Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2107595 razy)

0 użytkowników i 27 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14880 dnia: Października 26, 2016, 11:01:50 am »
Nie wiem. Na pecetach też devsi mają doczynienia z masą różnych konfiguracji, a jak wsadzisz lepszy procek, czy więcej RAMu, to gry się nie sypią, tylko lepiej działają.

Cóż, pozostaje czekać na jakąś aktualizację systemu. Może jednak kiedyś się na to zdecydują.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14881 dnia: Października 26, 2016, 11:07:45 am »
Nie wiem. Na pecetach też devsi mają doczynienia z masą różnych konfiguracji, a jak wsadzisz lepszy procek, czy więcej RAMu, to gry się nie sypią, tylko lepiej działają.

Cóż, pozostaje czekać na jakąś aktualizację systemu. Może jednak kiedyś się na to zdecydują.

xD

No jak się nie sypią? :D

Ile to już razy Nvidia wypuszcza na szybko dedykowane sterowniki dla danej gry, które sprawiają, że inne się sypią :D
Albo gra ma jakąś żałosną wydajność na karcie za 1.5 kafla bo sterownika nie wydali :D

PC to najlepszy przykład tego jak katastrofalny wpływ na optymalizacje i stabilne działanie ma mnogość konfiguracji ;)

GRID'a Autosport to miałem problem odpalić przez tydzień od premiery bo Nvidia syf ze sterownikami zrobiła xD Bo było do wyboru granie na ULTRA HIGH i 60klatkach ale po 15 minutach lądowałem na pulpicie, albo granie na ULTRA LOW w 15 klatkach ale stabilne działanie :D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14882 dnia: Października 26, 2016, 11:27:22 am »
Dokładnie tak jak Mrocz napisał. Sypią się, a jak nie to w dużej mierze dzięki temu, że dev/producent sterowników o to zadbał. Weź pod uwagę, że oni to robią w trakcie produkcji, a mówimy o grach, które już są obecne na rynku nawet 3 lata. Nowe mogą już korzystać z Pro nawet w trybie dla fullHD.

Mimo wszystko jestem ciekawy, czy na pewno starsze gry na Pro będą chodziły 1:1 tak samo. Może jednak jakiś drobny skok będzie - na pewno ktoś (DF?) zrobi testy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14883 dnia: Października 26, 2016, 13:32:52 pm »
No dobra, z pecetami może nie najlepszy przykład, ale z XO S jak najbardziej wszystko się trzyma kupy. Skoro GPU w PRO to podwójny GPU z PS4 + dodatkowe ficzery, no to powinno to działać. Koniec końców, to jednak nie jest zupełnie inny, nowy układ. Szybsze zegary grafiki i pamięci zupełnie nie wadzą nowej konsolce Microsoftu, działają wszystkie gry, nie ważne, czy wydane wczoraj, czy 3 lata temu. Wydaje mi się, że decyzja Sony, to decyzja czysto polityczna, żeby nie było gadania, że jeśli ktoś kupił konsolę na premierę to kupił sprzęt gorszy, niż ten dostępny 3 lata po premierze.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14884 dnia: Października 26, 2016, 14:02:56 pm »
Skoro GPU w PRO to podwójny GPU z PS4 + dodatkowe ficzery, no to powinno to działać.

Z tego co ja zrozumiałem i pamiętam to GPU PS4 jest z tej samej rodziny, ale ma jednak inną architekturę, nowszą o dwie (?) generacje. Wynikałoby z tego, że różnice są większe niż tylko GPU PS4 x2. Ale w tej chwili to już sam nie wiem i w sumie ta nasza cała dyskusja jest trochę bez sensu, bo nie mamy dokładnych danych ani (bądźmy szczerzy) wiedzy na ten temat. A przynajmniej mogę mówić za siebie ;). Ja widzę to tak - X1 S ma tylko podkręcone GPU. Pro ma nowe. A czy mogli zostawić wyższe zegary? Mogę jedynie przypuszczać, że była taka możliwość. Z jakiegoś powodu w to nie poszli. Raczej wiedzą co robią. Albo tak bardzo boją się coś spieprzyć. Gdyby sprawa była prosta, to chyba by raczej w to poszli (albo nie widzą sensu, bo procent gier, które na tym zyskają jest mały). Tym bardziej, że jeśli założylibyśmy, iż to 2x GPU (w co wciąż wątpię) PS4, to tym bardziej X1 S służyłby im za przykład i swego rodzaju beta testera ;). Bo to, że gracze poczuliby się gorsi, to raczej mało prawdopodobne (patrz X1 S). Tak czy siak dużo w tym gdybania i mimo wszystko strzelania na ślepo.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14885 dnia: Października 26, 2016, 14:10:44 pm »
A jest w ogóle jakieś potwierdzenie, że stare gry na Pro nie będą chodzić lepiej czy to tylko rewelacja wyssana z brudnego palca kyo?



Głos z namiotu: Masz już osta więc nie prowokuj. Kolejny podjazd i będzie 24h sjesta na górskiej łące.
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2016, 14:43:04 pm wysłana przez Ryo »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14886 dnia: Października 26, 2016, 14:21:48 pm »
Skoro GPU w PRO to podwójny GPU z PS4 + dodatkowe ficzery, no to powinno to działać.

Z tego co ja zrozumiałem i pamiętam to GPU PS4 jest z tej samej rodziny, ale ma jednak inną architekturę, nowszą o dwie (?) generacje. Wynikałoby z tego, że różnice są większe niż tylko GPU PS4 x2. Ale w tej chwili to już sam nie wiem i w sumie ta nasza cała dyskusja jest trochę bez sensu, bo nie mamy dokładnych danych ani (bądźmy szczerzy) wiedzy na ten temat. A przynajmniej mogę mówić za siebie ;). Ja widzę to tak - X1 S ma tylko podkręcone GPU. Pro ma nowe. A czy mogli zostawić wyższe zegary? Mogę jedynie przypuszczać, że była taka możliwość. Z jakiegoś powodu w to nie poszli. Raczej wiedzą co robią. Albo tak bardzo boją się coś spieprzyć. Gdyby sprawa była prosta, to chyba by raczej w to poszli (albo nie widzą sensu, bo procent gier, które na tym zyskają jest mały). Tym bardziej, że jeśli założylibyśmy, iż to 2x GPU (w co wciąż wątpię) PS4, to tym bardziej X1 S służyłby im za przykład i swego rodzaju beta testera ;). Bo to, że gracze poczuliby się gorsi, to raczej mało prawdopodobne (patrz X1 S). Tak czy siak dużo w tym gdybania i mimo wszystko strzelania na ślepo.

A zdziwiłbyś się z tym, że nie poczuliby się gorsi. :D Po pierwszych analizach DF, na forach internetowych dało się już przeczytać posty płaczków, że te 2fps więcej na XO S to strzał w twarz tym, którzy wzięli gorszy sprzęt na premierę... :D Jednak jakiś tam procent graczy poczuł się urażony tym posunięciem, ale odbiło się to bez większego echa.

Co do GPU Pro, to czas pokaże, ja z tego wywiadu zrozumiałem, że ten nowy układ to układ z PS4 z przyklejonym syjamskim bliźniakiem i paroma dodatkowymi funkcjami. Spece z internetów (chipworks?) na pewno rozbiorą sprzęt na czynniki pierwsze i wszystko nam udokumentują i pokażą.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14887 dnia: Października 26, 2016, 14:33:42 pm »
A zdziwiłbyś się z tym, że nie poczuliby się gorsi. :D Po pierwszych analizach DF, na forach internetowych dało się już przeczytać posty płaczków, że te 2fps więcej na XO S to strzał w twarz tym, którzy wzięli gorszy sprzęt na premierę... :D Jednak jakiś tam procent graczy poczuł się urażony tym posunięciem, ale odbiło się to bez większego echa.

To że znajdą się tacy co będą narzekać to jest pewne. Jednak jak sam napisałeś, jest to mały procent. Sam jak to przeczytałem to raczej zadowolony nie byłem (z drugiej strony mam konsolę za darmo, więc nie mam co się spinać ;P), ale teraz jak gram w Gearsy to o tym nawet nie myślę. I tak nie mam porównania.

A jest w ogóle jakieś potwierdzenie, że stare gry na Pro nie będą chodzić lepiej czy to tylko rewelacja wyssana z brudnego palca kyo?

Mi się wydaje, że było tylko powiedziane, iż mają chodzić tak samo, po to jest ten tryb standardowy w Pro. Osobiście jednak zastanawiam się, czy jednak nie będzie drobnych różnic na korzyść nowszego modelu. Tylko nawet jeśli to tylko w określonych grach (tak jak w X1 S) i tylko o kilka fps'ów.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14888 dnia: Października 27, 2016, 04:56:06 am »
Cytuj
Co do GPU Pro, to czas pokaże, ja z tego wywiadu zrozumiałem, że ten nowy układ to układ z PS4 z przyklejonym syjamskim bliźniakiem i paroma dodatkowymi funkcjami. Spece z internetów (chipworks?) na pewno rozbiorą sprzęt na czynniki pierwsze i wszystko nam udokumentują i pokażą.
Jakimiś tam drobnymi szczególikami się różnią, ale pewnie nie są to jakieś ogromne różnice, to wciąż GCN (może więcej ACE, lepsza teselacja itp)
np 3 generacja GCN wprowadziła:
Cytuj
GCN 3rd Generation (Volcanic Islands, R9 285(x) and Fury/Nano)

GCN 3rd generation[22] was introduced in 2014 with the Radeon R9 285 and R9 M295X, which have the "Tonga" GPU. It features improved tessellation performance, lossless delta color compression in order to reduce memory bandwidth usage, an updated and more efficient instruction set, a new high quality scaler for video, and a new multimedia engine (video encoder/decoder). Delta color compression is supported in Mesa.[23]
https://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_Core_Next#Iterations

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14889 dnia: Października 27, 2016, 05:21:26 am »
Cytuj
Najważniejsze to to, aby bazowały na silniku gry i nie było dużych różnic między wstawką a rozgrywką.
różnice są ogromne. Od razu widać, że filmiki w Ryse to prerendery, które chodziłyby w 5 fps na 2 tytanach.

scenka(prerender):




hiper teselacja, odbicia, cząsteczki...


gra


Płaska paćka bez odbić, bez efektów, po prostu paćka.




scenka(prerender)


scenka realtime


komentarz chyba zbędny




scenka(prerender)


gra


« Ostatnia zmiana: Października 27, 2016, 05:24:13 am wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14890 dnia: Października 27, 2016, 07:51:04 am »




Tak jak powiedziałem w takim np. U4 jest większa różnica a wszystko niby real time.





Na wstawkach w Ryse też nic tak nadzwyczajnego nie ma co by do tego 2 tytany, real time wstawki z U4 wygląda nie wiem czy nie lepiej, na dodatek co niektóre w Ryse są lekko skompresowane ;)

Co do tej wody to fakt różnica jest spora, ale ta woda na wstawce to nic specjalnego jest jakaś taka nierealna. W Batmanie AK czy Watch Dogs już ona wygląda realniej.





« Ostatnia zmiana: Października 27, 2016, 07:59:00 am wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14891 dnia: Października 27, 2016, 07:55:50 am »
 :lol:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14892 dnia: Października 27, 2016, 08:11:45 am »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14893 dnia: Października 27, 2016, 08:19:15 am »
Cytuj
Co do GPU Pro, to czas pokaże, ja z tego wywiadu zrozumiałem, że ten nowy układ to układ z PS4 z przyklejonym syjamskim bliźniakiem i paroma dodatkowymi funkcjami. Spece z internetów (chipworks?) na pewno rozbiorą sprzęt na czynniki pierwsze i wszystko nam udokumentują i pokażą.
Jakimiś tam drobnymi szczególikami się różnią, ale pewnie nie są to jakieś ogromne różnice, to wciąż GCN (może więcej ACE, lepsza teselacja itp)
np 3 generacja GCN wprowadziła:
Cytuj
GCN 3rd Generation (Volcanic Islands, R9 285(x) and Fury/Nano)

GCN 3rd generation[22] was introduced in 2014 with the Radeon R9 285 and R9 M295X, which have the "Tonga" GPU. It features improved tessellation performance, lossless delta color compression in order to reduce memory bandwidth usage, an updated and more efficient instruction set, a new high quality scaler for video, and a new multimedia engine (video encoder/decoder). Delta color compression is supported in Mesa.[23]
https://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_Core_Next#Iterations
Nie znam się, ale dla mnie takie zmiany brzmią jak zmiany w jakichś sterownikach? Bo np kompresja to od razu kojarzy mi się z software, a nie z hardware. To samo z tesselacją, jakiś soft? Bo przecież tranzystory to tranzystory, No ale nie ogarniam tematu więc nie twierdzę że tak jest :D

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14894 dnia: Października 27, 2016, 09:01:05 am »
http://www.pssite.com/news/53141/knack-otrzyma-latke-pod-ps4-pro.html

 :lol:

Bloodborne niech lepiej ulepszą a nie tego crapa.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14895 dnia: Października 27, 2016, 09:03:24 am »
Knack to calkiem sympatyczny platformer.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14896 dnia: Października 27, 2016, 09:49:31 am »
http://www.pssite.com/news/53141/knack-otrzyma-latke-pod-ps4-pro.html

 :lol:

Bloodborne niech lepiej ulepszą a nie tego crapa.

Albo zwykłego DriveClub (bez VR) mogliby ulepszyć pod Pro.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14897 dnia: Października 27, 2016, 10:05:30 am »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14898 dnia: Października 27, 2016, 14:46:46 pm »
Cytuj
Tak jak powiedziałem w takim np. U4 jest większa różnica a wszystko niby real time.
Taaa większa.

scenka


gameplay


scenka


gameplay


scenka


gameplay


Cytuj
Co do tej wody to fakt różnica jest spora, ale ta woda na wstawce to nic specjalnego jest jakaś taka nierealna. W Batmanie AK czy Watch Dogs już ona wygląda realniej.
W prerenderze z ryse jest bardziej zaawansowana. Poza tym WD wygląda gorzej niż ryse i chodzi w 720p, widać że duża część mocy poszła na wodę :lol:. Zwróć taż uwagę ile dzieje się na ekranie na tamtym prerenderze z Ryse    (fizyka, ilość postaci, efektów cząsteczkowych itp) 10 fps na tytanie przy tamtym silniku to maks. Potem jest przejście do gry i filmowe 24 fps+900p i grafika o generacje gorsza.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2016, 15:20:33 pm wysłana przez Wulfen »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14899 dnia: Października 27, 2016, 15:51:51 pm »
http://www.pssite.com/news/53141/knack-otrzyma-latke-pod-ps4-pro.html

 :lol:

Bloodborne niech lepiej ulepszą a nie tego crapa.
Co ty chcesz od knacka?

A bloodbornowi przydałaby się aktualizacja pod pro, np ciene od pochodni jak w uncharted + możliwość wyłączenia aberacji :puppy-eyes:
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2016, 16:00:38 pm wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14900 dnia: Października 27, 2016, 17:05:54 pm »
Z modelami postaci w U4 i tak jest coś nie tak, popatrz na filmik.
Spójrz jednak jako gracz a nie zwolennik niebieskiej marki. Różnica miedzy wstawką a grą jest ogromna.

To co wrzuciłeś fakt wygląda solidnie podczas rozgrywki, jednak nie zawsze tak jest.
Być może podmieniali modele postaci w zależności od otwartości danej lokacji tzn. bardziej otwarty świat modele mniej szczegółowe a korytarz bardziej szczegółowe.


Watch Dogs chodzi w 900p na PS4.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14901 dnia: Października 27, 2016, 19:12:18 pm »
Cytuj
Być może podmieniali modele postaci w zależności od otwartości danej lokacji tzn. bardziej otwarty świat modele mniej szczegółowe a korytarz bardziej szczegółowe.
ta, podmieniali. Co najwyżej cienie są dokładniejsze(np w jaskini)

jeden z większych albo i największy chapter w grze:






a tutaj jakaś mało ważna postać jakich widać ze 100 na ekranie



dla porównania przeciwnicy w ryse wyglądają tak:



i jeszcze jedno porównanie gameplayu z renderem





na tym filmiku co wrzuciłeś to ja głównie widzę jak gość patrzy się w niebo z głową gdzieś w rogu ekranu. A jak jest zbliżenie to ogólnie jest tak ciemno, że ciężko to jakoś ocenić(do tego kompresja filmiku).

Cytuj
Spójrz jednak jako gracz a nie zwolennik niebieskiej marki.
No właśnie weź spójrz na to jak gracz a nie jak troll. Wykazałem, że w ryse różnice miedzy wstawkami a gameplayem są bardzo duże, często większe niż w uncharted a ty dalej trollujesz.


Głos z budy: Offtopic. Takie dyskusje do System Wars! No i w miare mozliwosci bez wyzwisk.
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2016, 10:25:15 am wysłana przez Lem++ »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14902 dnia: Października 27, 2016, 20:05:03 pm »
No chyba jednak ty bardziej trolujesz niż ja porównując przeciwników do szlag wie czego.
Porównaj przeciwników Ryse do przeciwników w U4? OK.

Wrzucasz morde Mariusa całkiem dobrze wykonaną podczas gameplay i porównujesz ją do kogoś innego na max zoomie ze wstawki. No trochę smiechłem.


Jak nie jesteś w stanie dostrzec biedy twarzowej.

Masz ją teraz przed oczyma.




Głos z budy: Offtopic. Takie dyskusje do System Wars!
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2016, 10:26:07 am wysłana przez Lem++ »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14903 dnia: Października 27, 2016, 20:11:30 pm »
No przecież pokazał ci randoma murzyna.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14904 dnia: Października 27, 2016, 21:05:06 pm »
No przecież pokazał ci randoma murzyna.
A czy to jest przeciwnik? No nie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14905 dnia: Października 27, 2016, 21:33:46 pm »
To jest zwykły randomowy npc gdzieś na targu, a wygląda jak wygląda, czyli bardzo dobrze, jak każda inna postać w grze łącznie z przeciwnikami. Szukasz nie wiadomo czego.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14906 dnia: Października 27, 2016, 21:43:48 pm »
Co za fail :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14907 dnia: Października 27, 2016, 21:59:48 pm »
To jest zwykły randomowy npc gdzieś na targu, a wygląda jak wygląda, czyli bardzo dobrze, jak każda inna postać w grze łącznie z przeciwnikami. Szukasz nie wiadomo czego.
Chociazby dlatego, ze statysci wygladaja o wiele lepiej od przeciwników. Przeciwnika porównuje sie do przeciwnika itp. a nie do szlag wie czego.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14908 dnia: Października 27, 2016, 22:19:16 pm »
Przecież jest zupełnie na odwrót, nie marnuje się czasu na jakiegoś tam statystę, który pojawia się raz i nie ma żadnego znaczenia w grze. Ale nie chce mi się ciągnąć tego tematu.

Uncharted to najładniejsza, najbardziej dopracowana graficznie gra na obecną generację. Order też wygląda zjawiskowo, ale jako całokształt, twór ND jest nie do pobicia. I nie chodzi o twarze, ale o wszystko, o wszystkie detale, animacje, czego 99% gier nie ma i nigdy nie będzie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14909 dnia: Października 27, 2016, 22:28:58 pm »

Masz ją teraz przed oczyma.


no i po co znowu wstawiasz ten sam filmik na którym nic nie widać? To już lepiej zobaczyć jak wygląda na dobrej jakości obrazkach
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Może odnieś się do tego:










Cytuj
Wrzucasz morde Mariusa całkiem dobrze wykonaną podczas gameplay i porównujesz ją do kogoś innego na max zoomie ze wstawki.
Dobrze to masz morde mariusa na scence i w gameplayu






Ale znowu się oczywiście do tego nie odniosłeś, a jest to przepaść w jakości wykonania.


i woda






mała róznica  :lol:

Cytuj
Porównaj przeciwników Ryse do przeciwników w U4? OK.
ok.

przeciwnicy u4


przeciwnicy ryse




npc u4


npc ryse


Tak, to coś na dole przypominające postacie z n64/dreamcasta to postać. I po takiej kupce w gameplayu kukuryku majaczy że nie ma różnicy  :lol:

Cytuj
Chociazby dlatego, ze statysci wygladaja o wiele lepiej od przeciwników.
hahah

na dole npc


npc po prawej stronie jakby ktoś miał problem z rozpoznaniem tej paćki




paćki ciąg dalszy


i kolejna postać na poziomie n64


W uncharted różnice miedzy przeciwnikami, npc i postaciami głównymi nie są jakieś ogromne, natomiast w ryse prerendery  są na świetnym poziomie, a postacie w samej grze nawet na poziomie nintendo 64.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2016, 23:43:52 pm wysłana przez Wulfen »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14910 dnia: Października 27, 2016, 22:45:01 pm »
Data wydania Ryse - 2k13. Premiera U4 - 2016. Faktycznie, jest co porównywać, szczególnie, że przygody Mariusa pod względem szaty graficznej wychwalali swego czasu wszyscy.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14911 dnia: Października 27, 2016, 22:57:09 pm »
Data wydania Ryse - 2k13. Premiera U4 - 2016. Faktycznie, jest co porównywać, szczególnie, że przygody Mariusa pod względem szaty graficznej wychwalali swego czasu wszyscy.

Ale to tylko świadczy o kukuryku  :lol:


Głos z budy: Offtopic oraz obrazanie. Grzeczniej i bardziej merytorycznie prosze. Ban na 1 dzien.
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2016, 10:30:36 am wysłana przez Lem++ »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14912 dnia: Października 27, 2016, 22:58:04 pm »
No kyo zaczal takie glupie porownania to nic dziwnego ze go wulfen gasi :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14913 dnia: Października 27, 2016, 23:00:40 pm »
Zawsze można wziąć na warsztat 2016 (tyle że w 2013 przynajmniej te 900p było):

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14914 dnia: Października 27, 2016, 23:05:16 pm »
 :lol: :lol:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14915 dnia: Października 27, 2016, 23:14:33 pm »
Data wydania Ryse - 2k13. Premiera U4 - 2016. Faktycznie, jest co porównywać, szczególnie, że przygody Mariusa pod względem szaty graficznej wychwalali swego czasu wszyscy.
Tu nawet nie chodzi nawet o to co jest ładniejsze, bo wiadomo że u4 jest o znacznie ładniejsze tylko o to, że ten troll wygaduje brednie że prerendery w ryse wyglądają tak samo czy tam podobnie jak gameplay.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2016, 23:20:12 pm wysłana przez Wulfen »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14916 dnia: Października 28, 2016, 00:24:44 am »
KYO doczekam sie tych ustawien, czy moge nazywac sie klamliwym trolem? :troll:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14917 dnia: Października 28, 2016, 00:55:36 am »
Rozmawialem normalnie bez zadnego trolingu, ba nawet powiedzialem ze wstawki real time wygladaja lepiej od rendera ryse. Wulf pokazles argumenty na korzysc u4 i w ogóle, jednak od tak sobie chamsko zostałem przez ciebie i tomasza obrażony jak najwiekszy śmiec. Dla mnie kukuryku to cos o wiele gorszego niz ty chuju debilu itd. Forum tez powinno o tym wiedziec dlatego zglaszam to swiezo wybranym moderom o uspokojenie i powstrzymanie sie od takich wyzwisk w moim kierunku.




Tak, to coś na dole przypominające postacie z n64/dreamcasta to postać. I po takiej kupce w gameplayu kukuryku majaczy że nie ma różnicy  :lol:


Data wydania Ryse - 2k13. Premiera U4 - 2016. Faktycznie, jest co porównywać, szczególnie, że przygody Mariusa pod względem szaty graficznej wychwalali swego czasu wszyscy.

Ale to tylko świadczy o kukuryku :lol:
Co to ma być?

No i o kim to Tomasz świadczy?

« Ostatnia zmiana: Października 28, 2016, 07:39:57 am wysłana przez Kyokushinman »

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14918 dnia: Października 28, 2016, 01:44:50 am »
Kyo, forum to tylko forum.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14919 dnia: Października 28, 2016, 01:51:25 am »
Kyo, forum to tylko forum.
Wiem ale po cos chyba byly ostatnio wybory aby bylo lepiej na forum min. mialo byc bez wyzwisk itp.




Uncharted to najładniejsza, najbardziej dopracowana graficznie gra na obecną generację. Order też wygląda zjawiskowo, ale jako całokształt, twór ND jest nie do pobicia. I nie chodzi o twarze, ale o wszystko, o wszystkie detale, animacje, czego 99% gier nie ma i nigdy nie będzie.


Szkoda, że ten ostatni procent nie dopracowali i jest 1/10.
To tak jakby być praktycznie pierwszy na mecie, ale przed samą już linią się wywalić i zostać przegoniony przez całą resztę ;)


Data wydania Ryse - 2k13. Premiera U4 - 2016. Faktycznie, jest co porównywać, szczególnie, że przygody Mariusa pod względem szaty graficznej wychwalali swego czasu wszyscy.
Tu nawet nie chodzi nawet o to co jest ładniejsze, bo wiadomo że u4 jest o znacznie ładniejsze tylko o to, że ten troll wygaduje brednie że prerendery w ryse wyglądają tak samo czy tam podobnie jak gameplay.
Napisałem tylko, że większe różnice pomiędzy wstawką a gameplay są w U4 niż w Ryse a ty już szukasz nie wiadomo czego.
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2016, 07:33:52 am wysłana przez Kyokushinman »