Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2113804 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15000 dnia: Października 30, 2016, 21:45:28 pm »

@BoBaN
Dziwię się, że nie widzisz na żywym tego.
Podświetlanie daj wyżej to powinno być widoczne.


To też świadczy od tym, że Bravia W5500 to już relikt i obrazowo startu do W829 nie ma.

Mam dawać większe podswietlenie żeby popsuć sobie obraz? Jaka w tym logika? U mnie U4 wygląda jak na screenie Tomka. Obraz jest czysty i naturalny.

W5500 nie wypada wcale gorzej od W892. Gdyby był słabszy to bym sobie kupił W892, ale testowałem ten tv długi czas i dla mnie przegrał z W5500 gdyż w samym obrazie różnice byly znikome, ale już w IL i płynności ruchu W892 dostawał po dupie od W5500.
Co do plynnosci to fakt W5500 te nowsze jedzie jak chce ale co do IL to jest duza roznica na korzysc W829 a obraz? Ach przesiadka na W829 to jak zmiana generacji. Samo tworzenie realizmu robi w nim kolosalna roznice. Nie widziem lepszego obrazu na tv full hd.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15001 dnia: Października 30, 2016, 21:51:32 pm »
Ja sprawdzałem te dwa tv obok siebie i mam inne zdanie niż Ty.

IL na W829 jest dobry tylko w trybie gry. W trybie użytkownika skreślił ten tv dla moich potrzeb. Grając w symulatory na kierownicy musiałem mieć jak najszybszą reakcje na ruchy kierownicy przy własnych ustawieniach obrazu i W5500 radził sobie z tym znacznie lepiej.
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2016, 22:06:31 pm wysłana przez BoBaN »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15002 dnia: Października 30, 2016, 21:54:38 pm »
Chcesz nasz przekonać ze masz racje? po prostu zrób zdjecie aparatem, przynajmniej z 1,5m od Tv i do tego jeszcze przez share, potem ja, albo ktoś inny zrobi to samo tylko ze swojego TV, dokładnie z tego samego miejsca i ujecia. Ale zdaje sobie sprawę ze wymiękniesz, bo zdajesz sobie sprawę ze sie zbłaznisz jeszcze bardziej

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15003 dnia: Października 30, 2016, 22:13:53 pm »
@BoBaN

Nie usprawiedliwiam zakupu poniewaz po zobaczeniu jak metal wyglada kasa sama z portfela wyskoczyla a ze plynnosciowo to nie to, no coz nie mozna miec wszystkiego.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15004 dnia: Października 30, 2016, 22:28:22 pm »
Tak jak myślałem  :lol: :lol:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15005 dnia: Października 31, 2016, 16:42:00 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15006 dnia: Października 31, 2016, 16:57:19 pm »
Mass Effect: Andromeda na PlayStation 4 Pro będzie wyglądać spektakularnie”.

Cytuj
Twórca odniósł się jeszcze do wersji na PlayStation 4 Pro, ponieważ gra ma wyglądać „spektakularnie”. Nawet jeśli gracz nie posiada w domu telewizora 4K z HDR-em to ma odczuć różnicę względem zwykłej ósmej generacji

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15007 dnia: Października 31, 2016, 17:59:45 pm »
Całkiem przyjemnie to wygląda na obu sprzętach :)


3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15008 dnia: Października 31, 2016, 19:30:31 pm »
Ponoć twarde 60fps. 720p na XO, szkoda że chociaż w dynamiczną rozdzielczość nie uderzyli, żeby choć trochę ostrość podkręcić.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15009 dnia: Listopada 01, 2016, 09:06:26 am »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15010 dnia: Listopada 01, 2016, 09:21:48 am »
http://www.pssite.com/news/53233/the-last-of-us-z-aktualizacja-dodajaca-4k-i-hdr-na-ps4-pro.html

To co w 1080p 60fps nic nie poprawią, nawet cieni? :lol:
Paradoksalnie, 60fps ma lepiej zrobione cienie niż 30fps. W Pro mogliby tylko rozdzialke podciągnąć.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15011 dnia: Listopada 01, 2016, 09:41:43 am »
Na takie zmiany to ja mam wyje**ne jak oni serwują.
Powoli zaczynam się godzić z tym, że w U4 60 fpsów na Pro nie doczekam się w singlu, ba nawet odblokowanej płynności nie będzie :(
Na takim pseudo 1080p jaki jest w U4 to z palcem w dupie można zrobić 60 klatek na Pro.


W slajd szoł na ekranie to niech sobie Nogi Dogi sami grają w 4k ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2016, 09:51:05 am wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15012 dnia: Listopada 01, 2016, 09:51:42 am »
Na takie zmiany to ja mam wyje**ne jak oni serwują.
Powoli zaczynam się godzić z tym, że w U4 60 fpsów na Pro nie doczekam się w singlu, ba nawet odblokowanej płynności nie będzie :(

No jeśli nic oprócz 4k i HDR nie zmienią, to będzie to bardzo słaby Pro-patch. Ale w zasadzie oprócz cieni, AA, to oni nic tam już więcej zmienić nie mogą, bo musieliby korzeń gry modyfikować wprowadzając jakieś dodatkowe assetsy.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15013 dnia: Listopada 01, 2016, 09:57:48 am »
Ja tylko chce aby cienia były takie w 60fps jak w opcji 30 fps, lepsze tekstury bo wiadomo, że jakieś tam w wyższej rozdziałce mają oraz co całkiem możliwe, że dostaniemy to jeszcze lepszy obraz (chociaż w TLOU i tak jest zajebisty) dzięki downsamplingowi no i lepsze wygładzanie. Więcej nawet nie chce.

Natomiast co do U4? Tam kur** jest masa rzeczy do poprawki ;)

Jak mi wyskoczą z tekstem pseudo 4k 30 fps to ich normalnie wyśmieje i z miejsca wyśle na stracenie. Agony od Madmana to będzie odpowiednie miejsce ;)

« Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2016, 10:03:27 am wysłana przez Kyokushinman »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15014 dnia: Listopada 01, 2016, 11:02:37 am »
Dobrze czytam, popsute telewizory już nie tylko ziarno generują, ale także slide showy?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15015 dnia: Listopada 01, 2016, 11:32:45 am »
Slide show w 30fpsach to każdy nowy tv generuje bez wspomagaczy ;)
Ja nie dałbym rady grać w te smugi, blury itd.

Rozumie jeszcze 30 fps na tv crt, ewentualnie plazma gdzie mamy dokładnie taka samą rozdzialke w ruchu jak i w ujęciu statycznym. No, ale kur** to co jest w ruchu na nowych lcd, led bez wspomagaczy to całkowita porażka. Ratunek to tylko dobry wspomagacz, odblokowana płynność 30+ lub 60fps.
Do tego jednak są potrzebne matryce 120hz i 240hz, na 60hz to można sobie co najwyżej palcem pojeździć po ekranie ;)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15016 dnia: Listopada 01, 2016, 12:42:43 pm »
Ja tylko chce aby cienia były takie w 60fps jak w opcji 30 fps, lepsze tekstury bo wiadomo, że jakieś tam w wyższej rozdziałce mają oraz co całkiem możliwe, że dostaniemy to jeszcze lepszy obraz (chociaż w TLOU i tak jest zajebisty) dzięki downsamplingowi no i lepsze wygładzanie. Więcej nawet nie chce.

Natomiast co do U4? Tam kur** jest masa rzeczy do poprawki ;)

Jak mi wyskoczą z tekstem pseudo 4k 30 fps to ich normalnie wyśmieje i z miejsca wyśle na stracenie. Agony od Madmana to będzie odpowiednie miejsce ;)


Najładniejsza gra obecnej generacji, nie bądz żałosny trollu

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15017 dnia: Listopada 01, 2016, 14:32:19 pm »
Ja tylko chce aby cienia były takie w 60fps jak w opcji 30 fps, lepsze tekstury bo wiadomo, że jakieś tam w wyższej rozdziałce mają oraz co całkiem możliwe, że dostaniemy to jeszcze lepszy obraz (chociaż w TLOU i tak jest zajebisty) dzięki downsamplingowi no i lepsze wygładzanie. Więcej nawet nie chce.

Natomiast co do U4? Tam kur** jest masa rzeczy do poprawki ;)

Jak mi wyskoczą z tekstem pseudo 4k 30 fps to ich normalnie wyśmieje i z miejsca wyśle na stracenie. Agony od Madmana to będzie odpowiednie miejsce ;)


Najładniejsza gra obecnej generacji dzięki mocy Pro.
Istnieje możliwość, że tak będzie.


http://www.ppe.pl/news/47267/xbox-nie-bedzie-debiutowac-co-2-lata-phil-spencer-zabral-glos-w-sprawie-cyklu-wydawniczego.html

Nowa generacja w 2020?
« Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2016, 14:39:48 pm wysłana przez Kyokushinman »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15018 dnia: Listopada 01, 2016, 16:00:49 pm »
Ja tylko chce aby cienia były takie w 60fps jak w opcji 30 fps
W 30 fps cienie były gorsze niż w 60. Niby sama rozdzielczość cieni lepsza w 30 klatkach, ale często pojawiały się okropne artefakty.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15019 dnia: Listopada 01, 2016, 16:29:28 pm »
Ja się nie spotkałem z artefaktem w 30 fps bo być może za mało grałem na tej opcji, ale z zębami na cieniach w 60fpsach owszem ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15020 dnia: Listopada 01, 2016, 17:18:08 pm »
W 30 klatkach cienie były zabugowane i miały problemy z rysowaniem się. Przy 60 wszystko działało znacznie sprawniej.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15021 dnia: Listopada 01, 2016, 19:33:23 pm »
Info, jak Horizon będzie podrasowane pod PS4 Pro:
http://blog.us.playstation.com/2016/11/01/how-ps4-pro-enhances-horizon-zero-dawn/

Daję też tutaj (poza tematem Horizon), jakby miała się wywiązać grubsza rozkmina.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15022 dnia: Listopada 01, 2016, 20:01:48 pm »
Cytuj
supersampling. This is a very high-quality anti-aliasing technique, which basically means we internally render at a higher resolution (close to 4K) before shrinking it down to the final 1080p resolution. As our internal calculations are done at a resolution much higher than 1080p, more detail survives before we shrink it down to 1080p, resulting in smoother edges — virtually no jaggies — and a more stable image.
We’re also looking at enhancing the quality of our shadow maps and increasing the quality of our anisotropic filtering.

Bedzie dobre Anizo, w końcu :D:D nie do wiary, że takie bajery w 2016 roku to dostajemy dzięki pół-generacji mocniejszemu sprzętowi :D No ale lepiej późno niż wcale. Różnice na Pro w tekscie wyglądają całkiem pozytywnie, trochę martwi brak wzmianki o draw distance, ale się zobaczy.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15023 dnia: Listopada 01, 2016, 20:03:55 pm »
Cholera trzeba bedzie to PRO jednak kupic. :P ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15024 dnia: Listopada 01, 2016, 22:46:33 pm »
Ja tam czekam na testy i porównania gier pseudo znawców z DF.
No chyba, że Nogi Dogi wyskoczą z 60 fps dla U4 to kupuje Pro od razu.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15025 dnia: Listopada 02, 2016, 08:39:00 am »
Dwa pytania.

Dlaczego pseudo znawcy?
Jak pseudo znawcy, to dlaczego czekasz?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15026 dnia: Listopada 02, 2016, 09:10:31 am »
1. Bo czasami nawet najbardziej istotnych rzeczy nie dostrzegają i później ja muszę się pocić na forum kilka stron. Przy okazji zostając wyzywany od debli, trolli itd. Jednak zawsze pisze tak jak jest i nikogo nie okłamuje, no ale brakuje mi odpowiedniego artykułu np. od nich.

2. Bo nie mam odpowiednich sprzętów aby sam wszystko przetestować.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15028 dnia: Listopada 02, 2016, 15:26:22 pm »
Lewy, gorny rog - piasek
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15029 dnia: Listopada 02, 2016, 15:40:55 pm »
http://www.ppe.pl/news/47284/the-last-of-us-nawet-bez-ps4-pro-wyglada-lepiej-dzieki-obsludze-hdr.html




No coraz lepsze te BullShity na temat HDR, jakieś 95% społeczeństwa niestety w to wieży i kupuje tv po 5, 6 tysięcy dla dwóch gier (w sumie to jednej FH3) np. Soul z psx forum, które niestety się do tego jeszcze nie nadaje bo mają zaledwie po 500 czy 600 nitów czyli tyle samo co max na zwykłych lepszych tv bez hdr. Jak już to kupić za 20k nowego Sony z jasnością na poziomie 1700 kandeli to wówczas coś się zobaczy ;)

No i to porównanie obrazków aby zobaczyć efekt hdr :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15030 dnia: Listopada 02, 2016, 16:03:48 pm »
Nie no coś tam na niebie widać, ale ciężko oceniać na podstawie zdjęć.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15031 dnia: Listopada 02, 2016, 16:14:47 pm »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15032 dnia: Listopada 02, 2016, 21:13:20 pm »
się do tego jeszcze nie nadaje bo mają zaledwie po 500 czy 600 nitów czyli tyle samo co max na zwykłych lepszych tv bez hdr.
Tylko tak jak pisałem w komentarzu na ppe, na TV w SDR nawet przy 500 nitach kontrast w jasnych odcieniach i tak będzie słaby, bo one obsługują tylko SDR. Choćbyś miał TV 1000 nitów w SDR to i tak możesz dostać mało kontrastową papkę na niebie, bo obraz SDR jest renderowany  z myślą o niskich jasnościach TV, tak jak na obrazku na górze
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. W obrazie sdr jak niebo ma jasności/kolorze powiedzmy rgb240, a słońce rgb255, to na TV SDR o jasności 500 nitów dostaniesz słońce o jasności 500 nitów, a niebo ok 470 czyli mały kontrast między niebem a słońcem, a całość będzie mocno razić w oczy. Na TV z HDR i materiałem HDR niebo będzie miało powiedzmy 200 nitów a słońce 500 nitów, a więc kontrast między niebem a słońcem będzie duży, bliższy realnemu.

Mimo to i tak poczekam aż tv na poziomie ZD9 stanieją do poziomu poniżej 5000 zł. KS7000 po zobaczeniu testów jednak jest za słaby.
« Ostatnia zmiana: Listopada 02, 2016, 21:18:00 pm wysłana przez Wulfen »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15033 dnia: Listopada 02, 2016, 21:27:15 pm »
DX900 stanial, choc to i tak kwota w okolicach 10K. Nie musisz brac ZD9, moze byc tez XD93/94. Ciut taniej niz DX900. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15034 dnia: Listopada 02, 2016, 21:43:52 pm »
@Wulf

Co do papki to dużo też zależy od gry jak jest zrobiona.
Natomiast kontrast można podbić obniżając jasność a podświetlanie zostawić na max. Ja tak robię i się sprawdza.
Przynajmniej nie muszę patrzeć na tą biedę z ustawień pod gry.
Lepsze też to niż wydawanie już teraz 20k na tv, który chyba jako jedyny ma tak naprawdę w miarę HDR.




1:35 do 1:39
A dokładnie to w 1:37-1:38

Później też gdzieś jest coś tak podobnego, ale nie wiem w jakim etapie.
Jednak trzeba to samem obczaić i się pobawić źródłem światła.
Takiego czegoś i na taką skale jeszcze nie widziałem w grach.
Perfekcja.

Ja pierdziele jak te lokacje są biednie zaprojektowane. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Porównując to do miejscówek jakie zwiedzamy w U4 mamy obraz tego w jakiej klasie poruszają sie twórcy U4 i o ile niżej są ludzie od Gyrosów.

Co do lampy, to może mi ktoś wytłumaczyć co takiego zajebistego w tym jest? Setki razy widziałem ciekawe i lepsze oświetlenie.

Ta biednie :lol:
Wręcz przeciwnie są mega klimatyczne i coś się w nich dzieje a nie spacerki krajoznawcze przez godzinę jak w U4 czy kolejne godziny skakania po stolikach, skalnych półkach itp. ;)

Co do oświetlenie to pokazałem tylko gdzie ono jest, ale kumpel myśli nakręcić filmik aby to w pełni pokazać. To jest prawdziwa nowa generacja oświetlenia, w innych tytułach masz tylko trochę podkręcone efekty z poprzedniej natomiast tutaj dostajesz szokera w twarz :o
Andrzej jak będzie grał to myślę, że to też potwierdzi.

Przeciez The Order 1886 jedzie to jak chce. 8)
Więcej zalet wizualnych mają jednak Girsy 4.
Zwróć chociażby uwagę na animacje kropel spływających po postaciach od 0:30 do 0:42 na filmiku powyżej ;)



Czy całe girsy to taki korytarz :?:
Nie.



Koleś podnieca sie tak słabo wyglądającą grą, a jedzie U4, kompleksy ma niesamowite.
Girsą 4 też się dostało, ale finalnie nawet dały radę.
U4 nie miał takiego aż szczęścia i czeka na lepsze czasy (czytaj Pro).








« Ostatnia zmiana: Listopada 02, 2016, 22:00:26 pm wysłana przez Kyokushinman »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15035 dnia: Listopada 02, 2016, 22:01:10 pm »
 :lol: :lol: :lol: :lol: Lol co za koleś, U4 jedzie to badziewie bez popity, The order to samo

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15036 dnia: Listopada 02, 2016, 22:05:45 pm »
Ja Ci mówiłem, co masz zrobić, strzel fotkę twojego TV z włączonym U4 w odległości 1,5m , potem dodatkowo share, a następnie ja, albo ktokolwiek inny zrobi to samo w tym samym miejscu w grze co ty. Może w końcu dotrze do Ciebie jak bardzo zjebane masz ustawienia TV. ALe każdy z nas wie ze po prostu trolujesz, do tego w kompromitujący siebie sposób. Mogę sie założyć ze tego nie zrobisz,o co Cie proszę

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15037 dnia: Listopada 02, 2016, 22:18:00 pm »
Niestety Kyo, ale lokacje w Girsach 4 są naprawdę bardzo słabe. Nie ma w nich polotu i każde kolejne levele budową są bardzo podobne do siebie. Mistrzowie z ND kompletnie zniszczyli w tej kwestii Gyrosy.

A jak chcesz zobaczyć najlepszs oświetlenie tej generacji to polecam The Order. Nawet BF1 w tej kwestii jest lepszy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15038 dnia: Listopada 02, 2016, 22:27:09 pm »
Nie no BoBaN, chyba trochę przesadzasz, Zielarz wrzucał szoty z Girsów i jest całkiem nieźle.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15039 dnia: Listopada 02, 2016, 22:29:53 pm »
Niestety Kyo, ale lokacje w Girsach 4 są naprawdę bardzo słabe. Nie ma w nich polotu i każde kolejne levele budową są bardzo podobne do siebie. Mistrzowie z ND kompletnie zniszczyli w tej kwestii Gyrosy.
Grałeś? No.
Bo ja w obie.
Takich klimatycznych i świetnie wykonanych lokacji jakie są w akcie 3 i 4 ciężko spotkać w innych grach na podobnym poziomie.

Cytuj
A jak chcesz zobaczyć najlepszs oświetlenie tej generacji to polecam The Order. Nawet BF1 w tej kwestii jest lepszy.

W porównaniu z tymi lampionami w Girsach 4 to co jest w Order to pęknięta, wygasła żarówka w koszu oblepiona śmierdzącym smrodem z resztek jedzenia.
Taka właśnie jest różnica ;)