Ale już MGS, gwizdanie/pukanie i przeciwnicy na hita to jest gameplay 10/10. I taki klaun jest pod ochroną moderacji
Gwizdania tam nie ma, no chyba, że na psa
Pukania też brak.
One szot? Owszem jest jak trafisz headszota a jak nie, masz całą armie na sobie. A co mamy w Horizon? Randomowy head szot? No bo jak to nazwać gdy na początku gry przeciwnika trzeba 2-3 razy trafiać prosto w nos aby padł. Nawet jak kilku takich zabijesz to będą łazić i błądzić po obozie, że nic się nie stało. Wówczas co? Krzaki, gwizd i po reszcie ekipy.
Ty najpierw zagraj w tego Metala 5 a później się wypowiadaj. Ok?
Metalowi akurat zabrakło wyższego poziomu trudności abym dał chociażby 9/10 za gameplay.
W temacie przeciwników na hita i gejpleju 10/10:
Oczywistość nie na twój niestety rozum.
W Nioh mamy 3 drogi.
NG
NG+
NG++
Więc logiczne jest, że będzie taki skutek jeżeli przepakowaną postacią z NG++ zawalczymy z bossem z NG+.