Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2107592 razy)

0 użytkowników i 26 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15120 dnia: Listopada 07, 2016, 18:37:03 pm »
Dokładnie. Dopóki ziarno, lampy i inne 5-10-15 nie zalewają innych tematów, które tego nie wymagają, to może pisać.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15121 dnia: Listopada 07, 2016, 21:03:20 pm »
1440p w Uncharted 4 na Pro... czyli taki spadkobierca logiki Xbox'a One z ery 1080p. Tam było 720p, 768p i 900p zamiast 1080p, a na Pro będzie 1440p i 1800p zamiast 2160p. Mocny półśrodek w wykonaniu Sony. Żeby to chociaż w 1080p robiło konkretną różnicę...

@Wulfen, ten patch do Ratcheta to dla zwykłej PS4 dodali TAA?? Czy Pro?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15122 dnia: Listopada 07, 2016, 21:12:24 pm »
Ja bym nie oczekiwał od gier które już wyszły czegoś konkretnego. Lepiej poczekać trochę.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15123 dnia: Listopada 07, 2016, 21:23:39 pm »
też mi się wydaje, że ciężko oczekiwać od gier robionych pod zwykłą ps4, aby wyciągały maksa z pro.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15124 dnia: Listopada 07, 2016, 21:50:22 pm »
też mi się wydaje, że ciężko oczekiwać od gier robionych pod zwykłą ps4, aby wyciągały maksa z pro.

Ktoś kto myśli to zrozumie, inni niekoniecznie.

Z drugiej strony taki Horizon chyba używa jakiś tam sztuczek do 4k.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15125 dnia: Listopada 07, 2016, 22:17:01 pm »
Niby tak, ale przecież miało nie być gier robionych pod PS4 Pro, żeby 40mln użytkowników zwykłych PS4 nie poczuli się gorsi. Kto myśli trochę, to zrozumie, prawda Master?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15126 dnia: Listopada 07, 2016, 22:21:41 pm »
robionych tylko pod pro - nie. robionych z uwzględnieniem specyfikacji/architektury pro - to chyba logiczne, że tak. w końcu, po coś te pro wydają.

btw. skąd wniosek, że miało nie być gier robionych pod pro?
przecież nawet gry od sony mają różne tryby wyświetlania dla ps4 i pro.
siłą rzeczy, podstawka dostaje wersję "gorszą".

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15127 dnia: Listopada 07, 2016, 22:27:23 pm »
btw. skąd wniosek, że miało nie być gier robionych pod pro?

Jak sie kupi Xbox One 720p to pewnie się takie rzeczy ludziom śnią po nocach.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15128 dnia: Listopada 07, 2016, 22:50:09 pm »
robionych tylko pod pro - nie. robionych z uwzględnieniem specyfikacji/architektury pro - to chyba logiczne, że tak. w końcu, po coś te pro wydają.

btw. skąd wniosek, że miało nie być gier robionych pod pro?
przecież nawet gry od sony mają różne tryby wyświetlania dla ps4 i pro.
siłą rzeczy, podstawka dostaje wersję "gorszą".

Czyli uważasz, że jednak teraz dojdzie do sytuacji, gdzie platformą domyślną dla Sony stanie się PS4 Pro? Oficjalnie Pro wydali po to, żeby było 4k, a nie sytuacja gdzie pro dostaje detale Ultra, a zwykła Low.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15129 dnia: Listopada 07, 2016, 22:56:43 pm »
nie, nie uważam. za wcześnie mówić, bo zarówno sony, jak i ms jedno mówią, drugie robią.
uważam za to, że na pewno część gier będzie projektowana z myślą o wykorzystaniu potencjału ps4pro i jego unikalnych, względem podstawki, funkcji.
specem nie jestem, ale obiło mi się o uszy, że pro ma jakieś tam bajery niedostępne na zwykłym ps4 i nie chodzi tylko o tzw. "raw power", ale instrukcje i inne sprzętowe "myki".

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15130 dnia: Listopada 08, 2016, 07:19:35 am »
Czyli liczysz na te bajery. Cerny dobrze nagadał. Marketing najwyższej klasy. Z PS4 też gadał że GDDR5, tyle przepustowości, a wyszło że na filtrowanie jednak nie starczy i że w ogóle trochę mniej będzie, bo to co Cerny mówił to tylko w teorii maksymalna wartość :p

U4 1440p, Titanfall 2 1440p, multi U4 1080p. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że devsi już od jakiegoś czasu wiedzą że muszą do gier dawać opcję Pro, więc nie jest to jakaś nowość. Najlepsze studio Sony to też raczej nie amatorszczyzna. No ale czas pokaże. Na razie w kwestii 4k wygląda to na półśrodek, który nawet w 1080p nie może zbytnio rozwijać skrzydeł, bo musi uwzględniać 40 milionów graczy ze zwykłą PS4, którzy nie mogą poczuć się gorsi.
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2016, 07:29:07 am wysłana przez andryush »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15131 dnia: Listopada 08, 2016, 07:44:33 am »
Na razie Andrju to dymają graczy którzy kupią PS4Pro a posiadają tv 1080p.

Aktualizacje są bardziej pod 4k i tylko z małymi wyjątkami jak TR czy Paragon.

U4 dostał rozdzałkę dla singla 1440p a dla posiadaczy tv 1080p co? Gówienko ;)
Kilka innych tytułów też w podobnej sytuacji.
Miałem brać na premierę, ale jednak poczekam na rozwój sytuacji bo kolorowo nie jest jak na razie.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15132 dnia: Listopada 08, 2016, 08:09:10 am »
No przecież też chciałem brać na premierę, ale tak średnio to wygląda właśnie. Może w ogóle dam sobie spokój i na XO przebieduję do następnej generacji.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15133 dnia: Listopada 08, 2016, 08:28:46 am »
Nie zagrac w nowe GTS/Horizon/GOW to troche bieda. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15134 dnia: Listopada 08, 2016, 08:45:27 am »
No przecież też chciałem brać na premierę, ale tak średnio to wygląda właśnie. Może w ogóle dam sobie spokój i na XO przebieduję do następnej generacji.




:lol:


http://www.ppe.pl/news/47390/cnet-rozczarowany-grafika-na-ps4-pro-jest-problem-by-dostrzec-roznice-miedzy-ps4-a-ps4-pro.html

Jak na razie to:
PS4PRO = PS4Porażka

Żeby stare gry nie chodziły lepiej bez patcha jak na Xbox One S to jest kur** normalnie skandal.
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2016, 10:10:05 am wysłana przez Kyokushinman »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15135 dnia: Listopada 08, 2016, 10:21:43 am »
Czyli liczysz na te bajery.

nie, nie liczę (swoją drogą, nie wiem skąd u ciebie taka nadinterpretacja). sam ps4pro czy innych scorpio raczysk nie mam zamiaru kupować, bo mi dodatkowe kępki trawy czy 4k nie jest potrzebne. pisałem nawet, że jak mi tv wytrzyma, to ps5 na premierę już nie wezmę, a poczekam sobie właśnie na ps5pro. w moim przypadku, sony raczej straciło, niż zyskało na nowej strategii. no ale ja, to jestem chyba w mniejszości, bo z tego co widzę, nawet boty czekają na premierę nowego dziecka sony ;)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15136 dnia: Listopada 08, 2016, 10:24:42 am »
No przecież też chciałem brać na premierę, ale tak średnio to wygląda właśnie. Może w ogóle dam sobie spokój i na XO przebieduję do następnej generacji.




:lol:


http://www.ppe.pl/news/47390/cnet-rozczarowany-grafika-na-ps4-pro-jest-problem-by-dostrzec-roznice-miedzy-ps4-a-ps4-pro.html

Jak na razie to:
PS4PRO = PS4Porażka

Żeby stare gry nie chodziły lepiej bez patcha jak na Xbox One S to jest kur** normalnie skandal.
Weź się ogarnij. Artykuł o porażce, testowane 6 gier,  przecież to nawet poważne nie jest.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15137 dnia: Listopada 08, 2016, 10:34:07 am »
No ale co by nie mówić to jednak artykuł i opinia.

Wyczuwam, że PS4 jeszcze nie sprzedałeś i trochę boli utrata gotówki na to samo :roll:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15138 dnia: Listopada 08, 2016, 10:43:36 am »
Nic mnie nie boli, ale opinia jest z dupy, lepiej poczytać już DF, tam przynajmniej konkretnie do tego podeszli. A póki co wiadomo tyle, że część gier ma ustawienia w opcjach dla lepszej grafy, inne mają skalowanie w dół, co przekłada się na znacznie lepsze wygładzanie krawędzi. A taki uncharted w multi dostał full HD z 900.

A pro jak najbardziej będzie na mnie czekać w czwartek w Saturnie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15139 dnia: Listopada 08, 2016, 10:46:35 am »
Po pierwsze to trzeba po prostu poczekać na gry tworzone wprost na pro a nie jakieś patche robione po łebkach... Każdy rozsądny tak do tego podejdzie, a przy okazji widać z kogo xbot wyłazi :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15140 dnia: Listopada 08, 2016, 11:08:01 am »
Czyli liczysz na te bajery.

nie, nie liczę (swoją drogą, nie wiem skąd u ciebie taka nadinterpretacja). sam ps4pro czy innych scorpio raczysk nie mam zamiaru kupować, bo mi dodatkowe kępki trawy czy 4k nie jest potrzebne. pisałem nawet, że jak mi tv wytrzyma, to ps5 na premierę już nie wezmę, a poczekam sobie właśnie na ps5pro. w moim przypadku, sony raczej straciło, niż zyskało na nowej strategii. no ale ja, to jestem chyba w mniejszości, bo z tego co widzę, nawet boty czekają na premierę nowego dziecka sony ;)

Jaka nadinterpretacja, przecież w odpowiedzi na mojego posta, o tym że PS4 Pro to półśrodek, napisałeś, że są bajery sprzętowe i gry je w przyszłości lepiej wykorzystają...  :-? Czyli chyba jednak liczysz na to=zakładasz taką możliwość=wyrażasz oczekiwanie na to, że te bajery zrobią różnicę i pozwolą w przyszłości wyciągnąć z Pro więcej niż 1440p-1800p lub lepsze 1080p?? Tak to rozumiem i nie widzę nadinterpretacji :P

A że tego nie kupisz, to inna sprawa. Fajnie, że nie planujesz zakupu i nie wspierasz raka, jestem podobnego zdania  i też raczej sobie daruję te wynalazki. Z PS5 mam nadzieję, że Sony pójdzie po rozum do głowy i żadnego Pro już nie będzie, tylko jedna, mocna konsola na całą kilkuletnią generację.

Po pierwsze to trzeba po prostu poczekać na gry tworzone wprost na pro a nie jakieś patche robione po łebkach... Każdy rozsądny tak do tego podejdzie, a przy okazji widać z kogo xbot wyłazi :)

Każdy rozsądny to powie, że takie gry nie mogą powstawać, bo to by był fak w twarz dla tych 40mln, co kupili PS4 bez dopisku "Pro". Nintendo zrozumiało ten błąd, i po Xenoblade i kilku innych grach, nie wyszła więcej żadna gra, która faworyzowałaby New 3DS'a. Amen!

Tak to się skończyło:


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15141 dnia: Listopada 08, 2016, 11:11:59 am »
Po pierwsze to trzeba po prostu poczekać na gry tworzone wprost na pro a nie jakieś patche robione po łebkach... Każdy rozsądny tak do tego podejdzie, a przy okazji widać z kogo xbot wyłazi :)
Zależało mi głównie na płynności.
Tak wiec pozostaje poszukać jakiegoś większego W5500 na allegro bo Sony ma wyje**ne na płynność w 1080p.

PS4 PRO - raczej będzie najgorzej wykorzystaną dodatkową moc obliczeniową GPU w historii sprzętu gamingowego :wtf:
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2016, 11:28:02 am wysłana przez Kyokushinman »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15142 dnia: Listopada 08, 2016, 11:19:39 am »
Jaka nadinterpretacja, przecież w odpowiedzi na mojego posta, o tym że PS4 Pro to półśrodek, napisałeś, że są bajery sprzętowe i gry je w przyszłości lepiej wykorzystają...  :-? Czyli chyba jednak liczysz na to=zakładasz taką możliwość=wyrażasz oczekiwanie na to, że te bajery zrobią różnicę i pozwolą w przyszłości wyciągnąć z Pro więcej niż 1440p-1800p?? Tak to rozumiem i nie widzę nadinterpretacji :P

nie liczę, bo sam nie planuję zakupu i mam to serdecznie gdzieś.
co do reszty, no chyba przyznasz, że logicznym jest, że gra projektowana pod zwykłe ps4 nie jest w stanie wyciągnąć maksa z pro.
podobnie (choć w zdecydowanie mniejszym stopniu) jak gierki z poprzedniej generacji, po przeniesieniu na nową nie stają się nagle horizonami.

czy dojadą do 4k? jakiś tam spiderman dojechał, więc można. czy jest sens? dla mnie nie, ale to nie ja decyduję.

piszesz też o marketingu cernego, a ms wcale nie lepszy. miało być fullhd i 60 fps. skończyło się na premierowej forzie, a standardem stało się 900p+30fps.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15143 dnia: Listopada 08, 2016, 11:30:39 am »
Oficjalnie Pro wydali po to, żeby było 4k, a nie sytuacja gdzie pro dostaje detale Ultra, a zwykła Low.

Będzie jakieś źródełko tych OFICJALNYCH informacji czy ost tytułem:

Cytuj
3. Na forum, pod groźbą otrzymania ostrzeżenia lub zbanowania, zabronione jest:

   3. rozpowszechnianie niepotwierdzonych wiadomości,

?

Ładny żeście tu cyrk zrobili. Kiedyś tacy trolle byli gaszeni jednym postem, a teraz nawet rzeczy po imieniu nie wolno nazwać  :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15144 dnia: Listopada 08, 2016, 11:35:19 am »
Co chcesz po kimś, kto nazywa Pro rakiem oraz półśrodkiem, a kupił S i jaki to MS dobry bo 3 fps więcej i odtwarzacz UHD, mimo że nikt tego nie używa.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15145 dnia: Listopada 08, 2016, 11:40:02 am »
Z tego co czytam Kyokushinmanowi pozostaje jedynie kupić blachę w bezkompromisowej cenie, gierki z xboxa są, odblokowane klateczki są, obraz żyleta laboratorium jest, 10^n>∞ K jest, może sobie nawet filtry pszeniczne wrzucać i wyrzucać wedle uznania, wymusić programikami ustawienia kolorów poza skalę dostępnego spektrum, ba, dostanie pakiecik office, gdzie w arkuszu ładnie zestawi wszystkie swoje ocenki i jakieś wykresiki kołowe zrobi przedstawiając je pod opinię sąsiada z fajnym telewizorem, gdzie biały jest niebieski (należy uważać na kolor wykresiku, żeby się nie zlał). Nie musi dziękować za wskazanie szybkiego rozwiązania na ustanie jego wszechobecnego jazgotu. To nie jest dojebka, a czysta troska, więc mam nadzieję, że to zakończy temat i trochę uspokoi rozbiegane i nadwyrężone oczy.

Trochę jednak ciężko rozgryźć Andryusha, ps4pro be, może przebieduje na xbone, taka trochę starosłowiańska chłosta w łaźni zaburzającej wizję parującym potem i łzami.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15146 dnia: Listopada 08, 2016, 11:47:59 am »
Z PS4 też gadał że GDDR5, tyle przepustowości, a wyszło że na filtrowanie jednak nie starczy i że w ogóle trochę mniej będzie, bo to co Cerny mówił to tylko w teorii maksymalna wartość :p

??? Nie wiem dokładnie o co chodzi, ale tak właśnie jest, jak wszystko sprowadza się do cyferek, porównuje się i potem coś się nie zgadza i wszystko zrzuca się na złą firmę X, czy Y. Wystarczy przestać udawać specjalistę (chyba, że takim się jest, ale to bardzo wąskie grono) i przyjąć, że specyfikacja na papierze nie odpowie na wszelkie pytania, a sprzęt PC =/= konsolowy.

Filtrowanie to nie tylko przepustowość. Gdyby tak było to na X1 były by większe problemy, bo ten jak wiadomo ma znacznie mniejszą (pomimo wykorzystania SRAM). Już kiedyś pisałem, że jest to dość dziwna sprawa i najprawdopodobniej dużo zależy od umiejętności/czasu dev'ów.

Warto też zwrócić uwagę na fakt, że devsi już od jakiegoś czasu wiedzą że muszą do gier dawać opcję Pro, więc nie jest to jakaś nowość.

I co w związku z tym? O Pro (oficjalnie) wiedziała garstka dev'ów. Plotki chodziły już wcześniej, ale nie oznacza to, że w momencie pojawienie się plotek studia zaczęły tworzyć z myślą o pro. Gry, które wychodzą w najbliższym czasie nie były tworzone z myślą o nowym sprzęcie, wszystko dodawane jest teraz, gdy gry są już praktycznie skończone. Dlatego na chwilę obecną zmiany są robione po najniższej linii oporu i Sony nie ma tu nic do gadania, to wybór dev'ów. Plus słowo "muszą" jest problematyczne, gdyż obecnie częściej spotyka się "zależy od dev'ów". Także na razie uważałbym z tym. Pro to nowy sprzęt i studia dopiero zaczynają mu się przyglądać. Studia Sony mają nieco lepiej, bo zostały wcześniej poinformowane, ale nie oznacza to, że np. takie Uncharted 4 było tworzone z myślą o 4k i Pro.

Na razie w kwestii 4k wygląda to na półśrodek, który nawet w 1080p nie może zbytnio rozwijać skrzydeł, bo musi uwzględniać 40 milionów graczy ze zwykłą PS4, którzy nie mogą poczuć się gorsi.

I to jest bardzo pro graczom. Sony nie wydymało ich, wydając po 3 latach nową konsolę. Na każdym kroku podkreślają, że PS4 i PS4 Pro to jedna rodzina. Jak pojawiły się plotki o Neo sporo ludzi z branży nie wierzyło w to. Będą podziały, gorsi lepsi, itp. - tak się mówiło. Sony jednak podeszło bardzo fair do całej sprawy. Dlatego na chwilę obecną te 40 mln posiadaczy PS4 nie musi się martwić o nic. Co będzie dalej to się okaże, ale raczej i tak powinni być zadowoleni.

4k na obecnej generacji to takie 1080p na poprzedniej. Jest to wprowadzenie do tego, co będzie na następnej generacji standardem.



BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15147 dnia: Listopada 08, 2016, 12:47:33 pm »
Kyo czego nie rozumiesz w tym, że od dewelopera zależy czy i jak wykorzysta moc PS4 Pro?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15148 dnia: Listopada 08, 2016, 13:34:48 pm »
Kyo czego nie rozumiesz w tym, że od dewelopera zależy czy i jak wykorzysta moc PS4 Pro?
Rozumie, ale od exa jakim jest U4 wymagałem lepszej animacji, tym bardziej, że wcześniej nawet mówili, że może uda mi się wrzucić 60fpsow w singlu na zwykłej PS4 i co? Teraz na Pro tego nawet nie zrobią, na konsoli która ma 4,2 tera. No bez jaj.


Nogi Dogi upada coraz bardziej na dno w moich oczach. Smutne bo kiedyś bardzo ich ceniłem.

Natomiast $ony oszukało mnie 3 razy i tego im już nie wybaczę.


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15149 dnia: Listopada 08, 2016, 13:38:58 pm »
Robią fabularne dlc i pewnie tlou 2, niech sobie dupy nie zwracają grą, którą już każdy gracz przeszedł.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15150 dnia: Listopada 08, 2016, 13:42:03 pm »
Do podkręcenia animacji nie potrzeba 100 ludzi a tylko jednego kumatego człeka. Unlock to chyba nic trudnego a samo konsola zrobi resztą patrz Infymus ;)


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15151 dnia: Listopada 08, 2016, 13:47:54 pm »
Chyba nigdy nie zrozumiem osób, dla których wyznacznikiem jest 60 fps. Nie ważne, że firma chcę swoją grę w 30 fps, tak była pisana itp. (patrz Ratchet i Insomniac). Nie ma 60 to cześć pa. Kert Ci dobrze napisał Kyo, dla Ciebie chyba najlepszym wyjściem jest PC. Spełni wymagania w całości.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15152 dnia: Listopada 08, 2016, 13:49:24 pm »
W sumie to zalezy od dwoch rzeczy.
1. Sposob w jaki maja zaimplementowana metode Update w ich silniku. Infamous od poczatku mialo odblokowany framerate wiec pewnie wystarczylo jedno makro dla PS Pro, w przypadku Uncharted moze byc wiecej roboty bo ich gry chyba zawsze mialy locka na konkretna ilosc klatek.
2. (Bardziej prawdopodbny scenariusz bo ND to jednak mistrze kodu wiec powyzszy punkt raczej jest slabym wytlumaczeniem ;) ) Wizja dizajnerska nie pozwala na odblokowany framerate, ktory ich zdaniem psulby odbior gry (vide pasy w The Order itp.)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15153 dnia: Listopada 08, 2016, 13:55:07 pm »
Chyba nigdy nie zrozumiem osób, dla których wyznacznikiem jest 60 fps. Nie ważne, że firma chcę swoją grę w 30 fps, tak była pisana itp. (patrz Ratchet i Insomniac). Nie ma 60 to cześć pa. Kert Ci dobrze napisał Kyo, dla Ciebie chyba najlepszym wyjściem jest PC. Spełni wymagania w całości.

Kert dobrze mi radzi fakt, ale na Piecu nie zagram w U4.

Cerny za bardzo przykręcił moc PS4Pro dla starych gier.
Mogli chociaż zostawić trochę aby gry zyskały z miejsca te 5-10 klatek jak na X1S. Mowa teraz akurat o grach z odblokowaną płynnością.



http://www.ppe.pl/news/36751/uncharted-4-a-thief-s-end-w-30-klatkach-na-sekunde-tworcy-potwierdzaja.html

Tu wyżej jeszcze walczyli na PS4 a na Pro po prostu olali graczy 1080p ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2016, 14:02:20 pm wysłana przez Kyokushinman »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15154 dnia: Listopada 08, 2016, 13:57:36 pm »
PS4 Pro ma o 30% szybszy procesor i o 24% większą przepustowość pamięci. Już widzę, jak jeden kumaty inaczej kyokushin dwukrotnie zwiększa na tym liczbę klatek  :lol:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15155 dnia: Listopada 08, 2016, 14:05:57 pm »
Kyo, z tym podkręcaniem klatek to nie takie hop siup. Problematyczne mogą się okazać takie aspekty jak fizyka,kolizje, skrypty jeśli było to wszystko pisane pod 30FPS.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15156 dnia: Listopada 08, 2016, 14:09:27 pm »
PS4 Pro ma o 30% szybszy procesor i o 24% większą przepustowość pamięci. Już widzę, jak jeden kumaty inaczej kyokushin dwukrotnie zwiększa na tym liczbę klatek  :lol:
Na Pro domagam się wyboru patrz TR, NioH a nie robienie jednym dobrze tzn. znaczny skok rozdzialki a drugim nic w zamian.


Kyo, z tym podkręcaniem klatek to nie takie hop siup. Problematyczne mogą się okazać takie aspekty jak fizyka,kolizje, skrypty jeśli było to wszystko pisane pod 30FPS.
Rozumie Mnichu tylko, że oni wcześniej gadali o tych 60fpsach i do nich dążyli na zwykłej PS4 a teraz mają do tego Pro.
Ja tam stałych 60fps nie oczekuje, ale np. coś takiego jak w nowym TR.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15157 dnia: Listopada 08, 2016, 14:25:04 pm »
Jak na moje to nie ma co się za bardzo oglądać na stare gry, w sensie te, które wyszły przed premierą Pro. Rozumiem, że takim ND nie chce się wracać do tematu U4 i siłować z silnikiem, by wydobyć dodatkowe fpsy, skoro już dłubią przy TLoU 2 i to jest dla nich priorytet (który pewnie dowali do pieca na Pro). To samo CDP Red i Wiedźmin 3 - otwarcie napisali, że nie będzie pacza, bo Cyberpunk 2077. Square i FFXV - na szybko kilka drzew i siema, dopiero za jakiś czas wyjdzie konkret update, bo teraz zapewne nie ma czasu i chęci. Zatem jakiekolwiek dodatki do obecnych gier bym traktował jako ciekawostkę, dobrą wolę twórców i cieszył się, że w ogóle coś zrobili.

Zobaczymy jak będą wypadały gry, które od początku będą pisane na Pro.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15158 dnia: Listopada 08, 2016, 21:17:55 pm »
Do podkręcenia animacji nie potrzeba 100 ludzi a tylko jednego kumatego człeka. Unlock to chyba nic trudnego a samo konsola zrobi resztą patrz Infymus ;)


Ty rozumiesz ze samo odblokowanie nie da Ci 60fps w tak wymagającej grze, do tego jest potrzebna opytmalizacją na którą nie mają czasu. Co do ich zdolności, to nawet nie mógłbyś czyścic im butów.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15159 dnia: Listopada 08, 2016, 21:27:56 pm »
PS4 Pro ma o 30% szybszy procesor i o 24% większą przepustowość pamięci. Już widzę, jak jeden kumaty inaczej kyokushin dwukrotnie zwiększa na tym liczbę klatek  :lol:
Na Pro domagam się wyboru patrz TR, NioH a nie robienie jednym dobrze tzn. znaczny skok rozdzialki a drugim nic w zamian.


Kyo, z tym podkręcaniem klatek to nie takie hop siup. Problematyczne mogą się okazać takie aspekty jak fizyka,kolizje, skrypty jeśli było to wszystko pisane pod 30FPS.
Rozumie Mnichu tylko, że oni wcześniej gadali o tych 60fpsach i do nich dążyli na zwykłej PS4 a teraz mają do tego Pro.
Ja tam stałych 60fps nie oczekuje, ale np. coś takiego jak w nowym TR.


No tak bo ty sie domagasz, to mają przestać robić DLC do U4 i wstrzymać prace nad Tlofa 2