0 użytkowników i 38 Gości przegląda ten wątek.
Architektura nie jest aż tak prosta, by od początku wykorzystywać jej pełnię możliwości. Dobre teamy na starcie wyduszą dużo więcej od tych mniej wprawionych. Później natomiast, wszyscy zaczną dochodzić do granicy osiągnięć danej konsoli i różnica powinna być widoczna w prawie każdej grze o wysokim budżecie.
CytujArchitektura nie jest aż tak prosta, by od początku wykorzystywać jej pełnię możliwości. Dobre teamy na starcie wyduszą dużo więcej od tych mniej wprawionych. Później natomiast, wszyscy zaczną dochodzić do granicy osiągnięć danej konsoli i różnica powinna być widoczna w prawie każdej grze o wysokim budżecie.Nawet jeśli będą robić jakąś grę na xboxa i potem portować na ps4, to mając zapas mocy gpu zawsze można dodać jakieś efekty, wyższą rozdzielczość, aa, więcej klatek, tak jak to jest teraz konsola->pc. To nie jest wielki problem, dlatego już na początku powinny być widoczne różnice.
Fajne wymagania co do ONE. Nowe girski
Jedna gra na PC jest niezła, World of Tanks. Jednak do niej nie potrzeba Alienware'a
Nawet do piet niedorasta. To jest niedorozwinieta strzelanka. Osiagnela sukces dzieki grafice, tym sie wyrozniala.