0 użytkowników i 35 Gości przegląda ten wątek.
Swoją drogą polecam na Prosiaku rozdzielczość 4K nawet na TV 1080p, bo supersampling jest GENIALNY - czystość i ostrość obrazu nawet z bliska jak w CGI - czego nie można powiedzieć o wzbogaconym trybie 1080p w przypadku TR.
W ruchu wygląda lepiej. Ale gra i tak bluruje wszystko co jest dalej niż 5-10m od postaci, może po to, żeby nie było widać niedoskonałości i niskiego LOD roślinności w oddali. Generalnie to jednak jakoś to w miarę wypicowali. AA jest porządny, spadków płynności nie uświadczyłem. Grać się da
Mając nawet XO nie powinno się czuć zawiedzionym stroną techniczną, bo jest ona bardzo spójna. Klatki nie lecą, ząbków nie widać, jest po prostu równo, demo sprawia solidne wrażenie.
Generalnie na TV 4K, gry które są do tego przystosowane wyglądają świetnie. Nawet Skyrim robi robotę.
Screeny porównujące Uncharted 4 dla właścicieli zwykłych telewizorów. Różnica jest PIORUNUJĄCASpoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)PS4PROWięcej:http://www.dualshockers.com/2016/11/10/uncharted-4-ps4-pro-4k-1080p-comparison-screenshot/
Cytat: Krzysiu w Listopada 13, 2016, 12:05:21 pmGeneralnie na TV 4K, gry które są do tego przystosowane wyglądają świetnie. Nawet Skyrim robi robotę.byłem na meczu u kumpla, bo kupił sobie 75" i zapraszał. potem odpaliliśmy parę gierek na pro i gierki w 4k nie tyle wyglądają świetnie, co te w fullhd już niedomagają do takich rozmiarów.
Szkoda tylko, że ten filmik robiony jest specjalnie na korzyść U4.Hmm autor potwierdzi? No raczej nie bo wiadomo co niebieskie święte.Łapki w dół tylko to potwierdzają
Niektóre z nich generowane są nawet w natywnej rozdzielczości 4K, jak filmowe ziarno obrazu.
CytujNiektóre z nich generowane są nawet w natywnej rozdzielczości 4K, jak filmowe ziarno obrazu.http://www.eurogamer.pl/articles/2016-11-13-digital-foundry-i-call-of-duty-infinite-warfare-w-4k-na-ps4-pro Na ps4 pro ziarno jest w natywnym 4k. Kyo co ty na to
Niech oni to się najpierw nauczą to 1080p natywne robić jak w MGS5 czy Doomie a nie jakieś skalowane 4k porażki
Cytat: Kyokushinman w Listopada 14, 2016, 07:24:56 amNiech oni to się najpierw nauczą to 1080p natywne robić jak w MGS5 czy Doomie a nie jakieś skalowane 4k porażki Doom ma dynamiczna rozdzialke
Na Ps4 spadków jest mało także nawet tego nie brałem pod uwagę.Obraz natomiast fenomenalny i to nawet z blurem w ruchu
>Nie widzi dynamicznej rozdziałki>widzi najmniejsze ziarno i nieczystości obrazu na obszarze 1x1 piksel podsumowując grafę epitetamiWeźcie nie karmcie, bo jak widać lokalny król trolli obnażył się i jest nagi.
PlayStation 4 ma przewagę w tej sferze, prezentując pełne 1080p przez większą część zabawy, z drobnymi spadkami w określonych okolicznościach. Dla porównania, Xbox One regularnie ma problemy z dotarciem do 1080p, często schodząc do 1472×828 lub niżej.
Akurat kiedy w doomie rozdziałka spadała, on kichał i na ułamek sekundy zamykał oczy, a w tym samym czasie rozdziałka wracała do natywnego 1080p. Dlatego wieśniak (jaki król? ) trolli mógł się pomylić co do oceny Doom'a.
Cytat: Master_666 w Listopada 14, 2016, 13:51:26 pmDobra gra, polecam.
Grafa kosmos, demko tak nie wygląda ale reklama dzwignią handlu .
hdr kurcze ,ale mam ciśnienie na nowy tv
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć) jak zobaczyłem flage to wyłączyłem WD1>WD2:oops:
Battlefield 1 - Worse IQ and Performance on PS4 Pro after newest Patch