Ej sorry, tekstury teksturami ale ogólnie Rage zajebiście wyglądał, jak na możliwości PS3. Oczywiście dopóki rozdzielczość się nie zmniejszała podczas ostrzejszych potyczek
Ja jestem ciekaw jak F4 będzie wyglądał kiedy wyjdziemy na kawałek otwartej przestrzeni - do tej pory jedyne screenshoty pokazują jakieś budynki, etc. gdzie horyzont jest poza linią wzroku gracza, a jedyny shot "pokazujący" cokolwiek dalej to +10 do klimatu mgła.
Ale Rage nie polegał na szczegółowej eksploracji otoczenia i wszelkich pomieszczeń. Już Fallout 3 miał lepsze tekstury niż Rage.
Dodajmy do tego okropne doczytywanie tekstur na niemal każdym obiekcie, brak zmiennych warunków pogodowych, otoczenie przyspawane na stałe, spadki rozdzielczości i wypalone oświetlenie. No prawie nic nie poświęcili żeby mieć te 60fps
Rage jest ładny jak staniesz gdzieś daleko i się nie poruszasz.
Właśnie jak się poruszasz to tytuł pokazuje klase bo ma 60 klatek
.
Tekstury podłoża w bardziej zamkniętych obszarach też jak na tak rozległą giere są dobre a doczytywanie jest zredukowane jak się giere zainstaluje na dysku.
Co do oświetlenie to oczywiście brednie piszesz.
Dodaj do tego widoki i masz ładą giere na past genach.
Zresztą co ty próbujesz udowodnić, że F4 wygląda lepiej od Rage
.
Przecież to jest oczywiste?
.
Takie sobie lekkie turbo PS3 nic więcej.
Czegoś w tej grafie mi brakuje aby mogła konkurować z ładniejszymi grami aktualnej generacji.