Na dobrą sprawę szkielet Krwistych też można spłycić do "zapal lampę, zabij przeciwników, zapal kolejna lampę".
Można ale mnie bardziej chodzi o pewien schemat charakterystyczny dla gier RPG.
BB to jest idź i zabij, ale ta mechanika jest po mistrzowsku zakorzeniona w mega ciekawym świecie owianym tajemnicą. Yharnam i okolice sprawiają, że gracz z własnej nieprzymuszonej woli przeczesze każdy zakątek. Dodatkowo system walki i poziom trudności sa dobrze zbalansowane i zróżnicowane, przez co mamy na prawdę dobrą grę.
Prezentacja Horizon pokazuje typowy RPG ze zbieraniem badziewia z robo-zordów i tak na prawdę nic o grze więcej nie wiadomo. Do samego zbierania śmieci mam uraz po Skyrimie i Wieśku, wiec mnie na razie nie zachęcają i maja lekkiego minusa za brak kreatywnej inicjatywy i powielanie tych nudnych schematów bez zmian. Trzeba zaczekać na opinie graczy. Moja krytyka tutaj dotyczy bardziej kiepskiej reklamy, bo o grze wiem bardzo mało.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby demo. Nie wiem czemu debile z branży nie robią już dem. Przecież gdybym ja zagrał w demo BB, to bym wziął grę na premierę i dodatek tez bym łyknął bez popity. W przypadku Horizon mogłoby być podobnie. No ale niestety branża stawia na hajp w reklamach, zamiast na moc w gameplayu której mógłbym uświadczyć w demie.