:37:28 am »
Spoko, ale nie przesadzajmy z porównaniem sandboxa do FPSa ;)
Nie chce mi się szukać screenów z GTAV.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #676 dnia: Marca 28, 2014, 11:39:12 am »
Spoko, ale nie przesadzajmy z porównaniem sandboxa do FPSa

Gra wydana ponad rok temu, do tego na PS3 :P IF będąc sandboxem wygląda lepiej (no, chociaż w sumie IF to nie sandbox).


Ogólnie to wychodzi na to, że Crytek nie kłamał mówiąc, że gierki na nextgeny będą wyglądać gorzej od C3 :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #677 dnia: Marca 28, 2014, 11:40:15 am »
A wiadomo już w ogóle jaka będzie wielkość miasta w tym crapiszczu?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #679 dnia: Marca 28, 2014, 11:45:43 am »
Oj będzie płacz  :evil:  Żebym tylko kumpla namówił na kupno iF, bo mnie na to gówno tylko na potrzeby porównania kasy szkoda  :mad: