Jak to? Przecież Corvette C7 GT4 i GT3 to dwa różne auta? No i co jest nie tak z tą Corvette z Gr.3?
W realnym świecie Chevroleta w GT4 (odpowiednik GTSowej Gr4) reprezentuje Chevrolet Camaro. Corvette nie ma wersji GT3 nowego modelu, jest wersja GTLM i GTE do wyścigów Endurance.
Czego się czepiam, że mogli bardzo fajnie i łatwo "urozmaicić" grupę 4 i 3 wybierając inne modele danego producenta do jej reprezentacji. Przykłady?
Ford:
Mustang - Gr. 4
Ford GT - Gr. 3
Chevrolet:
Camaro - Gr. 4
Corvette - Gr. 3
Porsche:
Cayman GT4 - Gr. 4
911 GT3R - Gr 3
Itp itp. Wiecie o co mi chodzi? A mamy Mustanga w wersji Gr 4 i Gr 3, tak samo z Corvettą i SLS'em itp. Kazy skoro jest takim szczegółowym człowiekiem powinien bardziej inspirować się realnymi sportami, a nie wymyślać po swojemu
No spoko, tylko auta GT3 i GT4 w GT Sport są wymyślone. Znaczy część to autentyki, a część to są "tuningowane" wersje aut z innych klas.
A to jest jakiś problem? Lepiej mieć do wyboru kilkanaście samochodów Gr.1 w GTS czy ledwo trzy auta LMP-1 w podstawce Project Cars?
Wole autentyczne samochody. Zwłaszcza jak istnieją realne odpowiedniki.
PCars 1 cierpi na brak licencji Ferrari, Lamborghini i Porsche. I wyrażałem w tej kwestii moje niezadowolenie jeszcze przed premierą tej gry.
Na szczęście w dwójce to się zmieni
I tak chce by w PCars 2 były autentyczne auta GT3 i GTE i były rozdzielone między sobą w sposób jaki jest to zrobiony w rzeczywistym świecie.
Pomysł z autorskimi podziałami aut w GT Sport jest fajny. Tak jakby na nowo wynalezione dyscypliny sportów motorowych. Mogliby tylko wypieprzyć te wszystkie Concept Cary, bo psują klimat moim zdaniem. Tak jakbym musiał oglądać pojazdy z Wipeout w symulatorze.
PS. Czepiasz się Gr.1 i trzech aut LMP1 w PCars (choć tyle w rzeczywistości jest tych aut
). A ciekawe ile aut historycznych mamy w GTS? Grupa C? Auta turystyczne? DTM? Open Wheel? Grupa 5?
Carlista GTS kończy się na autach drogowych, rajdowych, Gr 4, Gr 3 i Gr 1. I tyle. Mała różnorodność.
Więc czepianie się carlisty PCars, która jest ekstremalnie różnorodna i porusza praktycznie całe spektrum sportów motorowych jest trochę na wyrost
Klosz ma troche racji. GTSport ma szansę zostać liderem wyścigowego e-sportu na konsolach. Świadczy o tym GT Academy, które okazało się genialnym projektem do którego PC, AC czy nawet simy z PC'ta nie mogą się zbliżyć. Marka Gran Turismo ma ogromny potencjał i tak już wsiąkła do realnego ścigania, że przy współpracy z FIA może dokonac się przełom w konsolowym sim-racingu. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
GT Academy to marketing. Nas zwykłych graczy to za bardzo nie dotyczy. Zwykła akcja marketingowa nissana i GT.
GT wsiąkło w sporty motorowe to fakt, ale tylko jako sponsor, reklamy na trasie itp. PCars i Assetto Corsa ma inny wpływ na sporty motorowe, są wykorzystywane jako profesjonalne narzędzia treningowe przez samych kierowców wyścigowych.