Eight Days nie wygląda jakoś super specjalnie
Eeee gdzie tam poza faktem że przebija wszystkie next-genowe gry to faktycznie nic specjalnego. 
Eight days pod wzgledem wykonania wygląda tylko bardzo dobrze (ale np. plasikowe postacie wyglądaja średio). Graficznie wiele jest gier obecnie ładniejszych. Jedyne co jest nieosiągalne w dzisiejszych grach w porównaniu do ED to jest animacja postaci. Eight days wygląda tylko bardzo dobrze, ostatni splinter cell wygląda ładniej.
Co do F1 to te 10% różnicy musi być jakieś ogromne. 
F1 nie ma takich szczegółow co tamten trailer, ale za to ma piękny efekt smug światła przebijających się przez otoczenie. F1 nie ma takich zniszczeń ale za to ma przepięknie wykonany efekt deszczu. F1 w porównaniu do rendera nie ma takich fajnych efektów obrazu (blur itp), a chodzi w 60fps-ach. Pod pewnymi względami render wygląda ładniej, pod niektórymi gra właściwa. Ogólnie jednak render wygląda ładniej dlatego nie napisałem, że obie wersje są podobne w 100%.
MGS4 wygląda równie ładnie
W ostatnim trailerze zdecydowanie gorzej jak w dwóch pierwszych trailerach
Ludzie kiedy sie nauczycie oceniać grafike po trailerach?!? Logiczne, że gameplay wygląda słabiej od cut-scenek. Pierwszy trailer był wyreżyserowaną cut-scenką która miała być efektowna i pokazywac zalety grafiki. Zawsze gameplay prezentuje sie gorzej od filmików na enginie gry. W MGS2,3 tak było w FFX, XII równiez tak jest, więc o co wam chodzi? Trailer z E3 był na enginie gry, nie był renderem i gra wyglada tak jak na tamtym trailerze. Nauczcie sie odróżniać cut-scenki od gameplayu.