Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1586427 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 24, 2012, 10:49:23 am »
No w lapku za 2 tysie to dostaje się chu**wą integre na poziomie mocniejszych smartfonów albo grzejąca się mobilną grafę z kiepskimi osiągami. Laptoki nie są do gierek.
To poczytaj ten temat, ktory zalozylem po tym, jak pewne osoby na forumku twierdzily, ze granie na PC jest tanie, bo komputery (w tym lapki) sa tanie. A ja akurat wtedy szukalem laptopa.

Kopersztyk

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 650
  • Reputacja: 31
  • Why so serious?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 24, 2012, 10:50:08 am »
Ale niekiedy bylo tak, ze konwersje z konsol mialy zajebiscie wygorowane wymagania sprzetowe. Z tego co pamietam to w takie GTA IV ciezko bylo grac nawet na dosyc dobrych konfiguracjach, ktore wychodzily w tym czasie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 294
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 24, 2012, 11:36:46 am »
Na kompach nie da się grać. To gówniany przeżytek i niekompatybilne dziadostwo do grania.

Przedwczoraj 20 minut się męczyłem by zagrać sobie w głupiego Slendera. Jescze większe problemy miałem jak wyszła beta BF3 na PC. Godziny zabawy, zakładania kont, ustawień, logowania się itp. a i tak gówno coś nie działało dobrze. Samo podłączanie PC do TV i zestawu audio i montowanie myszki i klawiatury by na fotelu dało się zagrać to trochę zabawy. A i tak okazuje się, ze sprzęt się grzeje, trzeba chłodzenie poprawić, a w upalne dni to czasami lodem lapka chłodziłem.

Takie problemy a wszystko mam oryginalne i wypasionego mocengo laptopa.


PC nie służą do gier, koniec tematu.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 525
  • Reputacja: 173
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 24, 2012, 11:38:56 am »
Na kompie da się komfortowo grać. Dziękuję, pozdrawiam.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 24, 2012, 11:39:34 am »
:lol:

jak wyszła beta BF3
i tak gówno coś nie działało dobrze
:lol:

amo podłączanie PC do TV i zestawu audio i montowanie myszki i klawiatury by na fotelu dało się zagrać to trochę zabawy.
Wiadomo. Jeden kabel od audio, jeden do tv, myszka i klawiatura po jednym z czujniczkow.

A i tak okazuje się, ze sprzęt się grzeje, trzeba chłodzenie poprawić, a w upalne dni to czasami lodem lapka chłodziłem.
:o

Takie problemy a wszystko mam oryginalne i wypasionego mocengo laptopa.
No chyba nie.

PC nie służą do gier, koniec tematu.
DOKLADNIE

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 24, 2012, 12:34:37 pm »
Ale niekiedy bylo tak, ze konwersje z konsol mialy zajebiscie wygorowane wymagania sprzetowe. Z tego co pamietam to w takie GTA IV ciezko bylo grac nawet na dosyc dobrych konfiguracjach, ktore wychodzily w tym czasie.
To ci piszesz dotyczy niektórych silników jak przykładowo tego co używa rockstar czy ubi. Tylko w przypadku tego pierwszego zmiany w grafice są w miarę duże względem konsol, w przypadku ubi mamy doczynienia ze zjebanymi koderami. ;)
Ale zjebałem faktycznie, myślałem że darksajdersi śmigają na unrealu a też jakiś własny silnik mają. Więc optymalizacja może (ale nie musi) był słabsza na piecku. Tak czy srak wymagania zalecanie nie wskazują na jakiegoś potwora, piszą o słabszej karcie niż wymieniałem parę postów temu.
Modele. Gdzieś tam ostatnio wrzucałem obrazki z tego projektu i siatki były chudziutkie, lowpoly jak siemasz, można by było je pokazywać jako przykład idealnej optymalizacji. Cała zajebistość w stylówie i mistrzowskich grafikach.

Peter- Wisisz mi piątkę na pralnie bo zesrałem się ze śmiechu.

Na kompie da się komfortowo grać. Dziękuję, pozdrawiam.
+1
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2012, 12:36:28 pm wysłana przez monio4 »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 848
  • Reputacja: 79
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 24, 2012, 13:00:19 pm »
Na kompach nie da się grać. To gówniany przeżytek i niekompatybilne dziadostwo do grania.

Przedwczoraj 20 minut się męczyłem by zagrać sobie w głupiego Slendera. Jescze większe problemy miałem jak wyszła beta BF3 na PC. Godziny zabawy, zakładania kont, ustawień, logowania się itp. a i tak gówno coś nie działało dobrze. Samo podłączanie PC do TV i zestawu audio i montowanie myszki i klawiatury by na fotelu dało się zagrać to trochę zabawy. A i tak okazuje się, ze sprzęt się grzeje, trzeba chłodzenie poprawić, a w upalne dni to czasami lodem lapka chłodziłem.

Takie problemy a wszystko mam oryginalne i wypasionego mocengo laptopa.


PC nie służą do gier, koniec tematu.

Miałem podobne przejścia z graniem na laptoku. Ot trza stacjonarkę kupić i tyle.

Eldarion

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 238
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 24, 2012, 16:10:52 pm »
ja tam niedawno złożyłem stacjonarnego pc za 3 tys ( gf560gtx , bez monitora , gram na razie na tv), i potwierdzam że pc mogą słuzyć do gierek :),  gra się bezproblemowo  i praktycznie wszystko gram na ustawieniach ultra/high w 1080p - witcher 2, alan wake, skyrim, gears of war, alice, mass effect , game of thrones , wszystkie wymienione obsługuja pada od iksa
nawet taki resident evil 5 , którego skończyłem na ps3 przeżywa drugą mlodość - 1080p, ustawienia max, stałe 60 kl/s - jak pusciłem test na standardowych ustawieniach to mi z 250 kl/s pokazywał ;)
nie mam max payne 3 i pewnie tutaj nie byłoby tak fajnie, z czasem coraz cześciej bede pewnie musiał rezygnować z najwyzszych ustawień , ale do czasu nadejscia nowej generacji coraz częsciej wybieram wersje na pc
pc moga sluzyć do gier, koniec tematu

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 24, 2012, 18:17:24 pm »
Powiem tak, dobra stacjonarka do gier to wydatek ~2000,00 - 2500,00 zł. Nie będzie to co prawda maszyna, która pozwoli na odpalenie wszystkich gier w 1080p i max detalach przy 60 fpsach, ale w ogólnych rozrachunku komfort grania będzie nieporównywalnie lepszy niż na obecnych konsolach.


pc też służąmoga sluzyć do gier, koniec tematu
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2012, 18:19:09 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 848
  • Reputacja: 79
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 24, 2012, 19:30:52 pm »
Zależy co rozmiemy jako 'komfort grania'.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 27, 2012, 07:37:22 am »
Dokładnie. Jak mam co chwilę wchodzić do opcji grafiki, aby pozmniejszać ustawienia i bawić się instalacją, jakimiś logowaniami czy innymi społecznościowymi bzdetami to zdecydowanie wybieram konsole.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 514
  • Reputacja: 108
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 27, 2012, 11:33:01 am »
Nigdy nie widziałem w tym problemu. Z ustawieniami grafiki bawimy się tylko na początku aby znaleźć najlepsze dla nas ustawienia. Zresztą, na PC zawsze jest opcja przycięcia czegoś aby lepiej działało. Na konsolach jak coś tnie, to tego już nie naprawisz. Takie GTA IV jest dla mnie idealnym przykładem, niska rozdzielczość, stałe 20 fpsów, blur wypala oczy i nic z tym nie można zrobić. To za chu** nie jest komfort grania  ;)

dlatego jak zwykle, PC i konsola, idealne połączenie.

Juras

  • Sonoklap
  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 8 963
  • Reputacja: -9980
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 13, 2012, 14:59:39 pm »

:*

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 848
  • Reputacja: 79
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 13, 2012, 15:59:29 pm »
Moga spierdalac...

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 514
  • Reputacja: 108
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 16, 2012, 17:57:04 pm »
Śmieszna jest ta firma, chcesz przeglądać internet  ? Kup golda  :lol:  Może niech jeszcze wzrośnie cena za golda, bo przecież nowe usługi dochodzą  :hahaha:

Jedyną zaletą Xbox Live, to cross game chat, co na PS Vita także jest za darmo i działa bardzo dobrze. Niestety na PS3 tego nigdy nie dostaniemy, ale do PS4 jakoś już to przeżyje  :)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 232
  • Reputacja: 46
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 17, 2012, 17:45:20 pm »
Sciągnął mi sie właśnie doom 3 bfg edition. Oto moje porownanie:
Doom 3 (2004, pc)- ------- doom3 bfg edition(2012 pc, ps3, x360)
 

 


Konsole nie dały rady pociągnąć  tekstur z dooma 3  :lol:
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2012, 17:46:53 pm wysłana przez Wulfen »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 18, 2012, 13:42:44 pm »
Konsole nie dały rady pociągnąć  tekstur z dooma 3  :lol:

Raczej kwestia chujowej optymalizacji, bo jest masa gier na konsole nawet wśród tych multiplatformowych z 10 razy lepszymi teksturami...

Juras

  • Sonoklap
  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 8 963
  • Reputacja: -9980
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 01, 2012, 17:52:12 pm »
Kilkanaście filmików z Hejloł 4 (kampania) w 10Mbps:  >>> KLIK.

Kilkaset screenów z kampanii: >>>KLIK.

Nie odpowiadam za spoilery.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 514
  • Reputacja: 108
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 01, 2012, 18:43:12 pm »
I jak tam graficznie gra się prezentuje ? Z tego co widzę, jest fajnie efekciarsko, ale standardowo już, trochę ubogie te tereny.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 01, 2012, 19:39:52 pm »
I jak tam graficznie gra się prezentuje ? Z tego co widzę, jest fajnie efekciarsko, ale standardowo już, trochę ubogie te tereny.
Silnik oswietlenia nie prezentuje sie za dobrze ;






--
Tymczasem gdzie indziej

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 498
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 01, 2012, 19:42:04 pm »
I ile trzeba dać pieniążków, żeby to tak wyglądało? Bo kloca to chyba za mniej niż 1000 dorwie.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 01, 2012, 19:46:38 pm »
Już to przerabialiśmy - zaraz się dowiesz że tak z 900 złotych. A kloca za 1000 zł nie dorwiesz, bo musisz jeszcze doliczyć telewizor za 4000.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 01, 2012, 19:50:58 pm »
Widze, ze boli ;

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 554
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 01, 2012, 19:51:55 pm »
Nie dość, że pustynia, to jeszcze mega obrzydliwa. Takie coś to w Halo1 mogło przejść.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 01, 2012, 20:16:22 pm »
Z kompa za 900 kkrt'now, lepiej?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

---
W sumie sie nie zrozumielismy, bo te gif'y z Halo to moglbym nawet Just Cause 2 z PS3 skontrowac, juz nie mowiac o Far Cry 3, ktory teraz wychodzi.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 01, 2012, 20:22:19 pm »
Kilka informacji odnosnie devkitu PS4:
- There are to be four versions of the dev kit, we were told. A previous version was essentially just a graphics card. The version shipping now is a “modified PC,” and the third version, appearing in January, will be close to final spec. A final version will be delivered to developers “next summer”

- PS4′s APU was described today as a “derivative” of existing A10 hardware. The hardware is “based on A10 system and base platform”. An APU is a combined CPU and GPU.

- The dev kits have “either 8Gb or 16Gb of RAM. Deduce from that what you will.”

- The “ultimate goal” for the hardware, we were told, is for it to be able to run 1080p60 games in 3D with “no problem,” to create a machine that’s powerful enough for “today and tomorrow’s market”.

- When asked if PS4 will have an optical drive, specifically Blu-ray, our source responded: “Of course it has.”

- We’ve been told the hard drive will be 256Gb “as standard,” but it’s not clear if it’ll be a normal HDD or a solid state drive.

- The machine has WiFi and Ethernet connectivity and HDMI out. Our source said the was “no difference” between PlayStation 3 and Orbis input/output.

- The UI, however, has been revamped. It was said today that players will now be able to press the PS button mid-game and travel “anywhere” on the system. An example given was buying DLC from the PS Store mid-game then seamlessly returning to play.

- We were also told that the machine will be designed to accept system and product updates in the background, and that it’ll “always be in standby mode”. When you set the console up, we were told, you’ll be asked if you want to allow background downloads. You can, of course, disallow them.

http://www.vg247.com/2012/11/01/ps4_details_playstation_4/
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2012, 20:23:55 pm wysłana przez bebbop »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 01, 2012, 20:55:34 pm »
Już nie mogę doczekać się informacji o specyfikacjach nowych konsol. Nie ma to jak porządna dawka nowej technologii.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 01, 2012, 20:59:34 pm »
Jajebie, Crysis kampania na 8h, a fapowania nad grafą 4000 neogafowych osobogodzin.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 427
  • Reputacja: 27
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 01, 2012, 21:35:22 pm »
Zastanawia mnie dlaczego na stronie Gaikai widac obrazki z takich gier jak Uncharted, GT5, GOW czy LBP.
Wsteczna kompatybilnosc PS4 "w chmurze" czy tytuly z PS3 beda dostepne na PC?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 713
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 01, 2012, 21:37:20 pm »
Zastanawia mnie dlaczego na stronie Gaikai widac obrazki z takich gier jak Uncharted, GT5, GOW czy LBP.
Wsteczna kompatybilnosc PS4 "w chmurze" czy tytuly z PS3 beda dostepne na PC?
Wtedy w jakis efektowny sposob popelnie samobojstwo.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 01, 2012, 22:20:27 pm »
Zastanawia mnie dlaczego na stronie Gaikai widac obrazki z takich gier jak Uncharted, GT5, GOW czy LBP.
Wsteczna kompatybilnosc PS4 "w chmurze" czy tytuly z PS3 beda dostepne na PC?
Wtedy w jakis efektowny sposob popelnie samobojstwo.
Na PC? chyba sam nie wierzszy w to co piszesz, pewnie chodzi o wsteczną kompatybilność

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 427
  • Reputacja: 27
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 01, 2012, 22:39:47 pm »
Kto ich tam wie:p Dotychczas poprzez Gaikai ogrywalo sie gry na PC.
Oczywiscie bardziej prawdopodobna jest pierwsza opcja. A skoro juz to teasuja to moze oznaczac ze zapowiedz PS4 moze nastapic wkrotce :)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 02, 2012, 19:55:58 pm »
The dev kits have “either 8Gb or 16Gb of RAM.
Przecie giga ramu starczy w nextgenie na nastepne 6 lat. Po co to komu?  :troll:

Mam nadzieje że PS4 i nowy X będą miały po te 8 gigsów ramu. Do tego grafa pozwalająca na jakieś zajebiste GPGPU i będzie pierdolnięcie.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 02, 2012, 20:07:03 pm »
Przecie giga ramu starczy w nextgenie na nastepne 6 lat. Po co to komu?  :troll:
Gdyby zatrzymać się w okolicach 1080p i wrzucić coś szybszego niż ddr5 to kto wie (powiedzmy 2gb).
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2012, 20:11:02 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 02, 2012, 20:55:41 pm »
Więc ilość ramu do wykorzystania jest zależna od rozdziałki? Ja jednak zaryzykowałbym stwierdzenie że od ilości obiektów i ich szczegółowości ale zaznaczam że ja się nie znam na grafie. Popytaj bandiego.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 02, 2012, 22:58:17 pm »
A czy ja coś takiego napisałem? Nie jestem takim specjalistą jak Ty, ale wraz ze wzrostem rozdzielczości wypadałoby dorzucić np trochę opisanej wyżej
szczegółowości
.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 03, 2012, 00:28:34 am »
Tak ale nawet przy 1080p są nadal ogromne możliwości poprawy sfery wizualnej. I to takie spokojnie wsysające dodatkowe kilka gigsów ramu. Chociażby dowolny closeup ryja w dowolnej gierce. Teraz masz wszędzie pixeloze i materiały przypominające gumę. Żeby to wyglądało zajebiście przydałyby się nawet i 10 razy większe teksturki.
Dodatkowo, nowe szadery będą miały możliwość wykorzystywania większej ilości mapek (czyli tekstur, powiedzmy). Teraz przykładowo w większości wypadków stosuje się tylko czarno-białą teksturę odpowiadającą widoczność połysku na modelu, natomiast w nowych gierkach ta tekstura będzie kolorowa i dojdzie jeszcze druga czarno-biała odpowiadająca za intensywność tego połysku. W przypadku tych ryjków na bank jeszcze jakieś sprawy związane z prześwitywaniem obiektów (subsurface scatering). To wszystko to są kolejne pliki graficzne zajmujące miejsce i mowa tylko o nich.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 03, 2012, 09:38:34 am »
Chociażby dowolny closeup ryja w dowolnej gierce. Teraz masz wszędzie pixeloze i materiały przypominające gumę. Żeby to wyglądało zajebiście przydałyby się nawet i 10 razy większe teksturki.

I tak to jest, jak się gra na Wii  :troll:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 04, 2012, 03:22:49 am »
No. Albo PS3:



Zajebisty detal na zaroście.  :troll:

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!