Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2113729 razy)

0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3440 dnia: Lipca 11, 2013, 15:10:48 pm »
Bo różnica w grafice, to zaawansowane technologie, które potrafi dostrzec tylko wybraniec elitarnej rasy PC gamerów.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3442 dnia: Lipca 11, 2013, 22:32:06 pm »
http://www.eurogamer.pl/articles/2013-07-08-killzone-shadow-fall-zapis-rozgrywki

Kolejna gra z rozwiązaniami jakby targetem miały być ułomne dzieci.

Co to za mania z tym zaznaczaniem przeciwników?! Jeszcze brakuje tam cofania czasu... spowalnianie już jest.
Albo bot wielkości talerza wypluwający linę na naście metrów. Przenikający przez ściany i strach się bać co jeszcze pokażą.

WTF?!

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3443 dnia: Lipca 11, 2013, 22:44:36 pm »
Ostatnio myślałem o tym oznaczaniu przeciwników. Fakt ułatwia to grę drastycznie, ale czy jest to poniekąd sensowne, bo raczej w przyszłości taka technologia to małe piwo. W Dishonored mamy magiczne moce, a Garret to mistrz złodziei, więc pewnie tak jak ślepe osoby ma zajebiście wyczulony słuch.

Niby kur** casual gaming, a jednak logiczne jakby nie patrzeć :P

ŻEBY NIE BYŁO, JAK SIĘ DA TO NIE KORZYSTAM Z TEGO, bo cała reszta gameplayu w grach jest uproszczona, więc niech chociaż przeciwników nie widać z kilometra :P

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3444 dnia: Lipca 11, 2013, 23:18:34 pm »
No właśnie kiedy jest to jeszcze logicznie uzasadnione, to ok.

Np "na słuch" w the las of us - chociaż to i tak trochę na ściemę wygląda, bo jeżeli ktoś nie wydaje z siebie dźwięków to chyba i tak widzimy tę postać podświetloną.

Jestem też w stanie przełknąć zaawansowanie technologiczne w tym Killzone, ale powinno to być jakoś ograniczone, nie wiem...
Mogliby to odpowiednio skomplikować, na przykład jakiś specyficzny typ ładunków, które są bardzo mało dostępne w grze. Albo coś na zasadzie równowagi - mogę odpalić ten lokalizator, ale jakiś tam ping powoduje, że wszyscy w koło wiedzą gdzie ja się znajduję.

Po prostu rzygam już tymi uproszczeniami. Skręca mnie na myśl, że wydają miliony dolarów na grę i ileś tysięcy tej kasy idzie w jakieś absurdalne rozwiązania de facto szkodzące gameplayowi albo czyniące grę mało ambitną.
Tymczasem mogliby tę kasę zainwestować w jakieś naprawdę innowacyjne mechniki. Ukryte lewele. Dłuższą grę. Lepszą grafikę. Lepsze Multi... naprawdę jest gdzie pakować tę kasę, aby uczynić te gry bardziej ciekawymi.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3445 dnia: Lipca 11, 2013, 23:25:20 pm »
Na pewno dodanie tak bogatej zawartości, jak przykładowo nowe levele = dodanie oznaczania przeciwników na mapie ;-)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3446 dnia: Lipca 12, 2013, 00:17:27 am »
Niby tak, ale nawet w Crysisie 3 było to lepiej zorganizowane. Przeciwnika trzeba było najpierw zobaczyć przez lornetkę i "oznaczyć" dopiero wteyd można było widzieć przez ściany. Tutaj jest już totalne uproszczenie i wystarczy spamić "sową" ten cały radar i wyskakują wszyscy przeciwnicy na mapie =/ Dla mnie tragiczne.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3447 dnia: Lipca 12, 2013, 08:32:04 am »
Ale wy macie problemy. Chłopaki dali wam więcej opcji i już killzone ssie. Bo przecież oczywiście jesteście zmuszani żeby patrzeć przez ściany...

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3448 dnia: Lipca 12, 2013, 08:36:54 am »
No jeżeli w multi coś takiego będzie, to ty nie musisz, ale ktoś inny może. I gdzie tu sens rozgrywki?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3449 dnia: Lipca 12, 2013, 08:41:25 am »
To już było w multi kz2 i 3...

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3450 dnia: Lipca 12, 2013, 08:45:45 am »
Nie wiem, nie grałem, bo nie siadł mi jakoś szczególnie KZ. Odbębniłem singla i sprzedałem.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3451 dnia: Lipca 12, 2013, 09:17:04 am »
Te pare postow powinno zostac przeniesionych do tematu KZ.
Juz teraz toczy sie ta sama dyskusja w dwoch watkach jednoczesnie.

Taka mala sugestia ;)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3452 dnia: Lipca 12, 2013, 09:50:05 am »
No jeżeli w multi coś takiego będzie, to ty nie musisz, ale ktoś inny może. I gdzie tu sens rozgrywki?

Jak już pisałem wcześniej, da się to zbalansować. Użycie widzenia przez ściany powinno być sygnalizowane sygnałem dźwiękowym, który słyszy każdy w promieniu kilkudziesięciu metrów i samo widzenie może trwac maksymalnie 1 sekundę, więc wiesz tylko mniej więcej gdzie jest przeciwnik.

Ogarnięty gracz (nie niedzielna pipa) powinien po usłyszeniu sygnału być już gotowy z giwerą i czekać na ofiarę.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3453 dnia: Lipca 12, 2013, 10:04:26 am »
W bad company było to dobrze rozwiązane.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3455 dnia: Lipca 12, 2013, 21:16:58 pm »
PC POWER!!! :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3456 dnia: Lipca 12, 2013, 21:17:47 pm »
Rajkosz sobie pogra na swoim lapku :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3457 dnia: Lipca 12, 2013, 21:28:09 pm »
Zaraz przybiegnie karotka i wam wytłumaczy, że wszystko przez ubersampling i bez niego będziecie mieć milijon fpsów!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3458 dnia: Lipca 15, 2013, 00:57:02 am »


Pogromca Gran Turismo.

Jakoś w żadnej sferze nie robi na mnie wielkiego wrażenia. Graficznie jest po prostu ładnie, może zbyt sterylnie i zbyt doskonale, a gameplay wygląda mocno arcade'owo..

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3459 dnia: Lipca 15, 2013, 02:09:03 am »
Mdłe jak źle przyprawiony penis łosia.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3460 dnia: Lipca 19, 2013, 22:33:30 pm »
Cytuj
"Kiedy nie połączysz się z internetem, nie zablokujemy Twojej kopii gry. Jednak wszelkie trasy stworzone są w taki sposób, by czerpały jak największe korzyści z dodatkowej zawartości Forzy 5. W przeciwieństwie do poprzednich części i dodatkowych tras, teraz pliki do pobrania, to m in. większe możliwości w trybie kariery itp, itd."

No to czekamy na eksluzywne DLC "możliwość wejścia do opcji" i "możliwość sejwowania"

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3461 dnia: Lipca 30, 2013, 23:02:47 pm »
Zaraz przybiegnie karotka i wam wytłumaczy, że wszystko przez ubersampling i bez niego będziecie mieć milijon fpsów!

Zgadles, testy sa z 4x SSAA.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3462 dnia: Lipca 30, 2013, 23:14:48 pm »
Wiadomo. Jakże by inaczej? rotfl

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3463 dnia: Lipca 30, 2013, 23:20:27 pm »
Wiadomo. Jakże by inaczej? rotfl
Nie no, 4x wieksza rozdzielczosc nie ma znaczenia kompletnie ;

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3464 dnia: Lipca 31, 2013, 18:48:17 pm »
Sama głowa ma 23,4k polygonów czyli prawie tyle samo co cały Kratos tak więc postęp jakiś jest.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3465 dnia: Sierpnia 01, 2013, 17:41:11 pm »


Pozamiatane  :(

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3467 dnia: Sierpnia 01, 2013, 20:05:09 pm »
Konsole jeszcze przez pare miesiecy nie trafia do domow, a w internetach juz sa porownania gierek na obie platformy :lol: ja pier**le co za czasy.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3468 dnia: Sierpnia 01, 2013, 20:19:56 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3469 dnia: Sierpnia 01, 2013, 22:08:55 pm »
Niby nie budowali odpowiedników konsol 1:1, ale mogli przynajmniej zamiast tego i7 dać coś słabszego, co dorównywało by tym 1.8GHz procesorom z XO i PS4...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3470 dnia: Sierpnia 01, 2013, 22:19:20 pm »
Jaki miałoby to sens? Nikt gier na blachę pod takie procki nie optymalizuje, w obu przypadkach byłyby wąskim gardłem i artykuł nie pokazałby niczego.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3471 dnia: Sierpnia 01, 2013, 22:24:25 pm »


Pozamiatane  :(
:lol: :lol: :lol:
Kasuje preordera....  :grin:

Swoją drogą nieźle ma pan nasrane. DirextX nie obsługuje 1/3 funkcji zaszytych w architekturze GCN, nie mówiąc o tym że to co obsługuje, robi powoli



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3472 dnia: Sierpnia 01, 2013, 22:41:24 pm »
Ale będą jaja jeśli na prawdę devsi będą mieli problemy przez brak DX11 na PS4...
Będzie gadanie, że się trudno programuje, bo go nie ma itd... jak z PS3 i Cellem...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3473 dnia: Sierpnia 01, 2013, 23:06:33 pm »
Człowieku...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3474 dnia: Sierpnia 01, 2013, 23:07:27 pm »
W takim wypadku uznam to za pieprzenie głupot, bo już bardziej PCta z Playstation to chyba nie mogli zrobić...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3475 dnia: Sierpnia 01, 2013, 23:39:01 pm »
OpenGL 4.4 supportowany przez PS4 ma wszystkie funkcjonalnosci DX11, czasy OpenGL 2.x juz dawno sie skonczyly.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3476 dnia: Sierpnia 01, 2013, 23:51:41 pm »
Bez większego wysiłku przeportuje wszystko z DX11?? Czy jednak trzeba to zrobić od nowa?
Nie znam szczegółów, ale czuję że znajdą się i tacy co bedą narzekć, że muszą pracować z innymi bibliotekami.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3477 dnia: Sierpnia 02, 2013, 00:23:28 am »
Jasne, ze wszystko spokojnie sobie przeportujesz tym bardziej ze OpenGL slynie z latwej przenosnosci miedzy systemami :) DX rzadzil w ~2006r. ale od czasu wprowadzenia OpenGL 3.x nie ma wiekszych roznic.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3478 dnia: Sierpnia 02, 2013, 01:26:08 am »
No to jestem dobrej myśli w takim razie ;>

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3479 dnia: Sierpnia 02, 2013, 14:46:35 pm »
Report: Microsoft To Announce Upgraded GPU Speed For Xbox One

Cytuj
Microsoft has upped the GPU speed by 53 MHz since E3, which actually increases the speed to 853 MHz (from 800 MHz).