@Wulf
Co do papki to dużo też zależy od gry jak jest zrobiona.
Natomiast kontrast można podbić obniżając jasność a podświetlanie zostawić na max. Ja tak robię i się sprawdza.
Przynajmniej nie muszę patrzeć na tą biedę z ustawień pod gry.
Lepsze też to niż wydawanie już teraz 20k na tv, który chyba jako jedyny ma tak naprawdę w miarę HDR.
1:35 do 1:39
A dokładnie to w 1:37-1:38
Później też gdzieś jest coś tak podobnego, ale nie wiem w jakim etapie.
Jednak trzeba to samem obczaić i się pobawić źródłem światła.
Takiego czegoś i na taką skale jeszcze nie widziałem w grach.
Perfekcja.
Ja pierdziele jak te lokacje są biednie zaprojektowane. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Porównując to do miejscówek jakie zwiedzamy w U4 mamy obraz tego w jakiej klasie poruszają sie twórcy U4 i o ile niżej są ludzie od Gyrosów.
Co do lampy, to może mi ktoś wytłumaczyć co takiego zajebistego w tym jest? Setki razy widziałem ciekawe i lepsze oświetlenie.
Ta biednie
Wręcz przeciwnie są mega klimatyczne i coś się w nich dzieje a nie spacerki krajoznawcze przez godzinę jak w U4 czy kolejne godziny skakania po stolikach, skalnych półkach itp.
Co do oświetlenie to pokazałem tylko gdzie ono jest, ale kumpel myśli nakręcić filmik aby to w pełni pokazać. To jest prawdziwa nowa generacja oświetlenia, w innych tytułach masz tylko trochę podkręcone efekty z poprzedniej natomiast tutaj dostajesz szokera w twarz
Andrzej jak będzie grał to myślę, że to też potwierdzi.
Przeciez The Order 1886 jedzie to jak chce.
Więcej zalet wizualnych mają jednak Girsy 4.
Zwróć chociażby uwagę na animacje kropel spływających po postaciach od 0:30 do 0:42 na filmiku powyżej
Czy całe girsy to taki korytarz
Nie.
Koleś podnieca sie tak słabo wyglądającą grą, a jedzie U4, kompleksy ma niesamowite.
Girsą 4 też się dostało, ale finalnie nawet dały radę.
U4 nie miał takiego aż szczęścia i czeka na lepsze czasy (czytaj Pro).