Przecie Division miecie Crysisa 3 i to okrutnie. Tu nawet nie ma co porównywać, bo te gry dzieli przepaść. Musi być bardzo wstyd panom z Cryteka, bo tak bardzo pierdolili o next-genach, że są słabe itp. a tu na konfie Sony taka piz** między oczy, że mogą się schować ze swoimi Krzysiami i płakać.
Wlasnie dlatego nie mam co sie udzielac na tym forum. W gameplayu z Division nie bylo ani jednej rzeczy, ktorej nie ma w Crysis 3, a wrecz przeciwnie w Division nie bylo rzeczy, ktore Crysis 3 ma.
Jedyna przewaga Division to ilosc unikatowych assetsow z bardzo wysokiej jakosci. Gra wyglada swietnie, najlepiej z wszystkich next-gen'owych prezentacji [o ile byla z ps4], ale technologicznie, dalej jest za Crysis'em.
KKRT, bardziej to od topologi liczy się wygląd animacji twarzy niż od samych map. Poza tym zwróć uwagę na shadery, IMO poziom wyżej niż te z Crysisa. A jeśli chodzi o kolejną grę która graficznie bije Crysisa 3 to nowy MGS . Już nie wspomnę o nowym Wiedźminie, Destiny i The Division które biją na łeb pod względem bogactwa środowiska.
Destiny to nawet screen-space reflection nie mial, juz nie mowiac o 2D roslinnosci z Borderlands, czy particles z poprzedniej generacji z gierek na UE 3.
Witcher jest spoko, ale roslinnosc to nie jest jego najmocniejsza strona, zasieg rederingu i dobry LoD owszem. Technologicznie Crysis 3 jest dalej z przodu.
--
Serio, pod wzgledem technologii nie bylo na targach ani jednej gry, ktora by dorownala CryEngine 3.5 i C3, nawet Frostbite 3, ktory wygladal genialnie, ale co ja wiem, jestem PC'ciarzem, ktory gra na facebooku i kupuje Tytany ;
--
Nie Juras tym razem.