0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.
Piękna próba racjonalizacji zakupu tego bubla
Ta, niech czeka na Gran turismo 7
Nie ukrywam , że jara mnie to Halo 720p, właśnie ze względu na świetną zabawę w co op.
Cytat: Xell w Października 22, 2015, 23:56:53 pmLudziom choćby z tego forum wystarczy minimalnie większa rozdzielczość czy kilka więcej klatek na sekundę do mega spustów i kupowania drugi raz tej samej gry w edycji ciut bardziej HD, więc nie lekceważ kilku procent mocy więcej. Parę efektów typu włosy na nogach Lary i niejeden się ustawi w kolejce do sklepu. A nintendo stać na kilka dobrych exów - przede wszystkim własnych, ale po cudze też mogą rzucić kasą. Zobaczymy. Ja tam bym się cieszył gdyby zrobiło się trochę zamieszania na rynku.Jakie to ma znaczenie, jak tu chodzi o talent programistów, nawet jeśli nintendo będzie miało mocniejszą konsole, to żaden ich developer, powtarzam żaden, nie zrobi takiej grafiki jak Naughty Dog, GG, Santa MOnica
Ludziom choćby z tego forum wystarczy minimalnie większa rozdzielczość czy kilka więcej klatek na sekundę do mega spustów i kupowania drugi raz tej samej gry w edycji ciut bardziej HD, więc nie lekceważ kilku procent mocy więcej. Parę efektów typu włosy na nogach Lary i niejeden się ustawi w kolejce do sklepu. A nintendo stać na kilka dobrych exów - przede wszystkim własnych, ale po cudze też mogą rzucić kasą. Zobaczymy. Ja tam bym się cieszył gdyby zrobiło się trochę zamieszania na rynku.
Ciekawe niby kto )
Gdzie?Pokaz mi lepsza grafe w innych grach niz ta ktora zrobili first part dev od SONY.
Cytat: Braveheart1989 w Października 23, 2015, 09:48:58 amCiekawe niby kto ) Długo nie trzeba się zastanawiać np. Konami z Fox Engine, The Coalition, goście od Metro:LL, Retro Studio ba nawet Ci od Assasyna.
@ KyoTroche sie usmialem. Czekam na jakies screenshoty, ktora pokaza mi ta lepsza jakosc niz w GOW3, U2/U3, KZ2/3, GT5/6, HR, Beyond itd. Oczywiscie sumujac do tego ilosc efektow, fizyke i geometrie.
Co za głąb, Fox engine nawet w połowie nie wygląda i nie robi jak silnik Naughty dog
Cytat: Klosz w Października 23, 2015, 10:32:27 am@ KyoTroche sie usmialem. Czekam na jakies screenshoty, ktora pokaza mi ta lepsza jakosc niz w GOW3, U2/U3, KZ2/3, GT5/6, HR, Beyond itd. Oczywiscie sumujac do tego ilosc efektow, fizyke i geometrie.Właśnie szykujemy z kumplem, będą za tydzień. Girsy 1 na czołowym planie ponieważ pewna osoba od tekstury z Dooma 3 nie docenia mocy wizualnej tej gry.Już ja mu pokażę co to znaczą mega tekstury .
Cytat: Braveheart1989 w Października 23, 2015, 10:47:40 amCo za głąb, Fox engine nawet w połowie nie wygląda i nie robi jak silnik Naughty dogJest nowszy i bardziej elastyczny.Wystarczy jak zrobią Metala 6 na mniejszej przestrzeni, 30 fpsach i konkurencja wizualnie zostanie spokojnie w tyle.
MGS:V na nextgeny nie robi absolutnie żadnego wrażenia. Zupełnie brak fajerwerków, typowy cross-gen i to gorszy od takiego FC4 np. i jak ktoś twierdzi inaczej to można mu już doczepić łatkę wiadomo jaką.
Crytek ma dobrą technologię, ale talent do wykorzystywania go u nich leży. Nie wystarczy dobra technologia by zrobić ładną grę. To jest typowo blacharskie podejście. Super technologia i zerowy art design.