Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2108742 razy)

0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20080 dnia: Marca 27, 2024, 11:42:55 am »
https://youtu.be/a9At-ZNz8Is?si=N9eFiSwkaMMdBh7t

Analiza graficzna killera, któremu PS5 nawet w 1080p nie daje rady.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20081 dnia: Marca 27, 2024, 13:49:42 pm »
https://youtu.be/a9At-ZNz8Is?si=N9eFiSwkaMMdBh7t

Analiza graficzna killera, któremu developer nawet w 1080p nie dal rady.
Fixed

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20082 dnia: Marca 27, 2024, 18:02:50 pm »


Tymczasem, mający dwa lata, Hori 1800p w 60 k/s.   :roll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20083 dnia: Marca 27, 2024, 19:46:38 pm »
Jak tak dalej pójdzie to do końca generacji będzie to najładniejsza gra.
Jeszcze pewnie na PS5 Pro zrobią update to już na bank.
Szkoda tylko, że gameplay ma taki sobie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20084 dnia: Marca 27, 2024, 20:34:46 pm »
https://youtu.be/0RDsu2kSBxw?si=6yVxwPx97QNYKejf

Ja nie wiem co ten DF odwala. Pokazują DD2 i kijowe fps w mieście na Ryzen 5 3600 jak dowód na to, że konsole mają słabe CPU i Pro PS5 też będzie słaba.

Przecież ten DD2 wygląda jak kupa w tej miejskiej lokacji. Ewidentny przykład słabego skilla dewelopera, nieprzystosowanego silnika lub obydwu, - brzydkie to i w dodatku cierpiące na TAKIE zwolnienia animacji z niewyjaśnionych przyczyn... Jak takie coś może być benczmarkiem czegokolwiek?

Nie wierze w to co od nich ostatnio słyszę.
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2024, 20:43:13 pm wysłana przez andryush »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20085 dnia: Marca 28, 2024, 09:35:59 am »
Oni cały czas tacy byli.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20086 dnia: Marca 28, 2024, 13:05:33 pm »
Dokładnie, DF ma swoją narrację, której się trzyma.

Czasem uda im się zrobić coś dobrze, najczęściej John ma fajne materiały, ale to dlatego, że nie skupia się tylko na czysto technicznych sprawach. Nawet w kwestii obciążenia CPU zaczął chyba prostować, że to tak nie wygląda, ale Richard zawrócił temat. No i śmieszne, że są niby specami od sprzętu i nowinek technicznych, ale PS5Pro od początku hateują. Przecież dzięki temu będą mieli o czym mówić i robić materiały. To, iż uważają to za niepotrzebne urządzenie, to zupełnie inna sprawa. Już wzmianki o nowym sprzęcie MS bardziej ich interesują, nie ważne czy to refresh, handheld czy next-gen (to jednak dziwić nie powinno, bo tam są wspólne interesy).

Generalnie gry obecnie raczej nie są ograniczane przez CPU tylko jak już to GPU. Przede wszystkim jednak problemem są developerzy. DD2 to kolejny przykład, niestety tym razem od Japończyków, którzy z reguły są bardziej solidni jeśli idzie o wydajność.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20087 dnia: Marca 28, 2024, 14:09:38 pm »
Wzięli silnik stosowany do tej pory głównie do tworzenia zamkniętych lokacji z dużą ilością detali i stwierdzili, że będzie open world. Logiczne, że coś mogło pójść nie tak. No ale nie - CPU słabe, konsole słabe, za dużo interakcji z zaawansowanym ai... Żeby było śmieszniej, nagonka jest nie tyle na CPU ogólnie, a konkretnie twory AMD.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20088 dnia: Marca 28, 2024, 14:56:07 pm »
Problem z Rise jest też taki, że ta gra dla mnie nie ma takiego szlifu obrazu co Nioh czy GOT. Tam obraz był miękki a tutaj zupełnie co innego, już w Wo Longu to zobaczyłem, że jest nie wiem jak to nazwać? Surowo, sterylnie.



Teksturowo nawet daje radę.

« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2024, 15:06:28 pm wysłana przez Kyokushinman »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #20089 dnia: Marca 29, 2024, 12:08:14 pm »
https://youtu.be/ZKZs9wD5-dI?si=isKccir3M-9pA9Jx

Brak możliwości wyłączenia aberracja chromatycznej.
Zrobić ładną grę i to wszystko zaprzepaścić.