Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2107024 razy)

0 użytkowników i 22 Gości przegląda ten wątek.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17520 dnia: Kwietnia 22, 2017, 13:46:19 pm »
Nie...GT Sport nie ma dynamicznego oswietlenia.
Jest real timowe ale jest statyczne a nie dymaniczne, dodatkowo w becie reflektory aut wogole nie sa zrodlami swiatla kiedy w pCars reflektory oswietlaja auta i otoczenie do tego tworzac cienie za obiektami na ktore swieca.
A co do wolumentrycznego dymu to nie wiem czy pCars go nie ma. Nie zaglebialem sie w to jak to dziala ale dym jest oswietlany i widac na nim tez cienie;-)
I tak, pCars ma momentami porownywalna grafike do bety GTSport. Zalezy na co patrzec, jakie warunki pogodowe porownujesz itd. Jak mowilem nawet DC poze wygladac czasami jak kupa ;-)
A pCars ma pelne prawo wygladac slabiej patrzac na to jakie kompromisy zostaly poczynione u konkurencji.
Szczerze watpie zeby pCars2 wygladal jakos wyraznie lepiej skoro pod "pod maska" dzieje sie jeszcze wiecej.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17521 dnia: Kwietnia 22, 2017, 13:57:19 pm »
Ciagle porownujesz 13GB bete ktora wyglada gorzej niz niektore wczesniejsze buildy gry, nie mowiac juz o trailerach, z pelna wersja PC. ;)

Mowilem o silniku. Sama wlasciwa gra ma to co mowisz. Technologicznie jest wyraznie przed PC. Zreszta pod pewnymi aspektami juz GT6 bylo.

Ja sie ciesze ze wychodzi PC2, ale wiadomo jaki SIM bedzie najbogatszy w detale, w oprawe, w multi.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17522 dnia: Kwietnia 22, 2017, 15:30:00 pm »
Ja sie ciesze ze wychodzi PC2, ale wiadomo jaki SIM bedzie najbogatszy w detale, w oprawe, w multi.

No tylko te wszystkie detale, oprawa itp to się odbijają tylko o wizualia. Nawet JEŚLI gra będzie ładniejsza (bo narazie nie jest) to fizyka i cała reszta gry dalej siedzi w poprzedniej generacji. To co potrafi "pod maską" PCars 2 to jest to czym Nextgen powinien być.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17523 dnia: Kwietnia 22, 2017, 16:16:34 pm »
Na razie prawdopodobnie nawet porządnej kalibracji pod kierownice nie ma. Użytkownicy G29 narzekają na skopany hamulec, gra całkowicie ignoruje charakterystykę pedałów, gdzie G29 ma gumowy stoper i żeby normalnie zahamować, trzeba cisnąć z ogromną siłą. Gra tak jakby przenosi ustawienia z pada na pedały i tyle...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17524 dnia: Kwietnia 22, 2017, 16:50:02 pm »
lol

Gumowy stoper jest po to, żeby pedał w końcówce stawiał większy opór. Co tam chcesz kalibrować?

Jak ktoś nieprzyzwyczajony do większego realizmu, to niech wywali ten kawałek gumy i hamulec będzie wpadał do końca jak w G27.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17525 dnia: Kwietnia 22, 2017, 19:10:17 pm »
Na razie prawdopodobnie nawet porządnej kalibracji pod kierownice nie ma. Użytkownicy G29 narzekają na skopany hamulec, gra całkowicie ignoruje charakterystykę pedałów, gdzie G29 ma gumowy stoper i żeby normalnie zahamować, trzeba cisnąć z ogromną siłą. Gra tak jakby przenosi ustawienia z pada na pedały i tyle...

No niestety to są właśnie te "archaizmy" PD. W momencie kiedy każdy developer umieszcza opcję kalibracji pedałów i zmiany ich ustawień, PD daje predefiniowane i to neutralne dla wszystkich zestawów. Brakuje regulacji czułości, martwej strefy itp. To samo się tyczy samego kółka.

Już brak regulacji siedzenia w kamerze z kokpitu nie wspomnę. Dla mnie jest to jedyna gra gdzie ta kamera jest totalnie niegrywalna.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17526 dnia: Kwietnia 22, 2017, 19:54:15 pm »
bete ktora wyglada gorzej niz niektore wczesniejsze buildy gry, nie mowiac juz o trailerach,

zapodaj linki do jakiś porównań.

jak oglądam filmiki z bety, to sam mam wrażenie, że tam jest dużo rzeczy zrobionych "na odpierdol", pełno placeholderów itd., ale chętnie zobaczyłbym jakieś porównanie do tych innych buildów/trailerów.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17527 dnia: Kwietnia 22, 2017, 19:59:42 pm »
Chocby ten build:



Sent from BB PRIV using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17528 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:16:12 pm »
Na tym offscreenie to za dużo nie widać. Coś czuje, że pełniak będzie wyglądać tak jak beta.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17529 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:30:44 pm »
Wystarczy odpalic trailer:



Ewentualnie Build ktory ma juz prawie pol roku:


'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17530 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:35:05 pm »
No ale to są już poprawiane powtórki + komercyjny trailer również z wycinków z replayów. Gdzie Directfeed z samej gry. To jedyny miarodajny dowód, że to lepiej wygląda niż w becie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17531 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:38:38 pm »
To wszystko direct feed.

Jesli chcesz gameplay to ostatni taki byl dostepny na stronie Gran Turismo do sciagniecia, jak dobrze pamietam po targach E3. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17532 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:41:57 pm »
Ten dalej wierzy, że dostanie grafikę z trailera :hihi:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17533 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:44:00 pm »
Nie, juz na wczesniejszych powtorkach ta gra wyglada lepiej. Wystarczy porownac chocby to. Masz tu DF amatorze (nawet balansu bieli nie potrafi nastawic a bedziesz mi sie tu madrzyl na temat grafiki..). :lol:

Sent from BB PRIV using Tapatalk
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2017, 20:49:48 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17534 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:49:23 pm »
Jakbyś mnie w końcu zaczął słuchać to byś takich bajek tutaj nie pisał ;)


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17535 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:49:37 pm »
klosz, jesteś pewien, że ten offscreen wygląda lepiej? jak dla mnie to po prostu inna pora dnia, assety te same, nawet popup podobny. tekstury ciężko oczywiście porównać, bo na offscreenie wszystko jest rozmazane, przepalone i w zasadzie wygląda gorzej :/

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17536 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:50:28 pm »
Masz DF powyzej z powtorki. Wiecej detali, lepsze tekstury etc. w stosunku do podobnych filmikow z bety. Pomimo tego ze to stary build.

Tak jak mowilem, wg. Mnie ciagle dlubia, efekt finalny poznamy jak gra wyjdzie, byc moze juz na E3, kto tam ich wie.

Sent from BB PRIV using Tapatalk
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17537 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:54:33 pm »
jakoś nie widzę tych detali porównując sobie filmiki z bety i ten krótki montaż, jest gdzieś bezpośrednie porównanie?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17538 dnia: Kwietnia 22, 2017, 20:58:25 pm »
Spojrz chocby na trawe. Nie ma bezposredniego porownania.

Sent from BB PRIV using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17539 dnia: Kwietnia 22, 2017, 21:10:01 pm »
no tej trawy chyba rzeczywiście jest więcej, ale o jakiejś rewolucji bym tutaj nie mówił. no nic, na ostateczną ocenę trzeba będzie poczekać, aż wyjdzie wersja sklepowa.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17540 dnia: Kwietnia 22, 2017, 23:59:13 pm »
Tu masz z E3 z tamtego roku (w polowie jest Nurb gameplay i replay):

http://www.gran-turismo.com/pl/news/00_4882315.html
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17541 dnia: Kwietnia 23, 2017, 02:07:38 am »
Proste, nie mogli sie wyrobic z plynnoscia, wiec zrobili lekki downgrade, w koncu o optymalizacji kolesie kaza nie maja pojecia. W gt5 czesc tras wygladala jak z ps2 to i teraz klapki to lykna, a kolesie kaza dalej beda sie obijac.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17542 dnia: Kwietnia 23, 2017, 08:28:03 am »
Downgrade faktycznie niestety jest.
Lepsza animacja kosztem gorszych wizualiów? Całkiem możliwe ponieważ jaki jest sens wrzucać do bety wersje gorszą niż z maja 2016 gdzie tam np. owa trawa była.

Na pustych trasach trawa jakaś może będzie ;)




Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17543 dnia: Kwietnia 23, 2017, 11:00:23 am »
Ja to jestem ciekaw odrzucenia zmiennej pory dnia. Faktycznie cienie sprawiają wrażenie dynamicznych, a nie wypalonych. Najbardziej mnie jednak ciekawi, że w opcjach wyboru PORY DNIA. Są wszystkie dzienne pory. Najpóźniejsza to jakaś 18.00, a najwcześniejsza 6 rano, ale wszystkie za dnia. Nie ma nawet statycznej nocnej pory. Może silnik nie wyrabia w nocnych porach przy dynamicznym oświetleniu reflektorów itp? I nie mowię tutaj o owalnych torach gdzie reflektory oświetlające tor z gory robią efekt jak za dnia, tylko ciemnym jak dupsko Nurburgring. Przy 20 furach, gdzie każda powinna zmieniać oświetlenie może gra nie wyrabiała?

Podobna akcja jest w Assetto Corsa, gdzie można nawet włączyć płynne przejście pory dnia z 8.00 do 18.00, ale brakuje nocy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17544 dnia: Kwietnia 23, 2017, 11:22:40 am »
Na Willow Springs po środku pustyni jest drzewko 2D, które obraca się wraz z kamerą. Gdy się obraca, zmienia się też jego cieniowanie w zależności od  położenia względem słońca, co by sugerowało, że jednak to oświetlenie jest w pewnym sensie dynamiczne.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17545 dnia: Kwietnia 24, 2017, 12:35:49 pm »
Na Willow Springs po środku pustyni jest drzewko 2D, które obraca się wraz z kamerą. Gdy się obraca, zmienia się też jego cieniowanie w zależności od  położenia względem słońca, co by sugerowało, że jednak to oświetlenie jest w pewnym sensie dynamiczne.

No ja ciągle czuje, że silnik ma problem z porządną nocą. Przy tym oświetleniu i reflektorach samochodów gra pewnie się dławiła. Ciągle ciekawi mnie też, jak wyglądać będzie deszczyk w GT Sport. Opony deszczowe są w menu, więc będzie na bank.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17546 dnia: Kwietnia 24, 2017, 13:00:43 pm »
Na Willow Springs po środku pustyni jest drzewko 2D, które obraca się wraz z kamerą.

2017

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17547 dnia: Kwietnia 24, 2017, 13:09:28 pm »
Na Willow Springs po środku pustyni jest drzewko 2D, które obraca się wraz z kamerą.

2017

W 2016 się nie obracało. :C

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17548 dnia: Kwietnia 24, 2017, 13:12:46 pm »
W 15 już się obracały, w najładniejszym racerze generacji!

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17549 dnia: Kwietnia 24, 2017, 13:30:59 pm »
Ale liście 2d to nie to samo co całe drzewo 2d





Jakby GT się zbliżyło do tego to by było bosko.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17550 dnia: Kwietnia 24, 2017, 13:49:42 pm »
Tylko Becet.

30 klatek vs 60 klatek

maks 12 samochodów na trasie vs 22 samochody na trasie.

Ja wiem, że GT Sport zawodzi graficznie bo też to widzę, ale nie bardzo jest co liczyć na grafę jak w Driveclub. Takich drzewek w simie 60 fps na bank nie uświadczymy w tej generacji. I to nie tylko w GT Sport, ale też każdym innym race simie co celuje w 60 klatek.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17551 dnia: Kwietnia 24, 2017, 14:06:11 pm »
Ale to andryush przywołał DC.


Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17552 dnia: Kwietnia 24, 2017, 14:27:33 pm »
Ale to andryush przywołał DC.

No spoko, tak tylko pisze, ogólnie. :) Bo wiele osób tutaj myśli, ze GT Sport będzie miało jakość DC, a zapomina o 30 FPS vs 60 FPS

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17553 dnia: Kwietnia 24, 2017, 15:11:36 pm »
Część drzew w GTS to bitmapy, a część takie sklejki z elementów 2D i 3D jak w DC chociaż raczej gorszej jakości.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17554 dnia: Kwietnia 24, 2017, 15:13:53 pm »
W 15 już się obracały, w najładniejszym racerze generacji!

Mają teraz Pro mogą zrobić GTS w grafice z DC w 1080p czy nawet 1440p przy 60fps a nie pchać się na siłę w 1800p. To samo z Amatorem spoko grafa w 720/900p 60fps zamiast 1080p. DC też nie jest wcale jakimś graficznym masakratorem ;)

Są 3 opcje:

- nie chce im się
- nie potrafią
- nie widzą, że to co jest wygląda kiepsko



Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17555 dnia: Kwietnia 24, 2017, 16:13:45 pm »
GT Sport moim zdaniem urodziwe jakoś do przesady nie jest, ale z drugiej strony ma wystarczającą grafikę gdyby oferowało coś więcej. Dyskusje o to czy drzewko jest 2D, 3D, 4D są moim zdaniem głupie i typowym biciem piany o rzeczy nieznaczące. Dla mnie gra mogłaby wyglądać jak GT4, ale jakby oferowała bardzo rozbudowaną fizykę to jestem wstanie to przełknąć. Najważniejsze w symulatorach jazdy jest to co się dzieje pod maską, a nie wizualne gadżety, które wpływu na gameplay nie mają. DC może i być najładniejszą grą samochodową tej generacji, ale to dalej prosta zręcznościówka, która po odblokowaniu wszystkich aut nie oferuje dużo.
 
Proszę DLA MNIE. To jest prawdziwy next gen wśród symulatorów:






I Forza i GT póki co mogą się schować. Gry za grubą kasę, a siedzą dalej w poprzedniej generacji jeśli chodzi o technologię symulacji, z czego Forza to wręcz przestała być nazywana symulatorem.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2017, 16:19:28 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17556 dnia: Kwietnia 24, 2017, 16:34:47 pm »
Rozbawił mnie ten pierwszy filmik z PC2. Buja tym bolidem jak stodołą na wietrze. Przesadzili chłopaki z SMS. :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17557 dnia: Kwietnia 24, 2017, 16:38:39 pm »
Rozbawił mnie ten pierwszy filmik z PC2. Buja tym bolidem jak stodołą na wietrze. Przesadzili chłopaki z SMS. :lol:

Ty widziałeś kiedykolwiek bolidy F1 z lat 60? Przecież wtedy tymi furami to ostro bujało xD




windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17558 dnia: Kwietnia 24, 2017, 16:38:53 pm »
Tire deformation test (WIP*) - to oznacza, że to jest test, próba a nie finalny efekt. Raczej pokazanie technologii i możliwości. Z ciekawości, czy w GTS jest w ogole taka symulacja fizyki ogumienia?


*WIP = work in progress

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17559 dnia: Kwietnia 24, 2017, 16:42:16 pm »
Deformacja opon nieistotny i nieodczuwalny detal, w większości aut kompletnie niewidoczny = marnowanie zasobów. Pogoda super, ale zobaczymy, jak to będzie działać na PS4, bo czego by do gry nie wsadzili, to w 900p i 40 fps z rwaniem raczej się nie obroni.