Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1991441 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

piotr8642

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-01-2017
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16760 dnia: Lutego 08, 2017, 00:18:36 am »
Co ty na to?

POCAŁUJ MNIE W DUPĘ

Czyżbyś przestraszył sie widowni wiekszej niż kilka osób na forum (z czego trójka to moderzy) i opinni innej niż tylko tobie przychylna? To może chociaż na benchmark wpadnij ze swoimi zdjęciami "modów wykonanych pilotem od tv". Tam też będzie można liczyć na o wiele większą widownie.

piotr8642

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-01-2017
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16761 dnia: Lutego 08, 2017, 00:19:53 am »
Panowie dajcie spokój. Ten śmieszny typek dopieprza się do screenów Mastera o pikseloze, a sam wrzuca fotki z modów gdzie artefakty, pikseloza i ogólna chujnia razi po oczach. Serio odpuście, bo to ten typ blacharza, który jest totalnie niereformowalny, a w dodatku ma urojenia, że posiada PS4.

A gdzie ja pisałem że mam PS4?

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16762 dnia: Lutego 08, 2017, 00:31:19 am »
Serio moderatorzy to kółko wzajemnej adoracji zwanej KIPI.  Dobranoc.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16763 dnia: Lutego 08, 2017, 00:42:25 am »
Czyżbyś przestraszył sie widowni wiekszej niż kilka osób na forum (z czego trójka to moderzy) i opinni innej niż tylko tobie przychylna? To może chociaż na benchmark wpadnij ze swoimi zdjęciami "modów wykonanych pilotem od tv". Tam też będzie można liczyć na o wiele większą widownie.

Od 12 lat udzielam się tylko i wyłącznie na tym forum. Jeszcze mnie nie poj**ało, jak co niektórych latających z benchmarku na GO, żeby rejestrować się to tu to tam, by komuś coś udowadniać :lol: Nie mam czasu na tego typu pierdoły, wystarczajaco dużo i tak straciłem wgrywając twoje śmieszne screeny na serwer i odpalając na tv.

Z początku wydawałeś się nawet normalny, coś sensownego w temacie tv napisałeś, ale jak widać wystarczyło wiecej postów, by zobaczyć, że jesteś większym trollem od kyo. Niestety nasza moderacja ma wyje**ne na trolli i pozwala im totalnie niszczyć forum mimo ewidentnych wykroczeń. Jedynie by coś zdziałała, jakby się napisało "unczarted" czy też brzydkie słowa jak "dupa". Wtedy spoko.


piotr8642

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-01-2017
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16764 dnia: Lutego 08, 2017, 00:50:59 am »
Cytuj
Przecież twoje obrazki to jeden wielki artefakt
Myśle że artefakty na moich obrazkach to pikuś przy tych, które są widoczne na zdjeciach przedstawiajacych "niby mody" wykonane pilotem od tv.
Cytuj
Jakieś rozdwojenie? Najpierw twierdzi że nie da się pokazać ustawień TV, a za chwilę piszę że ustawienia TV nie dają tyle co mody, bo gdyby dawały to ludzie udowodniliby to fotkami. Zaprzeczanie samemu sobie i ZERO logiki.
Bo ustawień tv nie da sie pokazać idealnie na zdjęciu. Tym bardziej jeśli biorą sie za to chłopaczki z telefonami w ręku. Ale jestem pewien że gdyby chociaz istniała możliwość tak prostego ustawienia sobie pilotem od tv grafiki takiej jak po modzie, to juz dawno internet miałbyś zalany fotkami to potwierdzającymi. Jedne byłyby gorszej jakości, inne lepszej bo wykonane zapewne jakimś profesjonalnym aparatem. Myśle że niejeden moder by sie znalazł z takim aparatem chcący choćby w miare profesjonalnym zdjeciem pokazać co ustawił pilotem. Poza tym przy okazji takich zdjęć napewno miałbyś podane gotowe ustawienia obrazu jakie należy ustawić w tv. Interent po prostu byłby tym zalany. I gdyby to było takie proste to już niejeden artykuł byś o tym przeczytał w necie na portalach o grach (podparty zapewne zdjęciami wykonanymi w profesjonalnych warunkach).
Ale takiego czegoś nie ma wulfen ani internet nic o tym pisze. BO NIE DA SIE USTAWIĆ TAKIEJ GRAFIKI JAK PO MODZIE PILOTEM OD TV. 
Cytuj
Ja mam pomysł abyś się tam pochwalił swoimi modami, pokazując jak zepsuć sobie obraz TV. Ciekawe co powiedzą ludzie na twoje szare słońce, które na poprawnie skalibrowanym TV zaświeci  z jasnością tak może 70 nitów :lol:, szczególnie ci co widzieli obraz HDR mogliby mieć niezłą bekę. Albo te obwódki od krawędzi... Może tam ci w końcu przetłumaczą.
I ponownie...szare słońce w grze która nie jest o opalaniu się (a nawet chmurka z artefaktami), byłyby napewno tematem wielkości śrubki w porównaniu do beki i pukania się w czoło na widok "modera", który koszmarnymi zdjęciami z telefonu próbuje wmówić wszystkim (rzecz o jakiej nawet internet nie słyszał) że on potrafi pilotem od tv ustawić sobie grafike w grze (czy to konsolowej czy pecetowej) taką jak po modzie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2017, 01:54:29 am wysłana przez piotr8642 »

piotr8642

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-01-2017
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16765 dnia: Lutego 08, 2017, 01:32:07 am »
Cytuj
Jeszcze mnie nie poj**ało, jak co niektórych latających z benchmarku na GO, żeby rejestrować się to tu to tam

Równie dobrze możesz powiedzieć że na tym świecie sa miliony poje**ych ludzi bo zakładają konta na różnych portalach. Równie dobrze mógłbyś powiedzieć że wulfen ma nierówno pod sufitem bo ma konta na róznych portalach i udowadnia (jak to nazywa) "xbotom" że grafika na ich konsoli to (cytuje wulfena) paćka. Nawet dziś na jednym portalu pisał że będzie robił zdjecia z Horizon żeby... (cytuje) "Ja tam na pewno zrobię setki zdjęć by potem nimi jechać blacharzy i xbotów :)".
Jak widać kazdy ma jakieś swoje powody przy zakłdaniu takich kont i spoko. Takie życie. Taki internet.

Cytuj
Z początku wydawałeś się nawet normalny, coś sensownego w temacie tv napisałeś, ale jak widać wystarczyło wiecej postów, by zobaczyć, że jesteś większym trollem od kyo. Niestety nasza moderacja ma wyje**ne na trolli i pozwala im totalnie niszczyć forum mimo ewidentnych wykroczeń.

Ja nadal nic do ciebie nie mam, sam pierwszy po prostu zacząłeś wrzucać chamskie obrazki skierowane w moją strone, więc nie dziw się że ktoś później robi to samo.
Poza tym wziąłeś się za udowadnianie rzeczy której tak naprawde myśle, że dobrze wiesz , że nie da się ani udowodnić (zdjęcie moda w takiej jakości żeby ją porównać obiektywnie z oryginałem) ani wykonać (mod robiony pilotem od tv). I dziwie się że się tego podjąłeś widząc wcześniej że jest to rzecz niewykonalna.
A trollowanie to ja tu widze póki co bardziej u @Galaxy (choćby jego lipne zrzuty Toma Cruisa którymi sie przechwalał a tak naprawde wziął je z HDTVpolska)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16766 dnia: Lutego 08, 2017, 07:26:43 am »
Panowie dajcie spokój. Ten śmieszny typek dopieprza się do screenów Mastera o pikseloze, a sam wrzuca fotki z modów gdzie artefakty, pikseloza i ogólna chujnia razi po oczach. Serio odpuście, bo to ten typ blacharza, który jest totalnie niereformowalny, a w dodatku ma urojenia, że posiada PS4.

A gdzie ja pisałem że mam PS4?

A to niby co?

Komu mają to udowadniać? Wszyscy widzą jak jest i nic nam nie trzeba udowadniać. Te mody psują obraz doszczętnie i tylko jakiś totalny idiota instaluje sobie coś takiego.

To mam fart, bo ich sie nawet nie instaluje :lol:

To ładnie przejebane jest granie na PC. Współczuję. Ale nie martw się, może kiedyś zmądrzejesz albo dostaniesz więcej 5 w szkole i namówisz rodziców na konsolę.
Konsole juz mam...

Gadamy tutaj o porownaniu gier z PC do PS4, sam wrzucasz takie screeny i zapytany o konsole potwierdzasz, że już ją masz. To co może teraz powiesz, że masz Pegasusa bo to też konsola i ch** z tym, że nijak ma się to do tematu. Co ty bierzesz za prochy?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16767 dnia: Lutego 08, 2017, 08:24:52 am »
Dobra :lol: Widzę, że mój "dupny post" został zignorowany, tak więc:


piotr8642 - perm za powrót do tematu, porównania oraz wyzywanie od imbecyli, niedojebanie mózgowe; jedyny powód by tu być to wojenka PC;
Master_666 - ost za ciągnięcie tematu i wyzywanie od imbecyli, niedojebanie mózgowe, pocałuj mnie w dupę etc.
Iras - ban na 1 dzień za "Syny, patrz jaki debil oraz idiots everywhere;
s00s - ost za nazywanie drugiego użytkownika pajacem;


Marins - dobranoc :lol:


« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2017, 08:48:29 am wysłana przez Ryo »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16768 dnia: Lutego 08, 2017, 09:47:48 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16769 dnia: Lutego 08, 2017, 10:41:57 am »
Z tłoczni wyszło już 75 mln kopii GTA V. W ubiegłym roku gra sprzedała się nawet lepiej niż w 2015. To tyle jeśli chodzi o nacisk na singla w grach od Rockstar Games.



To jest wręcz żenujące i smutne zarazem.

Gra nawet na 1/4 sprzedanych kopi nie zasługuje. Dobra gra na raz, ale nic więcej.
Na dodatek system strzelania jest skopany: te osłony, ślamazarność, celowanie to drama. No i do tego ten fenomen online :lol:
Przez to ostatnie single w RDR 2 schodzi niestety na drugi plan i szlag wie co z tego wyjdzie. Opóźnienie premiery też pewnie nastąpi baa możliwy nawet wrzesień 2018, a czyja to wina? Bandy nastolatków grających w online i starych koni co nie dorośli aby zagrać w naprawdę grywalne tytuły i je docenić tylko grają nadal w swojego gangstera z lat młodości, ale teraz też online :lol:

Zysk z GTA5 jest tak olbrzymi, że kolejnej części GTA nie radzę się spodziewać wcześniej niż po 2020 roku.
Tak jak powiedziałem odpowiadają za to uzależnieni gracze bez własnej różnorodności growej, którzy krzywdzą siebie jak i innych.

Przynajmniej coś innego w SW ;)






Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16770 dnia: Lutego 08, 2017, 11:44:32 am »
Też trochę nie rozumiem popularności w tym multkiu. Mechanika strzelania i pływające sterowanie jest turbo ch**owe w tej grze. Gdzie temu do idealnej responsywności sterowania w grach stricte sieciowych.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16771 dnia: Lutego 08, 2017, 20:35:44 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16772 dnia: Lutego 08, 2017, 22:06:42 pm »
Mogliby mi w Slimce zegary podkręcić, raczej by się nie ugotowała chyba ;>

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16773 dnia: Lutego 08, 2017, 23:23:53 pm »
Spoko, ale liczę, że finalna wersja będzie jednak lepsza.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16774 dnia: Lutego 09, 2017, 00:45:02 am »
Skoro podkręcili tylko jeden GPU czy tam CPU to mogliby tak samo zrobić na zwykłych PS4.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16775 dnia: Lutego 09, 2017, 00:53:37 am »
Oni nie podkrecili procesorow tylko odblokowali ich normalne taktowanie. Wczesniej w starszych grach bez specjalnego patcha ps4 pro dzialalo na taktowaniu obnizonym do poziomu zwyklego ps4 czyli 1.6 ghz dla cpu i 800 mhz dla gpu a teraz w starszych grach ps4 pro dziala ze swoja naturalna predkoscia 2.1 ghz i 911mhz. Natomiast te gry ktore byly robione pod pro lub mialy patcha od poczatku dzialaly z 2.1 ghz i 911mhz.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 01:00:23 am wysłana przez Wulfen »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16776 dnia: Lutego 09, 2017, 01:23:14 am »
Co chyba nie zmienia faktu, że z racji bliźniaczego układu, zwykłe PS4 też mogłyby dostać lekki OC.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16777 dnia: Lutego 09, 2017, 02:45:35 am »
Zwykle ps4 nie jest zaprojektowana by chodzić z tak szybkimi taktami jak pro(zresztą po to właśnie powstało pro by konsola była szybsza). Zwykłe ps4 ma inny zasilacz, inne chłodzenie, rozmiary, inny proces technologiczny. Ps4 pro to 16 nm i tam mogą sobie pozwolić na taka szybkość, a na 28 nm w ps4 i jej  kiepskim chłodzeniu konsola by się stopiła, a moje wyjące ps4 by chyba odleciało  :neutral:. Szczerze mówiąc to wolałbym żeby moje ps4 zostało skręcone w dół w zamian za ciszę. W nocy aż strach włączyć konsolę żeby kogoś nie obudzić :(
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 02:58:32 am wysłana przez Wulfen »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16778 dnia: Lutego 09, 2017, 08:11:52 am »


Oni nie podkrecili procesorow tylko odblokowali ich normalne taktowanie. Wczesniej w starszych grach bez specjalnego patcha ps4 pro dzialalo na taktowaniu obnizonym do poziomu zwyklego ps4 czyli 1.6 ghz dla cpu i 800 mhz dla gpu a teraz w starszych grach ps4 pro dziala ze swoja naturalna predkoscia 2.1 ghz i 911mhz. Natomiast te gry ktore byly robione pod pro lub mialy patcha od poczatku dzialaly z 2.1 ghz i 911mhz.

czy podkręcenie zegarów na procku z 1,6 na 2,1 i karcie z 800 na 911 mhz daje boost prędkości na poziomie 2,4 tlops (z 1,8 na 4,2)?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16779 dnia: Lutego 09, 2017, 08:32:23 am »
Nie, karta z 18 jednostek w 800 mhz w ps4, dostała ich 36 w 911 w pro. Do tego jest wielce prawdopodobne, że boost i tak nie wykorzystuje całości.

Szkoda, że procesor to ciągle taka lipa, jakby był lepszy, to boost mode więcej by zdziałał sam z siebie.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16780 dnia: Lutego 09, 2017, 08:43:31 am »
Szkoda, że procesor to ciągle taka lipa, jakby był lepszy, to boost mode więcej by zdziałał sam z siebie.
Niekoniecznie. Duzo zalezy od gry. Procek ma znaczenie wtedy gdy gra przelicza duzo zaawansowanej fizyki, algorytmow sztucznej inteligencji itp. W wiekszosci gier w tych kwestiach nie widac jakiegos znaczacego przeskoku wzgledem generacji PS3/X360 wiec i jakis wyje**ny procek nie jest potrzebny.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16781 dnia: Lutego 09, 2017, 08:50:42 am »
Nie, karta z 18 jednostek w 800 mhz w ps4, dostała ich 36 w 911 w pro. Do tego jest wielce prawdopodobne, że boost i tak nie wykorzystuje całości.


Przecież wiadomo.
Sony ma obawy aby starych gier nie uszkodzić z nadmiaru mocy dlatego też boost mode to taka wersja Delux tego co jest na Xbox One S.
Dlatego też gracze testują a jak będzie finalnie to się okaże.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16782 dnia: Lutego 09, 2017, 09:50:11 am »
Finalnie będzie raczej podobnie, może za kolejne kilka miesięcy odblokują więcej. To, że teraz nie ma maksymalnej mocy, to póki co spekulacje, ale jak pisałem, wiatraki chodzą mi identycznie jak gry bez pro, więc pewnie nie wszystko zostało odblokowane. Tyle, że to i tak może już niewiele dać. W DF fajnie to opisują, a po przykładzie knacka wyraźnie widać, że patch pod pro daje znacznie więcej niż zwykły boost. Opcja i tak jest spoko, niektóre gry chodzą lepiej, albo nagle stały się po prostu grywalne ( Unity).

Gry z patchem pod pro, chodzą tak samo.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16783 dnia: Lutego 09, 2017, 10:14:57 am »
Zwykle ps4 nie jest zaprojektowana by chodzić z tak szybkimi taktami jak pro(zresztą po to właśnie powstało pro by konsola była szybsza). Zwykłe ps4 ma inny zasilacz, inne chłodzenie, rozmiary, inny proces technologiczny. Ps4 pro to 16 nm i tam mogą sobie pozwolić na taka szybkość, a na 28 nm w ps4 i jej  kiepskim chłodzeniu konsola by się stopiła, a moje wyjące ps4 by chyba odleciało  :neutral:. Szczerze mówiąc to wolałbym żeby moje ps4 zostało skręcone w dół w zamian za ciszę. W nocy aż strach włączyć konsolę żeby kogoś nie obudzić :(

Hmmm, na wersji CUH-1xxx może i masz rację, ale Slim CUH-2xxx to znowu FinFET 14nm więc potencjalnie daje większe możliwości kręcenia. Wydaje mi się, że gdyby powstał jakiś custom firmware na bazie tego 4.50, to spokojnie byśmy zobaczyli pokręcone bazowe modele PS4, może nie na taką skalę jak Pro, ale jakieś 100-200Mhz na CPU  i z 50Hz na GPU spokojnie dałoby radę uzyskać bez większego ryzyka ;>

Moldar, z innej beczki, to pokaż jak wygląda nowe szybkie menu?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16784 dnia: Lutego 09, 2017, 10:41:29 am »


Gry z patchem pod pro, chodzą tak samo.

On np. twierdzi, że gry chodzą lepiej na Boost Mode + Patch PRO niż na samym Patch PRO.









Trzeba samemu sprawdzić bo w internecie chu** się tak naprawdę dowiem :wtf:


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16785 dnia: Lutego 09, 2017, 10:49:58 am »
Tenn Boost to chyba z natury działa tylko w grach bez Pro-łatki. Łatki dla Prosiaka odblokowują zegary i drugą połowę GPU, zegary i tak stoją najwyżej, więc boost mode jest tutaj "wbudowany".

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16786 dnia: Lutego 09, 2017, 10:55:27 am »
Na tych filmikach nic nie widać interesującego. Dla mnie nie ma żadnej różnicy w uncharted. Koleś raczej sam sobie wmawia, że widzi te 4 klatki różnicy.

Już samo z siebie to wydaje się nielogiczne, patche pod pro uwalniają pełną moc konsoli i wykorzystują lepsze CPU i GPU, boost mode nic dać przecież nie może więcej, gdzie nawet możliwe jest, że nie jest udostępniona pełna moc. To nie jest żadne podkręcanie zegarów.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 11:00:56 am wysłana przez Moldar »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16787 dnia: Lutego 09, 2017, 11:20:22 am »
Wydaje mi się, że to zależy jak ten Pro Patch zrobili i do czego konsole wykorzystali ;)

Obczaj sobie Assasyna bez patcha gra z turbo dobija do 50 fps nie spadając poniżej 30 fps a po multum aktualizacjach i patchach od twórców gra ma zablokowane klatki do 30fps a i tak spada na booście poniżej tej wartości.
Z Pro Patchem może być podobnie.

Niektórzy tak naprawdę zrobili pseudo patche pod ową konsole nie zmieniając za wiele.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 11:22:37 am wysłana przez Kyokushinman »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16788 dnia: Lutego 09, 2017, 11:31:40 am »
Patche pod pro uwalniają całą moc konsoli. Nic tu nie ma do tego jak developer wykorzystał tę moc (Uncharted 4 wygląda cudownie i działa w 30fps, a Black Tiger wygląda jak gówno i lata w 20fps).

Proste to jak budowa cepa, a niektórzy dalej tego nie ogarniają :roll:

No chyba, że jakiś developer w patchu (o ile Sony na to pozwala) ujebał zegary konsoli w niewiadomym celu :lol:
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 11:33:15 am wysłana przez Krzysiu »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16789 dnia: Lutego 09, 2017, 11:37:11 am »
Wydaje mi się, że to zależy jak ten Pro Patch zrobili i do czego konsole wykorzystali ;)

Obczaj sobie Assasyna bez patcha gra z turbo dobija do 50 fps nie spadając poniżej 30 fps a po multum aktualizacjach i patchach od twórców gra ma zablokowane klatki do 30fps a i tak spada na booście poniżej tej wartości.
Z Pro Patchem może być podobnie.

Niektórzy tak naprawdę zrobili pseudo patche pod ową konsole nie zmieniając za wiele.
No ale to tylko przyklad zjebanej gry, w oby przypadkach gra nie ma łatki pod pro.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16790 dnia: Lutego 09, 2017, 11:39:20 am »
Patche pod pro uwalniają całą moc konsoli. Nic tu nie ma do tego jak developer wykorzystał tę moc (Uncharted 4 wygląda cudownie i działa w 30fps, a Black Tiger wygląda jak gówno i lata w 20fps).

Proste to jak budowa cepa, a niektórzy dalej tego nie ogarniają :roll:

No chyba, że jakiś developer w patchu (o ile Sony na to pozwala) ujebał zegary konsoli w niewiadomym celu :lol:

Nie nie działa w stałych 30 fpsach bo spada do 27fps.

Poza tym się zobaczy i mam nadzieje, że to odszczekasz to i przestaniesz mnie irytować.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16791 dnia: Lutego 09, 2017, 11:54:47 am »
Nie nie działa w stałych 30 fpsach bo spada do 27fps.


Twoje DNA nie działa prawidłowo w 100%.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16792 dnia: Lutego 09, 2017, 12:12:43 pm »
Do tego jest wielce prawdopodobne, że boost i tak nie wykorzystuje całości.

Boost nie korzysta z całości tylko, z tego co podawało Sony, wyłącznie z szybszych zegarów. Gdyby korzystał z całości (czyli "drugiego" GPU) mogłyby pojawić się problemy lub poprawa wydajności nie byłaby duża. Pod to trzeba już napisać kod i właściwie zarządzać zasobami.

Patche pod pro uwalniają całą moc konsoli. Nic tu nie ma do tego jak developer wykorzystał tę moc

Ma dużo. Boost to szybsze "zegary", które są wykorzystywane po staremu. Gra nadal wygląda tak jak wyglądała, co najwyżej chodzi płynniej (chyba, że ma dynamicznie skalowaną rozdzielczość, wtedy dodatkowo może trzymać 1080p - w teorii). Pro patch to robota developera, który decyduje na co przeznacza dodatkową moc. Jak np. dowali super sampling, albo wybierze lepszą jakość cieni to może to się odbić na wydajności. W rezultacie gra może wyglądać lepiej, ale wydajnościowo może być słabiej. Wszystko zależy od tego co dodał dev i ile poświęcił na to czasu. Generalnie boost < pro mode, tylko dev musi odpowiednio wykorzystać dodatkowe zasoby.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16793 dnia: Lutego 09, 2017, 12:33:57 pm »
Patche pod pro uwalniają całą moc konsoli. Nic tu nie ma do tego jak developer wykorzystał tę moc

Ma dużo. Boost to szybsze "zegary", które są wykorzystywane po staremu. Gra nadal wygląda tak jak wyglądała, co najwyżej chodzi płynniej (chyba, że ma dynamicznie skalowaną rozdzielczość, wtedy dodatkowo może trzymać 1080p - w teorii). Pro patch to robota developera, który decyduje na co przeznacza dodatkową moc. Jak np. dowali super sampling, albo wybierze lepszą jakość cieni to może to się odbić na wydajności. W rezultacie gra może wyglądać lepiej, ale wydajnościowo może być słabiej. Wszystko zależy od tego co dodał dev i ile poświęcił na to czasu. Generalnie boost < pro mode, tylko dev musi odpowiednio wykorzystać dodatkowe zasoby.

Mi chodzi o to, że według kyo zachodzi taka sytuacja, że pomimo patcha dedykowanego PRO, tryb boost jeszcze bardziej zwiększa wydajność w grach.

To tak jakby po uruchomieniu trybu boost, Skyrim w 4K zacząłby działać w idealnie stałych 30fps bez stuttera.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16794 dnia: Lutego 09, 2017, 12:35:58 pm »
Patche pod pro uwalniają całą moc konsoli. Nic tu nie ma do tego jak developer wykorzystał tę moc (Uncharted 4 wygląda cudownie i działa w 30fps, a Black Tiger wygląda jak gówno i lata w 20fps).

Proste to jak budowa cepa, a niektórzy dalej tego nie ogarniają :roll:

No chyba, że jakiś developer w patchu (o ile Sony na to pozwala) ujebał zegary konsoli w niewiadomym celu :lol:

Nie nie działa w stałych 30 fpsach bo spada do 27fps.

Poza tym się zobaczy i mam nadzieje, że to odszczekasz to i przestaniesz mnie irytować.

Odszczekam jak ty odszczekasz wszystkie swoje brednie, które tu wypisujesz od lat ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16795 dnia: Lutego 09, 2017, 12:57:04 pm »


Oni nie podkrecili procesorow tylko odblokowali ich normalne taktowanie. Wczesniej w starszych grach bez specjalnego patcha ps4 pro dzialalo na taktowaniu obnizonym do poziomu zwyklego ps4 czyli 1.6 ghz dla cpu i 800 mhz dla gpu a teraz w starszych grach ps4 pro dziala ze swoja naturalna predkoscia 2.1 ghz i 911mhz. Natomiast te gry ktore byly robione pod pro lub mialy patcha od poczatku dzialaly z 2.1 ghz i 911mhz.

czy podkręcenie zegarów na procku z 1,6 na 2,1 i karcie z 800 na 911 mhz daje boost prędkości na poziomie 2,4 tlops (z 1,8 na 4,2)?
1152*911*2=2,1 TFLOPS. boost o niecale 0,3 tflops dla gpu + szybszy procesor

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16796 dnia: Lutego 09, 2017, 17:32:26 pm »


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16797 dnia: Lutego 09, 2017, 20:37:23 pm »


Jak to dramatycznie słabo wygląda na VR :lol:
Poziom PS2 i do tego te lewitujące ręce :lol:

Imersja hehe.


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16798 dnia: Lutego 09, 2017, 21:10:38 pm »
pier**le, powtórzę setny raz, to co widać na materiałach nijak ma się do tego jak odbiera się obraz w goglach. Nawet gościu u góry to idealnie zaznaczył w materiale.

Zapamiętać to qrwa!!!

Takie, nie grałem, nie widziałem, no ale się wypowiem. No ale rozumiem dlaczego sie nie podoba, w goglach trybu żywy i zabicia czerni się nie ustawi.

« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 21:18:26 pm wysłana przez Moldar »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16799 dnia: Lutego 09, 2017, 22:10:11 pm »
Wiesz Moldar ,myślę ,że powtarzać sto razy"oczywistą oczywistość" może w przypadku kyo być za mało :troll: